eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Sukcesywne, nieprzerwalne, uzasadnione potrzebami Zamawiaj±cego dostawy paliw p³ynnych oraz oleju opa³owego w 2021 r.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-08



Og³oszenie nr 764010-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.

Ozorkowskie Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp z o.o.:

Sukcesywne, nieprzerwalne, uzasadnione potrzebami Zamawiaj±cego dostawy paliw p³ynnych oraz oleju opa³owego w 2021 r.

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Ozorkowskie Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 47170857600000, ul. ