eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remont nawierzchni dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14



Ogłoszenie nr 765649-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.

Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie:

Remont nawierzchni dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 12575570000000, ul. Budziwojska 149, 35-317 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 178 636 134
faks: 178 636 113
e-mail: przetargi@zdp.rzeszow.pl
www: www.zdp.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.

Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie

Numer referencyjny: ZDP-6-DZ/373/19/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje m.in.
1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym z obcinaniem krawędzi – 2 000 t;
2. Oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych asfaltem – 120 000 m2;
3. Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym – 10 000 t;
4. Remont nawierzchni drogowych – wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 120 000 m2;
5. Remont nawierzchni na chodnikach – wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm – 6 500 m2;
6. Przebudowa przełomów:
- wykonanie wykopów – 3 200 m3;
- podbudowa z pospółki 20 cm – 8 000 m2;
- podbudowa z tłucznia 10 cm) – 8 000 m2;
7. Podbudowa z pospółki stabilizowanej cementem – gr. 20 cm – 8 000 m2;
8. Wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym – 300 t;
9. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym - 3 000 m2;
10. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysem kamiennym - rakowizny - 3 000 m2;
11. Mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej – głęb. frezowania 3 cm – 10 000 m2;
12. Mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej – głęb. frezowania 4 cm – 10 000 m2;
13. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – kratki ściekowe uliczne istniejące - 420 szt.;
14. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – włazy kanałowe istniejące – 150 szt.
15. Ułożenie geosiatki z włókien szklanych powlekanej asfaltem – 40 000 m2;
16. Przełożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6·cm na podsypce cementowo-piaskowej – 1 500 m2;
17. Przestawienie krawężników betonowych, krawężniki wystające 15x30·cm , wraz z rozbiórka i odtworzeniem ławy betonowej gr. 7cm – 1 000 mm;
18. Przestawianie obrzeży betonowych 30x8·cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 średniej grubości 7cm, wraz z rozbiórka i odtworzeniem ławy betonowej – 1 000 mb.


II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2024

II.9) Informacje dodatkowe: I. ZATRUDNIENIE OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ.

1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących następujące czynności:
- oczyszczanie i skropienie nawierzchni drogowych,
- układanie betonu asfaltowego ręcznie i mechanicznie,
- odspajanie, przemieszczanie mas ziemnych,
- układanie warstw z kruszyw,
- frezowanie nawierzchni,
- regulowanie pionowe studzienek,
- rozbieranie i układanie krawężników, obrzeży i kostki brukowej,
- układanie geosiatki,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).

2. Wymóg powyższy Wykonawca potwierdzi przedkładając Zamawiającemu stosowne oświadczenie najpóźniej w dniu podpisania umowy.

3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Szczegóły dotyczące czynności kontrolnych zawarte są w Istotnych postanowieniach umowy.

II. PODWYKONAWSTWO.

1. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonania kluczowych części zamówienia tzn. robót określonych w sekcji II.4 poz. 3 i 4.
Pozostałe roboty ujęte w Kosztorysie ofertowym Wykonawca może zlecić podwykonawcom.

2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę, firm Podwykonawców.
Wykonawca wskazuje w ofercie tylko te części zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom - dla których znane są firmy Podwykonawców.
Wykonawca nie wskazuje podwykonawstwa, gdy na etapie składania oferty nie jest jeszcze znana firma Podwykonawcy za wyjątkiem kluczowych części zamówienia tj. robót określonych w sekcji II.4 poz. 3i 4.

3. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca może:
- wskazać innych niż w ofercie Podwykonawców;
- zrezygnować z podwykonawstwa;
- wskazać inny niż w ofercie zakres podwykonawstwa;
- wykonać zamówienie przy udziale Podwykonawców, chociaż w ofercie zadeklarował samodzielne wykonanie zamówienia.

4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają n/w warunki:

1) Dysponują osobami:
- 1 Kierownik robót dla - całości zamówienia - posiadający uprawnienia budowlane
w zakresie dróg uprawniające do kierowania robotami budowlanymi;
- 3 Majstrów (1 Majster na terenie jednego Obwodu Drogowo-Mostowego)

2) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 zamówienia, których przedmiotem było wykonanie budowy, przebudowy, remontu drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości łącznej nie mniejszej niż 10 000 000,00 PLN brutto.
Wartości w/w robót w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia.

