eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › KOMPLEKSOWA TECHNICZNA OBSŁUGA IMPREZY - SYLWESTER MIEJSKI 2012/2013 W BIAŁYMSTOKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-04

Białystok: KOMPLEKSOWA TECHNICZNA OBSŁUGA IMPREZY - SYLWESTER MIEJSKI 2012/2013 W BIAŁYMSTOKU
Numer ogłoszenia: 7642 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 485632 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białostocki Ośrodek Kultury, ul. Legionowa 5, 15-281 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7424823, faks 85 7447023.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA TECHNICZNA OBSŁUGA IMPREZY - SYLWESTER MIEJSKI 2012/2013 W BIAŁYMSTOKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa techniczna imprezy o nazwie Sylwester Miejski organizowanego na Rynku Kościuszki w Białymstoku w dniach 31 grudnia 2012 roku - 1 stycznia 2013 roku polegająca w szczególności na: 1.1) NAGŁOŚNIENIU a) SYSTEM NAGŁOŚNIENIA WIDOWNI (FOH) Wymagane jest zapewnienie równomiernego nagłośnienia na terenie Rynku Kościuszki w Białymstoku za pomocą wysokiej jakości systemu wyrównanego liniowo. b) KOLUMNY GŁOŚNIKOWE NAGŁOŚNIENIE PLENEROWE, HALE WIDOWISKOWE, AMFITEATRY itp. - Wymagany jest min. trójdrożny system nagłośnieniowy oraz minimum trójdrożny, aktywny podział częstotliwości z możliwością korekcji fazowo - częstotliwościowej układu. - Dopuszczone są wyłącznie duże, wysokiej serii modele zestawów głośnikowych Line Array dedykowane do dużych produkcji, (określane zwykle np. LARGE SCALE, TOURING SERIES itp.). - Preferowane systemy dźwiękowe : LACOUSTICS, MARTIN AUDIO, NEXO , D&B audiotechnik, Nie będą akceptowane kolumny głośnikowe dedykowane dla małych produkcji koncertowych, klubów Wykluczone są tzw. domowe produkcje, bez względu na jakość komponentów znajdujących się w kolumnie głośnikowej, czy wzmacniaczu mocy. - Systemy średnio - wysokotonowe powinny być bezwzględnie podwieszone. - System nagłośnieniowy powinien równomiernie pokrywać dźwiękiem cały obszar audytorium, spełniając następujące warunki: - powinien być złożony z dwóch gron składających się z minimalnie 10 kolumn głośnikowych Line Array, podwieszonych obok sceny, ukierunkowanych tak, aby zminimalizować ewentualne odbicia dźwięku od ścian budynków, oraz z odpowiedniej ilości kolumn głośnikowych niskotonowych SUB BASS; Musi być to system jednego z uznanych producentów światowych. Łącznie system musi się składać z minimalnie 20 jednakowych kolumn mid-hi, basy w ilości co najmniej 16 sztuk zbudowane w oparciu o głośnik min. 18 (lub minimalnie 8 sztuk 2 x 18). - Sektor bezpośrednio przy scenie powinien być nagłośniony niezależnie sterowanym, wysokiej jakości systemem kolumn głośnikowych FRONT -FILL . - Konfigurację aparatury dla potrzeb koncertu należy opracować w odpowiednim, dedykowanym dla danego systemu dźwiękowego programie symulacyjnym. - Należy dołączyć symulację pokrycia terenu przez proponowany system nagłośnieniowy, minimalne ciśnienie akustyczne na całym terenie imprezy to 105 db Spl (A ważone). c) KONSOLETA MIKSERSKA FOH - Preferowane są konsolety cyfrowe, np. Avid Venue Profile lub Yamaha PM5D, lub Soundcraft vi6/4, lub Midas pro6/3/2 - Konsoleta powinna być usytuowana w odległości 30m, centralnie w osi sceny, na podeście nie wyższym niż 0,4 m. d) WZMACNIACZE MOCY Wyłącznie odpowiednio wysokiej klasy