eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Zamieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-26

Koszalin: Zamieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej.
Numer ogłoszenia: 76467 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53565 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest umieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej. Usługa obejmuje następujące rodzaje informacji i ogłoszeń: 1.ogłoszenia o przetargach; 2.ogłoszenia o naborze na studia; 3.reklama uczelni; 4.ogłoszenia okolicznościowe; 5.ogłoszenia inne; 6.spoty reklamowe na ekrany LED (produkcja i emisja) Tryb zamieszczania ogłoszeń,reklam w prasie: zlecenia oraz treść ogłoszeń,reklam przekazywana będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiający każdorazowo wskazuje tytuł prasy, wielkość,wymiar ogłoszenia oraz miejsce, w którym ma być zamieszczona ogłoszenie,reklama; Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedłożenia wyceny ogłoszenia;reklamy uwzględniając wszystkie wytyczne, tj. rodzaj;zasięg wydawnictwa, wymiar ogłoszenia;reklamy, umiejscowienie na określonej stronie; Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu treści do wykonania projektu reklamy i przedłożenia go do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego (poprawki uwzględnione w cenie); prawa autorskie do projektów przechodzą na Zamawiającego; wykonanie projektu informacji;ogłoszenia, jego adaptacja lub przeprojektowanie winno być ujęte w zaoferowanej cenie zamówienia; ogłoszenie;reklamę należy umieścić w terminie wskazanym przez Zamawiającego; w przypadku wykonania projektu ogłoszenia;reklamy we własnym zakresie przez Zamawiającego materiał do druku przekazany będzie w postaci plików PDF, TIFF, CDR z czcionkami zamienionymi na krzywe; Wykonawca ma obowiązek dostarczyć w ciągu 7 dni od terminu realizacji zlecenia gazety z zamieszczonym ogłoszeniem;reklamą (w formie papierowej bądź elektronicznej) Tryb zamieszczania spotów reklamowych na ekranach LED Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedłożenia wykazu ekranów LED w wybranej przez Zamawiającego miejscowości (bądź w określonym regionie) i wyceny zamieszczania na nich spotów reklamowych; Zamawiający każdorazowo wskazuje ilość miejsc i ich lokalizację oraz czas i częstotliwość emisji; produkcja spotu reklamowego o długości 15 sekund jest zawarta w cenie emisji; materiał do wykonania spotu będzie przekazany przez Zamawiającego w postaci plików doc, JPG, PDF, TIFF, CDR; prawa autorskie do projektów przechodzą na Zamawiającego; Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia wszystkich niezbędnych materiałów do wykonania spotu najpóźniej do 10 dni roboczych przed planowaną datą emisji; Wykonawca zobowiązuje się do obsługi serwisowej spotu reklamowego poprzez bieżące monitorowanie częstotliwości emisji spotu reklamowego na nośniku reklamowym oraz natychmiastowym podejmowaniu działań w razie wszelkich zakłóceń w emisji spotu reklamowego na tymże nośniku; spot każdorazowo musi być zaakceptowany przez Zamawiającego; Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentacji fotograficznej w terminie do 3 dni od rozpoczęcia zlecenia bądź wydruku częstotliwości ukazywania się spotu reklamowego na nośniku (zawarte w cenie emisji). Poz. I Zamieszczanie ogłoszeń/reklam, w prasie lokalnej Pod pojęciem prasy lokalnej należy rozumieć prasę o zasięgu miejskim (np. zasięg miasto Koszalin), powiatowym (np. zasięg powiat białogardzki), która ukazuje się codziennie (dziennik) lub raz w tygodniu (tygodnik) w nakładzie minimum 3.000 egzemplarzy. 1.Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym - 2000 cm2; 2.Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 2000 cm2; 3.Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym - 1000 cm2; 4.Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 1000 cm2; 5.Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu codziennym - 300 cm2; 6.Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 100 cm2; 7.Zamieszczanie w dodatkach tematycznych- 2000 cm2; 8.Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu codziennym - 70.000 sztuk (zlecenia sukcesywne); 9.Zamieszczenie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 70.000 sztuk (zlecenia sukcesywne); Poz. II Zamieszczanie ogłoszeń/reklam w prasie regionalnej Pod pojęciem prasy regionalnej należy rozumieć prasę o zasięgu Pomorza Środkowego lub obszarze o porównywalnym rozmiarze, która ukazuje się w jednorazowym nakładzie minimum 20.000 egzemplarzy 1.Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym - 2000 cm2; 2.Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 1500 cm2; 3.Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym - 1000 cm2; 4.Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 1000 cm2; 5.Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu codziennym - 300 cm2; 6.Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 100 cm2; 7.Zamieszczanie w dodatkach tematycznych- 2500 cm2; 8.Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu codziennym - 30.000 sztuk (zlecenia sukcesywne); 9.Zamieszczenie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 30.000 sztuk (zlecenia sukcesywne). Poz. III Zamieszczanie ogłoszeń/reklam w prasie ogólnopolskiej Prasa ogólnopolska obejmuje zasięgiem całą Polskę nakładem jednorazowym co najmniej 300 000 egzemplarzy. W przypadku, gdy ogłoszenie/reklama będą zamieszczone w tytule ogólnopolskim, ale w mutacji regionalnej (np. Gazeta Wyborcza mutacja na region zachodniopomorski), powinien być on ujęty w cenie wydawnictwa regionalnego. 1.Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym - 150 cm2; 2.Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 150 cm2; 3.Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym - 150 cm2; 4.Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 100 cm2; 5.Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu codziennym - 100 cm2; 6.Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 100 cm2; 7.Zamieszczanie w dodatkach tematycznych- 700 cm2; 8.Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu codziennym - 30000 sztuk (zlecenia sukcesywne); 9.Zamieszczenie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 30000 sztuk (zlecenia sukcesywne); Poz. IV Zamieszczanie ogłoszeń,reklam w prasie branżowej Pod pojęciem prasa branżowa należy rozumieć wydawnictwa o zasięgu całej Polski o jednorazowym nakładzie co najmniej 2000 egzemplarzy specjalizujące się w określonej tematyce (przykładowe branże: edukacja, technika, informatyka, budownictwo itp.). 1.Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w określonym wydaniu - 500 cm2; 2.Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w określonym wydaniu - 500 cm2; 3.Zamieszczanie na pierwszej stronie w określonym wydaniu - 100 cm2; 4.Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w określonym wydaniu - 10000 sztuk (zlecenia sukcesywne). Poz. V Zamieszczanie i produkcja spotów reklamowych na ekranach LED Pod pojęciem zamieszczania spotów reklamowych na ekranach LED należy rozumieć produkcję spotów oraz ich emisję na wybranych nośnikach reklamowych w miejscowościach województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego, lubuskiego, wielkopolskiego i kujawsko-pomorskiego. Spot reklamowy oznacza film reklamowy lub promocyjny o długości 15 sekund wyprodukowany przez Wykonawcę lub dostarczony przez Zamawiającego. Produkcja spotu powinna być zrealizowana w postaci animacji flash lub techniką umożliwiającą wykorzystanie napisów, zdjęć i logo uczelni. Zamówienia sukcesywne. 1.Zamieszczenie 15 sek. spotu reklamowego o gwarantowanym wymiarze 300 emisji dziennie przez okres 14 dni - max. 25 szt. 2.Zamieszczenie 15 sek. spotu reklamowego o gwarantowanym wymiarze 200 emisji dziennie przez okres 30 dni - max. 25 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Telewizja Kablowa Koszalin sp. z o.o., ul. Kotarbińskiego 3,, 75-352 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245800,74

  • Oferta z najniższą ceną: 245800,74 / Oferta z najwyższą ceną: 419243,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.