eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Robota budowlana - remont pomieszczeń magazynu podziemnego bud. nr 8 (oznaczenie sprawyZP-1-SKW-2016)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-20

Warszawa: Robota budowlana - remont pomieszczeń magazynu podziemnego bud. nr 8 (oznaczenie sprawy: ZP-1-SKW-2016)
Numer ogłoszenia: 7665 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: Służba Kontrwywiadu Wojskowego , ul. Wojciecha Oczki 1, 02-007 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 846 131, 261 841 119, faks 261 841 377, 261 841 203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skw.gov.pl

I.2) RODZAJ: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Robota budowlana - remont pomieszczeń magazynu podziemnego bud. nr 8 (oznaczenie sprawy: ZP-1-SKW-2016).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń magazynu podziemnego bud. nr 8. Zakres remontu obejmuje między innymi: 1)Branże budowlaną: -Roboty ogólnobudowlane o wartości szacunkowej netto - 1 005 259,95 zł; 2) Branże sanitarną: - Instalacje sanitarne o wartości szacunkowej netto - 25 453,32 zł; w tym: montaż instalacji centralnego ogrzewania 3)Branże elektryczną: -Instalacja elektryczna o wartości szacunkowej netto - 240 082,05 zł; w tym: wymiana oraz montaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewidywana wielkość zamówienia uzupełniającego: 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej dla zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
    W związku z faktem, iż zamówienie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych do opisu przedmiotu zamówienia zostaną wprowadzone wymagania związane z realizacją zamówienia w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa w celu zapewnienia bezpieczeństwa informacji niejawnych - art. 131g ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), zwaną dalej ustawą, tj. w szczególności: - zobowiązanie wykonawcy i podwykonawcy do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; - zobowiązanie wykonawcy do uzyskania zobowiązania podwykonawcy, któremu zleci podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia, do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w postępowaniu o udzielenie zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; - zobowiązanie wykonawcy do bezzwłocznego dostarczenia informacji dotyczących nowych podwykonawców, w tym podania ich nazwy (firmy) i siedziby oraz danych, które umożliwiają zamawiającemu stwierdzenie, że każdy z nich posiada kwalifikacje wymagane do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, do których mają dostęp lub które zostaną wytworzone w związku z wykonywaniem umowy o podwykonawstwo; - prawo zweryfikowania lub odsunięcia pracowników wykonawcy, którzy mają brać udział w realizacji zamówienia, zarówno na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również na etapie realizacji umowy, jeżeli wymaga tego ochrona podstawowych interesów bezpieczeństwa państwa albo jest to konieczne w celu podniesienia bezpieczeństwa realizowanych zamówień. Ponadto, zgodnie z art. 131f ust. 2 ustawy, Zamawiający poinformuje wykonawców o ciążącym na nich obowiązku zapewnienia ochrony informacji niejawnych, które uzyskał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa oraz po jego zakończeniu, w sposób określony w przepisach o ochronie informacji niejawnych. Wykonawca (Przedsiębiorca) - w rozumieniu art. 2 pkt. 13 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228), musi spełniać wymagania tej ustawy w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE - art. 54 ust. 10 ustawy, tj.: a)Wykonawca zatrudnia Pełnomocnika ochrony: zgodnie z art. 14 ust. 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych, gdzie Pełnomocnik ochrony wykonuje swoje ustawowe obowiązki - w szczególności jak w art. 15 pkt. 6-8 powyższej ustawy, b)Wykonawca nie zatrudnia Pełnomocnika ochrony: Wykonawca odbył szkolenie, o którym mowa w art. 19 ust. 2 pkt. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) i posiada zaświadczenie o jego odbyciu, lub Wykonawca zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych - posiada poświadczenie bezpieczeństwa i zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych. Wykonawca musi dysponować: - minimum 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży budowlanej, posiadającą, zgodnie z art. 21 ust. 4 pkt. 1) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - ZASTRZEŻONE; - minimum 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży elektrycznej, posiadającą, zgodnie z art. 21 ust. 4 pkt. 1) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - ZASTRZEŻONE; - minimum 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży sanitarnej, posiadającą, zgodnie z art. 21 ust. 4 pkt. 1) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - ZASTRZEŻONE; Ponadto Wykonawca musi dysponować minimum: - 2 osobami o kwalifikacjach zawodowych - elektryk, - 6 osobami o kwalifikacjach zawodowych - ogólno-budolwanych, - 2 osobami o kwalifikacjach zawodowych w branży sanitarnej, posiadającymi, zgodnie z art. 21 ust. 4 pkt. 1) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - ZASTRZEŻONE, na potwierdzenie czego Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.4.1).
