eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Remont pomieszczeń i wykonanie instalacji klimatyzacji na I piętrze w lewym skrzydle oraz remont sanitariatów na parterze, I i II piętrze budynku Urzędu Miejskiego przy Placu Ratuszowym 1 w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Bielsko-Biała: Remont pomieszczeń i wykonanie instalacji klimatyzacji na I piętrze w lewym skrzydle oraz remont sanitariatów na parterze, I i II piętrze budynku Urzędu Miejskiego przy Placu Ratuszowym 1 w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 76505 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971508, 4971680, fax 033 4971786, 8227539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń i wykonanie instalacji klimatyzacji na I piętrze w lewym skrzydle oraz remont sanitariatów na parterze, I i II piętrze budynku Urzędu Miejskiego przy Placu Ratuszowym 1 w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń i wykonanie instalacji klimatyzacji na I piętrze w lewym skrzydle oraz remont sanitariatów na parterze, I i II piętrze budynku Urzędu Miejskiego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Pobiera się wadium w kwocie 15 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: · W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z czego jedna robota w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków i jedna robota w obiekcie czynnym ( remont budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 i wartości robót nie niższej niż 1 000 000 zł brutto - każda z robót ). 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, , który odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (lub posiada uprawnienia konserwatorskie), należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki własne lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50% wartości brutto składanej oferty . 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) . 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń . 8. Wniosą wadium. Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: · Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . 3. Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia (remont budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 i wartości robót nie niższej niż 1 000 000 zł brutto - każda z robót, z czego jedna robota w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków i jedna robota w obiekcie czynnym ) z podaniem ich wartości, zakresu oraz daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 5. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , a ponadto : 5.1 Kserokopia odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych kierownika budowy; 5..2 Dokumenty potwierdzające odbycie przez kierownika budowy co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych ( lub kopia uprawnień konserwatorskich); 5.3 Aktualne zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy; 5.4 Oświadczenie o gotowości kierownika budowy do pełnienia tej funkcji w okresie realizacji niniejszego zamówienia . 6. Informacja z banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - z informacji tej winna wynikać konkretna kwota, co najmniej na poziomie 50 % wartości ceny brutto własnej oferty. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca ( w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 8. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy pzp. ( W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie informacja każdego ze wspólników) 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy pzp. 11. Oświadczenie wykonawcy : - o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy 12. Kopia dowodu wniesienia wadium. Uwaga: dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. posiadać adnotację np. - za zgodność z oryginałem - opatrzoną odręcznym podpisem wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Inwestycji, Plac Ratuszowy 7 - I piętro, pok. nr 11 (cena specyfikacji na papierze 135,00 zł brutto)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, I piętro, pok. nr 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.