eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie w rejonach: Szczecin, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11



Ogłoszenie nr 765706-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie:

Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie w rejonach: Szczecin, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 01126394600000, ul. Potulicka 2, 70-230 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 91 4472000,
faks: 91 447 20 01
e-mail: dzp.sz@amw.com.pl,
www: www.amw.com.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.amw.eb2b.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Agencja Mienia Wojskowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.amw.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami: oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Potulicka 2, 70-230 Szczecin, parter, pok. 18 (kancelaria jawna).

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie w rejonach: Szczecin, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz

Numer referencyjny: DZP-OS.2610.608.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących
w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie w rejonach: Szczecin, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz.
2. Roboty remontowe wykonywane w istniejących obiektach budowlanych będą polegać na odtworzeniu stanu pierwotnego, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym, zgodnie z Art. 3 pkt 8) ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.)
3. Szczegółowy zakres robót stanowią przedmiary robót zawarte w są w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ oraz Wytyczne nr 3/2018 Prezesa AMW - załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Zamówienie jest podzielone na cztery części w czterech rejonach:
Część I - Szczecin,
Część II - Koszalin,
Część III – Kołobrzeg,
Część IV - Wałcz.
5. Kod CPV:
45000000-7 roboty budowlane,
45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne,
45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach,
45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne,
45330000-9 roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne,
45333000-0 roboty instalacyjne gazowe,
71320000-7 roboty inżynieryjne w zakresie projektowania.
6. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.). Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.


II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 31grudnia 2021r.
2. Termin wykonania jednostkowego zlecenia każdorazowo wskazany zostanie przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego w pisemnym zleceniu.
3. Wymagany przez zamawiającego minimalny okres rękojmi i gwarancji jakości – 24 miesiące od dnia zakończenia każdorazowego zlecenia w ramach umowy i uznania przez zamawiającego należycie wykonaną.
4. Rozliczenie stron następować będzie w okresie miesięcznym w oparciu o składane faktury(wraz z wykazem adresowo-kwotowym, rodzajem i opisem prac) z uwzględnieniem 21 –dniowego terminu płatności, liczonym od daty złożenia faktury przez wykonawcę.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

Informacje dodatkowe: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu
na podstawie okoliczności, o których mowa w:
1) art. 24 ust. 1 ustawy;
2) art. 24 ust. 5 pkt 1), 2), 4) ustawy; wykluczeniu na tej podstawie podlega wykonawca:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie
w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne lub którego upadłość ogłoszono,
z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe,
b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania
lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie,
co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
c) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał
w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–4 ustawy,
co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania;


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Informacje dodatkowe: Zamawiający uzna, że warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:
wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną robotę główną, polegającą na wykonywaniu robót remontowo – konserwacyjnych w zasobach mieszkaniowych (tzw. robota utrzymaniowa bieżąca) lub wykonywał kompleksowe remonty pustostanów w zasobach mieszkaniowych, o łącznej wartości minimum 200.000,00 zł brutto na każdą część.
Do oferty należy załączyć wykaz obiektów w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia ww. warunku z podaniem nazwy obiektu, kwoty brutto, daty i miejsca realizacji oraz podmiotów na rzecz których obiekty te zostały wykonane z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone (np. potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie protokołów odbioru robót lub referencje). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.;


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna, że warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min.:
a) jedną osobą, posiadającą kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowiska eksploatacji, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym, urządzeń i instalacji gazowych,
b) jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku dozoru,
w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym, urządzeń i instalacji gazowych,
c) jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów montażu i kontrolno-pomiarowym, urządzeń i instalacji elektroenergetycznych,
d) jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku dozoru,
w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym, urządzeń i instalacji elektroenergetycznych,
e) jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wydane
na podstawie obowiązujących przepisów, uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w p. a) do e) do oferty należy dołączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, podstawy dysponowania a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wykonywane według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek mogą spełniać wykonawcy łącznie.
Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk, tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji dla danych stanowisk.
Ww. osoby muszą posiadać ważne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, w tym również aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jeśli te wymagane są odrębnymi przepisami prawa. Wykonawcy, z którymi Zamawiający zamierza podpisać umowy, przed ich podpisaniem przedstawią zaświadczenia, o których posiadaniu oświadczyli, a które są wymagane odrębnymi przepisami prawa.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie
do przedłożenia Zamawiającemu oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy) polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że posiada ważne
w dniu podpisywania umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wymaganą sumę gwarancyjną która musi wynosić, co najmniej:
część zamówienia nr I - 200.000,00 PLN
część zamówienia nr II - 200.000,00 PLN
część zamówienia nr III - 200.000,00 PLN
część zamówienia nr IV - 200.000,00 PLN
3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie
do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w Rozdziale XVI.
4. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest do złożenia oświadczenia
o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób skierowanych do realizacji zamówienia – załącznik nr 6.
5. Wykonawcy, z którymi Zamawiający zamierza podpisać umowy, przed ich podpisaniem przedstawią dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, o których posiadaniu oświadczyli w załączniku nr 9 w tym również aktualne zaświadczenia o przynależności
do właściwej izby samorządu zawodowego, jeśli te wymagane są odrębnymi przepisami prawa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium
w wysokościach:
1) I część zamówienia: 10.000,00 zł
2) II część zamówienia: 7.300,00 zł
3) III część zamówienia: 7.600,00 zł
4) IV część zamówienia: 7.700,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
2) wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w realizacji prac zleconych zleceniem jednostkowym:0,20
cena brutto:0,60
3) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia:0,20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki i zmiany umowy, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 07.01.2021, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Część I - Szczecin

