Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Lublin: budowa ulicy KDD001 wraz z kanalizacją deszczową, sanitarną i wodociągową
Numer ogłoszenia: 76483 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: GALADOM S.A., ul. Startowa 16/205, 20-352 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 44 50 505, fax 0-81 44 50 584.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ulicy KDD001 wraz z kanalizacją deszczową, sanitarną i wodociągową.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zamówienia: 1) Wykonanie robót drogowych ulicy i chodników 2) wykonanie kanalizacji deszczowej 3) wykonanie kanalizacji sanitarnej 4) wykonanie sieci wodociągowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBÓW DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia Oferentów opisane w rozdziale III. Oferenci zobowiązani są złożyć wszystkie wymagane, aktualne dokumenty oraz oświadczenia, niespełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie wniosku dopuszczajacego do postepowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJE O AKTUALNYCH DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WYMAGANYCH WARUNKÓW. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 czerwca 2002 r. w celu potwierdzenia spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienia publiczne Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów: 3.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2.Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3.3.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - branża drogowa 2 osoby - branża sanitarna 1 osoby. 3.4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 i 5 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu. 3.5.Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.6.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 24 ustawy PZP. Dla potwierdzenia ,że Oferent spełnia wymogi art. 22.ust.1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm. ),wymagane jest dostarczenie: 3.8.Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat 3.9.Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 3.10.Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: 3.11.Wykazu wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 850.000,00 PLN - branża drogowa z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3.12.Bilansów oraz rachunków zysków i strat, a w przypadku dostawców lub wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansów- informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności -za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -za ten okres. 3.13.Informacji banku, w której potwierdza wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową dostawcy lub wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 PLN wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.14.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy PZP oraz nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i 2 ustawy -posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe jako podmiot w zakresie robót drogowych i sanitarnych o podobnym zakresie -ma do dyspozycji kierowników budowy z uprawnieniami w specjalności drogowej i sanitarnej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski do udziału w postępowaniu do pobrania w terminie do 7 dni GALADOM S.A. 20-301 Lublin, ul. Fabryczna 2 Krzysztof Podniesiński tel.668 162 835.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 10:00, miejsce: GALADOM S.A. 20-301 Lublin, ul. Fabryczna 2 nazwisko osoby upoważniaonej do kontaktów: Krzysztof Podniesiński tel.668 162 835.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa organizacji rajdu rowerowego "Lubelskie rowerowe z KSOW-em" oraz spływu kajakowego "Kajakiem po Wieprzu" z podziałem na części.
- Usługa serwisowa systemu rezonansu magnetycznego
- Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych i używanych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- RDW w Białej Podlaskiej: Remont drogi wojewódzkiej nr 807
- usługa ochrony obiektu UCS w Lublinie
- Dostawa obuwia medycznego i kucharskiego dla USK nr 1 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Modernizacja dróg w gminie Zakroczym
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego u zbiegu ulicy Boya-Żeleńskiego i ul. Obrońców Westerplatte w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa budynku biurowego wraz z budową windy i rozbiórką wiaty przy ul. Wysokiej 6 we Wrocławiu
- Budowa budynku kancelarii potrójnej dla leśnictw Kadłub, Spórok, Osiek (I/19/BUD-KAN) - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.