eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Świadczenie stałej, całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-08

Łomianki: Świadczenie stałej, całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
Numer ogłoszenia: 76509 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym , ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 71 01; 765 71 21, faks 22 751 27 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaldziekanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie stałej, całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie stałej, całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów należących do Zamawiającego usytuowanych przy ul. M. Konopnickiej 65 w Dziekanowie Leśnym- Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy, a w szczególności: - obsługa bramy głównej, portierni Szpitala, systemu parkingowego, pobierania opłat parkingowych będzie realizowana: przez całą dobę w dni robocze, soboty, niedziele i święta przez jednego pracownika (posterunek parkingowy); - ciągły dozór obiektu Szpitala będzie realizowany: w godz. 7:00-19:00 przez jednego pracownika obchodowego (posterunek obchodowy); Wykonawca zapewni: 1 pracownika ochrony pracującego całodobowo (24h) na posterunku w Portierni Szpitala 1 pracownika ochrony dodatkowo na posterunku obchodowym (12 h godzinny dyżur) - czas dokonywania obchodu do ustalenia z Zamawiającym; - Wykonawca ma obowiązek ochrony mienia znajdującego się na powierzonym terenie przed włamaniem, kradzieżą, pożarem, zakłóceniem porządku oraz innymi zdarzeniami losowymi, a także pobierania i rozliczania płatności za parkowanie na terenie SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym; - Wykonawca ma obowiązek również: prowadzić rejestr kluczy (tj. wydawanie oraz odbieranie kluczy przez uprawnione osoby), wykonywać drobne prace porządkowe, utrzymywać drożność dróg wewnętrznych i wyznaczać miejsca parkingowe, udzielać wstępnej informacji oraz kierować interesantów do odpowiednich osób/komórek, natychmiastowe zgłaszanie centrali: uaktywnienia się alarmów, jakiegokolwiek zagrożenia napadem na mienie lub osoby przebywające na terenie Szpitala, podejmowanie interwencji wobec osób, które bez uzasadnienia przebywają na chronionym terenie, systematyczne dokonywanie obchodu chronionego terenu, obchód techniczny dokonywany po zamknięciu budynku administracyjnego w celu sprawdzenia prawidłowo zabezpieczonych drzwi, okien, zgaszenia świateł, uzbrojenia alarmu itp.; W uzasadnionych przypadkach należy wezwać odpowiednie służby (policja, straż miejska, straż pożarna, pogotowie ratunkowe itp.); - Wykonawca ma obowiązek prowadzić dokumentację dot. pełnionej służby (tj. przejęcie i zdanie obiektu, kontrola grupy interwencyjnej, przebieg służby, zauważone zagrożenia wraz ze sposobem ich uniknięcia lub zmniejszenia zagrożenia); - Wykonawca na własny koszt ma przeprowadzać systematyczną konserwację istniejącego alarmu; - Wykonawca ma obowiązek umieścić w wyznaczonych przez zamawiającego miejscach punkty kontrolne na obiektach oraz wyposażyć w urządzenia osobiste monitorujące zdefiniowane w systemie czynności obchodowe wykonywane podczas zabezpieczania obiektu (ilość punktów kontrolnych ustalenia z Zamawiającym); - Wykonawca ma obowiązek poinformować pisemnie o zmianach osobowych wśród osób wyznaczonych do realizacji ochrony; - Wykonawca ma obowiązek zapewnić wszelkie materiały eksploatacyjne niezbędne do realizacji ww. usługi (tj. głównie materiały biurowe, artykuły higieniczne itp.) - Wykonawca ma obowiązek: wyposażenia osób na posterunkach w odpowiednią odzież oraz sprzęt niezbędny do prawidłowej realizacji ochrony (głównie umundurowanie, identyfikatory, piloty antynapadowe, łączność bezprzewodową, telefony), Wykonawca powinien również założyć książki służby (dokumentowanie przebiegu służby oraz ewentualnych uwag); - Wykonawca ma obowiązek przestrzegania instrukcji i zarządzeń Zamawiającego obowiązujących na terenie chronionego obiektu, (m.in.: instrukcja przeciwpożarowa, instrukcja postępowania w przypadku zagrożenia działaniem terrorystycznym); Pracownicy mają także obowiązek przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych; - Pracownicy ochrony zobowiązani są do utrzymania porządku w pomieszczeniach we własnym zakresie i własnymi środkami czystości; - Wykonawca zobowiązany jest do odnowienia pomieszczeń portierni tj. pomalowanie ścian i sufitów do końca października 2016: 2 pomieszczenia + toaleta 29,01 m2 łącznie; - Obowiązkowa jest wizja lokalna na terenie obiektu na koszt Wykonawcy; Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, w zakresie przedmiotowym określonym w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 85.31.23.10 - Usługi dozoru 98.34.11.20 - Usługi portierskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 18 000,00 zł (osiemnaście tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - wg załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia zgodnie z SIWZ, dostępne na stronie Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w sytuacjach koniecznych do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaldziekanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2016 godzina 14:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki sekretariat budynek główny szpitala p II.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.