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących
w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie w rejonach: Szczecin, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz.
2. Roboty remontowe wykonywane w istniejących obiektach budowlanych będą polegać na odtworzeniu stanu pierwotnego, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym, zgodnie z Art. 3 pkt 8) ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.)
3. Szczegółowy zakres robót stanowią przedmiary robót zawarte w są w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ oraz Wytyczne nr 3/2018 Prezesa AMW - załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Zamówienie jest podzielone na cztery części w czterech rejonach:
Część I - Szczecin,
Część II - Koszalin,
Część III – Kołobrzeg,
Część IV - Wałcz.
5. Kod CPV:
45000000-7 roboty budowlane,
45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne,
45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach,
45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne,
45330000-9 roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne,
45333000-0 roboty instalacyjne gazowe,
71320000-7 roboty inżynieryjne w zakresie projektowania.
6. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.). Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
1) cena brutto:0,60
3) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia:0,20
2) wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w realizacji prac zleconych zleceniem jednostkowym:0,20
Część nr: 2
Nazwa: Część II - Koszalin

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących
w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie w rejonach: Szczecin, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz.
2. Roboty remontowe wykonywane w istniejących obiektach budowlanych będą polegać na odtworzeniu stanu pierwotnego, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym, zgodnie z Art. 3 pkt 8) ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.)
3. Szczegółowy zakres robót stanowią przedmiary robót zawarte w są w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ oraz Wytyczne nr 3/2018 Prezesa AMW - załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Zamówienie jest podzielone na cztery części w czterech rejonach:
Część I - Szczecin,
Część II - Koszalin,
Część III – Kołobrzeg,
Część IV - Wałcz.
5. Kod CPV:
45000000-7 roboty budowlane,
45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne,
45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach,
45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne,
45330000-9 roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne,
45333000-0 roboty instalacyjne gazowe,
71320000-7 roboty inżynieryjne w zakresie projektowania.
6. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.). Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
1) cena brutto:0,60
2) wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w realizacji prac zleconych zleceniem jednostkowym:0,20
3) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia:0,20
Część nr: 3
Nazwa: Część III – Kołobrzeg,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących
w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie w rejonach: Szczecin, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz.
2. Roboty remontowe wykonywane w istniejących obiektach budowlanych będą polegać na odtworzeniu stanu pierwotnego, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym, zgodnie z Art. 3 pkt 8) ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.)
3. Szczegółowy zakres robót stanowią przedmiary robót zawarte w są w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ oraz Wytyczne nr 3/2018 Prezesa AMW - załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Zamówienie jest podzielone na cztery części w czterech rejonach:
Część I - Szczecin,
Część II - Koszalin,
Część III – Kołobrzeg,
Część IV - Wałcz.
5. Kod CPV:
45000000-7 roboty budowlane,
45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne,
45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach,
45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne,
45330000-9 roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne,
45333000-0 roboty instalacyjne gazowe,
71320000-7 roboty inżynieryjne w zakresie projektowania.
6. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.). Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
2) wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w realizacji prac zleconych zleceniem jednostkowym:0,20
1) cena brutto:0,60
3) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia:0,20
Część nr: 4
Nazwa: Część IV - Wałcz

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących
w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie w rejonach: Szczecin, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz.
2. Roboty remontowe wykonywane w istniejących obiektach budowlanych będą polegać na odtworzeniu stanu pierwotnego, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym, zgodnie z Art. 3 pkt 8) ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.)
3. Szczegółowy zakres robót stanowią przedmiary robót zawarte w są w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ oraz Wytyczne nr 3/2018 Prezesa AMW - załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Zamówienie jest podzielone na cztery części w czterech rejonach:
Część I - Szczecin,
Część II - Koszalin,
Część III – Kołobrzeg,
Część IV - Wałcz.
5. Kod CPV:
45000000-7 roboty budowlane,
45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne,
45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach,
45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne,
45330000-9 roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne,
45333000-0 roboty instalacyjne gazowe,
71320000-7 roboty inżynieryjne w zakresie projektowania.
6. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.). Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
1) cena brutto:0,60
3) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia:0,20
2) wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w realizacji prac zleconych zleceniem jednostkowym:0,20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.