eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horodło › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Horodło od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10



Ogłoszenie nr 765148-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.

Urząd Gminy Horodło:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Horodło od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Horodło, krajowy numer identyfikacyjny 54338000000000, ul. Jurydyka 1, 22-523 Horodło, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 846 515 447
faks: 846 515 443
e-mail: ug@horodlo.pl
www: www.horodlo.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.horodlo.biuletyn.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.horodlo.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Przesyłką lub osobiście

Adres: Urząd Gminy Horodło, ul. Jurydyka 1, 22-523 Horodło

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Horodło od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Numer referencyjny: RGO.6232.9.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Horodło (15 miejscowości), oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), znajdującego się na terenie Gminnego Zakładu Komunalnego w Horodle, ul. Hrubieszowska 19. Odpady będą odbierane i zagospodarowane zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia pkt. 3. SIWZ. W sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z zapisami:
a) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U z 2020., poz. 1439),
b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 1439) wraz z przepisami wykonawczymi,
c) zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego,
d) przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Horodło (Uchwała Nr XV/106/20 Rady Gminy Horodło z dnia 19 listopada 2020 r.),
2. Dane gminy.
a) Powierzchnia gminy wynosi 13027 ha.
b) Liczba sołectw: 15
c) Liczba mieszkańców gminy objętych systemem gospodarki odpadami wynosi 3840 osób (stan na 30.11.2020 r.)
Uwaga: Ilości mieszkańców są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości mieszkańców, z których będą odbierane odpady komunalne. Ich ilość może zmienić się w ciągu realizacji zamówienia w zależności od deklaracji, jakie zostaną złożone przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, o których mowa w art. 6m ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
d) Kilometraż dróg wynosi ogółem 423,88 km, w tym;
- drogi krajowe 10,94 km
- drogi wojewódzkie 20,71 km
- drogi powiatowe 34,23 km
- drogi gminne 358 km
e) Ilość odpadów komunalnych odebranych z terenu gminy Horodło na podstawie zebranych odpadów tj. listopad 2019 – październik 2020 r. przez przedsiębiorcę, który odbierał odpady komunalne (odpady zmieszane 422,95 Mg segregowane odpady 176,65 Mg, Wielkogabarytowe 70,52 Mg)
Uwaga: Ilość wytworzonych odpadów nie jest zależna od zamawiającego. Ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb na podstawie zebranych ilości (ton) odebranych odpadów, uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez producentów. Podane powyżej ilości należy traktować jako orientacyjne i mogą się zwiększyć lub zmniejszyć.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
a) Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Horodło, wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych.
b) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym:
1. zmieszanych odpadów komunalnych , ( pozostałości po segregacji )
2. szkła i opakowań szklanych,
3. papieru i tektury,
4. tworzyw sztucznych ,
5. metalu oraz opakowania z metalu
6. popiołu
7. odpadów komunalnych ulegających biodegradacji,

c) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania następujących odpadów z PSZOK w Horodle dwa razy w roku:
1. Odpady przeterminowanych leków i termometry rtęciowe
2. Odpady środków chemicznych, farb, lakierów
3. Opady baterii i akumulatorów
4. Odpady zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego
5. Odpady wielkogabarytowe (meble, dywany, krzesła)
6. Odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne pochodzące z drobnych remontów, wykonanych we własnym zakresie, z podziałem na poszczególne rodzaje odpadów:
a. Odpady z gruzu budowlanego oraz ceglanego,
b. Elementy ceramiki sanitarnej, płytki ceramiczne,
c. Stolarka okienna i drzwiowa bez szyb, parkiety, boazerie
d. Szkło, szyby okienne, lustra.
7. Zużyte opony samochodowe z pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5.
8. Odpady nie kwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i przeprowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek.

4. Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy:
4.1.Zabudowa jednorodzinna:
Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system zbiórki odpadów komunalnych systemem workowym lub pojemnikowym dla odpadów zmieszanych(pozostałości po segregacji), natomiast tylko system workowy dla odpadów segregowanych:
a) Niesegregowane (zmieszane – pozostałości po segregacji) odpady komunalne: kod odpadu 20 03 01.
Pozostałości po segregacji odbierane będą z worków (kolor czarny) oraz pojemników o pojemności: 110 L, 120 L, 240 L.
W przypadku wystawienia przez właściciela nieruchomości odpadów zmieszanych w worku, Wykonawca zobowiązany jest odebrać te odpady.
Częstotliwość odbierania zmieszanych odpadów komunalnych – raz w miesiącu w okresie od listopada do marca a w okresie od kwietnia do października raz na dwa tygodnie,

