eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Remonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2021.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09



Ogłoszenie nr 764515-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie:

Remonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2021.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323 939 379
faks: 32 287 22 69
e-mail: um@um.piekary.pl
www: www.bip.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.bip.piekary.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.bip.piekary.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2021.

Numer referencyjny: BZP.270-70/IG/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Część I przedmiotu zamówienia – DK 94, DW 911, drogi powiatowe: obejmuje remonty bieżące dróg na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2020 w zakresie dróg powiatowych DK 94 i DW 911
Zakres robót obejmuje w szczególności:
1.Mechaniczne i ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych grubości 3 cm z docięciem krawędzi, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 107,20
2.Mechaniczne i ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, dodatek za każdy dalszy 1 cm gr. z docięciem krawędzi, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 281,40
3.Frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm z niezbędnym skuciem, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 2331,60
4.Frezowanie nawierzchni asfaltowej – każdy następny 1 cm grubości z niezbędnym skuciem, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 6994,80
5.Koryta wykonywane mechanicznie i ręcznie na całej szer. lub poszerzeniach jezdni i chodnika gł. 20 cm z odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 348,40
6.Koryta wykonywane mechanicznie i ręcznie na całej szer. lub poszerzeniach za każde dalsze 5 cm głębokości z odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 348,40
7.Rozebranie krawężników na ławie betonowej z odwozem gruzu do 20 km i jego utylizacją m 214,40
8.Rozebranie krawężników na ławie betonowej z segregacją, ułożeniem na paletach do odzysku i transportem do 20 km na miejsce składowania m 53,60
9.Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną wraz ze skropieniem t 66,46
10.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm m3 48,24
11.Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego grubości 8 cm m2 281,40
12. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego, dodatek za każdy następny 1 cm grubości m2 2814,00
13.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną „na zimno” z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 2 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów t 2,68
14.Remont cząstkowy [AWARYJNY] nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną „na zimno” z oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 2 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu t 2,68
15.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną [ Z WYTWÓRNI] z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 5 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów i skropieniem podłoża t 13,40
16.Remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną [Z WYTWÓRNI] z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia od 5 do 20 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów i skropieniem podłoża t 13,40
17.Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 3 cm ze skropieniem podłoża i z transportem z wytwórni m2 2144,00
18.Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy z transportem z wytwórni m2 4288,00
19.Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4 cm ze skropieniem podłoża i z transportem z wytwórni m2 1072,00
20.Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy z transportem z wytwórni m2 1072,00
21.Utwardzenie terenu płytami ażurowymi 60 x 40 cm gr. 8 i 10 cm (wjazdy, skarpy itp.) m2 53,60
22.Ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30 i 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem, wykonaniem rowka i odwozem ziemi do 20 km i jej utylizacją m 241,20
23.Ułożenie obrzeży betonowych 8 x 30 cm na podsypce piaskowej z wykonaniem rowka, odwozem ziemi do 20 km i jej utylizacją m 120,60
24.Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego i kamiennego na nowej ławie betonowej – krawężnik z odzysku z wykonaniem rowka, odwozem ziemi, gruzu do 20 km i ich utylizacją m 53,60
25.Wykonanie nawierzchni z klińca kamiennego, tłucznia kamiennego i destruktu asfaltobetonowego (destrukt Zamawiającego) grubości ~10 cm z skropieniem emulsją asfaltową, przesypaniem kruszywem typu „gabro” o uziarnieniu od 0,05 do 6 mm i transportem m2 160,80
26.Wypełnienie szczelin masą zalewową – szer. do 50 mm m 134,00
27.Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych i z destruktu asfaltobet. z zastosowaniem klińca kamiennego, tłucznia kamiennego i destruktu asfaltobetonowego (destrukt Zamawiającego) o gł. do 10 cm m2 107,20
28.Wykoszenie i oczyszczenie rowu z namułu i innych drobnych zanieczyszczeń na rowach ziemnych i utwardzonych płytami ażurowymi,
gr. do 30 cm z wyprofilowaniem skarp z odwozem do 20 km i utylizacją m 321,60
29.Oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy na gł. do 10 cm z odwozem ziemi, gruzu i zanieczyszczeń do 20 km wraz z utylizacją m2 268,00
30.Oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy na gł. za każde dalsze 5 cm z odwozem ziemi, gruzu i zanieczyszczeń do 20 km wraz z utylizacją m2 268,00
31.Humusowanie skarp i poboczy z obsianiem. Grubość warstwy humusu 10 cm m2 134,00
32.Frezowanie pni i korzeni z odwozem do 20 km i utylizacją cm2 2680,00
33.Zabudowanie nowego wpustu ulicznego z wykopem, odwozem do 20 km i utylizacją ziemi i gruzu szt. 5,36
34.Ułożenie kanału z rur PCV Ø 200 – przykanalik z wykopem, odwozem do 20 km i utylizacją ziemi i gruzu m 26,80
35.Remont wpustu ulicznego wraz z wymianą kraty żeliwnej z wykopem, odwozem do 20 km i utylizacją szt. 5,36
36.Remont studni rewizyjnej beton., średnicy 1000 mm wraz z wymianą włazu żeliwnego szt. 5,36
37.Regulacja pionowa studni teletechnicznych szt. 5,36
38.Regulacja pionowa studzienek dla krat ściekowych ulicznych szt. 5,36
39.Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 10,72
40.Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 10,72
41.Stawka roboczogodziny z narzutami bez podatku VAT r-g 218,64

2. Część II przedmiotu zamówienia – drogi gminne: obejmuje remonty bieżące dróg na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2020 w zakresie dróg gminnych.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
1.Mechaniczne i ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych grubości 3 cm z docięciem krawędzi, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 300
2.Mechaniczne i ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, dodatek za każdy dalszy 1 cm gr. z docięciem krawędzi, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 600
3.Frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm z niezbędnym skuciem, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 1800
4.Frezowanie nawierzchni asfaltowej – każdy następny 1 cm grubości z niezbędnym skuciem, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 3600
5.Koryta wykonywane mechanicznie i ręcznie na całej szer. lub poszerzeniach jezdni i chodnika gł. 20 cm z odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 500
6.Koryta wykonywane mechanicznie i ręcznie na całej szer. lub poszerzeniach za każde dalsze 5 cm głębokości z odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m 500
7.Rozebranie krawężników na ławie betonowej z odwozem gruzu do 20 km i jego utylizacją m 300
8.Rozebranie krawężników na ławie betonowej z segregacją, ułożeniem na paletach do odzysku i transportem do 20 km na miejsce składowania m 30
9.Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną wraz ze skropieniem t 75
10.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm m3 55
11.Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego grubości 8 cm m2 450
12.Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego, dodatek za każdy następny 1 cm grubości m2 5400
13.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną „na zimno” z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 2 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów t 5,2
14.Remont cząstkowy AWARYJNY nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną „na zimno” z oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 2 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów t 5,2
15.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną [Z WYTWÓRNI] z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 5 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów i skropieniem podłoża t 17
16.Remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną [Z WYTWÓRNI] z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia od 5 do 20 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów i skropieniem podłoża t 18
17.Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 3 cm ze skropieniem podłoża i z transportem z wytwórni m2 1875
18.Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy z transportem z wytwórni m2 3750
19.Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4 cm ze skropieniem podłoża i z transportem z wytwórni m2 1350
20.Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy z transportem z wytwórni m2 2700
21.Utwardzenie terenu płytami ażurowymi 60 x 40 cm gr. 8 i 10 cm (wjazdy, skarpy itp.) m2 30
22.Ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30
i 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem, wykonaniem rowka i odwozem ziemi do 20 km i jej utylizacją m 300
23.Ułożenie obrzeży betonowych 8 x 30 cm na podsypce piaskowej z wykonaniem rowka, odwozem ziemi do 20 km i jej utylizacją m 75
24.Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego i kamiennego na nowej ławie betonowej – krawężnik z odzysku z wykonaniem rowka, odwozem ziemi, gruzu do 20 km i ich utylizacją m 75
25.Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltobetonowego (cały materiał Wykonawcy) grubości 7 cm z przesypaniem kruszywem typu „gabro” o uziarnieniu od 0,05 do 6 mm oraz skropienie emulsją asfaltową i transportem m2 200
26.Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltobetonowego (destrukt Zamawiającego) grubości 7 cm z przesypaniem kruszywem typu „gabro” o uziarnieniu od 0,05 do 6 mm oraz skropienie emulsją asfaltową i transportem m2 200
27.Wypełnienie szczelin masą zalewową – szer. do 50 mm m 150
28.Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych i z destruktu asfaltobet. o gł. do 10 cm Z ZASTOSOWANIEM TŁUCZNIA KAMIENNEGO, KLIŃCA KAMIENNEGO I DESTRUKTU [jako nalogia do miału kamiennego] w zależności od potrzeb Zamawiającego m2 300
29.Wykoszenie i oczyszczenie rowu z namułu
gr. do 30 cm z wyprofilowaniem skarp z odwozem do 20 km i utylizacją m 600
30.Oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy na gł. do 10 cm z odwozem ziemi, gruzu i zanieczyszczeń do 20 km i ich utylizacją m2 300
31.Oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy na gł. za każde dalsze 5 cm z odwozem ziemi, gruzu i zanieczyszczeń do 20 km i ich utylizacją m2 300
32.Humusowanie skarp i poboczy z obsianiem. Grubość warstwy humusu 10 cm m2 300
33.Frezowanie pni i korzeni z odwozem do 20 km i utylizacją cm2 4000
34.Zabudowanie nowego wpustu ulicznego z wykopem, odwozem i utylizacją ziemi i gruzu do 20 km szt. 3
35.Ułożenie kanału z rur PCV Ø 200 – przykanalik z wykopem, odwozem i utylizacją ziemi i gruzu do 20 km m 15
36.Remont wpustu ulicznego wraz z wymianą kraty żeliwnej z wykopem, odwozem do 20 km i utylizacją szt. 9
37.Remont studni rewizyjnej beton., średnicy 1000 mm wraz z wymianą włazu żeliwnego szt. 3
38.Regulacja pionowa studni teletechnicznych szt. 6
39.Regulacja pionowa studzienek dla krat ściekowych ulicznych szt. 12
40.Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 12
41.Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 14
42.Stawka roboczogodziny z narzutami bez podatku VAT r-g 45,39
Roboty wykonywane będą każdorazowo na podstawie zlecenia określającego przedmiot, zakres robót i termin ich wykonania. Ponadto wykonawca zgodnie z postanowieniami umowy będzie zobowiązany do awaryjnego zabezpieczenia miejsc awarii i przystąpienia do wykonania robót awaryjnych. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazanych robót w przedmiarze robót stanowią ilości szacowane, a ich faktycznie zlecony zakres może być inny w związku z występującymi awariami, warunkami atmosferycznymi lub warunkami eksploatacji dróg - zgodnie z postanowieniami umowy i warunków przetargowych.
3. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy.
W związku z tym:
1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ,
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych,
3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
4.Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (dotyczy obydwu części):
fizyczne wykonywanie robót rozbiórkowych, ziemnych, przygotowawczych, konstrukcyjnych, asfaltowych, brukarskich, wykończeniowych, betonowych, okładzinowych, nawierzchniowych, obramowania i drogowych związanych z remontami dróg i ulic.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 1 projektu umowy – stanowiącej załącznik numer 7 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.42


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, zamawiający przewiduje powtórzenie podobnych robót budowlanych jak dla zamówienia podstawowego zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, a polegających na:
- zakres zamówienia: remont dróg, ulic i placów jak w zamówieniu podstawowym.
