Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
Ogłoszenie nr 764289-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Całoroczne utrzymanie czystości, odbiór i wywóz selektywnie zebranych odpadów na targowisku przy ul. Kopernika oraz całoroczne utrzymanie w czystości szaletów na targowisku przy ul. Kopernika w Kwidzynie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 55 643 62 44
faks: +48556464778
e-mail: zim@zim-kwidzyn.pl
www: www.zim-kwidzyn.4bip.pl
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających)
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.T.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie częściowe nr 1: a. codzienne utrzymanie czystości targowiska miejskiego przy ul. M. Kopernika (powierzchnia: 9 787,10 m2 ) w Kwidzynie, b. czyszczenie mechaniczne minimum raz w miesiącu targowiska miejskiego przy ul. M. Kopernika (powierzchnia: 9 787,10 m2 ) w Kwidzynie c. wydawanie osobom prowadzącym działalność na targowiskach, w zależności od profilu ich działalności, odpowiedniego koloru worki do selektywnej zbiórki odpadów, d. odbiór i wywóz selektywnie zebranych odpadów, e. bieżące czyszczenie i udrażnianie kratek ściekowych na targowiskach, f. mechaniczne lub ręczne doczyszczanie powierzchni pomiędzy zadaszonymi stanowiskami handlowymi, g. koszenie trawników na terenie targowiska, h. w przypadku wystąpienia opadów śniegu, gołoledzi do godziny 6:00 rano odśnieżyć i posypać mieszanką piasku z solą, i. w ramach codziennego utrzymania czystości rozumie się mechaniczne oraz ręczne zamiatanie a także zbiórkę odpadów selektywnie zebranych z terenów przeznaczonych do prowadzenia działalności handlowej zgodnie z załączonymi mapami stanowiącymi załączniki A do SIWZ, j. w ramach odśnieżania i posypywania mieszanką piasku z solą rozumie się: - mechaniczne odśnieżanie powierzchni handlowych (wskazanych w załączniku A do SIWZ) przy użyciu specjalistycznego sprzętu wykazanego w załączniku nr 4 do SIWZ, - ręczne odśnieżanie powierzchni handlowych (wskazanych w załączniku A do SIWZ) w miejscach niedostępnych dla sprzętu specjalistycznego - mechaniczne posypywanie powierzchni handlowych (wskazanych w załączniku A do SIWZ) mieszanką piasku z solą przy użyciu specjalistycznego sprzętu wykazanego w załączniku nr 4, - ręczne posypywanie powierzchni handlowych (wskazanych w załączniku A do SIWZ) mieszanką - wywóz zalegającego śniegu powyżej 100 m3 k. w okresie występowania opadów śniegu i mrozów należy zabezpieczyć na targowiskach przy ul. M. Kopernika 2 pojemniki o pojemności nie mniejszej jak 150 l na mieszankę piasku z solą oraz regularnie uzupełniać ich zawartość, Sposób odśnieżania i składowania śniegu na targowisku Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym. Odebrane odpady od Zamawiającego (z targowiska) winny być wywiezione i zutylizowane w Zakładzie Utylizacji Odpadów. Wykaz obszarów podlegających codziennemu utrzymaniu czystości przedstawione są na Załączniku nr A do SIWZ. Zadanie częściowe nr 2: a. utrzymaniu w czystości i kontroli stanu technicznego toalety i biura /5 dni w tygodniu/, b. miejscowym myciu i dezynfekcji ścian wewnętrznych WC, posadzki oraz wewnętrznych urządzeń kabiny wc (np. muszla klozetowa, sedes, klamki itp.), /5 dni w tygodniu/, c. uzupełnianiu odświeżaczy, ręczników do rąk, papieru toaletowego (ręczniki i papier toaletowy całkowicie rozpuszczalne w wodzie) / 5 dni w tygodniu/, d. okresowym udrażnianiu urządzeń sanitarnych kanalizacyjnych poprzez zastosowanie chemicznych preparatów penetrujących e. doczyszczanie posadzki ( terakoty) – 1 raz na 6 miesięcy f. mycie stolarki okiennej – 4 razy w roku g. prowadzeniu książki kontroli sanitarnej oraz współpracy z Powiatową Stacją Sanitarno - Epidemiologiczną w Kwidzynie w szczególności dot. prowadzenia kontroli sanitarnych toalet.