  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
    Zamawiający nie ogranicza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom, jednocześnie zobowiązuje Wykonawców, do poinformowania podwykonawców o ciążącym na nich obowiązku ochrony informacji niejawnych, zgodnie z art. 131f ust. 3 ustawy. Ponadto, zgodnie art. 131g ust. 3 ustawy, Zamawiający wymaga: 1)wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom oraz podania nazw (firm) podwykonawców wraz z przedmiotem umów o podwykonawstwo, dla których są oni proponowani; 2)niezwłocznego informowania o wszelkich zmianach dotyczących podwykonawców, które wystąpią w trakcie wykonywania zamówienia.

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się odpowiednim doświadczeniem, tj. wykazać, że wykonał jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, która wiązała się z dostępem do informacji niejawnych, obejmującą swoim zakresem prace w zakresie branży (jednocześnie): budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, o wartości min. 500.000,00 zł brutto, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu. Na przedmiotową robotę Wykonawca załączy dowód(ody), o których mowa w §1 ust. 2 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), określające czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujące, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. W przypadku, gdy roboty budowlane wykazane w wykazie były realizowane na rzecz Zamawiającego - Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

  • III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum: - 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży budowlanej, posiadającą wymagane zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), uprawnienia w specjalności budowlanej i przynależącą do odpowiedniej izby zawodowej; - 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży elektrycznej, posiadającą wymagane zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), uprawnienia w specjalności elektrycznej i przynależącą do odpowiedniej izby zawodowej - 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży sanitarnej, posiadającą wymagane zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), uprawnienia w specjalności sanitarnej i przynależącą do odpowiedniej izby zawodowej. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę funkcji kierownika robót w różnych branżach, pod warunkiem posiadania przez nią stosownych uprawnień określonych powyżej dla danego kierownika robót. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje personelem kierowniczym spoza terytorium RP, zamiast ww. uprawnień, osoby te muszą: - posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży w kraju zamieszkania tych osób, - posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych. Ponadto Wykonawca musi dysponować minimum (Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika robót z funkcją pracowników n/w).: - 2 osobami o kwalifikacjach zawodowych - elektryk, - 6 osobami o kwalifikacjach zawodowych - ogólno-budolwanych, - 2 osobami o kwalifikacjach zawodowych w branży sanitarnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
      Zamawiający wymaga wskazania w wykazie co najmniej jednej roboty budowlanej, która wiązała się z dostępem do informacji niejawnych, obejmującej swoim zakresem prace w zakresie branży (jednocześnie): budowlanej, sanitarnej i elektrycznej o wartości min. 500.000,00 zł brutto, polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu. Natomiast podanie w wykazie większej liczby robót wykonanych samodzielnie (bez polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach opisanych w art. 26 ust. 2b ustawy), spełniających powyższe wymogi, pozwoli na uzyskanie jak największej liczby punktów i zakwalifikowanie się do kolejnego etapu. Jednocześnie nie jest wymagana informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Wykonawca powołujący się na doświadczenie oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Wybór wykonawców będzie wyglądał następująco: a)W celu wyłonienia Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 pkt za każdą robotę budowlaną wskazaną w wykazie, spełniającą wymagania określone w pkt III.3.3). b)Podstawę do wezwania, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, do uzupełnienia dokumentów składanych w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia będzie sytuacja, jeżeli żadna z robót budowlanych wykazanych w wykazie załączonym do wniosku nie będzie spełniała wymagań określonych w pkt III.3.3), co będzie oznaczać, iż Wykonawca nie spełnia tego warunku w stopniu minimalnym (wymagana min. 1 robota budowlana). Jeżeli wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia chociażby w stopniu minimalnym, przepis art. 26 ust. 3 ustawy nie będzie miał zastosowania, a Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy do uzupełnienia dokumentów w tym zakresie. c)W sytuacji, gdy Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu dot. wiedzy i doświadczenia dopiero w wyniku uzupełnienia wykazu robót na wezwanie Zamawiającego wystosowane na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawcy za żadną robotę budowlaną wskazaną w uzupełnianym wykazie spełniającą wymagania określone w pkt III.3.3) nie będą przyznawane punkty. d)Zamawiający nie będzie punktował wskazanych w wykazie robót budowlanych spełniających wymagania określone w pkt III.3.3), realizowanych przez inne podmioty, na które powołał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, i udowodnił Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Tak więc w przypadku wykazania przez Wykonawcę tylko robót budowlanych spełniających wymagania określone w w pkt III.3.3), realizowanych przez inne podmioty, na które powołał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, przyznając jednak temu Wykonawcy 0 pkt. e)W przypadku gdy na ostatniej pozycji, dwóm lub więcej Wykonawcom zostanie przyznana ta sama liczba punktów, Zamawiający wybierze spośród nich Wykonawcę, którego wartość roboty budowlanej wskazanej w wykazie robót, spełniającej wymagania określone w pkt III.3.3), będzie wyższa. W przypadku, gdy na ostatniej pozycji taka sama liczba punktów zostanie przyznana Wykonawcom, z których jeden wykazał spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie roboty budowlanej realizowanej przez inne podmioty, na zasadzie określonej w art. 26 ust. 2b ustawy, a drugi na podstawie roboty własnej, tj. zrealizowanej przez tego Wykonawcę, Zamawiający wybierze spośród nich Wykonawcę, który wykazał się realizacją roboty własnej. W II etapie Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców (nie więcej niż 5), którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu i uzyskają największą ilość punktów. Ponadto, zgodnie z art. 51 ust. 3 ustawy, jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców, bez przyznawania im punktów. Natomiast, w przypadku gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu jest równa liczbie wskazanej w ogłoszeniu o zamówieniu (tj. 5) Zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców, przyznając jednocześnie każdemu po jednym punkcie.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1.Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości dokonania zmian przewidzianych poniżej. 2.Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest w przypadku: 1)zmian terminu wykonania umowy, na wniosek Wykonawcy w następujących przypadkach: a)opóźnienia związanego z przekazaniem terenu budowy lub dokonaniem odbioru końcowego robót spowodowanego przez Zamawiającego, b)jakichkolwiek opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych przez osoby i podmioty trzecie, jeżeli te opóźnienia nie są wynikiem działania lub zaniechania działania Wykonawcy, c)jeżeli wystąpiła konieczność przeprowadzenia zamówień dodatkowych wpływających na dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, szczególnie w następstwie okoliczności, których w normalnych warunkach Zamawiający nie mógł przewidzieć, d)wstrzymania robót lub wystąpienia przerw w pracach z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, e)wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z terminem określonym w umowie - dopuszcza się zmianę terminu końcowego realizacji, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności, f)zaistnienia warunków atmosferycznych wykluczających prawidłowe technologicznie wykonanie prac, po akceptacji wniosku przez Zamawiającego, g)zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie w jakim mogą one wpłynąć na terminowość realizacji umowy, 2)dokonania przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej, zatwierdzonych przez Projektanta, postanowienia zawartej umowy ulegną zmianie w celu dostosowania obowiązków Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy do zgodności z aktualną dokumentacją projektową. 3)Wykonawca może samodzielnie zgłaszać Zamawiającemu propozycje zmian w dokumentacji projektowej. Zgłoszenie powinno nastąpić w formie pisemnej, z opisem proponowanej zmiany oraz podaniem wyliczenia ekonomicznych korzyści i uzasadnienia technicznego dla jej wprowadzenia oraz wynikających z tego technicznych korzyści dla Zamawiającego. Jakiekolwiek proponowane przez Wykonawcę zmiany w dokumentacji projektowej wymagają dla swej ważności pozytywnej oceny Projektanta i akceptacji przez Zamawiającego. W przypadku uzyskania takiej akceptacji postanowienia zawartej umowy ulegną zmianie w celu dostosowania obowiązków Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy do zgodności z aktualną dokumentacją projektową.

    IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.5.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Jawna SKW, ul. Koszykowa 82, Warszawa (tel. 261 846 131) - dotyczy tylko wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert po ocenie wniosków..

    IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Administracyjnego SKW (Zamówienia Publiczne) poprzez Kancelarię Jawną SKW mieszczącą się przy ul. Koszykowej 82, 02-008 Warszawa (tel. 261 846 131)..

    IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WNIOSKI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW. 1)Wymagania dotyczące dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu o zamówieniu reguluje m. in. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), zwanego dalej rozporządzeniem. Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia muszą być złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez wystawcę pełnomocnictwa. UWAGA: Zamawiający przypomina, aby dokumenty składane w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego Wykonawcę były czytelne, kompletne i w przypadku, gdy zawierają się na kilku stronach były potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Dokumenty, oświadczenia oraz pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (np. w formie tzw. konsorcjum) zgodnie z art. 23 ustawy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z §7 ust. 2 rozporządzenia w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio każdego z tych wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez każdego z wykonawców z osobna lub pełnomocnika mającego umocowanie do działania w imieniu danego wykonawcy z osobna (umocowanie do działania w imieniu konsorcjum nie jest wystarczające). Zamawiający wymaga, aby wraz z wnioskiem Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożyli dokument (np. pełnomocnictwo) określający co najmniej jego zakres, strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału, lub kopii potwierdzonej notarialnie, bądź przez jego wystawcę). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (wszyscy członkowie konsorcjum) ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizacje zamówienia. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy: a) złożyć wniosek podpisany przez pełnomocnika; b) złożyć komplet dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż oświadczenie wymienione w ogłoszeniu o zamówieniu w sekcji III.4.2 oraz dokumenty wymienione w sekcji III.4.6 składane są przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie; c) wypełniając dokumenty powołujące sie na Wykonawcę, w miejscu - nazwa i adres Wykonawcy - należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika, lidera. Przy ocenie wniosku składanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający będzie brał pod uwagę ich łączną wiedzę i doświadczenie oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia. Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą, natomiast wspólnicy s.c. w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Wniosek składany przez spółki cywilne jest traktowany jako Wniosek Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy). OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WNIOSKU. Na stronie internetowej: http://www.bip.skw.gov.pl/portal/skw/378/Ogloszenia_o_zamowieniach.html (w szczegółach sprawy nr ZP-1-SKW-2016), Zamawiający zamieścił formularze pomocne przy złożeniu wniosku, tj. formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i wykazu wykonanych robót budowlanych oraz wzory oświadczeń. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym powinien w szczególności zawierać: - dane dotyczące Wykonawcy: nazwa, siedziba, nr telefonu/faksu, adres e-mail, Regon, NIP, imię i nazwisko osoby(ób) uprawnionych do porozumiewania się z Zamawiającym, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy podać również dane poszczególnych wykonawców oraz wskazać ich pełnomocnika (lidera); - dane Zamawiającego: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 02-007 Warszawa; - nazwę i nr postępowania, tj. robota budowlana - Remont pomieszczeń magazynu podziemnego bud. nr 8, oznaczenie sprawy: ZP-1-SKW-2016. Na pierwszej stronie Wniosku należy umieścić pieczęć adresową Wykonawcy. Dla zapewnienia integralności i