- warunki udzielenia zamówienia: w przypadku wykorzystania środków przed końcem 2021 roku lub w przypadku braku wybranego wykonawcy na rok następny, lub spowodowane innymi okolicznościami podyktowanymi koniecznością nagłego awaryjnego wykonania robót drogowych przekraczających ilości wskazane w zamówieniu (warunki atmosferyczne, awarie, stan techniczny podstawowym.
- szacunkową wartość zamówień powtórzonych:
Część I - 113 821,14 zł
Część II - 130 081,30 zł.


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie (dotyczy obydwu części)

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:
Część I - 100 000 zł ; Część II -150 000 zł Obydwie Części - 250 000 zł.


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
Część I
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy w tym okresie wykonał:
- co najmniej 1 zadanie obejmujące realizację robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub dróg w ramach okresowego utrzymania tej drogi lub dróg o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto
lub
- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg lub drogi o wartości j nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto
b) dysponuje lub będzie dysponował :
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
Część II
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy w tym okresie wykonał:
- co najmniej 1 zadanie obejmujące realizację robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub dróg w ramach okresowego utrzymania tej drogi lub dróg o wartości łącznej nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto
lub
- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg lub drogi o wartości łącznej nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto
b) dysponuje lub będzie dysponował :
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
Dla obydwu Części:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy w tym okresie wykonał:
- co najmniej 1 zadanie obejmujące realizację robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub dróg w ramach okresowego utrzymania tej drogi lub dróg o wartości łącznej nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto
lub
- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg lub drogi o wartości łącznej nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto
Warunek doświadczenia w przypadku składania ofert na obydwie części zamówienia sumuje się z zastrzeżeniem, że Wykonawca może go wskazać za pomocą jednej lub nie więcej niż 4 roboty/zadania o łącznej wartości nie niższej jak w warunku. Dodatkowo w przypadku składania oferty tylko na jedną część zamówienia, Zamawiający dopuszcza wskazanie doświadczenia za pomocą nie więcej niż 2 robót/zadań dla każdej części pod warunkiem wskazania łącznej minimalnej wartości tych robót/zadań jak w warunku.
b) dysponuje lub będzie dysponował :
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
W przypadku składania oferty na obydwie części zamówienia, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wskazał tę samą osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane dla I i II części przedmiotu zamówienia.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (dla obydwu części)

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Część I:
1) wykazu robót budowlanych:
- co najmniej 1 zadanie obejmujące realizację robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub dróg w ramach okresowego utrzymania tej drogi lub dróg
o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto
lub
- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg lub drogi o wartości j nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto
wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
3) wykazu osób,
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
4) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Część II
1) wykazu robót budowlanych –
- co najmniej 1 zadanie obejmujące realizację robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub dróg w ramach okresowego utrzymania tej drogi lub dróg o wartości łącznej nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto
lub
- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg lub drogi o wartości łącznej nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto,
wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
2) wykazu osób –
co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
4) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Dla obydwu Części:
2) wykazu robót budowlanych:
- co najmniej 1 zadanie obejmujące realizację robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub dróg w ramach okresowego utrzymania tej drogi lub dróg o wartości łącznej nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto
lub
- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg lub drogi o wartości łącznej nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto
wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
2) wykazu osób:
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
4) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (oddzielnie dla każdej części zamówienia).
2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
5) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej – zgodnie ze wzorem załączonym przez Zamawiającego.
6) Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium:
Dla części I: w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
Dla części II: w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
2.Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525.
4.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego.
5.Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. W obecnej sytuacji zagrożenia epidemicznego, Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w formie opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. elektronicznej
6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
wydłużenie okresu gwarancji:10,00
cena:60,00
skrócenie czasu na zabezpieczenie i oznakowanie miejsc awarii:15,00
skrócenie czasu przystąpienia do robót awaryjnych:15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 u.p.z.p. zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych poniżej.
1.1. Okoliczności, wskazane w art. 144 ust. 1 pkt 1) u.p.z.p., tzn. takie, które zostały przewidziane w SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. Zamawiający przewiduje zatem wprowadzenie następujących zmian, określając ich zakres i tryb, oraz wskazując okoliczności, wobec wystąpienia których wymagane będzie sporządzenie stosownego aneksu do Umowy:
1.1.1.Strony mają prawo do zmiany terminu zakończenia robót wskazanych w poszczególnych zleceniach o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia tych robót, w następujących sytuacjach i przy określonych warunkach:
a) wystąpienia na terenie wykonywanych robót znalezisk archeologicznych lub konieczności dokonania innych uzgodnień z konserwatorem zabytków i jednocześnie okoliczności te uniemożliwią kontynuację robót. W takim przypadku przedłużony zostanie termin zakończenia robót w danym zleceniu o okres uniemożliwiający prowadzenie robót i konieczność dokonania niezbędnych uzgodnień lub zabezpieczeń, liczony w dniach w stosunku do zaistniałych okoliczności, lub
b) wystąpienia na terenie wykonywanych robót niewybuchów. W takim przypadku przedłużony zostanie termin zakończenia robót w danym zleceniu o okres uniemożliwiający prowadzenie robót i konieczność wykonania niezbędnych zabezpieczeń, liczony w dniach w stosunku do zaistniałych okoliczności, lub
c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, nie opisanych w przedmiarze robót i nie wycenionych w kosztorysie ofertowym, koniecznych i niezbędnych do wykonania oraz ukończenia robót objętych poszczególnym zleceniem, nie będących jednocześnie wynikiem nieprawidłowego zaniechania lub działania Wykonawcy, w szczególności ze względu na: zasady wiedzy technicznej lub technologicznej, zmiany stanu prawnego lub faktycznego, lub gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem zamówienia, wprowadzone roboty wpłyną pozytywnie na eksploatację obiektu, których niewprowadzenie zagraża ciągłości funkcjonowania obiektu, kolizję z innym uzbrojeniem podziemnym lub naziemnym, warunki gruntowe lub terenowe uniemożliwiające wykonanie robót w sposób opisany w zleceniu lub inne okoliczności nie będące jednocześnie wynikiem nieprawidłowego zaniechania lub działania Wykonawcy.
