eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syrynia › "Budowa chodnika wraz z odwodnieniem w ciągu ul. Kraszewskiego w Pszowie"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14



Ogłoszenie nr 765518-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni:

"Budowa chodnika wraz z odwodnieniem w ciągu ul. Kraszewskiego w Pszowie"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni, krajowy numer identyfikacyjny 27628641300000, ul. Raciborska 3, 44-361 Syrynia, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 4517607; 32 4517415
faks: 32 4517607
e-mail: inwestycje@pzd-wodzislaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Oferty składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

Adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM Z SIEDZIBĄ W SYRYNI, 44-361 SYRYNIA, UL. RACIBORSKA 3

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Budowa chodnika wraz z odwodnieniem w ciągu ul. Kraszewskiego w Pszowie"

Numer referencyjny: ZP.2521.31.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika, ścieżki rowerowej i odwodnienia drogi – ul. Kraszewskiego w Pszowie.
Parametry określające wielkość robót:
- powierzchnia chodnika, zjazdów - 686,50m2
- powierzchnia ścieżki rowerowej - 735,00m2
- długość ściany oporowej typu "L" = 57m
- ilość wpustów ulicznych - 20 szt.
- ilość oznakowania pionowego – 12szt.
- ilość oznakowania poziomego - 123,27 m2;


II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.22


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: W celu oceny spełniania warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 900.000,00 zł.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
- 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych,
- 1 robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie chodnika,
o łącznej wartości powyższych robót minimum 900.000,00 zł brutto – przy czym wskazane powyżej dwie roboty budowlane mogły zostać wykonane na podstawie jednej lub dwóch umów.
2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności, które są skierowane przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, tj.: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności drogowej,
(lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych);