b) Bioodpady stanowiące odpady komunalne o kodzie 200201 wraz z odpadami o kodzie 200108 worek brązowy z napisem „BIO” (odpady biodegradowalne) – raz w miesiącu w okresie od listopada do marca a w okresie od kwietnia do października raz na dwa tygodnie,

c) Odpady komunalne odbierane selektywnie: 170203 – tworzywa sztuczne odpadów tworzyw sztucznych obejmujących tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych (kod 200139, 150102), metale i opakowania z metali (kod 150204, 200140) oraz opakowania wielomateriałowe (kod 150105), odpadów papieru obejmujących: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury (kod 200101, 150101), metale i tworzywa sztuczne, odpadów szkła opakowaniowego (kod 200102, 150107), odpadów popiołu o kodzie 20 01 99 – popiół z gospodarstw domowych. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Do gromadzenia odpadów segregowanych obowiązuje system kolorowych worków:
 worek niebieski z napisem „PAPIER”
 worek żółty z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”
 worek zielony z napisem „SZKŁO”
 worek szary z napisem „POPIÓŁ”
Częstotliwość odbierania i wywozu odpadów komunalnych segregowanych – raz w miesiącu,.
c) Ponadto wykonawca w ramach tego zadania zobowiązany jest do odbioru dwa razy w roku i zagospodarowania odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w miejscowości Horodło z rodzaju:
- odpadów wielkogabarytowych o kodzie 200301 (zużyte meble, ramy okienne),
- odpady remontowo – budowlane o kodzie 170101 odpady betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106, 170780 – usunięte tynki, tapety, okleiny, 170202 – drewno, 170202 – szkło, 170203 – tworzywa sztuczne;
- odpadów tworzyw sztucznych obejmujących tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych (kod 200139, 150102), metale i opakowania z metali (kod 150101, 200140) oraz opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05);
- odpadów papieru obejmujących: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury (kod 200101, 150101);
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyty sprzęt AGD i RTV.

4.2. Zabudowa wielorodzinna:
a) Niesegregowane (zmieszane – pozostałości po segregacji) odpady komunalne: kod odpadu 20 03 01
Zmieszane odpady komunalne i pozostałości po segregacji, odbierane będą z pojemników o pojemności 1100L w kolorze czarnym.
Częstotliwość odbierania i wywozu zmieszanych odpadów komunalnych – co najmniej raz na dwa tygodnie w okresie od listopada do marca, a w okresie od kwietnia do października co najmniej raz na tydzień według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym oraz indywidualnego zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego.
Bioodpady kod odpadu 20 02 01 i 20 01 08 – co najmniej raz na dwa tygodnie w okresie od listopada do marca, a w okresie od kwietnia do października co najmniej raz na tydzień;
b) Odpady komunalne odbierane selektywnie: 170203 – tworzywa sztuczne odpadów tworzyw sztucznych obejmujących tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych (kod 200139, 150102), metale i opakowania z metali (kod 150204, 200140) oraz opakowania wielomateriałowe (kod 150105), odpadów papieru obejmujących: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury (kod 200101, 150101), metale i tworzywa sztuczne, odpadów szkła opakowaniowego (kod 200102, 150107), odpadów ulegających biodegradacji, bioodpadów o kodzie 200201 wraz z odpadami o kodzie 200108 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji.
Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej prowadzona będzie z wykorzystaniem pojemników o pojemności 1100L wyraźnie oznakowanych co do frakcji gromadzonych odpadów.
- Pojemnik niebieski z napisem „PAPIER”,
- Pojemnik żółty z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”
- Pojemnik zielony z napisem „SZKŁO”
- Pojemnik brązowy z napisem „BIO” odpady biodegradowalne.
- Pojemnik szary z napisem „POPIÓŁ”
Częstotliwość odbierania i wywozu odpadów komunalnych segregowanych minimum dwa razy w miesiącu, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym oraz indywidualnego zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego.
c) Odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony, akumulatory, meble, zużyty sprzęt AGD i RTV, opony, lustra, szyby.
Odpady remontowo- budowlane, rozbiórkowe oraz odpady z grup:
170101 odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów,
170102 gruz ceglany,
170107 zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106,
170180 usunięte tynki, tapety, okleiny
170201 drewno,
170202 szkło,
170203 tworzywa sztuczne odpadów tworzyw sztucznych obejmujących tworzywa sztuczne opakowania z tworzyw sztucznych (kod 200139, 150102), 170380 i 170604,.

