Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-15
Przemyśl: Remont obiektu na terenie Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina - etap I
Numer ogłoszenia: 76413 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektu na terenie Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont obiektu na terenie Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina - etap I. Część I zamówienia - wzmocnienie konstrukcji masztu antenowego Przedmiotem zadania jest wzmocnienie konstrukcji masztu antenowego o wysokości 30,56 m z nadstawką z rury o wysokości 1,04 m o konstrukcji przestrzennej prętowej spawanej i przekroju kwadratowym, składającej się z 4 segmentów łączonych pomiędzy sobą na połączenia śrubowe, zlokalizowanego na terenie Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina. W związku z występującymi licznie pęcherzami i złuszczeniami powłoki ochronnej, która nienależycie zabezpiecza konstrukcję stalową masztu i powoduje korozję stali, niezbędnym jest wykonanie prac renowacyjnych masztu. Część prętów masztu wykazuje przekroczenie dopuszczalnych naprężeń i nie spełnia wymogów nie przekroczenia stanów granicznych nośności co skutkuje, że konstrukcja masztu nie odpowiada wymogom dotyczącym bezpieczeństwa konstrukcji. W związku z powyższym wymaga ona częściowego wzmocnienia. Szczegółowy zakres prac określony jest w projekcie budowlanym i wykonawczym dla masztu antenowego PSG w m. Wetlina wykonany w listopadzie 2010 r. przez Biuro Projektów UNIPROJEKT mgr inż. Andrzej Gołaszewski, 33-300 Nowy Sącz, ul. Św. Kunegundy 15, skróconym opisie przedmiotu zamówienia wraz z przedmiarem robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 1 do SIWZ). Część II zamówienia - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej: - demontaż okien drewnianych skrzynkowych, - montaż nowych okien PVC (okno w połowie pionowo podzielone bez słupka środkowego, jedna część rozwieralna, druga część rozwieralno-uchylna, rama minimum pięciokomorowa dwustronnie biała, kaseta hermetyczna niskoemisyjna minimum dwuszybowa, część okien antywłamaniowych z kasetą P4 i klamkami na klucz, - demontaż parapetów wewnętrznych drewnianych szer. ok. 30cm, - montaż nowych parapetów wewnętrznych z PVC szer. ok. 40cm, - demontaż parapetów zewnętrznych z blachy szer. ok. 40 cm, - montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej kol brąz szer. ok. 50 cm, - demontaż drzwi zewnętrznych drewnianych wraz z futrynami + 1 szt. drzwi zewnętrzne stalowe, - montaż nowych drzwi zewnętrznych aluminiowych wraz z futrynami + 1 szt. drzwi zewnętrzne stalowe, - uzupełnienie szpaletów i powłok malarskich. Budynek nie jest docieplony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w opisie przedmiotu zamówienia wraz z przedmiarem robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na wykonane roboty w zakresie części I oraz II zamówienia udzielił gwarancji na okres minimum 36 miesięcy. 3. Wykonawca przedmiot zamówienia wykona z materiałów własnych (dotyczy części I i II zamówienia)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.45.30.00-7, 45.22.32.10-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I zamówienia - 450,00 zł słownie: czterysta pięćdziesiąt zł 00/100 Część II zamówienia - 550,00 zł słownie: pięćset pięćdziesiąt zł 00/100 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: w zakresie części I zamówienia - co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem roboty przy wykonywaniu konstrukcji stalowych dla obiektu budowlanego o konstrukcji szkieletowej stalowej o kubaturze nie mniejszej niż 100 m3 lub masztu o konstrukcji stalowej o wysokości nie mniejszej niż 15 m, w zakresie części II zamówienia - co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem kompleksową wymianę lub montaż stolarki okiennej lub drzwiowej w budynku mieszkalnym lub użyteczności publicznej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zadania: w zakresie części I zamówienia - rusztowanie rurowe o wysokości min. 30 m, - ogrodzenie pełne z blachy trapezowej min. 20 m2, - samochodem dostawczym min. 2 t, - spawarkę, - zabezpieczenie w postaci pasów, szelek i lin niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, w zakresie części II zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: w zakresie części I zamówienia - minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadającymi świadectwo do pracy na wysokości, w zakresie części II zamówienia - minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia (dotyczy części I zamówienia). 2. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dotyczy części II). 3. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Z treści pełnomocnictwa ma wynikać zakres czynności, do których została umocowana osoba działająca w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy nastąpi zmiana stawek podatku od towarów i usług (VAT)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
