Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Ogłoszenie nr 766573-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego (rok produkcji 2020 lub 2021) samochodu specjalistycznego z zamontowaną śmieciarką 22 m3 z opcją wykupu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 612854068,
e-mail: sekretariat@uk-sroda.pl,
www: http://uk-sroda.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://uk-sroda.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://uk-sroda.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres: Ofertę należy składać na adres Zamawiającego: Usługi Komunalne Sp. z o.o., 63-000 Środa Wielkopolska, w biurze przy ul. Wiosny Ludów 3, I piętro sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: UK/04/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego (rok produkcji 2020 lub 2021) samochodu specjalistycznego z zamontowaną śmieciarką 22 m3 z opcją wykupu.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66114000-2 Usługi leasingu finansowego
34144511-3 Pojazdy do zbierania odpadów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Wymagania techniczne samochodu do odbioru odpadów komunalnych :
1) Zabudowa śmieciarki :
a) zabudowa śmieciarki fabrycznie nowa rok produkcji 2020 lub 2021
b) zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, o przekroju prostokątnym z podłogą płaską lub owalną
c) skrzynia ładunkowa bez wręgowa lub ożebrowana profilem stalowym
d) pojemność skrzyni ładunkowej minimum 22 m3
e) tylna część zabudowy wewnętrzna szerokość nie mniejsza niż 1995 mm
f) skrzyni ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie ( preferowana prawa strona – od pasażera pojazdu )
g) objętość kosza zasypowego minimum 2m3
h) boczne ściany odwłoka wykonane z blachy trudnościeralnej : grubość blachy minimum 4mm
i) grubość blachy dna wanny załadowczej minimum 8mm, wykonane z blachy trudnościeralnej
j) stopień zagęszczenia odpadów minimum 5:1
k) uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 110 litrów do 1100 litrów w tym pojemniki okrągłe
l) czas opróżniania pojemników 110 litrów maksymalnie 8 sekund, 1100 litrów maksymalnie 11 sekund
m) układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów
n) króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym
o) kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor zainstalowany w kabinie. Monitor pełno kolorowy co najmniej 5 calowy
p) minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa
q) sterowanie ręczne
r) sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka
s) włączenie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne lub poprzez zastosowanie innego rozwiązania technicznego
t) - krawędź zasypu maksymalnie 1100 mm od podłoża
u) zabudowa wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję kilkukrotnie gruntowana i lakierowana minimum blacha DOMEX
v) kolor zabudowy RAL pomarańczowy
w) oświetlenie według obowiązujących przepisów, oświetlenie lampami typu LED : światła hamowania, światła postojowe, kierunkowskazy, dwa światła alarmowe, dwa „koguty” ostrzegawcze z tyłu zabudowy, reflektory robocze z tyłu zabudowy (minimum 2), obrysówki
x) pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku oraz pasy obrysowe
y) błotniki kół tylnych
z) dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami – automatyczna informacja w kabinie czy stopień jest zajęty
aa) zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według PN1501-01 z późniejszymi zmianami
2) Podwozie :
a) podwozie fabrycznie nowe, rok produkcji nie starszy niż 2020
b) podwozie trzy osiowe 6x2
c) rozstaw osi pojazdu maksymalnie 4950 mm ( licząc od pierwszej osi do osi napędowej )
d) Silnik :
* wysokoprężny minimum 320 KM / 1600 Nm
* silnik spełniający normy emisji spalin minimum Euro 6 w technologii SCR
* wydech wyprowadzony do góry za kabiną lub wydech wyprowadzony dołem
* skrzynia biegów automatyczna lub w pełni zautomatyzowana bez pedału sprzęgła wyposażona w biegu pełzające o przełożeniu umożliwiającym manewrowanie z małymi prędkościami
* dodatkowy podgrzewacz filtra paliwa z separatorem wody
* płomieniowe urządzenie rozruchowe lub żarowe urządzenie rozruchowe
e) oś przednia :
* stabilizator osi przedniej
* przednie zawieszenie resory paraboliczne 8 ton
f) osie tylne :
* druga oś skrętna i podnoszona, ostatnia oś napędowa
* tylne zawieszenie pneumatyczne 19 ton
* stabilizator osi tylnej
* blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
g) przełożenie tylnego mostu odpowiednio do specyfiki śmieciarki
h) przystawka odbioru mocy napędzana bezpośrednio od silnika podwozia, spełniająca wymogi zabudowy
i) regulacja pilotem tylnego zawieszenia
j) układ hamulcowy :
* hamulec osi przedniej i tylnej tarczowe
