eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Remont klas i innych pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Krzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Kamienna Góra: Remont klas i innych pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Krzeszowie
Numer ogłoszenia: 76554 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamienna Góra , al. Wojska Polskiego 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. (075) 744 40 31 do 33, faks (075) 744 28 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kamiennagora.kei.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klas i innych pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Krzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy zakres planowanych prac remontowych obejmuje m.in.: - wymianę osprzętu elektrycznego, - szpachlowanie ścian i sufitów wraz z gruntowaniem podłoża - 1923,0 m2, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian klas powyżej lamperii ( kolor ) - 570,0 m2, - dwukrotne malowanie sufitów farbami emulsyjnymi - 907,0 m2, - malowanie lamperii metoda natrysku kroplowego - 446,0 m2, - wymiana starej posadzki z tworzyw sztucznych i lastrykowych na wykładzinę TARKETT wraz z przygotowaniem podłoża - 944,0 m2, - wymiana stolarki drzwiowej, - wykonanie tynków renowacyjnych - 103,0 m2, - usunięcie starej farby olejnej z tynków ścian - 160,0 m2 Szczegółowy zakres prac do wykonania określony jest przedmiarem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł ( dziesięć tysięcy zł )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności osobą, która w okresie realizacji robót pełnić będzie obowiązki KIEROWNIKA BUDOWY 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a).Oświadczenie podpisane przez uprawnioną osobę/y, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt.7 podpunkt 1-4, wraz z danymi osoby, która pełnić będzie obowiązki Kierownika Budowy ( imię i nazwisko ). b).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, Przedmiotowe warunki spełniał będzie zarówno dokument aktualny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym i potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie o jego aktualności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kamiennagora.tensoft.pl/index.php?gid=2b5f0c2573687578d173bf1565a8ea72.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamienna Góra Al. Wojska Polskiego 10 58-400 Kamienna Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 12:50, miejsce: Urząd Gminy Kamienna Góra Al. Wojska Polskiego 10 58-400 Kamienna Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.