eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › USŁUGIPRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH SPRZĘTU POŻARNICZEGO I SPECJALISTYCZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-08

Grudziądz: USŁUGI: PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH SPRZĘTU POŻARNICZEGO I SPECJALISTYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 76489 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Ośrodek Szkolenia Kierowców , ul. gen. Józefa Bema 2, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4582700, 4582814, 4582793, faks 056 4582729.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI: PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH SPRZĘTU POŻARNICZEGO I SPECJALISTYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia są usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego i specjalistycznego. Zakresu wykonania usług, częstotliwość w roku zawierają załączniki nr 3 - 9 do SIWZ - Formularze cenowe. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na siedem zadań..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1, do SIWZ, 2. wypełniony(e) formularz(e) ofertowy(e) stanowiący(e) załączniki nr 3 - 9, do SIWZ, 3. zaparafowany na każdej stronie wzór umowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW, ul. GEN. JÓZEFA BEMA 2, 86 - 300 GRUDZIĄDZ.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 10:00, miejsce: 1 OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW, ul. GEN. JÓZEFA BEMA 2, 86 - 300 GRUDZIĄDZ, Kancelaria Jawna pok. 227.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych Holmatro.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - wymianie filtrów powietrza; - wymianie świec zapłonowych; - sprawdzeniu szczelności zwijadeł; - sprawdzeniu szczelności przyłączy kości zwijadeł; - sprawdzeniu szczelności króćca zaworu; - sprawdzeniu szczelności kości przyłącza; - sprawdzeniu szczelności szybkozłącza pompy; - sprawdzeniu szczelności szybkozłączy narzędzi; - sprawdzeniu szczelności zaworu bezpieczeństwa; - sprawdzeniu ciśnienia maksymalnego; - sprawdzeniu sił narzędzi; - wymianie oleju hydraulicznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Przegląd okresowy pompy, narzędzi hydraulicznych Lukas.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - wymianie świecy zapłonowej; - wymianie oleju hydraulicznego; - wymianie filtra powietrza; - wymianie dodatku do paliwa; - sprawdzeniu szczelności narzędzi, węży i pompy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Przegląd okresowy aparatów powietrznych Drager AP 91 PLUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na inspekcji maski i aparatu oraz przegląd okresowy ubrań gazoszczelnych Drager. Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - sprawdzeniu szczelności ubrania; - konserwacji i przeglądzie zamka; - sprawdzeniu połączeń rękawic i butów z ubraniem; - konserwacji szyby ubrania; - przeglądzie zaworów upustowych ubrania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Przegląd okresowy kompresora do ładowania butli aparatów powietrznych MCH-6 Coltri.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - wymianie filtra oczyszczania powietrza; - wymianie filtra wstępnego powietrza; - wymianie oleju; - sprawdzeniu czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021, oraz przegląd okresowy kompresora do ładowania butli aparatów powietrznych MSA 100EFI- 1 szt. Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - wymianie filtra oczyszczania powietrza; - wymianie filtra wstępnego powietrza; - wymianie oleju; - sprawdzeniu czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Przegląd okresowy pił spalinowych MS-290.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - wymianie filtra powietrza; - wymianie świec zapłonowych; - wymianie smoczka; - ostrzeniu łańcucha. oraz przegląd okresowy pił spalinowych do stali i betonu TS-400 - 6 szt. i TS-360 -1 szt. Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - wymianie filtra powietrza; - wymianie świec zapłonowych; - wymianie smoczka; - weryfikacji paska klinowego; - sprawdzeniu mocowania tarczy tnącej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego samochodu pożarniczego A24/10 - 4 szt., A20/10 - 2 szt., A32/10- 2 szt., A16/8 - 1 szt., A32/8 - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - sprawdzeniu szczelności autopompy; - przeglądzie autopompy - smarowanie; - przeglądzie skrzyni napędowej autopompy; - przeglądzie wału napędowego autopompy; - przeglądzie urządzenia zasysającego; - przeglądzie zaworu głównego; - przeglądzie zaworów tłocznych; - przeglądzie manometrów i manowakuometrów; - sprawdzeniu instalacji elektrycznej i automatyki sterowania autopompy; - próbie sprawności podzespołów wodno-pianowych ,ciśnienia i wydajności autopompy. oraz przegląd okresowy motopomp pożarniczych M8/8 silnik Kohler - 4 szt. i M8/8 Tohatsu Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - sprawdzeniu szczelności pompy; - przeglądzie elektroniki silnika; - sprawdzeniu regulatora obrotów; - przeglądzie pompy; - przeglądzie pompy zasysającej; - wymianie oleju w regulatorze obrotów; - sprawdzeniu gaźnika; - wymianie świec zapłonowych; - wymianie filtra powietrza; - dokonaniu próby szczelności i ciśnienia; - przeglądzie trokomatów; - wymianie filtra paliwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Przegląd okresowy pomp pływających Niagara 1 M4/2 - 2 szt., Leda M8/2 - 1 szt., agregatów prądotwórczych GX 200 Honda - 3 szt., GX 2400 Honda - 2 szt., pompy szlamowej KTH 80X Honda - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - przeglądzie elektroniki silnika; - wymianie świec zapłonowych; - wymianie filtra powietrza; - wymianie oleju w silniku; - wymianie filtra oleju..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.