eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamo¶æ › ¦wiadczenie ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu dla Ogrodu Zoologicznego w Zamo¶ciu

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-11



Og³oszenie nr 765676-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.

Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera w Zamo¶ciu:

¦wiadczenie ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu dla Ogrodu Zoologicznego w Zamo¶ciu

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera w Zamo¶ciu, krajowy numer identyfikacyjny 50183539000000, ul. Szczebrzeska 12, 22-400 Zamo¶æ, woj. lubelskie, pañstwo Polska

telefon: 84 639 34 70
faks: 84 639 34 70
e-mail: zoozam3@wp.pl
www: www.zoo.zamosc.bip.info.pl

adres profilu nabywcy: www.zoo.zamosc.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.zoo.zamosc.bip.info.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.zoo.zamosc.bip.info.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu dla Ogrodu Zoologicznego w Zamo¶ciu

Numer referencyjny: 1/DOZ/2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu systemu wizyjnego 7 dni w tygodniu, 24 h na dobê w siedzibie zamawiaj±cego przy ul. Szczebrzeskiej 12, 22-400 Zamo¶æ w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.
Do obowi±zków wykonawcy w szczególno¶ci nale¿eæ bêdzie;
1) ochrona mienia przed kradzie¿±, kradzie¿± z w³amaniem i innymi formami zaboru mienia oraz jego marnotrawstwa lub dewastacji,
2) przeciwdzia³anie zdarzeniom i czynom naruszaj±cym ustalony porz±dek na chronionym terenie,
3) ochrona przed dzia³aniem osób zak³ócaj±cych porz±dek publiczny,
4) zamykanie drzwi wej¶ciowych, rolety antyw³amaniowej po opuszczeniu terenu Zoo przez wszystkie znajduj±ce siê na nim osoby,
5) dokonywanie obchodu terenu ZOO celem skontrolowania prawid³owego zamkniêcia wszystkich okien, drzwi zewnêtrznych, ewentualnego wy³±czenia urz±dzeñ, które nie zosta³y wy³±czone przez pracowników - np. wentylatory, ¶wiat³o
6) niezw³oczne powiadamianie Policji, Dyrektora ZOO oraz osób przez niego upowa¿nionych o przestêpstwach i wykroczeniach pope³nionych na terenie chronionego obiektu lub ich próbach,
7) niezw³oczne powiadamianie Pogotowia Ratunkowego, Dyrektora Zoo oraz osób przez niego upowa¿nionych w razie zaistnienia nieszczê¶liwego wypadku,
8) niezw³oczne powiadamianie Stra¿y Po¿arnej, Dyrektora Zoo oraz osób przez niego upowa¿nionych w razie zaistnienia po¿aru lub stwierdzenia próby podpalenia, 3
9) w przypadkach zagro¿enia bezpieczeñstwa osób lub mienia powiadomienie grupy interwencyjne zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji (Dz. U. z dnia 16.07.2015 r. poz.992 i odpowiednich s³u¿b miejskich,
10) przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeñ uprawnionym pracownikom, zgodnie z ksi±¿k± rejestruj±c± te czynno¶ci,
11) prowadzenie ksi±¿ki dy¿urów zawieraj±cej imiê i nazwisko pe³ni±cego s³u¿bê, godziny pe³nienia s³u¿by,
12) przedstawienie, na polecenie Dyrektora ZOO lub Kierownika Dzia³u Technicznego, w formie pisemnej (notatka) dok³adnego opisu podjêtych czynno¶ci lub zaniechania podjêcia czynno¶ci wraz z uzasadnieniem,
13) podejmowanie innych czynno¶ci w ramach tzw. uprawnieñ obywatelskich niezbêdnych do ochrony osób i mienia w sytuacjach, które wynikn± w trakcie realizacji umowy.

