eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drobin › Organizacja systemu PSZOK na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-08



Og³oszenie nr 764043-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.

Urz±d Miasta i Gminy Drobin:

Organizacja systemu PSZOK na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, O¶ priorytetowa V Gospodarka przyjazna ¶rodowisku, Dzia³anie 5.2 Gospodarka Odpadami
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta i Gminy Drobin, krajowy numer identyfikacyjny 00054664400000, Pi³sudskiego 12, 09-210 Drobin, woj. mazowieckie, pañstwo Polska

telefon: 24 2601441 w. 107,
e-mail: umgdrobin@plo.pl,
www: www.drobin.pl, www.umgdrobin.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, http://www.umgdrobin.bip.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.umgdrobin.bip.org.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe ( t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188 z pó¼n. zm.), osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca

Adres: Urz±d Miasta i Gminy w Drobinie, ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 12, 09-210 Drobin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Organizacja systemu PSZOK na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego

Numer referencyjny: PZ.271.28.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w m. Drobin. 2. Planowane przedsiêwziêcie zlokalizowane bêdzie na wydzielonym (ogrodzonym) terenie dzia³ki o nr ewid. 459/1. Projekt wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 O¶ Priorytetowa V „Gospodarka przyjazna ¶rodowisku” Dzia³anie 5.2 „Gospodarka odpadami”. 3. Przedsiêwziêcie polegaæ bêdzie na budowie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie którego zbierane i magazynowane bêd± odpady komunalne powstaj±ce w gospodarstwach domowych, dostarczone przez mieszkañców miasta i gminy Drobin. Miasto i Gmina Drobin zobowi±zuje siê do wybudowania punktu zgodnie z niniejszym projektem, uwzglêdniaj±c planowany cel i funkcjê przedsiêwziêcia, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowi±zuj±cego prawa (tak¿e prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej, a tak¿e wyposa¿yæ punkt we wszystkie niezbêdne kontener, pojemniki i narzêdzia, wykonaæ odpowiednie oznakowanie W punkcie zbierane bêd± odpady komunalne selektywnie zbierane, z wy³±czeniem zmieszanych odpadów komunalnych, metali, odpadów zawieraj±cych azbest i kuchennych odpadów ulegaj±cych biodegradacji. Przedsiêwziêcie planowane jest w s±siedztwie kot³owni miejskiej przy ulicy Padlewskiego. 4. Teren planowanego przedsiêwziêcia obejmie obszar placu o powierzchni 870,00 m2. W obrêbie punktu przewidziane s±: a) kontener socjalno-biurowy / oznaczony na planie zagospodarowania A / z wyposa¿eniem oraz z wydzielon± czê¶ci± biurow± oraz sanitarn±, b) kontenery / B i C / i pojemniki do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów, infrastruktura towarzysz±ca i niezbêdne instalacje / przy³±cze wodoci±gowe, szambo, instalacja o¶wietlaj±ca plac i wewnêtrzna / £±cznie powierzchnia terenu przekszta³cona w zwi±zku z realizacj± przedsiêwziêcia wyniesie maksymalnie 1134,00 m2, z czego ³±czna powierzchnia, liczona jako powierzchnia wewn±trz planowanego ogrodzenia, wyniesie 870 m2. Przedsiêwziêcie sk³adaæ siê bêdzie z nastêpuj±cych elementów: 1) plac utwardzony o powierzchni 530,5 m2 oraz wjazd i zjazd z drogi dojazdowej; 2) kontener socjalno biurowy / A / z wydzielon± czê¶ci± biurow± oraz sanitarn±; 3) kontenery / B i C / i pojemniki / Kp, Zb, Zbl, K / do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów odpowiednio oznaczone i opisane; 4) ¶cie¿ka edukacyjna ( tablice edukacyjne i informacyjne), 5) infrastruktura towarzysz±ca i niezbêdne instalacje: a) instalacja wodoci±gowa z przy³±czem, b) szczelne szambo, c) instalacja elektryczna, w tym system o¶wietlenia placu, tablice informacyjne i edukacyjne, d) ogrodzenie (w tym ogrodzenie pe³ne od stron drogi) z bram± wjazdow± oraz furtk± i bram± wyjazdow±, e) 2 przyczepy samochodowe, zieleñ ozdobna i izolacyjna, f) 2 miejsca postojowe na samochody ciê¿arowe, g) Nowe nasadzenia i teren biologicznie czynny. 5. Wykonawca zobowi±zany jest usun±æ ewentualne kolizje sieci w uzgodnieniu z zarz±dc± tych sieci. 6. Teren, na którym bêdzie realizowana inwestycja nie jest objêty ochron± konserwatorsk±, ani innymi ograniczeniami, jak tereny górnicze, tereny nara¿one na niebezpieczeñstwo powodzi czy tereny zagro¿one osuwaniem mas ziemnych i innych. 7. Odbiory robót zanikaj±cych i ulegaj±cych zakryciu powinny byæ przeprowadzone w czasie umo¿liwiaj±cym wykonanie ewentualnych poprawek bez hamowania postêpu prac. 8. Szczegó³owy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w: a) projektach budowlanych, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±cych za³±czniki do SIWZ, c) oraz Polskich normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.22.21.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ dotycz±cych tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z³o¿one zgodnie z art. 25a.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada op³acon± polisê od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100.000,00 PLN ( s³ownie: sto tysiêcy z³otych zero groszy ) dla oferty dotycz±cej zamówienia. UWAGA! W przypadku ubiegania siê o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub wiêcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿± ³±cznie spe³nianie ww. warunku. W przypadku wskazania przez Wykonawcê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u, waluty inna ni¿ polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany bêdzie: - ¶redni kurs NBP na dzieñ publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, - ¶redni kurs NBP z pierwszego dnia roboczego poprzedzaj±cego dzieñ opublikowania og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, je¿eli dniem opublikowania og³oszenia jest sobota.

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: 1) Dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, spe³niaj±cymi minimalne warunki w zakresie do¶wiadczenia i kwalifikacji zawodowych jak poni¿ej: a) Kierownik budowy – minimum jedna (1) osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, b) Kierownik robót bran¿y elektrycznej – minimum jedna (1) osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, c) Kierownik bran¿y sanitarnej – minimum jedna (1) osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych , gazowych, wodoci±gowych, kanalizacyjnych bez ograniczeñ ( Za³±cznik Nr 6 do SIWZ ). Zamawiaj±cy dopuszcza pe³nienie kilku funkcji z wymienionych powy¿ej przez tê sam± osobê, pod warunkiem posiadania przez ni± wymaganych uprawnieñ i legitymowania siê do¶wiadczeniem okre¶lonym powy¿ej.

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp – odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
- wykaz zawieraj±cy dane osób uprawnionych do pe³nienia funkcji zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r.,poz. 1186) tj. kierownika budowy o specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej; - polisa OC potwierdzaj±ca, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pe³nomocnictwo. O¶wiadczenie dot. przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto:60,00
Gwarancja:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca zawar³ z nim umowê na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy - Za³±cznik Nr 7 do SIWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania w umowie zmian w niej zawartych.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 23.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.