eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn Zdrój › Adaptacja Wojskowego Centrum Chirurgicznego na cele leczniczo-rehabilitacyjne przy ulicy Solankowej 8 w Połczynie Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Połczyn Zdrój: Adaptacja Wojskowego Centrum Chirurgicznego na cele leczniczo-rehabilitacyjne przy ulicy Solankowej 8 w Połczynie Zdroju
Numer ogłoszenia: 76507 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Połczyn S.A., ul. Zdrojowa 6, 78-320 Połczyn Zdrój, tel. 094 3662424, fax 094 3662470.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja Wojskowego Centrum Chirurgicznego na cele leczniczo-rehabilitacyjne przy ulicy Solankowej 8 w Połczynie Zdroju.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony z zachowaniem procedur zamówienia powyżej 14 000 EURO a poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych(Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560). Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja Wojskowego Centrum Chirurgicznego na cele leczniczo-rehabilitacyjne .

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30.000 zł (słownie: Trzydzieści tysięcy złotych).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2.posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zadania w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia podlegającemu niniejszemu postępowaniu przetargowemu; 4.znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz cenowy (przedmiar robót) - załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz.1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r.Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560) - załącznik Nr 4 do SWIZ. 4.Pełnomocnictwo do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy - załącznik Nr 5 do SIWZ. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Wykaz minimum 2 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty realizacji wraz z dokumentami potwierdzającymi , że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). Wartość każdej z wykonanych robót nie może być mniejsza niż 3 mln złotych netto. 7. Oświadczenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności- załącznik Nr 8 do SWIZ. . 8. Oświadczenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne oraz że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - załącznik Nr 9 do SWIZ. 9. Sprawozdanie finansowe , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu , a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za 2007 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.Wykaz posiadanego sprzętu specjalistycznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 12.Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - załącznik Nr 7 do SWIZ. 13.Dowód wniesienia wadium

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-polczyn.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Połczyn S.A. ul. Zdrojowa 6 78-320 Połczyn-Zdrój.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy przesłać złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu zamkniętej kopercie na adres Zamawiającego: Uzdrowisko Połczyn S.A ul. Zdrojowa 6 78-320 Połczyn-Zdrój sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.