eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skawina › Opracowanie koncepcji zagospodarowania wybranych terenów i obiektów na terenie Gminy Świątniki Górne na cele rekreacyjno - turystyczne



Ogłoszenie z dnia 2016-04-04

Skawina: Opracowanie koncepcji zagospodarowania wybranych terenów i obiektów na terenie Gminy Świątniki Górne na cele rekreacyjno - turystyczne
Numer ogłoszenia: 76590 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Skawinie , Rynek 1, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 012 2764680, faks 012 2763339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skawina.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji zagospodarowania wybranych terenów i obiektów na terenie Gminy Świątniki Górne na cele rekreacyjno - turystyczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dwóch zadań: Zadanie nr 1. Koncepcja architektoniczna zagospodarowania terenów przestrzeni publicznej centrum miejscowości Świątniki Górne. Zadanie obejmuje dokonanie analizy realizacji inwestycji oraz opracowanie koncepcji architektonicznej zagospodarowania centrum miejscowości Świątniki Górne. Zakres prac powinien obejmować: 1) prace przedprojektowe tj. sporządzenie mapy do celów projektowych w skali 1:500, sporządzenie inwentaryzacji wraz z oceną stanu technicznego obiektów i obszarów do przebudowy; 2) analizę terenów gminnych, wskazanych przez Gminę Świątniki Górne pod względem możliwości zrealizowania zadania polegającego na umiejscowieniu parkingu na cele Park & Ride wraz z funkcjami uzupełniającymi oraz dla terenu placu targowego, budowy centrum rekreacji, sportu i handlu; 3) zmianę nawierzchni wskazanych ulic (zakres podany przez Gminę Świątniki Górne); 4) stworzenie ciągów komunikacji pieszej wzdłuż ulic (zakres podany przez Gminę Świątniki Górne); 5) elementy konieczne dla poprawienia bezpieczeństwa użytkowników ciągów komunikacji pieszej i kołowej; 6) propozycje lokalizacji przystanków i zatok dla komunikacji zbiorowej; 7) projekt koncepcji architektonicznej obiektów (Park & Ride, centrum rekreacji, sportu i handlu) zawierający rysunki, opisy, wizualizacje, ujęcia i perspektywy obrazujące inwestycje (w zakresie podanym przez Gminę Świątniki Górne); 8) szacunkowe wyliczenie kosztu realizacji inwestycji. Zadanie nr 2. Koncepcja architektoniczna rozbudowy remizy OSP Olszowice wraz z zagospodarowaniem działki przylegającej do placu zabaw. Zakres prac obejmuje: 1) prace przedprojektowe tj. sporządzenie mapy do celów projektowych w skali 1:500, sporządzenie inwentaryzacji wraz z oceną stanu technicznego (ekspertyzą techniczną) obiektu i obszarów do przebudowy, koncepcję wielobranżową jako podstawę do sporządzenia projektu budowlanego poszczególnych branż; 2) analizę terenów gminnych wraz z budynkiem remizy OSP Olszowice, wskazanych przez Gminę Świątniki Górne pod względem możliwości zrealizowania zadań związanych z rozbudową budynku na cele szkoleniowo - dydaktyczne (sale szkoleniowo - konferencyjne), poprawienie komunikacji pionowej w budynku (klatka schodowa), pełnieniem funkcji noclegowej oraz funkcjami uzupełniającymi; 3) analizę terenu działki inwestycji pod kątem planowanej rozbudowy istniejącej funkcji oraz nowych funkcji dla terenu, takich jak: ścieżki piesze, mała architektura, oświetlenie zewnętrzne, siłownia zewnętrzna, boisko sportowe (wielofunkcyjne), zieleń; 4) projekt koncepcji architektonicznej zawierający rysunki, opisy, wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną, ujęcia i perspektywy obrazujące inwestycje (w zakresie podanym przez Gminę Świątniki Górne); 5) szacunkowe wyliczenie kosztu realizacji inwestycji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.25.00.00-5, 71.35.40.00-4, 71.24.80.00-8, 74.23.20.00-4, 74.13.15.00-1, 79.93.30.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże odpowiednio: Zadanie Nr 1: - że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną dokumentację projektową, tj. Koncepcję architektoniczną lub projekt architektoniczny zagospodarowania terenu przestrzeni publicznej o pow. min. 0,85 ha wraz z analizą finansową Zadanie Nr 2: - że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną dokumentację projektową, tj. Koncepcję architektoniczną lub projekt architektoniczny budowy, rozbudowy lub modernizacji budynku kubaturowego o kubaturze min. 1500 m3 wraz z zagospodarowaniem działki przylegającej do budynku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga przedstawienia usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia, opisanego w SIWZ.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz OFERTA zgodnie z wzorem załączonym do Specyfikacji , 2. Zaleca się dołączenie do oferty aktualnych dokumentów, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty (np. aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy). Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem załączonym do Specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą dotyczyć: 1) wysokości wynagrodzenia - jedynie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 2) terminu wykonania umowy - jedynie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, np. w przypadku przedłużającej się procedury uzgodnienia dokumentacji, terminu wydania decyzji administracyjnych, czy uzgodnień z właścicielami terenu objętego projektowaniem 3) osób odpowiedzialnych za realizację umowy - zmiana może być dokonana na osobę o takich samych lub większych uprawnieniach i doświadczeniu, jak osoba zastępowana, której doświadczenie i uprawnienia były oceniane w toku postępowania przetargowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/umigskawina
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Skawina, Zespół ds. Zamówień Publicznych, Skawina, Rynek 14, pok. 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Skawina, Biuro Obsługi Mieszkańców, 32-050 Skawina, Rynek 14, pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane z mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach projektu pn. Razem Blisko Krakowa - zintegrowany rozwój podkrakowskiego obszaru funkcjonalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Koncepcja architektoniczna zagospodarowania terenów przestrzeni publicznej centrum miejscowości Świątniki Górne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dokonanie analizy realizacji inwestycji oraz opracowanie koncepcji architektonicznej zagospodarowania centrum miejscowości Świątniki Górne. Zakres prac powinien obejmować: 1) prace przedprojektowe tj. sporządzenie mapy do celów projektowych w skali 1:500, sporządzenie inwentaryzacji wraz z oceną stanu technicznego obiektów i obszarów do przebudowy; 2) analizę terenów gminnych, wskazanych przez Gminę Świątniki Górne pod względem możliwości zrealizowania zadania polegającego na umiejscowieniu parkingu na cele Park & Ride wraz z funkcjami uzupełniającymi oraz dla terenu placu targowego, budowy centrum rekreacji, sportu i handlu; 3) zmianę nawierzchni wskazanych ulic (zakres podany przez Gminę Świątniki Górne); 4) stworzenie ciągów komunikacji pieszej wzdłuż ulic (zakres podany przez Gminę Świątniki Górne); 5) elementy konieczne dla poprawienia bezpieczeństwa użytkowników ciągów komunikacji pieszej i kołowej; 6) propozycje lokalizacji przystanków i zatok dla komunikacji zbiorowej; 7) projekt koncepcji architektonicznej obiektów (Park & Ride, centrum rekreacji, sportu i handlu) zawierający rysunki, opisy, wizualizacje, ujęcia i perspektywy obrazujące inwestycje (w zakresie podanym przez Gminę Świątniki Górne); 8) szacunkowe wyliczenie kosztu realizacji inwestycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.25.00.00-5, 71.35.40.00-4, 71.24.80.00-8, 74.23.20.00-4, 74.13.15.00-1, 79.93.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności faktury - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Koncepcja architektoniczna rozbudowy remizy OSP Olszowice wraz z zagospodarowaniem działki przylegającej do placu zabaw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1) prace przedprojektowe tj. sporządzenie mapy do celów projektowych w skali 1:500, sporządzenie inwentaryzacji wraz z oceną stanu technicznego (ekspertyzą techniczną) obiektu i obszarów do przebudowy, koncepcję wielobranżową jako podstawę do sporządzenia projektu budowlanego poszczególnych branż; 2) analizę terenów gminnych wraz z budynkiem remizy OSP Olszowice, wskazanych przez Gminę Świątniki Górne pod względem możliwości zrealizowania zadań związanych z rozbudową budynku na cele szkoleniowo - dydaktyczne (sale szkoleniowo - konferencyjne), poprawienie komunikacji pionowej w budynku (klatka schodowa), pełnieniem funkcji noclegowej oraz funkcjami uzupełniającymi; 3) analizę terenu działki inwestycji pod kątem planowanej rozbudowy istniejącej funkcji oraz nowych funkcji dla terenu, takich jak: ścieżki piesze, mała architektura, oświetlenie zewnętrzne, siłownia zewnętrzna, boisko sportowe (wielofunkcyjne), zieleń; 4) projekt koncepcji architektonicznej zawierający rysunki, opisy, wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną, ujęcia i perspektywy obrazujące inwestycje (w zakresie podanym przez Gminę Świątniki Górne); 5) szacunkowe wyliczenie kosztu realizacji inwestycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.25.00.00-5, 71.35.40.00-4, 71.24.80.00-8, 74.23.20.00-4, 74.13.15.00-1, 79.93.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności faktury - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.