eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Opracowanie projektu kompleksowej termomodernizacji i modernizacji budynku Teatru Małego zlokalizowanego w Tychach przy ul. Ks. Kard. A. Hlonda 1 wraz z przebudową strefy wejściowej do budynku i zagospodarowaniem terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10



Ogłoszenie nr 765384-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych:

Opracowanie projektu kompleksowej termomodernizacji i modernizacji budynku Teatru Małego zlokalizowanego w Tychach przy ul. Ks. Kard. A. Hlonda 1 wraz z przebudową strefy wejściowej do budynku i zagospodarowaniem terenu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27117635800000, Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 032 2274091 w. 133,
faks: 322 273 145
e-mail: przetargi@mzbm.tychy.pl,
www: www.mzbm.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Zakład Budżetowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://mzbmtychy.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca

Adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu kompleksowej termomodernizacji i modernizacji budynku Teatru Małego zlokalizowanego w Tychach przy ul. Ks. Kard. A. Hlonda 1 wraz z przebudową strefy wejściowej do budynku i zagospodarowaniem terenu

Numer referencyjny: DTE – 340 / 258/ 12/ 2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu kompleksowej termomodernizacji i modernizacji budynku Teatru Małego zlokalizowanego w Tychach przy ul. Ks. Kard. A. Hlonda 1 wraz z przebudową strefy wejściowej do budynku i zagospodarowaniem terenu, którym w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, poprzez swoją jednostkę organizacyjną: Dział Techniczno-Eksploatacyjny z siedzibą w Tychach przy ul. Filaretów 31
3.2. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia.
3.2.1. Zamawiający proponuje wykonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
3.2.2. Dokumentacja projektowa musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, tj. musi być opracowana należycie, gwarantować prawidłową wycenę i realizację robót budowlanych. Winna być opracowana w sposób eliminujący ryzyko wystąpienia robót dodatkowych, wynikających z jej niekompletności lub nieprawidłowości. Dokumentacja projektowa stanowi najistotniejszy element opisu przedmiotu zamówienia publicznego na roboty budowlane, zatem należy ją opracować zgodnie z:
a) Zapisami dotyczącymi sposobu opisu przedmiotu zamówienia ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1609)
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r., poz. 1389),
d) Wytycznymi wynikającymi z obowiązujących Norm i aprobat technicznych,
e) Zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami.
3.2.3. W dokumentacji projektowej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można jego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takim przypadku Wykonawca dokumentacji musi wskazać parametry, które nie będą naruszały zasad uczciwej konkurencji, a także pisemne uzasadnienie specyfiki przedmiotu zamówienia uzasadniającej użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
3.2.4. W dokumentacji projektowej Wykonawca może opisać przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych lecz odniesieniu takiemu towarzyszyć muszą wyrazy „lub równoważne”.
3.2.5. Wszelkie dokumenty składające się na dokumentację projektową winny być sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019r.o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r.
poz. 1062).
3.2.6. Przedmiot zamówienia składa się z zakresu podstawowego i zakresów objętych prawem opcji i obejmuje:
3.2.6.1 W zakresie podstawowym:
 opracowanie inwentaryzacji budynku z uwzględnieniem uwag stwierdzonych po przeprowadzeniu odkrywek, badań geologicznych i geotechnicznych gruntu m.in. w obrębie fundamentów i strefy wejściowej do budynku
 opracowanie audytu energetycznego,
 opracowanie projektu termomodernizacji wraz z robotami towarzyszącymi
 opracowanie inwentaryzacji instalacji wodno –kanalizacyjnej całej nieruchomości,
 opracowanie inwentaryzacji instalacji centralnego ogrzewania całej nieruchomości,
 opracowanie inwentaryzacji instalacji elektrycznej całej nieruchomości,
 opracowanie inwentaryzacji instalacji hydrantowej oraz p.poż całej nieruchomości
 opracowanie inwentaryzacji instalacji odgromowej,
 opracowanie projektu zagospodarowania terenu,
 opracowanie dokumentacji kosztorysowej, tj. przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego z wyodrębnionym zestawieniem materiałów, sporządzonego w technologicznej kolejności wykonania robót z podaniem podstaw wyceny,
 opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
3.2.6.2 Prawo opcji I
Zamawiający zastrzega sobie wykonanie w prawie opcji odrębnych opracowań (dokumentacji projektowych oraz kosztorysowych) dotyczących:
 remontu pomieszczeń sanitarnych w MDK oraz Teatrze Małym;
 rozbudowy szatni dla wychowanków MDK;
 remontu garderób Teatru Małego;
 remontu drewnianych podestów nad sceną Teatru Małego;
 robót malarskich sufitu i ścian widowni Teatru Małego;
Zakres dokumentacji objętej prawem opcji obejmuje:
 opracowanie dokumentacji kosztorysowej, tj. przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego z wyodrębnionym zestawieniem materiałów, sporządzonego w technologicznej kolejności wykonania robót z podaniem podstaw wyceny;
 opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.