2.3. Us³uga, o której mowa w ust. 2 odbywaæ siê bêdzie codziennie, nieprzerwanie przez ca³± dobê.
Do obowi±zków pracownika ochrony nale¿y ;
1) przy przyjmowaniu s³u¿by od poprzedniej zmiany, sprawdzenie stanu ilo¶ciowego zwierz±t, pomieszczeñ i zamkniêcia wszystkich obiektów na terenie ZOO oraz stanu punktów p. po¿;
2) nie wpuszczanie na teren Zak³adu osób i pojazdów niezatrudnionych bez odpowiedniego upowa¿nienia,
3) nie wpuszczanie na teren Zak³adu w ¿adnym wypadku, osób w stanie nietrze¼wym,
4) dokonywanie systematycznie przegl±du terenu powierzonego opiece,
5) meldowanie do prze³o¿onego o wszystkich zauwa¿onych nieprawid³owo¶ciach, wypadku lub kradzie¿y mienia Zak³adu itp.,
6) pilnowanie, aby zwiedzaj±cy nie robili krzywdy zwierzêtom,
7) po opuszczeniu terenu przez zwiedzaj±cych, zamkniecie i zabezpieczenie wybiegów i klatek dla zwierz±t, zamkniêcie bram wej¶ciowych/wjazdowych, wygaszenie ¶wiate³ w pawilonach i zamkniecie pawilonów,
8) asystowanie na pro¶bê pielêgniarza przy karmieniu i pielêgnacji zwierz±t niebezpiecznych w trakcie pe³nionych dy¿urów.
9) otwieranie szaletu WC przed otwarciem ZOO dla zwiedzaj±cych,
10) utrzymywanie w czysto¶ci terenu przy wej¶ciu do ZOO i do budynku administracji oraz parkingu;
11) pracownik ochrony pe³ni±cy dy¿ur ma obowi±zek usuwaæ ¶mieci z terenu ZOO, w miesi±cach od maja do pa¼dziernika oraz w przypadku zaistnienia potrzeby w inne dni d³ugich weekendów :
12) pracownik ochrony pe³ni±cy dy¿ur ( soboty, niedziele i inne dni ¶wi±teczne) ma obowi±zek opró¿niaæ przepe³nione kosze na ¶mieci i kontrolowaæ ich stan i zwie¼æ ¶mieci z ogólnodostêpnego terenu ZOO w wyznaczone miejsce na terenie gospodarczym ,
12) pracownik ochrony jest zobowi±zany przestrzegaæ obowi±zku wykonywania innych poleceñ prze³o¿onych dotycz±cych realizacji przedmiotowego zamówienia zgodnych z przepisami prawa .
13) pracownikowi ochrony nie wolno opuszczaæ terenu ZOO bez zmiennika;
14) pracownikom ochrony zabrania siê samowolnego wchodzenia do klatek ze zwierzêtami, w przypadku koniecznych interwencji bezwzglêdnie zachowaæ zasady bezpieczeñstwa.


II.5) G³ówny kod CPV: 79.71.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesi±cach: 12
data rozpoczêcia: 01.01.2021
data zakoñczenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa
nak³adaj± obowi±zek ich posiadania; Zamawiaj±cy wymaga by wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy³ koncesjê, zezwolenie, licencjê, lub o¶wiadczenie, ¿e do prowadzenia dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia koncesja, licencja, zezwolenie nie jest wymagane. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik Nr 6.
2) posiadania wiedzy i do¶wiadczenia
– Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿:
- w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, równie¿ wykonuje, min. 3 us³ugi ochrony osób i mienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 180 000,- brutto ka¿da,
W przypadku us³ugi wykonywanej (tj. rozpoczêtej, a niezakoñczonej) na poczet wymaganej wiedzy i do¶wiadczenia zaliczona bêdzie wy³±cznie jej zrealizowana czê¶æ (przed terminem sk³adania ofert).
3) dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
– Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿:
- dysponuje osobami wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie zapisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 838 ze zm.) i posiadaj±cych sta¿ w us³ugach ochroniarskich min. 2 lata, nie mniej ni¿ 5 osób,


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ,
których spe³nianie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny,
7.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu
dotycz±cy braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
7.3. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp.
7.4. W przypadku podmiotów ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia ka¿dy z wymienionych warunków w ppkt. 3 i 4 powinien spe³niaæ ka¿dy z tych podmiotów oddzielnie.
Ocena spe³niania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, o¶wiadczeniach do³±czonych do oferty. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ w sposób jednoznaczny musi wynikaæ, i¿ w/w warunki wykonawca spe³nia.


III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: ) dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
– Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿:
- dysponuje osobami wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie zapisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 838 ze zm.) i posiadaj±cych sta¿ w us³ugach ochroniarskich min. 2 lata, nie mniej ni¿ 5 osób,
- dysponuje minimum 1 uzbrojon± grup± interwencyjn±; czas reakcji grupy interwencyjnej: w dzieñ max do 10 minut, w nocy max do 10 minut (czas reakcji jest to czas dotarcia grupy do obiektu),spe³niaj±c± wymogi okre¶lone przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 r. poz.838) oraz Rozporz±dzenia Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 21 pa¼dziernika 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji ( Dz. U.2015r. poz.992).
- Zamawiaj±cy wymaga, aby grupa interwencyjna spe³nia³a wymogi okre¶lone przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 838,) oraz Rozporz±dzenia Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 21 pa¼dziernika 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji( Dz. U. 2015 r. poz. 992).
Wykonawca, przed podpisaniem umowy z³o¿y o¶wiadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej zgodnej spe³niaj±c± wymogi okre¶lone przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 r. poz.838) oraz rozporz±dzenia Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 21 pa¼dziernika 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji( Dz. U.2015r. poz.992).
- dysponuje ¶rodkami ³±czno¶ci


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
SIWZ za³±cznik nr 3a

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
SIWZ za³±cznik nr 3

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
SIWZ za³±cznik nr 2

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SIWZ: za³±cznik nr1, za³±cznik nr 4, za³±cznik nr 5, za³±cznik nr 6, za³±cznik nr 7, za³±cznik nr 8, za³±cznik nr 9, za³±cznik nr 10

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: z jednym wykonawc±

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Do¶wiadczenie:40,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): brak danych

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 21.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.