Właściciele nieruchomości wielorodzinnych samodzielnie dostarczą odpady do PSZOK w miejscowości Horodło, dwa razy w roku, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym.
d) Wykonawca zobowiązany jest na mycia i dezynfekcji pojemników 1100L na indywidualne zgłoszenie przez Zamawiającego takiej potrzeby.

4.3. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów
Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbiór i zagospodarowanie odebranych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz comiesięczne przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności. Dodatkowo każdorazowy odbiór odpadów z punktu musi być potwierdzony, odbiorem podpisanym przez osobę prowadzącą gminny punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
5. Pozostałe wymagania.
5.1 System odbierania odpadów, będący przedmiotem zamówienia nie obejmuje odpadów powstałych w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej.
5.2.Wykonawca zobowiązany jest spełniać szczegółowe wymagania w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wynikające z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz. U z 2013 r., poz. 122 z późn. zm.), w tym m. in:
5.2.1.Odbieranie odpadów komunalnych wszystkich frakcji odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego, podanym do publicznej wiadomości mieszkańcom. Harmonogram i worki w kolorach wskazanych w pkt.4.1. (kpl.), plus dodatkowy worek w kolorze czarnym Wykonawca dostarczy najpóźniej piątego dnia obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. Ponadto co miesiąc wykonawca przekaże 20 kpl. worków w kolorach pkt 4.1 Zamawiającemu.
a) Załadunek i transport odpadów będzie odbywała się za pomocą sprzętu sprawnego technicznie gwarantującego bezpieczny transport odpadów, uniemożliwiający pylenie.
b) Ilość środków transportu będąca w dyspozycji wykonawcy ma zapewnić pełną i nieprzerwalną obsługę na terenie całej gminy z częstotliwością określoną w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
c) Wykonawca ma obowiązek powstałe podczas odbioru odpadów komunalnych zanieczyszczenia systematycznie usuwać.
d) Wykonawca będzie świadczył usługi wyłącznie sprzętem spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r., (Dz.U z 2013r., poz. 122 z późn, zm.) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w szczególności pojazdami wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejsc postoju a także czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiający weryfikację tych danych.
e) Wykonawca nie może prowadzić usługi odbioru odpadów pojazdem, który posiada uszkodzony system pozycjonowania satelitarnego (GPS). Jeżeli dojdzie do awarii w momencie prowadzenia zbiórki odpadów, fakt ten należy niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu a samochód z uszkodzonym systemem (GPS) zastąpić sprawnym pojazdem w celu kontynuowania zbiórki odpadów.
f) W razie uszkodzenia lub zniszczenia pojemników na odpady z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany pojemnika na własny koszt w terminie 14 dni roboczych od zajścia. W przypadku uszkodzeń powstałych z winy osób użytkujących pojemnik, naprawa pojemnika lub jego wymiana dokonywana jest na koszt użytkownika. W przypadku reklamacji zgłaszanych przez właścicieli nieruchomości dot. uszkodzenia pojemnika (pęknięcia, urwana klapa, brak kółek itp.), Wykonawca zobowiązany jest do dokonania oceny stanu technicznego pojemnika i ustalenia przyczyn jego uszkodzenia. Wymianie podlegać będą pojemniki, których uszkodzenia powstały z winy Wykonawcy lub nastąpiło naturalne zużycie pojemnika.