W takim przypadku przedłużony zostanie termin realizacji robót w danym zleceniu, pozwalający na wykonanie i ukończenie robót dodatkowych, liczony w dniach, w stosunku do zaistniałych okoliczności, lub
d) gdy wystąpi konieczność wykonania innych robót przez dotychczasowego Wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie wszystkie warunki opisane w art. 144 ust. 1 pkt 2) u.p.z.p., w szczególności ze względu na zasady wiedzy technicznej, zmiany technologiczne, zmiany stanu prawnego lub faktycznego, lub gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem zamówienia, wprowadzone roboty wpłyną pozytywnie na eksploatację obiektu, których niewprowadzenie zagraża ciągłości funkcjonowania obiektu, lub inne okoliczności nie będące wynikiem nieprawidłowego zaniechania lub działania Wykonawcy.
W takim przypadku przedłużony zostanie termin realizacji robót w danym zleceniu, pozwalający na wykonanie i ukończenie innych robót, liczony w dniach, w stosunku do zaistniałych okoliczności, lub
e) wystąpienia na terenie wykonywanych robót siły wyższej rozumianej jako zdarzenie nieprzewidywalne, nie spowodowane celowym działaniem człowieka w normalnych warunkach pracy, a związane m.in. z katastrofą budowlaną (w szczególności zawalenie, pożar, zalanie, pękniecie elementów konstrukcyjnych), katastrofą atmosferyczną (w szczególności wichura, trąba powietrzna, powódź, porażenie piorunem) lub innym zdarzeniem, niezawinionym w skutkach przez Wykonawcę.
W takim przypadku przedłużony zostanie termin zakończenia robót określony w danym zleceniu o okres uniemożliwiający prowadzenie robót i konieczność wykonania niezbędnych napraw, liczony w dniach w stosunku do zaistniałych okoliczności, lub
f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji.
W takim przypadku przedłużony zostanie termin realizacji robót w danym zleceniu, pozwalający na wykonanie i ukończenie robót, liczony w dniach, w stosunku do zaistniałych okoliczności, lub
g) wystąpienia kolizji z uzbrojeniem podziemnym, w związku z brakiem naniesienia tego uzbrojenia na mapach lub w związku z inną lokalizacją tego uzbrojenia w terenie niż na mapach lub przekazaną przez gestorów sieci na etapie uzgodnień,
W takim przypadku zostanie przedłużony termin realizacji robót w danym zleceniu, liczony w dniach, w stosunku do zaistniałych okoliczności i konieczności usunięcia przeszkód w postaci wstrzymania robót lub konieczności dokonania niezbędnych uzgodnień lub zmian z ewentualnym uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych, zgód lub zgłoszeń, lub
h)wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót polegających na: wystąpieniu temperatur niepozwalających na wykonanie robót zgodnie z technologią i zasadami sztuki budowlanej przez łączny okres co najmniej 5 dni, wystąpieniem opadów deszczu, śniegu lub gradu niepozwalających na wykonanie robót zgodnie z technologią i zasadami sztuki budowlanej przez łączny okres co najmniej 5 dni.
W takim przypadku zostanie przedłużony termin realizacji robót w danym zleceniu, liczony w dniach, w stosunku do zaistniałych okoliczności i konieczności usunięcia ich skutków.
i) warunków terenowych, warunków podyktowanych stanem technicznym nawierzchni lub infrastruktury drogowej, awarii, konieczności podjęcia działań interwencyjnych, warunków atmosferycznych lub innych względów, w celu zabezpieczenia infrastruktury i warunków bezpieczeństwa dla użytkowników dróg, ulic i chodników
W takim przypadku zostanie przedłużony termin realizacji robót w danym zleceniu, liczony w dniach, w stosunku do zaistniałych okoliczności i konieczności usunięcia ich skutków.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z powyższych okoliczności wskazanych w ppkt. od a) do i), Wykonawcy przysługuje wyłącznie roszczenie o wydłużenie terminu wykonania robót w ramach poszczególnego zlecenia, bez domagania się dodatkowego wynagrodzenia związanego z utrzymaniem robót i zaplecza, ubezpieczenia robót lub wykonywania innych czynności pomocniczych lub ponoszenia kosztów ogólnych z tytułu wydłużonej realizacji robót.
Jeżeli wystąpienie powyższych okoliczności wskazanych w lit. a) do i) nie wpłynie na wydłużenie terminu wykonania Umowy zgodnego z § 3 ust. 1, ich realizacja nie będzie traktowana jako zmiana Umowy w rozumieniu art. 144 u.p.z.p., w szczególności nie wymaga sporządzenia zmiany Umowy w formie aneksu i będzie stanowić wyłącznie umowne wypełnienie podstawowych obowiązków Stron. Jednak w każdym takim przypadku konieczna jest zgoda Przedstawiciela Zamawiającego. Powyższe regulacje nie dotyczą sytuacji opisanej w § 10 ust. 6 i uprawnienia Przedstawiciela Zamawiającego.
