eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Budowa budynku mieszkalnego nr B1 przy ul. Emilii Plater w Lębborku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-12



Ogłoszenie nr 766026-N-2020 z dnia 2020-12-12 r.

Lęborskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.:

Budowa budynku mieszkalnego nr B1 przy ul. Emilii Plater w Lębborku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Lęborskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 77094940000000, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 59 8621700, 601 143340
e-mail: leborskietbs@wp.pl
www: www.ltbs.bip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Towarzystwo Budownictwa Społecznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.ltbs.bip.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.ltbs.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: wymagana jest forma pisemna pod rygorem nieważności dla ofertyi dla uzupełnień wszystkich dokumentów oraz wyjaśnień

Adres: 84-300 ul. Armii Krajowej 14

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego nr B1 przy ul. Emilii Plater w Lębborku

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: brak danych


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr B1 zlokalizowanego w Lęborku przy ul. Emilii Plater , dla Lęborskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. z siedzibą w Lęborku. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również przygotowanie wszystkich dokumentów w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie , w tym świadectw energetycznych.
Budynek mieszkalny nr B1 :
- 28-rodzinny, jednoklatkowy z garażem podziemnym o czterech kondygnacjach mieszkalnych nadziemnych , dach płaski kryty papą termozgrzewalną, realizowany w technologii tradycyjnej murowanej z elementami prefabrykowanymi,
- powierzchnia zabudowy 458,02 m2
- powierzchnia garażu podziemnego 723,24 m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań 1265,83 m2
- kubatura 9511,00 m3

Budynek wyposażony jest w instalacje:
1. Sanitarne :
- zimnej wody,

- ciepłej wody użytkowej,
- kanalizacji sanitarnej,
- centralnego ogrzewania,
- kanalizacji deszczowej
2. Wentylacji grawitacyjnej
3. Elektryczne
4. Teletechniczne

Zamówienie obejmuje również zagospodarowanie terenu :
1. Małą architekturę,
2. Chodniki, drogi, parkingi
3. Zieleń
4. Oświetlenie terenu.
5. Przyłącza i sieci


II.5) Główny kod CPV: 45.21.10.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: W trakcie realizacji zamówienia może wystąpić konieczność wykonania robót uzupełniających oraz nieprzewidzianych , których pomimo należytej staranności nie można było przewidzieć

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 19

II.9) Informacje dodatkowe: Projekt stropów FILIGRAN nad stropami łącznie z termoizolacyjnymi łącznikami balkonowymi , a nad stropem na ostatniej kondygnacji wraz z daszkami nad balkonami jest po stronie Wykonawcy wraz z kosztami sporządzenia projektu.
Do kalkulacji przyjąć tylko przyłącze kanalizacji sanitarnej bez uwzględniania sieci kanalizacji sanitarnej .
Nie uwzględniać w ofercie zakupu i montażu węzła c.o.

Należy zastosować następujący standard wykończenia:
- nie montować drzwi wewnętrznych w mieszkaniach ,
- nie wykonywać posadzek w mieszkaniach tj. terakoty w przedpokojach , kuchniach , łazienkach , paneli w pokojach
- na balkonach wykonać obróbki blacharskie , izolację z papy i warstwę wyrównującą
- nie wyposażać mieszkań w kuchenki, zlewozmywaki , umywalki , baterie, miski ustępowe z deską sedesową i spłuczką , wanny
- balustrady na klatce schodowej stalowe malowane proszkowo oraz balustrady balkonów stalowe ocynkowane malowane farbami proszkowymi
- zakup i montaż tablicy z numerem porządkowym na budynek ( typ tablicy uzgodnić z Zamawiającym)
- poza oryginalnym kompletem kluczy należy wycenić dodatkowe komplety kluczy do części wspólnych budynku w ilości odpowiadającej liczbie lokali mieszkalnych
- drzwi wejściowe do mieszkań wzmocnione stalowe laminowane, ościeżnice systemowe , izolacyjność akustyczna RA1.R ≥ 35 dB zgodnie z PN-B-02151-3.
- na sufitach i ścianach tynki cementowo- wapienne kl. III zamiast tynków gipsowych bez gładzi , malowania i białkowania
- na klatkach schodowych uwzględnić malowanie lamperii do wysokości 1,5 m farbą emulsyjną wykończoną lakierem lamperyjnym

Dostarczony przez Zamawiającego przedmiar pełni jedynie rolę pomocniczą i zawarte w nim dane nie stanowią podstawy do oszacowania przez Wykonawcę ceny zamówienia

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:

- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 2.000.000 zł. (słownie: dwa miliony zł.)
- nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych
- w działalności gospodarczej za ostatnie trzy lata obrotowe tj. 2017 i 2018, 2019 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres , osiągnęli w robotach budowlano-montażowych obrót finansowy roczny (za każdy rok) minimum 4.000.000 zł (słownie: cztery miliony złotych)


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:

1) wykonał w okresie ostatnich 5 latach przed upływem składania ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie z należytą starannością zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum dwie inwestycje polegające na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego ( lub wielorodzinnego z usługami) wraz z niezbędną infrastrukturą , w tym wybudowali co najmniej 25 mieszkań w każdej inwestycji – liczą się wyłącznie te inwestycje , które w wymienionych latach zakończono i uzyskano pozwolenie na użytkowanie wraz z informacją, że te prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (referencje ,poświadczenia).

