eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno Lubuskie › "Dowozy uczniów z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkół i przedszkola na podstawie ulgowych imiennych biletów miesięcznych w 2021 roku wraz z zapewnieniem opieki".

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09



Ogłoszenie nr 764050-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.

Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim:

"Dowozy uczniów z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkół i przedszkola na podstawie ulgowych imiennych biletów miesięcznych w 2021 roku wraz z zapewnieniem opieki".

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim, krajowy numer identyfikacyjny 21030701000000, ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 95 7571338, 95 7575080,
faks: 95 7571338, 95 7575080
e-mail: oswiata@osno.pl,
www: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim, ul Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dowozy uczniów z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkół i przedszkola na podstawie ulgowych imiennych biletów miesięcznych w 2021 roku wraz z zapewnieniem opieki".

Numer referencyjny: CUW.271.5.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu uczniów z terenu Gminy Ośno Lubuskie do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim, Samorządowego Przedszkola Publicznego w Ośnie Lubuskim oraz Szkoły Podstawowej w Smogórach i z powrotem na podstawie ulgowych imiennych biletów miesięcznych w 2021 roku wraz z zapewnieniem im opieki. Uczniowie wysiadają na następujących przystankach: - dowożeni do Szkoły Podstawowej w Ośnie Lubuskim – przystanek NŻ przy ul. Szkolnej, - dowożeni do Samorządowego Przedszkola Publicznego (oddział „0”) w Ośnie Lubuskim – przywozy – przystanek ul. Strumykowa, odwozy – przystanek ul. Szkolna, - dowożeni do Szkoły Podstawowej w Smogórach – przystanek NŻ przy szkole. Przewozy na podstawie ulgowych imiennych biletów miesięcznych dotyczą dni w 2021 roku, w których odbywają się zajęcia dydaktyczno – wychowawcze zgodnie z organizacją roku szkolnego, wyłączając wakacje, przerwy świąteczne oraz dodatkowe dni, w których uczniowie nie mają obowiązku dojeżdżania do szkoły (oddziału „0”). Wykonawca będzie realizował zamówienie w oparciu o minutowy rozkład jazdy dla poszczególnych tras przedstawiony Zamawiającemu i przez Zamawiającego zatwierdzony. Na wniosek Zamawiającego z powodu zmiany planu lekcji lub zmian organizacyjnych w Szkole Podstawowej w Ośnie Lubuskim lub Szkole Podstawowej w Smogórach, Wykonawca ma obowiązek dokonania zmian w minutowym rozkładzie jazdy. HARMONOGRAM PRZEWOZÓW: I.PRZYWOZY – TRASY: 1. Sienno – Podośno – Ośno Lubuskie, ul. Strumykowa, ul. Szkolna NŻ, 2. Świniary – Ośno Lubuskie, ul. Strumykowa, ul. Szkolna NŻ, 3. Gronów – Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ, 4. Połęcko – Grabno – Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ, 5. Radachów – Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ, 6. Trześniów – Smogóry Kopalnia – Smogóry (szkoła) NŻ, 7. Lubień – Smogóry (szkoła) NŻ – Ośno Lubuskie ul. Szkolna NŻ, 8. Smogóry (szkoła) NŻ – Smogóry Kopalnia – Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ ,Przywozy do Szkoły Podstawowej w Ośnie Lubuskim – przystanek ul. Szkolna (tabela nr 1) Przywozy nie mogą rozpocząć się wcześniej niż o 6:45 i zakończyć nie później niż o 7:55. Przewidywana liczba uczniów z poszczególnych miejscowości: Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów: w okresie od 01.01.2021r. do końca roku szkolnego 2020/2021 w okresie od 01.09.2021r. do 31.12.2021r. 1. Sienno 17 22, 2. Podośno 5 3, 3. Świniary 22 21, 4. Gronów 6 5, 5. Radachów 26 28, 6. Połęcko 21 23, 7. Grabno 7 8, 8. Smogóry 1 1, RAZEM 105 111, Przywozy do Samorządowego Przedszkola Publicznego w Ośnie Lubuskim (klasa „0”) – przystanek ul Strumykowa (tabela nr 2). Przywozy nie mogą rozpocząć się wcześniej niż o 6:45 i zakończyć nie później niż o 7:55. Przewidywana liczba uczniów z poszczególnych miejscowości: Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów w okresie od 01.01.2021r. do końca roku szkolnego 2020/2021 w okresie od 01.09.2021r. do 31.12.2021r.: 1. Sienno 2 - 3. Świniary 1 - RAZEM 3 - Przywozy do Szkoły Podstawowej w Smogórach – przystanek przy szkole – Smogóry 10 (tabela nr 3), Przywozy nie mogą rozpocząć się wcześniej niż o godzinie 6:45 i zakończyć nie później niż o 7:55. Przewidywana liczba uczniów z poszczególnych miejscowości: Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów w okresie od 01.01.2021r. do końca roku szkolnego 2020/2021 w okresie od 01.09.2021r. do 31.12.2021r., 1. Trześniów 15 11, 2. Lubień 18 15, 3. Smogóry Kopalnia 19 19, RAZEM 52 45, II. ODWOZY: Odwozy nr 1 – trasy: 1. Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ – Gronów – Podośno – Sienno – Świniary, 2. Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ – Radachów – Połęcko - Grabno - Smogóry, 3. Smogóry (szkoła) NŻ – Lubień, 4. Smogóry (szkoła) NŻ – Smogóry Kopalnia – Trześniów, Przewidywana liczba uczniów z poszczególnych miejscowości: 1. Odjazdy ze Szkoły Podstawowej w Ośnie Lubuskim i Samorządowego Przedszkola Publicznego w Ośnie Lubuskim (klasa „0”), przystanek NŻ ul. Szkolna – planowany początek odwozów – 13:15 (tabela nr 4): Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów w okresie od 01.01.2021r. do końca roku szkolnego 2020/2021 w okresie od 01.09.2021r. do 31.12.2021r. 1. Sienno 7 7, 2. Podośno 1 2, 3. Świniary 6 7, 4. Gronów 0 1, 5. Radachów 10 9, 6. Połęcko 12 11, 7. Grabno 3 5, 8. Smogóry 1 1, RAZEM 40 43, 2. Odjazdy ze Szkoły Podstawowej w Smogórach, przystanek NŻ przy szkole –- planowany początek odwozów – 12:30 (tabela nr 5): Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów w okresie od 01.01.2021r. do końca roku szkolnego 2020/2021 w okresie od 01.09.2021r. do 31.12.2021r.: 1. Trześniów 7 6, 2. Lubień 7 8, 3. Smogóry Kopalnia 7 6, RAZEM 21 20, Odwozy nr 2 – trasy: 1.Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ – Gronów – Podośno – Sienno – Świniary, 2. Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ – Grabno – Połęcko, 3. Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ – Radachów, 4. Smogóry (szkoła) NŻ – Lubień, 5. Smogóry (szkoła) NŻ – Smogóry Kopalnia – Trześniów ,Przewidywana liczba uczniów z poszczególnych miejscowości: 1. Odjazdy ze Szkoły Podstawowej w Ośnie Lubuskim i Samorządowego Przedszkola Publicznego w Ośnie Lubuskim (klasa „0”), przystanek NŻ ul. Szkolna – planowany początek odwozów – 14:45, dwa razy w tygodniu – 15:15 (tabela nr 6): Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów w okresie od 01.01.2021r. do końca roku szkolnego 2020/2021 w okresie od 01.09.2021r. do 31.12.2021r., 1. Sienno 14 15, 2.Podośno 4 1, 3. Świniary 18 14, 4.Gronów 6 4, 5. Radachów 16 19, 6. Połęcko 9 12, 7.Grabno 4 3, RAZEM 71 68, 2. Odjazdy ze Szkoły Podstawowej w Smogórach, przystanek NŻ przy szkole – planowany początek odwozów – 14:10 (tabela nr 7): Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów w okresie od 01.01.2021r. do końca roku szkolnego 2020/2021 w okresie od 01.09.2021r. do 31.12.2021r. 1. Trześniów 10 7, 2. Lubień 9 6, 3. Smogóry Kopalnia 12 12, RAZEM 31 25, Przewidywana liczba ulgowych biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości – TABELA NR 8: Lp. Trasa (od miejsca zamieszkania do miejscowości, w której mieści się szkoła) Przewidywana liczba ulgowych biletów miesięcznych Przewidywana liczba ulgowych biletów miesięcznych W okresie od 1.01.2021 r. do 30.06.2021 r. W okresie od 1.09.2021 r. do 31.12.2021 r. 1. Sienno – Ośno Lubuskie 19 22, 2. Podośno – Ośno Lubuskie 5 3, 3. Świniary – Ośno Lubuskie 23 21, 4. Gronów – Ośno Lubuskie 6 5, 5. Radachów – Ośno Lubuskie 26 28, 6. Połęcko – Ośno Lubuskie 21 23, 7. Grabno – Ośno Lubuskie 7 8, 8. Trześniów - Smogóry 15 11, 9. Lubień - Smogóry 18 15, 10. Smogóry Kopalnia - Smogóry 19 19, 11. Smogóry – Ośno Lubuskie 1 1. Rzeczywiste godziny rozpoczęcia odwozów mogą się nieznacznie różnić od podanych w niniejszym SIWZ. W przypadku konieczności zmiany godzin odwozów, Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o nowych obowiązujących godzinach odwozów na tydzień przed planowaną zmianą. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oraz Dyrektorom szkół i przedszkola minutowy rozkład jazdy autobusów na wyznaczonych trasach na 4 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia oraz przed rozpoczęciem roku szkolnego 2021/2022. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieznacznych zmian godzin rozpoczęcia przywozów lub odwozów. Wykonawca przed opracowaniem minutowego rozkładu jazdy autobusów dokona szczegółowych uzgodnień z Zamawiającym. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia czytelnych rozkładów jazdy autobusów na przystankach autobusowych w miejscowościach, z których dowożeni będą uczniowie: na 2 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, na 2 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego 2021/2022 oraz w całym okresie jego realizacji. Zamawiający zastrzega, że podana ilość uczniów jest ilością planowaną. Ilość uczniów może ulec zmianie w związku z np. nie ukończeniem szkoły, ruchem uczniów itp. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ulgowe bilety miesięczne dla wszystkich uczniów objętych obowiązkiem dowożenia do szkół i przedszkola (oddział „0”) z terenu Gminy Ośno Lubuskie, nawet w przypadku znacznego wzrostu ich ilości. Wykonawca nie może przewozić więcej osób niż liczba miejsc w autobusie. Środki transportu, służące do wykonywania zamówienia muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie dla wszystkich uczniów. Kierowcy autobusów muszą posiadać wszystkie uprawnienia wynikające z przepisów prawa. Do sprawowania opieki nad uczniami Wykonawca zapewnia opiekuna. Opiekun musi być osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, niekaraną za przestępstwa popełnione umyślnie. Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozów. Opiekunem nie może być kierowca autobusu. Opiekun powinien być wyposażony w kamizelkę odblaskową. Zamawiający wymaga, by opiekun posiadał ukończone szkolenie z bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz kurs pierwszej pomocy przedmedycznej ogólny. Opiekun i kierowca współpracują ze sobą, celem zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim dowożonym uczniom. Do zakresu obowiązków opiekuna należy nadzór i opieka nad uczniami w trakcie dowozów, w czasie wsiadania i zajmowania miejsca, w czasie wysiadania z pojazdu oraz sprawdzanie zgodności przewozów z harmonogramem (m.in. sprawdzanie stanu ilościowego uczniów na danym kursie i na danym przystanku). Opiekun sprawuje opiekę nad uczniami w czasie każdego kursu. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić bezpieczeństwo transportu uczniów zgodnie z obowiązującymi w trakcie realizacji zamówienia przepisami. W okresach jesienno-zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane, system ogrzewania powinien zapewnić utrzymanie w autobusach minimalnej temperatury +10ºC wewnątrz pojazdu przy rozpoczęciu pierwszego kursu. Na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i śnieg, stopnie nie mogą być śliskie. Wykonawca zobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającego o przewidywanych lub zaistniałych przeszkodach w przewozie natychmiast po zaistnieniu lub powzięciu takiej informacji. W przypadku zaistnienia wypadku lub innego zdarzenia drogowego kierowca i opiekun są zobowiązani udzielić pierwszej pomocy, powiadomić odpowiednie służby, zabezpieczyć miejsce zdarzenia oraz powiadomić odpowiednio Dyrektora właściwej szkoły lub przedszkola i Zamawiającego. W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego dowozy uczniów lub awarii, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego (autobusy/busy) o odpowiedniej liczbie miejsc, spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym, nie później niż w ciągu l godziny od zdarzenia. W czasie oczekiwania na przyjazd pojazdu zastępczego opiekun sprawuje opiekę nad uczniami. Jeżeli Wykonawca nie zapewni pojazdów zastępczych w wyznaczonym czasie, Zamawiający może zlecić wykonanie przewozu na danym kursie podmiotowi trzeciemu na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia obowiązującego przy przewozach osób, jak również do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowców i opiekunów oraz uczniów i osób trzecich, powstałe w związku z wykonywanym zamówieniem. Dyrektorzy szkół i przedszkola do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który Wykonawca wystawi ulgowe bilety miesięczne, przekażą Wykonawcy imienne wykazy uczniów celem wystawienia ulgowych biletów miesięcznych – zamówienie. W uzasadnionych przypadkach spowodowanych ruchem uczniów, Dyrektor szkoły lub przedszkola ma prawo złożyć zamówienie na ulgowe bilety miesięczne w miesiącu, w którym uczeń rozpocznie dojeżdżanie do szkoły lub przedszkola. Z dniem powstania obowiązku