nienaruszalności wniosku zaleca się: a) parafowanie każdej strony wniosku przez osoby podpisujące wniosek; b) zszycie i ponumerowanie w sposób ciągły wszystkich stron wniosku. Ewentualne poprawki we wniosku powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem i datą przez osobę (osoby) podpisującą wniosek. Parafka (podpis) powinna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej poprawkę). Wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w szczególności w przypadku: a) osób prawnych sposób reprezentacji musi być zgodny z danymi zawartym w odpowiednim rejestrze sadowym; b) przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną - przez osobę wpisana jako przedsiębiorca do ewidencji działalności gospodarczej; c) podpisania wniosku przez osobę upoważnioną, wniosek musi zawierać dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie tej osoby do podpisywania i złożenia wniosku (ewentualnie w następnym etapie oferty i umowy), wystawione przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. Pełnomocnictwo winno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez jego wystawce; d) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - przez osobę upoważnioną przez wszystkich Wykonawców (pełnomocnika). Wykaz wykonanych robót budowlanych powinien zawierać w szczególności: - rodzaj robót wraz z informacją jaką branżę obejmują swoim zakresem; - informację czy zamówienie wiązało się z dostępem do informacji niejawnych; - miejsce wykonania, wraz z podaniem dokładnego adresu; - daty wykonania robót (zakończenia) - dzień, miesiąc, rok; - wartość brutto wykonanej roboty; - wartość brutto części roboty obejmującej swoim zakresem prace w zakresie branży (jednocześnie): budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu. Do wykazu robót należy dołączyć dowody, o których mowa w pkt. III. 4.1) Ogłoszenia o zamówieniu. UWAGA: w przypadku, gdy roboty budowlane wykazane w wykazie były realizowane na rzecz Zamawiającego -Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku, gdy informacje zawarte we wniosku lub załączonych dokumentach stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4. ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r., nr 153, poz. 1503 ze zm.), co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być publicznie udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i dołączone odrębnie do wniosku. Zamawiający nie będzie ujawniał informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wniosek wraz z wszystkimi dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego należy złożyć w kopercie zaadresowanej na Biuro Administracyjne SKW, odpowiednio zabezpieczonej i opisanej - należy podać: - nazwę Wykonawcy, adres, tel. kontaktowe; -dane Zamawiającego: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, Warszawa; -nazwę i nr postępowania, tj. robota budowlana - Remont pomieszczeń magazynu podziemnego bud. nr 8, oznaczenie sprawy: ZP-1-SKW-2016. Wniosek wraz z wszystkimi dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego należy złożyć do Sekretariatu Biura Administracyjnego SKW w Warszawie poprzez Kancelarię Jawną SKW mieszczącą się przy ul. Koszykowej 82 (tel. 261 846 131 w dni robocze), lub przesłać pocztą na adres: Sekretariat Biura Administracyjnego SKW (Zamówienia Publiczne), ul. Koszykowa 82, 02-008 Warszawa. Konsekwencje złożenia wniosku niezgodnie z ww. opisem (np. potraktowanie wniosku jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej do miejsca składania wniosków w terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIE ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI. Zamawiający i Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Pytania i wątpliwości dotyczące składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu można kierować do Zamawiającego w języku polskim: a)faksem - na nr 261 841 377; b)drogą elektroniczną - na adres email: zamowienia@skw.gov.pl; c)w formie pisemnej - na adres: Sekretariat Biura Administracyjnego SKW, Zamówienia Publiczne, ul. Koszykowa 82, 02-008 Warszawa. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień dotyczących ogłoszenia. OSOBY UPOWAŻNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCĄ: Andrzej Iwanicz, fax. nr 261 841 377.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.