wzmacniacze mocy renomowanych firm, dedykowane dla danej aparatury wykorzystywanej podczas koncertu. e) SYSTEM ODSŁUCHOWY (MON) KONSOLETA MONITOROWA - Preferowane są konsolety cyfrowe, np. Yamaha M7cl, Soundcraft vi4/1, Avid Venue Profile, SC48 - Usytuowanie konsolety odsłuchowej z boku sceny w sposób umożliwiający realizatorom dźwięku i technikom na kontakt wzrokowy z zespołem (zgodnie ze stage planem). KOLUMNY ODSŁUCHOWE Dopuszczalne są wyłącznie wysokiej klasy modele kolumn odsłuchowych przeznaczonych do profesjonalnych zastosowań. SIDE FILL: ( 2 kpl.) Zestaw pełno pasmowy zbudowany w oparciu o oddzielny sobwoofer i kolumnę szerokopasmową o mocy co najmniej 1,5kW rms, WEDGE: ( min. 6szt) np. LACOUSTICS, MARTIN AUDIO, TURBOSOUND , d&b audiotechnik , DRUMFILL: Zestaw pełnopasmowy zbudowany w oparciu o oddzielny sobwoofer i kolumnę szerokopasmową o mocy co najmniej 1,5kW rms , MONITORY DOUSZNE, 2 sztuki: np. Sennheiser IEM lub Shure PSM. UWAGA 1. Aparatura nagłośnieniowa łącznie z rozstawieniem mikrofonów (sprawdzone przeloty) zgodnie z dostarczonym po podpisaniu umowy stage planem powinna być uruchomiona i sprawdzona na około 2 godziny przed próbą. 2. System nagłośnieniowy musi być bezwzględnie wolny od brumów i przydźwięków. 3. Instalacja elektryczna musi być bezwzględnie sprawna, sprawdzona na okoliczność zaistnienia niebezpieczeństwa porażenia prądem elektrycznym, zaopatrzona w ważne atesty. 4. Wszystkie gniazdka sieciowe udostępnione na scenie powinny być zaopatrzone w bolec uziemiający. W/w sprzęt powinien posiadać stosowne atesty i nie być starszy niż 5 lat 1.2) OŚWIETLENIU a) MINIMALNY WYKAZ SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO - 1x MALighting GrandMA full size series I (sterownik oświetlenia) - 11x ClayPaky Sharpy (ewentualnie Alpha Beam 300) lekka ruchoma głowa typu Beam - 13x Martin Mac 700 Spot (16 - bit standard) lub ROBE 700 - 12x Martin MAC 301 lub JB Lighting A7 zoom - 4x Blinder lub 4x DWE - 4x Atomic 3000 (stroboskopy) - 2x Smoke machine + fan (maszyny do dymu) b) ZASILANIE 1. Rozdzielnie oświetleniowe i dimmery nie mogą być usytuowane w bliskiej odległości wzmacniaczy nagłośnieniowych. 2. Wszystkie urządzenia zasilające, piony, rozdzielnie, dimmery powinny posiadać aktualny atest dopuszczający je do eksploatacji. c) DYMY 1. Maszyny do wytwarzania dymów powinny być usytuowane tak aby mogły wytworzyć mgłę na scenie, nie przeszkadzając przy tym muzykom w graniu (nie mogą być skierowane bezpośrednio w muzyków lub instrumenty muzyczne). 2. Maszyny do dymów muszą mieć płynną regulację intensywności dymienia. 3. Płyny do wytwarzania dymów powinny być bezwonne i posiadać odpowiedni atest. d) KONSOLETA OŚWIETLENIOWA Konsola na czas programowania powinna być ustawiona naprzeciwko środka sceny, natomiast na czas koncertu może być przesunięta w inne miejsce, gdzie scena będzie dobrze widoczna - ustawiona na podwyższeniu (widok sceny nie może być zasłaniany przez widzów). Zamiana jednostek jest możliwa jedynie na sprzęt tej samej klasy (Mac700 na Robe700 itp.) lub wyższej (z wyjątkiem MAC2000), z systemem mieszania barw CMY tylko i wyłącznie po akceptacji realizatora. Wszelkie połączenia elektryczne powinny być zabezpieczone tak by nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia i życia. e) SPOT Spot (reflektor prowadzący) powinien być ustawiony centralnie do sceny, na podwyższeniu (podeście) tak aby mógł ponad publicznością, swobodnie świecić na scenę. Niezbędny jest kontakt pomiędzy realizatorem oświetlenia a operatorem spota. 