dowozu Wykonawca wystawi ulgowy bilet miesięczny. Za realizację przedmiotu umowy Wykonawca wystawi fakturę vat i otrzyma miesięczne wynagrodzenie obliczone na podstawie złożonych przez poszczególne szkoły i przedszkole zamówień w oparciu o zaoferowane w przetargu przez Wykonawcę ceny jednostkowe ulgowych biletów miesięcznych. W przypadku konieczności przerwania usługi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego (m.in. zamknięcie szkół z powodu epidemii COVID-19 lub zawieszenia zajęć dla części uczniów): a) jeżeli Dyrektorzy szkół lub przedszkola złożyli zamówienie w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który Wykonawca ma wystawić ulgowe bilety miesięczne, a Wykonawca został powiadomiony o zawieszeniu dowozów i przez cały miesiąc począwszy od 1 dnia tego miesiąca nie realizował dowozów na danych trasach, w takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe wynoszące 25% wartości ulgowych biletów miesięcznych na danych trasach, wyliczone jako iloczyn ceny jednostkowej ulgowego biletu miesięcznego i ilości uczniów dowożonych z danej miejscowości zgodnie z tabelą nr 8 SIWZ, b)jeżeli Dyrektorzy szkół lub przedszkola złożyli zamówienie w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który Wykonawca ma wystawić ulgowe bilety miesięczne, a ze względu na zawieszenie zajęć przez cały miesiąc dla części uczniów, Dyrektorzy mają prawo w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który miały być wystawione ulgowe bilety miesięczne skorygować zamówienie. W takim przypadku Wykonawca wystawi ulgowe bilety miesięczne zgodnie ze złożoną korektą zamówienia, c) jeżeli wznowienie usługi nastąpi w trakcie miesiąca Dyrektorzy niezwłocznie złożą zamówienie, zaś Wykonawca wystawi ulgowe bilety miesięczne i uruchomi przewozy od dnia obowiązku ich wznowienia. W takim przypadku Wykonawca otrzyma wynagrodzenie zgodne ze złożonym zamówieniem, d) w przypadku, gdy wielkość ostatecznie sprzedanych ulgowych biletów miesięcznych w danym miesiącu dla uczniów na danej trasie będzie mniejsza o więcej niż 20% w stosunku do ilości uczniów wynikającej z tabeli nr 8 SIWZ, Zamawiający dopuszcza zwiększenie ceny jednostkowej ulgowego biletu miesięcznego na danej trasie o 10% od ceny jednostkowej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierowca autobusu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany w realizacji przedmiotu umowy w przypadku jeśli: a)wystąpi konieczność zmiany tras dowozów i odwozów ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

II.5) Główny kod CPV: 60.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Należy wykazać, że Wykonawca posiada aktualne zezwolenie (licencję) na wykonywanie przewozu drogowego osób, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.).

Informacje dodatkowe: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Należy wykazać, iż w terminie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie zrealizował co najmniej jedną usługę dowozu uczniów do szkół na podstawie imiennych biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem im opieki o wartości minimum 200 000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych).

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie wymaga, aby każdy z Wykonawców wykazał spełnianie w/w warunku oddzielnie. Do celów spełnienia warunku, wystarczające będzie, gdy tylko jeden Wykonawca wykaże się posiadaniem zdolności zawodowych. W przypadku, gdy żaden z Wykonawców nie posiada wymaganej zdolności zawodowej, może on polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.zezwolenie (licencję) na wykonywanie przewozu osób, zgodnie z ustawą z 6 września 2001r. o transporcie drogowym(t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.), 2. wykaz usług wykonanych – sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 4 do niniejszej Specyfikacji, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, spełniających wymagania określone w pkt 6.1.2.1 SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Średni wiek autobusów:30,00
Termin płatności:10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany w realizacji przedmiotu umowy w przypadku jeśli: a) wystąpi konieczność zmiany tras dowozów i odwozów ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 17.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.