1.1.2.Strony są uprawnione do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, urządzeń, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy, także w skutek wykonania robót dodatkowych lub innych robót, w następujących sytuacjach:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót budowlanych, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań materiałowych, technicznych lub technologicznych, niż wskazane w przedmiarze robót lub STWiORB:
1) wynikających ze zmian uzasadnionych względami wiedzy technicznej lub technologii, lub
2) wynikających ze zmiany stanu prawnego lub stanu faktycznego w oparciu, o który je przygotowano, lub
3) gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, lub
4) gdy wprowadzone roboty wpłyną pozytywnie na eksploatację obiektu, lub
5) gdy niewprowadzenie zmian zagraża ciągłości funkcjonowania obiektu lub
6) będących konsekwencją usunięcia skutków okoliczności wskazanych w pkt 1.1.1 lit. a) do g).
W takim przypadku wszystkie powyższe okoliczności muszą być niezawinione przez Wykonawcę, dokonane zmiany muszą być o parametrach nie gorszych niż te opisane w przedmiarze robót lub STWiORB i gwarantować nie mniejszą jakość lub trwałość oraz nie mniejsze warunki eksploatacyjne niż przewidziano pierwotnie, lub
b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, nośności gruntu, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy.
W takim przypadku wszystkie powyższe okoliczności muszą być niezawinione przez Wykonawcę, dokonane zmiany muszą być o parametrach nie gorszych niż te opisane w przedmiarze robót lub STWiORB i gwarantować nie mniejszą jakość lub trwałość oraz nie mniejsze warunki eksploatacyjne niż przewidziano pierwotnie, lub
c) wystąpienia warunków w miejscu realizacji robót odbiegających w sposób istotny od przyjętych założeń, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
W takim przypadku wszystkie powyższe okoliczności muszą być niezawinione przez Wykonawcę, dokonane zmiany muszą być o parametrach nie gorszych niż te opisane w przedmiarze robót lub STWiORB i gwarantować nie mniejszą jakość lub trwałość oraz nie mniejsze warunki eksploatacyjne niż przewidziano pierwotnie, lub
d) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
W takim przypadku wszystkie powyższe okoliczności muszą być niezawinione przez Wykonawcę, dokonane zmiany muszą być o parametrach nie gorszych niż te opisane w przedmiarze robót lub STWiORB i gwarantować nie mniejszą jakość lub trwałość oraz nie mniejsze warunki eksploatacyjne niż przewidziano pierwotnie, lub
e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, lub
f) warunków terenowych, warunków podyktowanych stanem technicznym nawierzchni lub infrastruktury drogowej, awarii, konieczności podjęcia działań interwencyjnych, warunków atmosferycznych lub innych względów, w celu zabezpieczenia infrastruktury i warunków bezpieczeństwa dla użytkowników dróg, ulic i chodników.
W takim przypadku wszystkie powyższe okoliczności muszą być niezawinione przez Wykonawcę, dokonane zmiany muszą być o parametrach nie gorszych niż te opisane w przedmiarze robót lub STWiORB i gwarantować nie mniejszą jakość lub trwałość oraz nie mniejsze warunki eksploatacyjne niż przewidziano pierwotnie.
W takim przypadku wszystkie powyższe okoliczności muszą być niezawinione przez Wykonawcę, dokonane zmiany muszą być o parametrach nie gorszych niż te opisane w przedmiarze robót lub STWiORB i gwarantować nie mniejszą jakość lub trwałość oraz nie mniejsze warunki eksploatacyjne niż przewidziano pierwotnie.
Jeżeli wystąpienie powyższych okoliczności wskazanych w lit. a) do f) nie wpłynie na zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 10 ust. 1 lub na wydłużenie terminu wykonania Umowy zgodnego z § 3 ust. 1, ich realizacja nie będzie traktowana jako zmiana Umowy w rozumieniu art. 144 u.p.z.p., w szczególności nie wymaga sporządzenia zmiany Umowy w formie aneksu i będzie stanowić wyłącznie umowne wypełnienie podstawowych obowiązków Stron. Jednak w każdym takim przypadku konieczna jest zgoda Przedstawiciela Zamawiającego.
1.1.3. Strony są uprawnione do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy, w tym odpowiednio w przypadkach określonych w pkt-cie 1.1.2. w następującym zakresie i pod określonymi warunkami:
a) w przypadku zmiany ustawowej procentowej stawki VAT od towarów i usług, zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto wskazana w § 10 ust. 1 wyłącznie w stosunku do zakresu zamówienia niewykonanego do dnia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w następujący sposób:
1) dotychczasowe wynagrodzenie brutto wynikające z Umowy pozostaje bez zmian, rozliczone zgodnie ze stawką procentową podatku VAT obowiązującą przy podpisaniu Umowy do dnia jej ustawowej zmiany, w zakresie robót wykonanych do daty tej zmiany,
2) wynagrodzenie brutto za roboty realizowane po dacie ustawowej zmiany stawki procentowej podatku VAT, skorygowane będzie o różnicę wartości procentowej pomiędzy uprzednią stawką VAT (obowiązującą przy podpisaniu Umowy do czasu ustawowej zmiany) i nową stawką VAT zmienioną ustawą w trakcie realizacji zamówienia, lub
b) zwiększenie obmierzonych zgodnie z Umową ilości jednostek przedmiarowych w poszczególnych pozycjach zleceń w stosunku do wydanych zleceń, przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego, na podstawie faktycznie zleconych, wykonanych i odebranych przez Przedstawiciela Zamawiającego robót, stanowi wypełnienie umownego sposobu rozliczenia robót budowlanych, gdzie taka sytuacja stanowi element naturalny, w zakresie kosztorysowego rozliczania robót i jednocześnie sama w sobie nie powoduje zmiany Umowy, bo stanowi element jej realizacji. Jednak w sytuacji, gdy powyższa okoliczność spowoduje zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 10 ust. 1, Strony mogą dokonać zmiany umownego wynagrodzenia Wykonawcy, pod następującymi łącznymi warunkami:
