To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 76635 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Pilzno:
ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI Z TERENU GMINY PILZNO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56965-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pilźnie, krajowy numer identyfikacyjny
85001917400000, ul.
ul. Rynek
33,
39220
Pilzno, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
146 807 729, faks
146 807 747, e-mail
ops@pilzno.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.opspilzno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI Z TERENU GMINY PILZNO
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w tym z autyzmem z terenu Gminy Pilzno. Przedmiot zamówienia dotyczy zarówno osoby dorosłe jaki i dzieci.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
85311300-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT112450.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 112450.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
na podstawie art. 39
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia na ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI Z TERENU GMINY PILZNO w trybie przetargu nieograniczonego. Opublikował ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 56965 - 2017 w dniu 3 kwietnia 2017 roku oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.opspilzno.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
Zgodnie z treścią SIWZ Rozdział XIV ust. 2-3 i 7, Zamawiający przy wyborze ofert kierował się kryterium ceny brutto i kryteriami doświadczenia Wykonawcy. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu i spełnia wymogi ustawy, SIWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 23 ustawy i art. 89 ustawy ww. Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu ani odrzuceniu. W oparciu o art. 22 ust. 1 wyżej cyt. ustawy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 82 ust. 3 treść złożonych oferty odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Działając zgodnie z art. 91 ust. 1 "Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia". Kryteriami oceny ofert była cena brutto - waga 36pkt., Doświadczenie 1 wykonawcy - waga 30pkt. Doświadczenie 1 Wykonawcy miało polegać na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz dzieci z autyzmem, było oceniane na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający badał 7 pierwszych osób z ww. wykazu i przyznawał punktację:
a)osoba nie spełniająca warunków wskazanych w § 3 Rozporządzenia i/lub brak doświadczenia min. pół roku w tzw. "ciągu" - 0 pkt.
b)od pół roku do 1 roku doświadczenia - 10 pkt.
c)powyżej 1 roku do 2 lat doświadczenia - 20 pkt.
d)powyżej 2 lat doświadczenia - 30 pkt.
Kolejnym kryterium oceny było Doświadczenie Wykonawcy 2 - waga 14pkt. które było oceniane na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Dla pierwszych 7 osób z ww. wykazu wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przyznawał punktację:
a)osoba nie posiadająca studiów licencjackich albo magisterskich albo podyplomowych z oligofrenopedagogiki, diagnozy i terapii psychologiczno-pedagogicznej - 0 pkt.
b)osoba posiadająca studia licencjackie albo magisterskie albo podyplomowe z oligofrenopedagogiki, diagnozy i terapii psychologiczno-pedagogicznej - 2 pkt.
Kolejnym kryterium oceny było Doświadczenie Wykonawcy 3- waga 20pkt. Doświadczenie Wykonawcy było oceniane na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług tj. prawidłowa realizacja (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zadań publicznych z zakresu terapii leczenia i rozwoju dzieci autystycznych lub dorosłych z zaburzeniami psychicznymi dla min 15 osób każde zdanie. Zamawiający przyznawał punktację:
a)zadania publiczne nie spełniające wymogów "doświadczenia 3" lub ich brak - 0 pkt.
b)od 1 do 4 zadań - 10 pkt.
c)pow. 4 - 20 pkt.
Łącznie można było uzyskać 100 pkt.
Wykonawca oferty nr 1 - EDU-IT Augustyn, Niedbała, Pieprzycki sp. j. ul. Hetmańska 62/3, 35-076 Rzeszów, otrzymał następującą liczbę punktów w kryterium:
cena - 36pkt. cena 103 756,75zł; C=(CN 103 756,75/CO 103 756,75)x36pkt,
doświadczenie wykonawcy 1- 28,50 pkt. D1=(DB190 /DN200)x30pkt.
doświadczenie wykonawcy 2- 8 pkt. D2=4 osoby x 2 pkt,
doświadczenie wykonawcy 3 - 10 pkt. Wykonawca przedłożył w wykazie 5 zadań publicznych. Zamawiający uwzględnił 4 zadania publiczne. Jedno zadanie było realizowane w terminie od 2 stycznia 2013 r. do 30 czerwca 2013 r., a więc po okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Razem 82,50 pkt.
Wykonawca oferty nr 2 Stowarzyszenie Pomocy Społecznej Ad Astram w Dębicy ul. Mościckiego 26, 39-200 Dębica otrzymał najwyższą liczbę punktów w kryterium:.
cena - 33,22pkt., cena 112 450zł; C=(CN 103 756,75/CO 112 450)x36pkt
doświadczenie wykonawcy 1- 30 pkt. D1=(DB200 /DN200)x30pkt
doświadczenie wykonawcy 2- 12 pkt., D2=6 osób x 2 pkt,
doświadczenie wykonawcy 3 - 20 pkt. Wykonawca przedłożył w wykazie 10 zadań publicznych. Jedno zadanie było realizowane w terminie od 1 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2013 r., a więc po okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Razem 95,22 pkt.
Mając na uwadze, że Wykonawca nr 2 spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożona oferta jest zgodna z przepisami ustawy oraz odpowiada treści SIWZ oraz otrzymała najwyższą punktację w w/w kryteriach, należało uznać za najkorzystniejszą zgodnie z art. 91 ust. 1 w związku z art. 2 pkt 5 ustawy Wykonawcę: Stowarzyszenie Pomocy Społecznej Ad Astram w Dębicy ul. Mościckiego 26, 39-200 Dębica
W przedmiotowym postępowaniu nie wykluczono i nie odrzucono ofert.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.