2) skieruje do realizacji zamówienia osoby, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, w tym minimum:
- 1 osobę kierownik budowy – uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót min 5 lat,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie sieci , instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń ,
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń ,
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami drogowymi

3) w okresie ostatnich 3 lat ( w przypadku gdy okres ten jest krótszy –w tym okresie) przeciętne średnioroczne zatrudnienie (w każdym roku) wynosiło co najmniej 15 pracowników na podstawie umów o pracę


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert , lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

d) odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

e) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną minimum 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony zł.).

b) Oświadczenie finansowe złożone na załączniku Nr 8 podpisane przez Wykonawcę oraz głównego księgowego Wykonawcy lub uprawnionego przedstawiciela podmiotu prowadzącego księgowość na zlecenie wykonawcy, potwierdzone dołączoną częścią sprawozdania finansowego (rachunek zysków i strat, bilans) za ostatnie 3 lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu , jeżeli podlegało badaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do składania sprawozdań finansowych – innych dokumentów określających obroty oraz aktywa i zobowiązania za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres .
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 1) – 2) , może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego warunku.

dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:

a)Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podanie ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane tj. co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. pracom polegającym na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych (wielorodzinnego z usługami) wraz z niezbędną infrastrukturą w tym wybudowali co najmniej 25 mieszkań w każdej inwestycji – liczą się wyłącznie te inwestycje , które w wymienionych latach zakończono i uzyskano pozwolenie na użytkowanie wraz z informacją, że te prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (referencje ,poświadczenia) – załącznik nr 5 SIWZ.
Uwaga: dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;

W przypadku gdy Zamawiającym jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.

b) zestawienie osób posiadających uprawnienia do samodzielnego prowadzenia robót budowlanych (kierownik budowy) i osób posiadających uprawnienia dotyczące robót elektrycznych i instalacyjnych, kierowania robotami drogowymi wpisanych na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat złożone na załączniku nr 6 SIWZ, oraz wykaz prac przewidzianych dla podwykonawców złożone na załączniku nr 7 SIWZ


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100.000,00 zł ( słownie : sto tysięcy złotych ) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą .
2. Wadium może być wniesione w :
- pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego : Lęborskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o. w Banku Pekao S.A. I Oddział w Lęborku nr 78 1240 3800 1111 0000 4468 5720 z dopiskiem na przelewie WADIUM. Wykonawcę wpłacającego wadium przelewem zobowiązuje się do dokonania tej czynności z takim wyprzedzeniem aby środki na koncie Zamawiającego znalazły się najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie ( kopię) wniesienia wadium należy dołączyć do oferty,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r., poz. 310,836,1572.).
3.Zamawiający wymaga, żeby wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych :
- gwarantowało wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie zamawiającego w okolicznościach wskazanych w art. 46 ust.5 pzp,
- zawierało jednoznaczne określenia : terminu obowiązywania ( okres związania ofertą ), kwoty na jaką zostało wniesione, gwaranta ( poręczyciela ) - nazwa instytucji wystawiającej, nazwa benificjenta – Zamawiającego.
Przy tak wniesionym wadium wymaga się, żeby oryginał dokumentu złożyć w siedzibie Zamawiającego w miejscu i terminie wyznaczonym na składanie ofert, zaś kopie dokumentu wadium należy dołączyć do oferty.
Zamawiający informuje, że oddział banku zagranicznego może udzielić poręczeń i gwarancji, jeżeli posiada na wykonywanie tych czynności zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego.
Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
4.Wadium zostanie zwrócone na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
5.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku określonych w art.46 ust. 5 ustawy Pzp
6. Wadium zostanie zatrzymane przez Zamawiającego w przypadku określonym w art. 46 ust. 4a ustawy.
7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej zaprzelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:90,00
okres gwarancji:10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zmiany umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.:
- konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych dokonanych na wniosek Zamawiającego (lub Wykonawcy),
- z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
- z powodu wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
- z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę robót,
- z powodu niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych, kolizji z sieciami infrastruktury, utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,
- z powodu wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć , a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach,
- przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione,
- wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć,
- z powodu wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy ( nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę,
- w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy pod warunkiem zaakceptowania przez Zamawiającego i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia wymaganego postanowieniami SIWZ, .
- wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.

- zmiany wynagrodzenia w wyniku:
a) robót dodatkowych – roboty te będą rozliczne na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego. Kosztorysy te będą opracowane w oparciu o następujące założenia:
- ceny jednostkowe na roboty tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym zostaną ustalone w oparciu o zapisy przyjęte z kosztorysu złożonego przez Wykonawcę w dacie podpisania umowy.
- w przypadku robót niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego, ale nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, ich ceny jednostkowe zostaną określone na podstawie czynników produkcji nie wyższych, niż średnie notowania krajowe z publikacji np. SECOCENBUD dla kwartału poprzedzającego wystąpienie konieczności wykonania tych robót.
b) robót zamiennych i/lub zmiany technologii – roboty zamienne i/lub zmiana technologii rozliczane będą na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te będą opracowane w oparciu o następujące założenia:
- ceny jednostkowe na roboty tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym zostaną ustalone w oparciu o zapisy przyjęte z kosztorysu złożonego przez Wykonawcę w dacie podpisania umowy.
- w przypadku robót niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego, ale nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, ich ceny jednostkowe zostaną określone na podstawie czynników produkcji nie wyższych, niż średnie notowania krajowe z publikacji np. SECOCENBUD dla kwartału poprzedzającego wystąpienie konieczności wykonania tych robót.

c) odstąpienia od części umowy.

W przypadku zmiany (umowy zawartej powyżej 1 roku):
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.

Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji zastosowanie mają przepisy ustawy „Prawo zamówień publicznych” z dnia 29 stycznia 2004 r.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 30.12.2020, godzina: 11:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30dni (od ostatecznego terminu składania ofert) (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.