Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-08
Grudziądz: USŁUGI: PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH SPRZĘTU POŻARNICZEGO I SPECJALISTYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 76489 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Ośrodek Szkolenia Kierowców , ul. gen. Józefa Bema 2, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4582700, 4582814, 4582793, faks 056 4582729.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI: PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH SPRZĘTU POŻARNICZEGO I SPECJALISTYCZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia są usługi przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego i specjalistycznego. Zakresu wykonania usług, częstotliwość w roku zawierają załączniki nr 3 - 9 do SIWZ - Formularze cenowe. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na siedem zadań..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1, do SIWZ, 2. wypełniony(e) formularz(e) ofertowy(e) stanowiący(e) załączniki nr 3 - 9, do SIWZ, 3. zaparafowany na każdej stronie wzór umowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW, ul. GEN. JÓZEFA BEMA 2,
86 - 300 GRUDZIĄDZ.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 10:00, miejsce: 1 OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW, ul. GEN. JÓZEFA BEMA 2, 86 - 300 GRUDZIĄDZ, Kancelaria Jawna pok. 227.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych Holmatro.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - wymianie filtrów powietrza; - wymianie świec zapłonowych; - sprawdzeniu szczelności zwijadeł; - sprawdzeniu szczelności przyłączy kości zwijadeł; - sprawdzeniu szczelności króćca zaworu; - sprawdzeniu szczelności kości przyłącza; - sprawdzeniu szczelności szybkozłącza pompy; - sprawdzeniu szczelności szybkozłączy narzędzi; - sprawdzeniu szczelności zaworu bezpieczeństwa; - sprawdzeniu ciśnienia maksymalnego; - sprawdzeniu sił narzędzi; - wymianie oleju hydraulicznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Przegląd okresowy pompy, narzędzi hydraulicznych Lukas.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - wymianie świecy zapłonowej; - wymianie oleju hydraulicznego; - wymianie filtra powietrza; - wymianie dodatku do paliwa; - sprawdzeniu szczelności narzędzi, węży i pompy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Przegląd okresowy aparatów powietrznych Drager AP 91 PLUS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na inspekcji maski i aparatu oraz przegląd okresowy ubrań gazoszczelnych Drager. Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - sprawdzeniu szczelności ubrania; - konserwacji i przeglądzie zamka; - sprawdzeniu połączeń rękawic i butów z ubraniem; - konserwacji szyby ubrania; - przeglądzie zaworów upustowych ubrania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Przegląd okresowy kompresora do ładowania butli aparatów powietrznych MCH-6 Coltri.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - wymianie filtra oczyszczania powietrza; - wymianie filtra wstępnego powietrza; - wymianie oleju; - sprawdzeniu czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021, oraz przegląd okresowy kompresora do ładowania butli aparatów powietrznych MSA 100EFI- 1 szt. Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - wymianie filtra oczyszczania powietrza; - wymianie filtra wstępnego powietrza; - wymianie oleju; - sprawdzeniu czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Przegląd okresowy pił spalinowych MS-290.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - wymianie filtra powietrza; - wymianie świec zapłonowych; - wymianie smoczka; - ostrzeniu łańcucha. oraz przegląd okresowy pił spalinowych do stali i betonu TS-400 - 6 szt. i TS-360 -1 szt. Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - wymianie filtra powietrza; - wymianie świec zapłonowych; - wymianie smoczka; - weryfikacji paska klinowego; - sprawdzeniu mocowania tarczy tnącej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego samochodu pożarniczego A24/10 - 4 szt., A20/10 - 2 szt., A32/10- 2 szt., A16/8 - 1 szt., A32/8 - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - sprawdzeniu szczelności autopompy; - przeglądzie autopompy - smarowanie; - przeglądzie skrzyni napędowej autopompy; - przeglądzie wału napędowego autopompy; - przeglądzie urządzenia zasysającego; - przeglądzie zaworu głównego; - przeglądzie zaworów tłocznych; - przeglądzie manometrów i manowakuometrów; - sprawdzeniu instalacji elektrycznej i automatyki sterowania autopompy; - próbie sprawności podzespołów wodno-pianowych ,ciśnienia i wydajności autopompy. oraz przegląd okresowy motopomp pożarniczych M8/8 silnik Kohler - 4 szt. i M8/8 Tohatsu Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - sprawdzeniu szczelności pompy; - przeglądzie elektroniki silnika; - sprawdzeniu regulatora obrotów; - przeglądzie pompy; - przeglądzie pompy zasysającej; - wymianie oleju w regulatorze obrotów; - sprawdzeniu gaźnika; - wymianie świec zapłonowych; - wymianie filtra powietrza; - dokonaniu próby szczelności i ciśnienia; - przeglądzie trokomatów; - wymianie filtra paliwa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Przegląd okresowy pomp pływających Niagara 1 M4/2 - 2 szt., Leda M8/2 - 1 szt., agregatów prądotwórczych GX 200 Honda - 3 szt., GX 2400 Honda - 2 szt., pompy szlamowej KTH 80X Honda - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla w/w zadania polega na: - przeglądzie elektroniki silnika; - wymianie świec zapłonowych; - wymianie filtra powietrza; - wymianie oleju w silniku; - wymianie filtra oleju..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- "Wykonanie proj. architektoniczno-budowlanego i tech. doposażenia .budynku w instalacje co, cwu i cyrkulacji ciepłej wody użytkowej ...Prace projektowe dotyczą bud. .. przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A
- Dostosowanie budynku Klubu Akcent do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych i przeciwpożarowych
- Wycinka drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych
- Dostawy pieluchomajtek dla osób dorosłych i dzieci oraz podkładów ginekologicznych na okres 24 miesięcy - znak sprawy: Z/41/PN/24
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew w m. Grudziądz, Chełmno i Grupie gm. Dragacz - sprawa 36/2024
- Remont wejścia do budynku - wykonanie zewnętrznej pochylni dla ręcznych wózków widłowych przy budynku nr 170 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 35/2024
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.