3) posiadają dostęp do n/w w pełni sprawnych jednostek sprzętu:
3.1. Zespół do otaczania kruszywa min. 25 Mg/godz. 1 szt.;
3.2. Skrapiarka do bitumu przewoźna ok. 250-500 dm3 - 3szt.;
3.3. Skrapiarka do bitumu samojezdna ok. 5 000 dm3 - 1 szt.;
3.4. Rozsypywacz grysów - 1 szt.;
3.5. Rozściełacz mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% - 1 szt.;
3.6. Walec statyczny samojezdny stalowy min. 10 Mg - 1 szt.;
3.7. Walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki 10 Mg - 1 szt.;
3.8. Walec wibracyjny min. 2,5 Mg - 3 szt.;
3.9. Sprężarka (szczotka mechaniczna do czyszczenia) - 3 szt.;
3.10. Koparka - 1 szt.;
3.11. Płyta wibracyjna -1 szt.;
3.12. Frezarka o szer. bębna skrawającego min. 0,5 m - 1 szt.

2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, warunek braku podstaw do wykluczenia musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast warunki określone w ust. 1 pkt 1 - 3 mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia:

a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp:
w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w stosunku do tych podmiotów, Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania określone
w ust. 1.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia:

1) na potwierdzenie spełniania warunku określonego w sekcji III.1.3 pkt 1:
Oświadczenia zawierającego wskazanie imienia i nazwiska osób, które będą pełnić funkcję:
- Kierownik Robót - 1 osoba;
- Majster – 3 osoby;
informację o podstawie dysponowania tymi osobami, rodzaj uprawnień posiadanych przez Kierownika Robót.

2) na potwierdzenie spełniania warunku określonego w sekcji III.1.3 pkt 2:
wykazu zawierającego min. 3 zamówienia, których przedmiotem było wykonanie budowy, przebudowy, remontu drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości łącznej nie mniejszej niż 10 000 000,00 PLN brutto z okresu ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, z podaniem:
rodzaju robót, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane,
z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

Wartości w/w robót budowlanych/usług w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia.

3) na potwierdzenie spełniania warunku określonego w sekcji III.1.3 pkt 3:
wykazu sprzętu dostępnego Wykonawcy w celu realizacji zamówienia z podaniem informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

Należy podać sprzęt dopuszczony do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami dla odpowiedniego typu robót. Wykonawca może także wymienić alternatywny sprzęt, proponowany przez siebie dla danych robót oraz dołączyć uzasadnienie swojej propozycji.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ WSTĘPNIE, POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ.

1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę aktualne na dzień składania ofert.

2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez inne podmioty, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeśli dotyczy) .

3. Kosztorys ofertowy

4. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp:
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,

5. Dokument, z którego będzie wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - należy dołączyć odpowiedni dokument lub wskazać dostępność dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający pobierze dokument samodzielnie.
W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika, dodatkowo należy dołączyć Pełnomocnictwo w formie papierowej w oryginale lub kopii sporządzonej w formie papierowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy – oryginał w formie papierowej lub kopia sporządzona w formie papierowej potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza.

7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej:
- kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych
w ofertach, przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: 120 000,00 PLN,
słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji i rękojmi:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy:

1) sposobu realizacji przedmiotu umowy w stosunku do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwanych dalej dokumentacją, w przypadku:
a) wystąpienia konieczności usunięcia błędów w dokumentacji w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
b) wystąpienia konieczności zrealizowania części umowy przy zastosowaniu innych materiałów, rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, wynikającej z wad dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją opracowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań zagrażało należytemu wykonaniu przedmiotu umowy,

2) Zmiany ceny określonej w §11 ust.1 umowy w przypadku:

a) zmiany zakresu robót określonego w kosztorysie ofertowym, na zasadach określonych w §9 umowy,
b) urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku,
c) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
d) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
3) Jeżeli zmiany określone w ppkt. c i d będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, to przed wystawieniem faktury powinien udokumentować wpływ powyższych zmian na koszty wykonania zamówienia oraz uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego na zmianę wysokości wynagrodzenia.
Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ppkt c i d jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.

3) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) wystąpienia wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
o okres na jaki roboty zostały wstrzymane,
b) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego uniemożliwiającej wykonanie zamówienia, o okres trwania siły wyższej i czasu niezbędnego na usunięcie jej skutków,
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron;

5) zmiany osoby wskazanej do kierowania robotami lub Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji na zasadach określonych w § 5 i § 6 Umowy oraz zmiany osób pełniących funkcję Majstra.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 12.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.