eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Izby Skarbowej w Kielcach i urzędów skarbowych woj. świętokrzyskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Kielce: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Izby Skarbowej w Kielcach i urzędów skarbowych woj. świętokrzyskiego
Numer ogłoszenia: 76530 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38624 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Kielcach, ul. Witosa 78B, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 34 05 102, faks 0-41 34 458 54.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Izby Skarbowej w Kielcach i urzędów skarbowych woj. świętokrzyskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Izby Skarbowej w Kielcach i urzędów skarbowych woj. świętokrzyskiego. 2.Przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie producenta oraz typów urządzeń, a także numerów katalogowych oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nadanych przez producenta. Wskazane oznaczenia mają służyć jedynie do celów informacyjnych przy sporządzaniu ofert przez Wykonawców. Zamawiający wyszczególnił parametry techniczne tych produktów dopuszczając jednocześnie składanie ofert zawierających produkty równoważne tzn. produkty o parametrach nie gorszych w stosunku do oryginalnego. 3.Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach nie gorszych w stosunku do materiału oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz: 1)fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji; 2)w przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tonera albo atramentu, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element, umożliwiający pełną współpracę z urządzeniem; 3)opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrzynych oraz używania; 4)który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu; 5)który w żaden sposób nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej; 6)przy produkcji którego wykorzystano 100% nowych części, a żadna z części tj. bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca oraz pozostałe części nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie; 7)dostarczone przez Wykonawcę w ramach umowy materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrzynych informację o producencie, symbol materiału eksploatacyjnego, opis zawartości, termin przydatności do użytku oraz wskazanie urządzeń do jakich dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.40 - 30.12.51.40 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jet-printer Sp. z o.o., Al. Krakowska 213, 02-180 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 507305,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 297075,75

  • Oferta z najniższą ceną: 297075,75 / Oferta z najwyższą ceną: 457921,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.