1) zwiększenie ilości obmierzonych robót w stosunku do zlecenia, przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego Wykonawcy, wynika ze stanu faktycznego, a zwiększona ilość obmierzonych robót w poszczególnych pozycjach przedmiaru i zlecenia jest konieczna do prawidłowego wykonania i ukończenia przedmiotu zlecenia, w szczególności w zakresie prawidłowego utrzymania dróg i ulic na terenie Miasta, wystąpienia awarii lub innych zdarzeń wymagających prawidłowego utrzymania dróg na terenie Miasta, lub będących konsekwencją usunięcia skutków wskazanych w pkt 1.1.1 lit. a) do g),
2) zwiększenie ilości obmierzonych robót w stosunku do zlecenia, przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego Wykonawcy, nie wynika z błędu lub zaniedbania po stronie Wykonawcy,
3) zwiększone ilości obmierzonych robót w stosunku do zlecenia, przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego Wykonawcy, zostały zatwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego,
4) zwiększenie ilości obmierzonych robót w stosunku do zlecenia, przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego Wykonawcy, wpływa na zwiększenie łącznego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 10 ust. 1, tzn., że na dzień danego zlecenia robót nie występuje w innej pozycji przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego jednoczesne zmniejszenie ilości robót powodujące, że bilans wszystkich pozycji obmiarowych - dodatni i ujemny - wskazuje, że do faktycznego łącznego zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy nie doszło, lub narastająca wartość wykonanych i rozliczonych zleceń w chwili wystąpienia zwiększonej ilości robót przekroczy wartość szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 10 ust. 1,
5) zostanie sporządzony protokół konieczności,
6) zwiększone ilości obmierzonych robót w stosunku do zlecenia, przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego Wykonawcy, rozliczone zostaną zgodnie z postanowieniami Umowy, lub
c) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, wynikających ze stanu faktycznego, których realizacja jest konieczna do prawidłowego wykonania i ukończenia przedmiotu zlecenia, w szczególności w zakresie prawidłowego utrzymania dróg i ulic na terenie Miasta, wystąpienia awarii lub innych zdarzeń wymagających prawidłowego utrzymania dróg na terenie Miasta, lub będących konsekwencją usunięcia skutków okoliczności wskazanych w pkt 1.1.1 lit. a) do h), Strony mogą dokonać zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 10 ust. 1, pod następującymi warunkami:
1) roboty dodatkowe nie zostały wskazane w przedmiarze robót i nie zostały wycenione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy,
2) roboty dodatkowe nie zostały opisane w STWiORB lub Umowie jako roboty niepodlegające odrębnemu rozliczeniu,
3) zostanie sporządzony protokół konieczności,
4) roboty dodatkowe nie wynikają z błędu lub zaniedbania po stronie Wykonawcy,
5) roboty dodatkowe, zostały zatwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego,
6) roboty dodatkowe zostaną rozliczone zgodnie z postanowieniami Umowy,
7) roboty dodatkowe wynikają ze stanu faktycznego, a ich realizacja jest konieczna do prawidłowego wykonania i ukończenia przedmiotu zlecenia, w szczególności w zakresie prawidłowego utrzymania dróg i ulic na terenie Miasta, wystąpienia awarii lub innych zdarzeń wymagających prawidłowego utrzymania dróg na terenie Miasta,
8) roboty dodatkowe, wpływają na zwiększenie łącznego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 10 ust. 1, tzn., że na dzień danego zlecenia robót nie występuje w innej pozycji przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego jednoczesne zmniejszenie ilości robót powodujące, że bilans wszystkich pozycji obmiarowych - dodatni i ujemny - wskazuje, że do faktycznego łącznego zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy nie doszło, lub narastająca wartość wykonanych i rozliczonych zleceń w chwili wystąpienia robót dodatkowych przekroczy wartość szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 10 ust. 1.
Jeżeli wystąpienie powyższych okoliczności wskazanych w lit. a) do c) nie wpłynie na zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 10 ust. 1, ich realizacja nie będzie traktowana jako zmiana Umowy w rozumieniu art. 144 u.p.z.p., w szczególności nie wymaga sporządzenia zmiany Umowy w formie aneksu i będzie stanowić wyłącznie umowne wypełnienie podstawowych obowiązków Stron. Jednak w każdym takim przypadku konieczna jest zgoda przedstawiciela Zamawiającego. Powyższe regulacje nie dotyczą sytuacji opisanej w § 2 ust. 5, 7, 8. Zmniejszenie lub zwiększenie wartości rozliczanego powykonawczo zlecenia w stosunku do szacunkowych jego kosztów nie stanowi zmiany Umowy, ale wymaga zatwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego.
1.1.4. W przypadkach o którym mowa w pkt 1.1.1. – 1.1.3. zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru Umowy.
1.1.5. Zmiana, rezygnacja lub zatrudnienie podwykonawcy.
a) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w zakresie wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot Umowy, a także zatrudnienie podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym Ofertą Wykonawcy, nie stanowi istotnej zmiany Umowy, ale wymaga zgody Zamawiającego na zatrudnienie lub zmianę podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, wyrażonej poprzez akceptację umowy o podwykonawstwo, z zastrzeżeniem lit. b,
b) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana taka wymaga zmiany Umowy w formie aneksu.
1.1.6.Zmiana personelu wskazana w § 4.
2.Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do dokonania jakiejkolwiek zmiany Umowy, zobowiązany jest niezwłocznie od momentu powzięcia wiadomości uprawniających do takiej zmiany, do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
3.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2, wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową, w tym propozycji rozliczenia przygotowanej w oparciu o zasady określone w § 10 ust. 13, i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.