ul. Mickiewicza 34
37 - 700 Przemyśl
Sekcja zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W miejscu planowanych robót budowlanych - teren Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina - Zamawiający przeprowadzi wizję lokalną z udziałem zainteresowanych Wykonawców. 2. Wizja lokalna, o której mowa w pkt. 5 odbędzie się w dniu 21.05.2013 r. o godz. 1100. Spotkanie zainteresowanych Wykonawców w Placówce Straży Granicznej w m. Wetlina..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wzmocnienie konstrukcji masztu antenowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest wzmocnienie konstrukcji masztu antenowego o wysokości 30,56 m z nadstawką z rury o wysokości 1,04 m o konstrukcji przestrzennej prętowej spawanej i przekroju kwadratowym, składającej się z 4 segmentów łączonych pomiędzy sobą na połączenia śrubowe, zlokalizowanego na terenie Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina. W związku z występującymi licznie pęcherzami i złuszczeniami powłoki ochronnej, która nienależycie zabezpiecza konstrukcję stalową masztu i powoduje korozję stali, niezbędnym jest wykonanie prac renowacyjnych masztu. Część prętów masztu wykazuje przekroczenie dopuszczalnych naprężeń i nie spełnia wymogów nie przekroczenia stanów granicznych nośności co skutkuje, że konstrukcja masztu nie odpowiada wymogom dotyczącym bezpieczeństwa konstrukcji. W związku z powyższym wymaga ona częściowego wzmocnienia. Szczegółowy zakres prac określony jest w projekcie budowlanym i wykonawczym dla masztu antenowego PSG w m. Wetlina wykonany w listopadzie 2010 r. przez Biuro Projektów UNIPROJEKT mgr inż. Andrzej Gołaszewski, 33-300 Nowy Sącz, ul. Św. Kunegundy 15, skróconym opisie przedmiotu zamówienia wraz z przedmiarem robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.32.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - demontaż okien drewnianych skrzynkowych; - montaż nowych okien PVC (okno w połowie pionowo podzielone bez słupka środkowego, jedna część rozwieralna, druga część rozwieralno-uchylna, rama minimum pięciokomorowa dwustronnie biała, kaseta hermetyczna niskoemisyjna minimum dwuszybowa; część okien antywłamaniowych z kasetą P4 i klamkami na klucz; - demontaż parapetów wewnętrznych drewnianych szer. ok. 30cm; - montaż nowych parapetów wewnętrznych z PVC szer. ok. 40cm; - demontaż parapetów zewnętrznych z blachy szer. ok. 40cm; - montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej kol brąz szer. ok. 50cm; - demontaż drzwi zewnętrznych drewnianych wraz z futrynami + 1 szt. drzwi zewnętrzne stalowe; - montaż nowych drzwi zewnętrznych aluminiowych wraz z futrynami + 1 szt. drzwi zewnętrzne stalowe; - uzupełnienie szpaletów i powłok malarskich. Budynek nie jest docieplony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w opisie przedmiotu zamówienia wraz z przedmiarem robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 2 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- ZAKUP I DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SAMOCHODU DOSTAWCZEGO Z WYPOSAŻENIEM DO BEZPIECZNEGO PRZEWOŻENIA ZABYTKÓW DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU.
- Remont pomieszczeń Sądu Okręgowego w Przemyślu przy ul. Konarskiego 6
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Rozbudowa odcinków dróg publicznych kategorii gminnej oznaczonych symbolami KDZ1 i KDL1 w mpzp Strefa Gospodarcza II
- Zakup samochodu specjalnego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony z napędem 4x4 z podnośnikiem koszowym
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku dydaktycznego "Kolegium Wschodnie" Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- "Konserwacja techniczna, estetyczna, remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej pom. 103 i remont Sali Narad 62 w budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu" w ramach Rząd. Funduszu Polski Ład
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.