eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa sprzętu endoskopowego dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp., nr sprawyZP/N/27/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Gorzów Wielkopolski: Dostawa sprzętu endoskopowego dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp., nr sprawy: ZP/N/27/08
Numer ogłoszenia: 76488 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Walczaka 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7331223, 7331108, fax 095 7331221, 7331225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu endoskopowego dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp., nr sprawy: ZP/N/27/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu endoskopowego: narzędzi do ECPW, usuwaczy protez metodą wkręcania (retriwery), zestawów do endoskopowej gastrostomii, podwiązek gumowych na żylaki przełyku, prowadników metalowych ze znacznikiem do dróg żółciowych, koszy do ręcznej litotrypsji złogów w drogach żółciowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i wymagania określone w ogłoszeniu i SIWZ. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: a)Warunek I- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż wynika to z przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy maja zarejestrowaną działalność gospodarczą, co najmniej w zakresie, w jakim będą wykonywać przedmiot zamówienia. b)Warunek II- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)Warunek III -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)Warunek IV -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu oceniane będą wg kryterium (spełnia)- (nie spełnia) na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek I, II, III, IV- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek I- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast wskazanych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania nie wydaje się wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. - Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków przedmiotowych: oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/ EWG. Dokumenty uprawniające Wykonawcę do obrotu oferowanym wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04.93.896 ze zm.)- deklaracja zgodności CE.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorzow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Jana Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 014..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Jana Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, KANCELARIA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- narzędzia do ECPW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papilotomy trójkanałowe, koszyk typu Flower Basket; koszyk standardowy do usuwania złogów w drogach żółciowych; kosz do mechanicznej litotrypsji; balon do usuwania złogów; balon do poszerzania dróg żółciowych; urządzenie do pompowania balonu; protezy dróg żółciowych proste i zagięte; zestawy do wprowadzania protez..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2- usuwacze protez metodą wkręcania (retriwery)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwacze protez metodą wkręcania (retriwery): 7 Fr, 8.5 Fr, 10 Fr..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3- prowadnik metalowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnik metalowy z hydrofilną końcówką - średnicy 0,25 mm, ze znacznikami, do dróg żółciowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4- kosze do ręcznej litotrypsji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosze do ręcznej litotrypsji złogów w drogach żółciowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5- zestawy do endoskopowej gastrostomii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do endoskopowej gastrostomii..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 -podwiązki gumowe na żylaki przełyku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podwiązki gumowe na żylaki przełyku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.