4.Wykonawca zobowiązany jest do gromadzenia bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na placu budowy lub w innym miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego.
5.Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 2 Zamawiający jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 3 i 4 oraz wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany.
6.Wykonawca jest zobowiązany do okazania do wglądu przedstawicielowi Zamawiającego dokumentacji, o której mowa w ust. 3 i 4 i przedłożenia na żądanie jej kopii.
7.Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy – jeżeli zmiana wymaga sporządzenia aneksu, lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. Złożenie wniosku przez Wykonawcę i jego pozytywne zaopiniowanie przez przedstawiciela Zamawiającego nie stanowi automatycznie o jego pozytywnym rozpatrzeniu przez Zamawiającego.
8.Wszelkie zmiany Umowy wymagające sporządzenia aneksu, dokonywane są przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W pozostałych przypadkach wymagane jest sporządzenie protokołu konieczności.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 28.12.2020, godzina: 11:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Remonty Bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2021 w zakresie remontów dróg powiatowych oraz DW911 i DK94

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I przedmiotu zamówienia – DK 94, DW 911, drogi powiatowe: obejmuje remonty bieżące dróg na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2020 w zakresie dróg powiatowych DK 94 i DW 911

Zakres robót obejmuje w szczególności:
1 Mechaniczne i ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych grubości 3 cm z docięciem krawędzi, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 107,20
2 Mechaniczne i ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, dodatek za każdy dalszy 1 cm gr. z docięciem krawędzi, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 281,40
3 Frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm z niezbędnym skuciem, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 2331,60
4 Frezowanie nawierzchni asfaltowej – każdy następny 1 cm grubości z niezbędnym skuciem, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 6994,80
5 Koryta wykonywane mechanicznie i ręcznie na całej szer. lub poszerzeniach jezdni i chodnika gł. 20 cm z odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 348,40
6 Koryta wykonywane mechanicznie i ręcznie na całej szer. lub poszerzeniach za każde dalsze 5 cm głębokości z odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 348,40
7 Rozebranie krawężników na ławie betonowej z odwozem gruzu do 20 km i jego utylizacją m 214,40
8 Rozebranie krawężników na ławie betonowej z segregacją, ułożeniem na paletach do odzysku i transportem do 20 km na miejsce składowania m 53,60
9 Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną wraz ze skropieniem t 66,46
10 Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm m3 48,24
11 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego grubości 8 cm m2 281,40
12 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego, dodatek za każdy następny 1 cm grubości m2 2814,00
13 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną „na zimno” z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 2 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów t 2,68
14 Remont cząstkowy [AWARYJNY] nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną „na zimno” z oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 2 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu t 2,68
15 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną [ Z WYTWÓRNI] z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 5 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów i skropieniem podłoża t 13,40
16 Remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną [Z WYTWÓRNI] z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia od 5 do 20 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów i skropieniem podłoża t 13,40
17 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 3 cm ze skropieniem podłoża i z transportem z wytwórni m2 2144,00
18 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy z transportem z wytwórni m2 4288,00
19 Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4 cm ze skropieniem podłoża i z transportem z wytwórni m2 1072,00
20 Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy z transportem z wytwórni m2 1072,00
21 Utwardzenie terenu płytami ażurowymi 60 x 40 cm gr. 8 i 10 cm (wjazdy, skarpy itp.) m2 53,60
22 Ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30 i 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem, wykonaniem rowka i odwozem ziemi do 20 km i jej utylizacją m 241,20
23 Ułożenie obrzeży betonowych 8 x 30 cm na podsypce piaskowej z wykonaniem rowka, odwozem ziemi do 20 km i jej utylizacją m 120,60
24 Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego i kamiennego na nowej ławie betonowej – krawężnik z odzysku z wykonaniem rowka, odwozem ziemi, gruzu do 20 km i ich utylizacją m 53,60
25 Wykonanie nawierzchni z klińca kamiennego, tłucznia kamiennego i destruktu asfaltobetonowego (destrukt Zamawiającego) grubości ~10 cm z skropieniem emulsją asfaltową, przesypaniem kruszywem typu „gabro” o uziarnieniu od 0,05 do 6 mm i transportem m2 160,80
26 Wypełnienie szczelin masą zalewową – szer. do 50 mm m 134,00
27 Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych i z destruktu asfaltobet. z zastosowaniem klińca kamiennego, tłucznia kamiennego i destruktu asfaltobetonowego (destrukt Zamawiającego) o gł. do 10 cm m2 107,20
28 Wykoszenie i oczyszczenie rowu z namułu i innych drobnych zanieczyszczeń na rowach ziemnych i utwardzonych płytami ażurowymi,
gr. do 30 cm z wyprofilowaniem skarp z odwozem do 20 km i utylizacją m 321,60
29 Oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy na gł. do 10 cm z odwozem ziemi, gruzu i zanieczyszczeń do 20 km wraz z utylizacją m2 268,00
30 Oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy na gł. za każde dalsze 5 cm z odwozem ziemi, gruzu i zanieczyszczeń do 20 km wraz z utylizacją m2 268,00
31 Humusowanie skarp i poboczy z obsianiem. Grubość warstwy humusu 10 cm m2 134,00
32 Frezowanie pni i korzeni z odwozem do 20 km i utylizacją cm2 2680,00
33 Zabudowanie nowego wpustu ulicznego z wykopem, odwozem do 20 km i utylizacją ziemi i gruzu szt. 5,36
34 Ułożenie kanału z rur PCV Ø 200 – przykanalik z wykopem, odwozem do 20 km i utylizacją ziemi i gruzu m 26,80
35 Remont wpustu ulicznego wraz z wymianą kraty żeliwnej z wykopem, odwozem do 20 km i utylizacją szt. 5,36