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy;
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony powyżej winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 900.000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wystarczy, iż ww. warunek spełni jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
2. wykaz robót budowlanych wskazanych w rozdz. IV ust. 1 pkt 1.3. ppkt 1.3.1. SIWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,
z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wystarczy, iż ww. warunek spełni jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 5 do SIWZ.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wystarczy, iż ww. warunek spełni jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SIWZ.
3. Dowód wpłaty wadium, zgodnie z rozdz. VIII Specyfikacji.
4. Pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej;
5. Wzór zobowiązania - wg załącznika nr 8 do SIWZ (jeżeli Wykonawca nie korzysta z zasobów innych podmiotów na podstawie przepisu art. 22a ustawy PZP nie jest wymagane dołączenie załącznika).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji:40,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Lp. Zakres zmiany Charakter i warunki wprowadzenia zmiany
1 2 3
ZMIANY OGÓLNE
1. Zmiana adresu/ (nazwy) firmy/ siedziby Zamawiającego/Wykonawcy/Podwykonawcy, pismo zawiadamiające o zmianach, nie wymaga zawarcia aneksu do umowy
2. przekształcenie wykonawcy nie prowadzące do zmiany wykonawcy za wyjątkiem wypadków dozwolonych przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zmianie podlegać będzie oznaczenie wykonawcy wskutek przekształcenia
3. zmiana osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, zawarcie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian
4. powierzenie części zamówienia podwykonawcy, podanie nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty, zmiana nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zmiana zakresu robót powierzonych podwykonawcy,
zmiana umowy poprzez określenie w umowie podwykonawcy, nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi oraz zakresu robót, które wykonawca będzie wykonywał osobiście oraz za pomocą podwykonawców, zmiana podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia, zmiana nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zmiana zakresu robót, które wykonawca będzie wykonywał za pomocą podwykonawców .W przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca tj. pozwalający spełnić warunki podane w SIWZ.
5. wystąpienie konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 2 ustawy, zawarcie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę zakresu przedmiotu zamówienia o realizację dodatkowych robót budowlanych, wydłużenie terminu wykonania umowy o czas realizacji dodatkowych robót budowlanych oraz zmianę umówionego wynagrodzenia o koszty zw. z ich realizacją
ZMIANA PRZEDMIOTU I TERMINU WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. w przypadku przerwy w robotach spowodowanej niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, tj.:
- opadami deszczu – o wysokości przekraczającej 10mm/m2 i trwającymi łącznie powyżej 3 kolejnych dni roboczych,
- silnego wiatru o prędkości przekraczającej 10 m/s trwającego łącznie powyżej 5 kolejnych dni roboczych
- temperaturami powietrza o wysokości uniemożliwiającej zachowanie wymogów technologicznych dla danego rodzaju prowadzonych robót w ciągu danego dnia roboczego przedłużenie terminu wykonania umowy o czas przerwy w robotach (dni robocze) udokumentowany wpisem do dziennika budowy. Jeżeli przerwa w robotach z powodu temperatury powietrza trwała 4 godziny lub dłużej w ciągu dnia roboczego liczy się ją jako jeden dzień roboczy. Przerwę w robotach z powodu temperatury powietrza krótszą niż 4 godziny w ciągu dnia roboczego pomija się.
2. wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa w rozumieniu przepisu art. 3 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 roku o stanie klęski żywiołowej , zmiana terminu wykonania umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót z powodu stanu klęski żywiołowej
3. zmiana producenta materiałów /urządzeń, wycofanie materiałów /urządzeń z użycia, zmiana terminu wykonania zamówienia o czas potrzebny na nabycie nowych materiałów/urządzeń
4. znalezienie niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, wydłużenie terminu wykonania umowy
o czas wstrzymania robót związanych z usunięciem niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych
5. wady dokumentacji projektowej lub zmiana stanu prawnego, w oparciu o który przegotowano dokumentację projektową, uniemożliwiające dalsze prowadzenie robót, wydłużenie terminu wykonania umowy o czas niezbędny na usunięcie wad dokumentacji projektowej uniemożliwiających dalsze prowadzenie robót
6. wykrycie w trakcie robót urządzeń infrastruktury technicznej, kanału technologicznego, linii elektroenergetycznej, linii telekomunikacyjnej lub innych podobnych obiektów lub urządzeń nie ujętych w dokumentacji projektowej, wydłużenie terminu wykonania umowy o czas niezbędny na usunięcie kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, kanałem technologicznym, linią elektroenergetyczną, linią telekomunikacyjną lub innymi podobnymi obiektami lub urządzeniami nie ujętymi w dokumentacji projektowej
7. warunki geologiczne, geotechniczne lub hydrogeologiczne odmienne od wskazanych w dokumentacji projektowej, zmiana umowy w zakresie przedmiotu zamówienia oraz wydłużenie terminu wykonania umowy o czas niezbędny na wprowadzenie koniecznej zmiany w dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót koniecznych wskutek zmiany warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrogeologicznych, w granicach umówionego wynagrodzenia
8. zmiana dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania robót, zmiana umowy w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ewentualnym wydłużeniem terminu wykonania umowy o czas niezbędny na wykonanie robót wynikających ze zmienionej dokumentacji projektowej oraz z ewentualną zmianą umówionego wynagrodzenia
9. wydłużenie terminu załatwienia sprawy w postępowaniu prowadzonym w celu
uzyskania zatwierdzenia organizacji ruchu (niezbędne opinie) z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, w tym
z następujących przyczyn:
- brak wydania uzgodnienia w terminie do 30 dni od daty wystąpienia Wykonawcy o wydanie stosownego dokumentu niezbędnego do należytego wykonania umowy, mimo że wniosek Wykonawcy spełniał wszelkie warunki formalne i Wykonawca wykazał się należytą starannością w procesie uzyskania uzgodnienia. zmiana umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania zamówienia o czas postępowania administracyjnego lub innego postępowania.
10. uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.) zmiana umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania zamówienia o czas trwania uwarunkowań społecznych lub wdrożenia uzgodnień jakie zapadną w związku z uwzględnieniem uwarunkowań społecznych.
11. awaria urządzeń infrastruktury technicznej lub stan infrastruktury technicznej stwarzający uzasadnione ryzyko wystąpienia awarii w trakcie wykonywania robót, zmiana umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania zamówienia o czas trwania naprawy urządzeń infrastruktury technicznej lub usuwania kolizji z innymi inwestycjami
wystąpienie niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji zmiana umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania zamówienia o czas niezbędny na uniknięcie lub usunięcie kolizji
ZMIANA WYNAGRODZENIA
1. zmiana przepisów o podatku od towarów
i usług, zmiana umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT
2. rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, zmiana umowy poprzez zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić, gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane
3. zmiana materiałów lub urządzeń zmiana umowy nie powodująca wzrostu maksymalnego wynagrodzenia


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 30.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz w związku z tym postępowaniem.

Zgodnie z przepisem art. 13 ust. ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
• administratorem następujących danych osobowych zwykłych zebranych od osób fizycznych: imion i nazwisk, adresu zamieszkania, nr telefonu, adres poczty elektronicznej jest Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni, ul. Raciborska 3, 44-361 Syrynia, telefon: 32/451-76-07, adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl
• inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg jest Pan Sławomir Maciejczyk, e-mail: iod@pzd-wodzislaw.pl
• dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. art. 8 i 96 ust. 3 Ustawy w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: „Budowa chodnika wraz z odwodnieniem w ciągu ul. Kraszewskiego w Pszowie” nr sprawy: ZP.2521.31.2020 w trybie przetargu nieograniczonego,
• odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP,
• dane osobowe będą przechowywane w formie dokumentów papierowych oraz na następujących elektronicznych nośnikach danych: płyta CD/DVD, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - ponadto przez cały czas trwania umowy, chyba że zajdzie uzasadniona konieczność przechowywania ich dla celów dowodowych w zakresie postępowania prowadzonego przez właściwe organy. Po tym czasie dane będą usuwane;
• obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz ewentualnym zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów PZP;
• w odniesieniu do zebranych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, w tym w wyniku profilowania,
• osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo żądać od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących tej osoby oraz ich kopii, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w każdym czasie. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może jednak skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
• Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do żądania usunięcia danych, do przenoszenia danych ani też prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
• Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.