* układ hamulcowy z systemem ABS
* system antypoślizgowy ASR ( kontrola trakcji )
* hamulec silnikowy
*osuszacz powietrza podgrzewany
k) układ kierowniczy:
* układ kierowniczy ze wspomaganiem
* koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem
* immoblilizer
l) zbiornik paliwa minimum 290 litrów, zamykany na kluczyk + zabezpieczenie wlewu paliwa – antykradzieżowe np. typu sitko
m) zbiornik AdBlue minimum 30 litrów
n) koła 22,5 z oponami 315/80R,tarcze kół 10-otworowe z oponami renomowanej firmy wielosezonowe
o) kabina :
* kabina krótka minimum 3-miejscowa, kolor biały RAL
* komfortowe siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym
* lusterka boczne podgrzewane
* oświetlenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego
* belka ostrzegawcza pomarańczowa na dachu kabiny wraz z logo „Usługi Komunalne Spółka z o.o.” – wzór logo stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
* centralny zamek z kontrolą świateł zewnętrznych
* komputer pokładowy
* tachograf cyfrowy
* radio fabryczne
* tempomat
* elektryczne sterowanie lusterkami bocznymi
* montowane w zderzaku światła przeciwmgielne
* klimatyzacja manualna lub automatyczna z recyrkulacją powietrza
* serwis podwozia nie dalej niż 65 kilometrów od siedziby Zamawiającego
* minimum 3-letnia gwarancja
3) Inne informacje:
a) okres leasingu: 60 miesięcy,
b) wpłata do umowy w wysokości 5% wartości pojazdu, płatna w dniu podpisania protokołu odbioru pojazdu,
c) wykup leasingu 1% wartości pojazdu.
II.5) Główny kod CPV: 66.11.40.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 60
II.9) Informacje dodatkowe: Termin dostawy pojazdu- nie później niż 180 dni od daty podpisania umowy przetargowej.
Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Termin wykonania niniejszego zamówienia (okres leasingu) wynosi maksymalnie 60 miesięcy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) oświadczenia o których mowa w dziale VII SIWZ;
b) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
c) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy: | 5,00 |
Cena: | 90,00 |
Okres gwarancji: | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
2) dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia,
3) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,
4) wystąpiła konieczność zmiany personelu Wykonawcy, zamawiającego oraz numerów kontaktowych wymienionych w umowie,
5) Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
Jeżeli zaktualizuje się którakolwiek z podstaw do zmiany wynagrodzenia, o której mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację zmiany wysokości swojego wynagrodzenia, opartą o przesłanki wymienione w lit. a-d. Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień w zakresie odnoszącym się do przedstawionej kalkulacji, w tym w szczególności wyjaśnień, których celem jest jednoznaczne i wyczerpujące wykazanie, w jaki sposób zmiany przepisów, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wpłynęły na koszt wykonania zamówienia.
Ewentualna zmiana wysokości wynagrodzenia będzie poprzedzona badaniem dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę i będzie następowała w oparciu o aneks do umowy.
6) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy (w tym terminu dostawy pojazdu) gdy z powodu okoliczności związanych z występowaniem wirusa SARS-CoV-2, nie będzie możliwe wykonanie umowy w terminach przewidzianych w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych są Usługi Komunalne Sp. z o.o w Środzie Wielkopolskiej;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Usługach Komunalnych Sp. z o.o. jest Pani Patrycja Roztajewska , kontakt: iod@tmpsc.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n. Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego (rok produkcji 2020 lub 2021) samochodu specjalistycznego z zamontowaną śmieciarką 22 m3 z opcją wykupu, UK/04/2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby zajmujące się przeprowadzaniem procedury przetargowej;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu specjalistycznego - WUKO
- Leasing operacyjny fabrycznie nowego samochodu osobowego z segmentu D dla SPSZOZ "Zdroje"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego pojazdu hakowego o DMC min. 18 ton zasilanego gazem CNG, wyposażonego w solarkę i pług odśnieżny.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego - 1 szt. - typu samochód osobowy o nadwoziu SUV dla Uniwersytetu Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie
- ,,Usługa leasingu operacyjnego na dostawa minikoparki wraz z głowicą obrotową, osprzętem i przyczepą transportową''
- Udzielenie leasingu operacyjnego na dostawę pojazdu typu śmieciarka.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.