eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › oczyszczanie terenów zewnętrznych i chodników przy nieruchomościach oraz sprzątanie powierzchni wspólnego użytku w budynkach mieszkalnych zarządzanych przez MABK na terenie miasta Ostródy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Ostróda: oczyszczanie terenów zewnętrznych i chodników przy nieruchomościach oraz sprzątanie powierzchni wspólnego użytku w budynkach mieszkalnych zarządzanych przez MABK na terenie miasta Ostródy
Numer ogłoszenia: 76637 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Administracja Budynków Komunalnych, ul. Kolejowa 10/22, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6428725, fax 089 6421087.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strony.www.mabkostroda.webpark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oczyszczanie terenów zewnętrznych i chodników przy nieruchomościach oraz sprzątanie powierzchni wspólnego użytku w budynkach mieszkalnych zarządzanych przez MABK na terenie miasta Ostródy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: - usługi: oczyszczanie terenów zewnętrznych o łącznej powierzchni - 33.487,92 m2 (tereny wokół budynków, dojście do budynków, opaska, podwórze, wjazd, teren wokół śmietników, zieleniec, ciągi komunikacyjne itp.) oraz chodników o pow. - 4.529,63 m2. Oczyszczanie terenów zewnętrznych w okresie letnim i zimowym. Sprzątanie powierzchni wewnętrznej- 26.069 m2 (klatki schodowe, korytarze, korytarze piwniczne, strychy, pralnie, suszarnie, bramy i drzwi, okna, schody, balustrady i inne pomieszczenia wspólne znajdujące się w budynku). Oczyszczanie terenów i sprzątanie budynków zarządzanych przez MABK na terenie miasta Ostródy. Zasady oczyszczania terenów zewnętrznych i chodników przy nieruchomościach oraz sprzątanie powierzchni wewnętrznej wspólnego użytku w budynkach mieszkalnych zarządzanych przez MABK przedstawia zał. A do siwz. Zakres zamówienia zawarty jest w załącznikach: - zał. nr 1 (klatki schodowe, chodniki i tereny zewnętrzne - wspólnoty mieszkaniowe); - zał. nr 2 (klatki schodowe, chodniki i tereny zewnętrzne - gmina). Załączniki mogą ulegać zmianom (rozszerzeniu lub zmniejszeniu) w miarę potrzeb w formie protokołu. O każdej zmianie dotyczącej zał. nr 1 i nr 2 Zamawiający będzie informował na piśmie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium 5.000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym, b Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, d) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca nusi spełnić warunki określone w pkt 1 lit.a,b,c,d. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia na pod stawie dokumentów określonych w pkt.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 10 i ust.2 pkt 4 ustawy Pzp - zał.nr 5 do SIWZ, b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy PZp,- zał. nr 5A do SIWZ. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum), c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niniejszy dokument musi złożyć każdy uczestnik konsorcjum, d) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie: - uczestników konsorcjum (wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów), - wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - określenie celu zawarcia konsorcjum (dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego), - zakres rzeczowy prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego przez poszczególnych uczestników konsorcjum, e) aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), f) aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. g)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania. Zamawiający uzna za odpowiadające wartości zamówienia usługi o wartości przynajmniej 70.000 PLN (brutto), , h) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz zatrudnionych pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia - min. 8 pracowników, i) Dokumenty potwierdzające ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności z min. sumą ubezpieczenia 50.000 PLN, h) Wskazanie części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 4 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//www.mabkostroda.webpark.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Administracja Budynków Komunalnych, ul. Kolejowa 10, 14-100 Ostróda, pok.22, cena 30 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejska Administracja Budynków Komunalnych, ul. Kolejowa 10, 14-100 Ostróda, pok. 14 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.