5.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości kontrolowania pracy pojazdów obsługujących gminę, również możliwości przejazdu pojazdami podczas zbiórki odpadów i ważenia ich na obiektach wagowych wskazanych przez zamawiającego.
5.4. Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkanych.
5.5.Zakazuje się Wykonawcy mieszania odpadów komunalnych zbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z odpadami zebranymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkanych, jak i również z odpadami zebranymi w innych gminach.
5.6. Wykonawca jest zobowiązany do:
a) Zagospodarowania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. kart przekazania odpadów.
b) Zagospodarowania zebranych odpadów komunalnych segregowanych, poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. kart przekazania odpadów.
c) Rozpatrzenia reklamacji (odpady nie zostały odebrane zgodnie z harmonogramem lub zgłoszeniem, nie dostarczenie worków przy każdorazowym odbiorze, najpóźniej w następnym dniu roboczym od otrzymania zawiadomienia drogą telefoniczną, faksem lub e-mailem od Zamawiającego lub właściciela nieruchomości. Załatwienie każdej reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić Zamawiającemu na wskazany adres e-mail.
d) Wyposażania na własny koszt przy każdorazowym odbiorze z nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne zmieszane (worki czarne) i segregowane (worki kolorowe) o pojemności minimum 120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków. Uzupełnianie worków następować będzie po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie przy posesji worków w kolorach jakie zostały zabrane. Na workach musi znajdować się nadruk określający rodzaj odpadu z zachowaniem odpowiedniej kolorystyki pkt. 4.1.
e) W przypadku niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych przyjęcia ich jako zmieszane odpady komunalne i pisemnego powiadomienia o tym Zamawiającego, w ciągu 14 dni po upływie każdego miesiąca za dany miesiąc, dołączając dowody na naruszenie tych obowiązków, np. fotografie w formie elektronicznej.
f) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest osiągnąć poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz poziom recyklingu przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych co najmniej w wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016r., w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2016r., poz. 2167)
g) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości co najmniej określonej w przepisach Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412).
h) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu kopi kart przekazania odpadów do instalacji odzysku, recyklingu lub unieszkodliwiania odpadów potwierdzających sposób zagospodarowania zebranych odpadów. Karty powinny odpowiadać wymogom rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 kwietnia 2019r., w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U z 2019r., poz. 819).
i) Wykonawca, zgodnie z art. 9 lit. n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1439), zobowiązany jest do sporządzania półrocznych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Horodło w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, wraz z dokumentami sporządzanymi na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentami potwierdzającymi osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania.
j) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań zawierających następujące dane:
- wykaz ilości zebranych odpadów łącznie oraz w rozbiciu na poszczególne rodzaje,
- wykaz nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne zmieszane,
- wykaz nieruchomości, od których zostały odebrane odpady segregowane,
-wykaz właścicieli nieruchomości niedopełniających obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów,
k) Dane te winny być przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej, uzgodnionej z Zamawiającym.
l) Wykonawca jest zobowiązany w terminie 30 dni od zakończenia świadczenia usługi, do przekazania Zamawiającemu końcowego sprawozdania za cały okres obowiązywania umowy obejmującego ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów, informacje o osiąganych poziomach odzysku, zbiorcze zestawienie danych o odpadach odebranych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów.
5.7. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej.
5.8. Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia:
a) Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych zbieraniem odpadów w ramach realizacji zamówienia.
b) W trakcie trwania umowy Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy informacje o zmianach w wykazie adresów nieruchomości objętych zbieraniem odpadów w ramach realizacji zamówienia, a wykonawca uwzględni te zmiany najpóźniej od kolejnego odbioru.
c) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właścicielom nieruchomości zamieszkałych (zgodnie z otrzymanym wykazem) worki w kolorze czarnym - odpady zmieszane i pozostałości po segregacji oraz worki kolorowe jak. w pkt. 4.1, niezbędne do segregacji odpadów, harmonogram odbioru (uprzednio uzgodniony z Zamawiającym) najpóźniej piątego dnia obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym.
Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym:
- powinien być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się - co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności powtarzalności odbierania odpadów poszczególnych rodzajów,
- nie powinien zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, w szczególności reklam, informacji propagandowych itd.
- powinien wskazywać: miejscowość i daty odbierania poszczególnych rodzajów odpadów.
d) Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu sporządza uzgodnione z Zamawiającym harmonogramy odbioru, które będzie dostarczał do nieruchomości, a także przekazywał Zamawiającemu do publikacji na stronie internetowej Gminy Horodło lub w inny sposób.
e) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
6. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. Ponadto zaleca się zapoznanie z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia. Zamawiający wymaga, aby na drogach będących w zarządzie zamawiającego i dojazdach do posesji był używany właściwy tabor transportowy, nie powodujący niszczenia dróg (drogi asfaltowe, gruntowe ulepszone kruszywem, oraz drogi gruntowe, ze znacznym spadkiem, gdzie są ograniczone warunki manewrowania).
7. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania wszystkich odpadów komunalnych wytworzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, zgromadzonych w pojemnikach i/lub workach. Odbiór odpadów ma być realizowany z danej nieruchomości od strony wjazdu na tą nieruchomość (drogi), a w przypadku budynku wielorodzinnego bezpośrednio z punktu gromadzenia odpadów na tej nieruchomości
(np. bloki ).
8. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno- prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.
9. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do składowania.
b) Przekazywania odpadów do uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych i uzyskania od niego potwierdzenia odbioru odpadów zebranych z terenu Gminy Horodło na karcie przekazania odpadów.
c) Terminowego zbierania i wywożenia odpadów.
d) Przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu.
e) Niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi.
f) Rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych przepisami dokumentów.
g) Utrzymania w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym pojazdów, narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy.
h) W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
i) Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych.
j) Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania (pisemnego i fotograficznego w sposób umożliwiający identyfikację), każdego przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji odpadów tj. gdyby w workach czarnych znajdowały się odpady (takie jak: papier, szkło, metal, tworzywa sztuczne, odpady ulegające biodegradacji, niebezpieczne), a osoba w wykazie przedstawionym przez Zamawiającego zadeklarowała segregację, przedstawienie ww. dokumentacji Zamawiającemu w terminie 7 dni.

10. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem:
a) wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz ze sprawozdaniem o którym mowa w art.9 n ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach informacji o osiągniętych poziomach recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania.
b) wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wraz z fakturą wszystkich kopii kart przekazania odpadów do instalacji odzysku, recyklingu lub unieszkodliwiania odpadów potwierdzających sposób zagospodarowania zebranych odpadów. Karty powinny odpowiadać wymogom Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r., w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U z 2019 r., poz. 819).
c) Wykonawca zobowiązany będzie do comiesięcznego przekazywania wraz z fakturą:
- dowodów ważenia odpadów zmieszanych, pozostałości z sortowania i
z datą z dnia wykonania usługi.
- dowodu ważenia odpadów selektywnie zebranych w danym miesiącu.
d) Wykonawca podczas realizacji zamówienia dokona wszelkich starań by jak największa ilość zebranych odpadów poddać recyklingowi i przygotować do ponownego użycia i odzysku innymi metodami.
11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320)
a) Wykonawca /podwykonawca/ w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia na w/w warunkach osób wykonujących następujące czynności:
- kierowanie pojazdami samochodowymi;
- wszelkie prace fizyczne związane z odbiorem odpadów spod posesji i PSZOK do punktu odbioru odpadów lub punktu przeładunku odpadów.
b) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osób na każdym etapie realizacji umowy. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni od otrzymania wezwania Zamawiającego złożyć oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać – Załącznik Nr 8 do SIWZ.
c) W przypadku niedopełnienia obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia, osób wymaganych przez Zamawiającego, lub niezłożenia w/w oświadczenia w terminie, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej w umowie.


II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: - dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2020 r., poz. 1439), poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: a) zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, iż w ciągu trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonywał przez okres 12 miesięcy usługę polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych w ilości minimum 200 Mg.
b) Wykonawca będzie dysponował:
- min.2 samochodami specjalnymi (śmieciarka) o konstrukcji zabezpieczającej przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującej oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, przystosowanymi do opróżniania pojemników o pojemnościach od 110 L do 1100 L,
 min. 2 samochodami przystosowanymi do odbioru selektywnie zbieranych odpadów w workach, odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego
i elektronicznego,
 jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej;
 posiadać bazę magazynowo – transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Horodło do której posiada tytuł prawny,
 systemem monitoringu pojazdów bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych.
 oprogramowanie umożliwiające gromadzenie i przetwarzanie danych o ilości odebranych odpadów komunalnych, celem sporządzania sprawozdań z wykonania usługi.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP – załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) aktualne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznik nr 3 do SIWZ.
2) potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania działalności tj.:
- dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(Dz. U z 2020 r., poz. 1439 ), poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.
3) wykazu usług potwierdzających, że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał usługę przez okres 12 miesięcy, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych w ilości min. 200 Mg, zawierający daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. A jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy – załącznik Nr 4 do SIWZ.
4) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg załącznika nr 5 do SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty:60,00
Czas reakcji na dodatkowe zlecenie:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego albo nieistotne, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć będą:
Działając zgodnie z Art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności w przypadkach:
1) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w sposobie świadczenia usługi, technologii lub innych zmian wykonania przedmiotu umowy wynikających ze zmian przepisów prawa, w tym ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
2) Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
3) Warunki dokonania wprowadzenia zmian umowy:
- inicjowana zmiana nastąpi na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
- dokonanie zmiany za zgodą Zamawiającego,
- uzasadniona zmiana prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
- forma pisemna w postaci aneksu pod rygorem nieważności umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): XI. Informacje zawarte w ofercie, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2018 r. nr 153, poz. 419 ze zm.), co do których Wykonawca zastrzegł nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA i załączone jako odrębna część, nie złączona z jawną częścią oferty w sposób trwały. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany, jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji z postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język Polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.