36 Remont studni rewizyjnej beton., średnicy 1000 mm wraz z wymianą włazu żeliwnego szt. 5,36
37 Regulacja pionowa studni teletechnicznych szt. 5,36
38 Regulacja pionowa studzienek dla krat ściekowych ulicznych szt. 5,36
39 Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 10,72
40 Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 10,72
41 Stawka roboczogodziny z narzutami bez podatku VAT r-g 218,64


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
skrócenie czasu na zabezpieczenie i oznakowanie miejsca awarii:15,00
cena:60,00
wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi:10,00
skrócenie czasu przystąpienia do robót awaryjnych:15,00
Część nr: 2
Nazwa: Remonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2021 w zakresie remontów dróg gminnych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje w szczególności:
1 Mechaniczne i ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych grubości 3 cm z docięciem krawędzi, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 300
2 Mechaniczne i ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, dodatek za każdy dalszy 1 cm gr. z docięciem krawędzi, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 600
3 Frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm z niezbędnym skuciem, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 1800
4 Frezowanie nawierzchni asfaltowej – każdy następny 1 cm grubości z niezbędnym skuciem, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 3600
5 Koryta wykonywane mechanicznie i ręcznie na całej szer. lub poszerzeniach jezdni i chodnika gł. 20 cm z odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 500
6 Koryta wykonywane mechanicznie i ręcznie na całej szer. lub poszerzeniach za każde dalsze 5 cm głębokości z odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m 500
7 Rozebranie krawężników na ławie betonowej z odwozem gruzu do 20 km i jego utylizacją m 300
8 Rozebranie krawężników na ławie betonowej z segregacją, ułożeniem na paletach do odzysku i transportem do 20 km na miejsce składowania m 30
9 Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną wraz ze skropieniem t 75
10 Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm m3 55
11 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego grubości 8 cm m2 450
12 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego, dodatek za każdy następny 1 cm grubości m2 5400
13 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną „na zimno” z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 2 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów t 5,2
14 Remont cząstkowy AWARYJNY nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną „na zimno” z oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 2 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów t 5,2
15 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną [Z WYTWÓRNI] z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 5 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów i skropieniem podłoża t 17
16 Remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną [Z WYTWÓRNI] z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia od 5 do 20 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów i skropieniem podłoża t 18
17 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 3 cm ze skropieniem podłoża i z transportem z wytwórni m2 1875
18 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy z transportem z wytwórni m2 3750
19 Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4 cm ze skropieniem podłoża i z transportem z wytwórni m2 1350
20 Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy z transportem z wytwórni m2 2700
21 Utwardzenie terenu płytami ażurowymi 60 x 40 cm gr. 8 i 10 cm (wjazdy, skarpy itp.) m2 30
22 Ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30
i 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem, wykonaniem rowka i odwozem ziemi do 20 km i jej utylizacją m 300
23 Ułożenie obrzeży betonowych 8 x 30 cm na podsypce piaskowej z wykonaniem rowka, odwozem ziemi do 20 km i jej utylizacją m 75
24 Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego i kamiennego na nowej ławie betonowej – krawężnik z odzysku z wykonaniem rowka, odwozem ziemi, gruzu do 20 km i ich utylizacją m 75
25 Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltobetonowego (cały materiał Wykonawcy) grubości 7 cm z przesypaniem kruszywem typu „gabro” o uziarnieniu od 0,05 do 6 mm oraz skropienie emulsją asfaltową i transportem m2 200
26 Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltobetonowego (destrukt Zamawiającego) grubości 7 cm z przesypaniem kruszywem typu „gabro” o uziarnieniu od 0,05 do 6 mm oraz skropienie emulsją asfaltową i transportem m2 200
27 Wypełnienie szczelin masą zalewową – szer. do 50 mm m 150
28 Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych i z destruktu asfaltobet. o gł. do 10 cm Z ZASTOSOWANIEM TŁUCZNIA KAMIENNEGO, KLIŃCA KAMIENNEGO I DESTRUKTU [jako nalogia do miału kamiennego] w zależności od potrzeb Zamawiającego m2 300
29 Wykoszenie i oczyszczenie rowu z namułu
gr. do 30 cm z wyprofilowaniem skarp z odwozem do 20 km i utylizacją m 600
30 Oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy na gł. do 10 cm z odwozem ziemi, gruzu i zanieczyszczeń do 20 km i ich utylizacją m2 300
31 Oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy na gł. za każde dalsze 5 cm z odwozem ziemi, gruzu i zanieczyszczeń do 20 km i ich utylizacją m2 300
32 Humusowanie skarp i poboczy z obsianiem. Grubość warstwy humusu 10 cm m2 300
33 Frezowanie pni i korzeni z odwozem do 20 km i utylizacją cm2 4000
34 Zabudowanie nowego wpustu ulicznego z wykopem, odwozem i utylizacją ziemi i gruzu do 20 km szt. 3
35 Ułożenie kanału z rur PCV Ø 200 – przykanalik z wykopem, odwozem i utylizacją ziemi i gruzu do 20 km m 15
36 Remont wpustu ulicznego wraz z wymianą kraty żeliwnej z wykopem, odwozem do 20 km i utylizacją szt. 9
37 Remont studni rewizyjnej beton., średnicy 1000 mm wraz z wymianą włazu żeliwnego szt. 3
38 Regulacja pionowa studni teletechnicznych szt. 6
39 Regulacja pionowa studzienek dla krat ściekowych ulicznych szt. 12
40 Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 12
41 Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 14
42 Stawka roboczogodziny z narzutami bez podatku VAT r-g 45,39


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
skrócenie czasu przystąpienia do robót awaryjnych:15,00
wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi:10,00
skrócenie czasu na zabezpieczenie i oznakowanie miejsca awarii:15,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.