1.3) DOSTARCZENIU MONTAŻU I DEMONTAŻU ZADASZONEJ ESTRADY Scena o wymiarach podestu 10x12m, składająca się z równych i stabilnych podestów, całkowicie zadaszona, oparta na grubej (0,45m) konstrukcji quadro. Boczne okotarowanie oraz tylny horyzont muszą być szczelne (podwójna gęsta siatka lub lekki, gęsty materiał), szczególnie podczas niesprzyjającej i problematycznej pogody - woda i śnieg nie może się dostawać na scenę bokami oraz tyłem sceny. Musi być tak gęsta, aby chronić ogrzane powietrze przed oziębianiem się. Scena musi posiadać schody po obu jej stronach. Wejście na scenę musi być zabezpieczone poręczami z obu stron schodów. Scena musi być wyposażona w dwa podesty o rozmiarach 2m x 3m, ustawione symetrycznie po dwóch stronach sceny. Na lewym podeście powinien znajdować się stół dla DJ`a o rozmiarach 1m x 2m i wysokości 1 m. Z lewej lub z prawej strony sceny musi być usytuowane profesjonalne zadaszone i osłonięte z trzech stron miejsce realizacyjne monitorowe. Nie mogą to być ogródkowe, przeciwsłoneczne namiociki. 2 podesty na kółkach 2x2x0,6m, 2x2x0,2m, oraz podest dla dwóch kamer (1 x 2 m) Wygrodzenie terenu imprezy masowej za pomocą barierek ochronnych, łącznie ok. 450mb barierek, z czego 50m barierek typu ciężkiego (przód estrady i początek korytarza dla akustyków). Wygrodzenie zgodne z dostarczonym po podpisaniu umowy planem imprezy masowej: estrada z zapleczem, teren imprezy masowej z wejściami dla publiczności, korytarz techniczny o szerokości 1m z estrady do namiotu akustyków. Scena musi być ogrzewana za pomocą nagrzewnic elektrycznych bądź spalinowych do temperatury min 15 st. C. (koszt paliwa po stronie Wykonawcy). Nagrzewnice muszą być wyposażone w odpowiednie elastyczne kanały, aby równomiernie rozprowadzić ogrzane powietrze po całej estradzie. Preferowana możliwość umieszczenia wylotów nawiewu nagrzewnic wkomponowana w scenografię sceny. W/w sprzęt musi posiadać stosowne atesty i nie być starszy niż 5 lat. 1.4) MULTIMEDIA ORAZ SCENOGRAFIA: - Jeden telebim led RGB lub SMD 12,5 m2 o pixelu virtualnym 8mm, jasność powyżej 6.000 ansi umieszczony na boku estrady; - Konstrukcja aluminiowa kratownicowa kompatybilna z estradą do podwieszenia ekranu z odpowiednimi atestami; - Sterowanie za pomocą skalera profesjonalnego (np. TVOne); - Mikser video minimalnie Edirol V8; - 2 kamery; - Wysięgnik (kran kamerowy) o długości minimalnej 7mb; - Przygotowanie autorskich wizualizacji związanych z tematyką wydarzenia kulturalnego oraz miksowanie materiału dostarczonego przez Wykonawców. W/w sprzęt powinien posiadać stosowne atesty i nie być starszy niż 3 lata. 2. Podane nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.37.00.00 - Usługi techników dźwięku .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Emil Bajer prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą BAYER MEDIA EMIL BAJER, ul. Bulwarowa 5, 16-400 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44715,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44895,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44895,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76260,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.