3.2.6.3 Prawo opcji II
Zamawiający zastrzega sobie wykonanie w prawie opcji odrębnych opracowań (dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej) na podstawie i w zakresie wynikającym z opracowania inwentaryzacji:
 opracowanie projektu wymiany instalacji wodno –kanalizacyjnej, opracowanie projektu wymiany centralnego ogrzewania,
 opracowanie projektu wymiany elektrycznej,
 opracowanie projektu wymiany instalacji hydrantowej oraz p.poż,
 opracowanie projektu wymiany instalacji odgromowej.
Zakres dokumentacji objętej prawem opcji obejmuje:
 opracowanie dokumentacji kosztorysowej, tj. przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego z wyodrębnionym zestawieniem materiałów, sporządzonego w technologicznej kolejności wykonania robót z podaniem podstaw wyceny,
 opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
 opracowanie dokumentacji powykonawczej
3.2.6.4 Prawo opcji III
 pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej (w przypadku, gdy Zamawiający pisemnie zobowiąże projektanta do sprawowania nadzoru autorskiego).
 opracowanie dokumentacji powykonawczej (w przypadku konieczności jej wykonania), a Zamawiający pisemnie zobowiąże Wykonawcę do jej sporządzenia
3.3. Szczegółowy zakres określa opis ogólny przedmiotu zamówienia, który stanowi załączniki do SIWZ
3.4. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71 24 00 00 – 2 – Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71 32 00 00 – 7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania


II.5) Główny kod CPV: 71.24.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 6

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
5.1.1. w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał:
- co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem opracowanie projektu termomodernizacji budynku objętego ochroną konserwatorską
oraz
- co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem opracowanie zagospodarowania terenu
5.1.2. dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej:
5.1.2.1. jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane (do projektowania) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, architektonicznej lub odpowiednie,
5.1.2.2. jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane (do projektowania) w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie,
5.1.2.3. jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane (do projektowania) w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie,
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wskazanych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji– dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.4.3.1. Wykaz usług wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wzór wykazu usług będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt. 6.4. SIWZ.
6.4.3.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa w 6.4. SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.3. Na zawartość oferty składa się:
10.3.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
10.3.2. Formularz oferty cenowej stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ.
10.3.3. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa;
10.3.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;
10.3.5. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3. (jeżeli dotyczy);
10.3.6. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie projektanta:20,00
Cena:60,00
Okres rękojmi za wady na wykonany projekt:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT;
2) zmiany osoby/osób odpowiedzialnych za nadzór i realizację usługi;
3) zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy;
4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie zmian będących następstwem działań organów administracji, (np. opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień, decyzji administracyjnych dotyczących przedmiotu umowy);
5) zmiany podwykonawcy usług, w trakcie trwania umowy – za pisemną zgodą Zamawiającego.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 21.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.