II.5) Główny kod CPV: 90.60.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcęww. warunku, w zakresie Zadania częściowego nr 1 Zamawiający będzie żądał aktualnego zezwolenia na transport odpadów komunalnych wydawane na podstawie ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach lub wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PL
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku, w zakresie Zadania częściowego nr 1 Zamawiający będzie żądał dokumentu (wykazu) potwierdzającego dysponowanie narzędziami i urządzeniami technicznymi, tj. - co najmniej 2 (dwoma) ciągnikami o mocy co najmniej 30 kM, - co najmniej 2 (dwoma) pługami czołowym do odśnieżania gwarantujący nienaruszalność odśnieżanej powierzchni (uszkodzenia mechaniczne nawierzchni odśnieżanej) - co najmniej 2 (dwoma) rozrzutnikami mieszanki piasku z solą o ładowności min.: 1 000 kg; - co najmniej 1 (jedną) zamiatarką mechaniczną.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) zezwolenie na transport odpadów komunalnych wydawane na podstawie ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (dot. Zadania częściowego nr 1); b) dokumenty potwierdzające wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. - co najmniej 2 (dwoma) ciągnikami o mocy co najmniej 30 kM, - co najmniej 2 (dwoma) pługami czołowym do odśnieżania gwarantujący nienaruszalność odśnieżanej powierzchni (uszkodzenia mechaniczne nawierzchni odśnieżanej) - co najmniej 2 (dwoma) rozrzutnikami mieszanki piasku z solą o ładowności min.: 1 000 kg; - co najmniej 1 (jedną) zamiatarką mechaniczną.przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 4 do SIWZ (oryginał) (dot. Zadania częściowego nr 1); c) w przypadku Wykonawcy, który polegać będzie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonania zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w celu oceny należy złożyć dokumenty (np.zobowiązania), które określają w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin platności: | 20,00 |
cena: | 60,00 |
Dyspozycyjność: | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): brak danych
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dołączone do oferty informacje, że nie mogą być one udostępnione należy złożyć wraz z dokumentem (pismem) wykazującym, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. Zaleca się, aby informacja wraz z wykazem i były trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacja o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ)
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Całoroczne utrzymanie czystości, odbiór i wywóz selektywnie zebranych odpadów na targowisku przy ul. Kopernika w Kwidzynie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Codzienne utrzymanie czystości targowiska miejskiego przy ul. M. Kopernika (powierzchnia: 9 787,10 m2 ) w Kwidzynie, b. czyszczenie mechaniczne minimum raz w miesiącu targowiska miejskiego przy ul. i M. Kopernika (powierzchnia: 9 787,10 m2 ) w Kwidzynie, c. wydawanie osobom prowadzącym działalność na targowisku, w zależności od profilu ich działalności, odpowiedniego koloru worki do selektywnej zbiórki odpadów, d. odbiór i wywóz selektywnie zebranych odpadów, e. bieżące czyszczenie i udrażnianie kratek ściekowych na targowisku, f. mechaniczne lub ręczne doczyszczanie powierzchni pomiędzy zadaszonymi stanowiskami handlowymi, g. koszenie trawników na terenie targowiska, h. w przypadku wystąpienia opadów śniegu, gołoledzi do godziny 6:00 rano odśnieżyć i posypać mieszanką piasku z solą, i. w ramach codziennego utrzymania czystości rozumie się mechaniczne oraz ręczne zamiatanie a także zbiórkę odpadów selektywnie zebranych z terenów przeznaczonych do prowadzenia działalności handlowej zgodnie z załączonymi mapami stanowiącymi załącznik A do SIWZ, j. w ramach odśnieżania i posypywania mieszanką piasku z solą rozumie się: - mechaniczne odśnieżanie powierzchni handlowych (wskazanych w załączniku A do SIWZ) przy użyciu specjalistycznego sprzętu wykazanego w załączniku nr 4 do SIWZ, - ręczne odśnieżanie powierzchni handlowych (wskazanych w załączniku A do SIWZ) w miejscach niedostępnych dla sprzętu specjalistycznego - mechaniczne posypywanie powierzchni handlowych (wskazanych w załączniku A do SIWZ) mieszanką piasku z solą przy użyciu specjalistycznego sprzętu wykazanego w załączniku nr 4, - ręczne posypywanie powierzchni handlowych (wskazanych w załączniku A do SIWZ) mieszanką - wywóz zalegającego śniegu powyżej 100 m3 k. w okresie występowania opadów śniegu i mrozów należy zabezpieczyć na targowisku przy ul. M. Kopernika 2 pojemniki o pojemności nie mniejszej jak 150 l na mieszankę piasku z solą oraz regularnie uzupełniać ich zawartość, Sposób odśnieżania i składowania śniegu na targowisku Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym. Odebrane odpady od Zamawiającego (z targowisk) winny być wywiezione i zutylizowane w Zakładzie Utylizacji Odpadów. Wykaz obszarów podlegających codziennemu utrzymaniu czystości przedstawione są w Załączniku nr A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin platności: | 20,00 |
dyspozycyjność: | 20,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Całoroczne utrzymaniu w czystości szaletów na targowisku przy ul. Kopernika w Kwidzynie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
utrzymanie w czystości i kontroli stanu technicznego toalety i biura /5 dni w tygodniu/, b. miejscowym myciu i dezynfekcji ścian wewnętrznych WC, posadzki oraz wewnętrznych urządzeń kabiny wc (np. muszla klozetowa, sedes, klamki itp.), /5 dni w tygodniu/, c. uzupełnianiu odświeżaczy, ręczników do rąk, papieru toaletowego (ręczniki i papier toaletowy całkowicie rozpuszczalne w wodzie) / 5 dni w tygodniu/, d. okresowym udrażnianiu urządzeń sanitarnych kanalizacyjnych poprzez zastosowanie chemicznych preparatów penetrujących e. doczyszczanie posadzki ( terakoty) – 1 raz na 6 miesięcy f. mycie stolarki okiennej – 4 razy w roku g. prowadzeniu książki kontroli sanitarnej oraz współpracy z Powiatową Stacją Sanitarno - Epidemiologiczną w Kwidzynie w szczególności dot. prowadzenia kontroli sanitarnych toalet
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin platności: | 20,00 |
dyspozycyjność: | 20,00 |
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Zamówienie klasyczne prowadzone w trybie podstawowym- wariant II (z możliwością negocjacji ) pn. Przebudowa dróg nr 3145G granica powiatu- Jakubowo- Obrzynowo oraz nr 3218G Raniewo-Stary Kamień
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych
- Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kwidzyn
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla obszaru Gminy Kwidzyn
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3206G Etap I, na odcinku Sypanica-Prabuty w km. 8+300 - 10+340
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2024 r.
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
- Konserwacja zieleni i utrzymanie czystości w Rejonie I, Rejonie II i na Skarpie Wiślanej w Płocku.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.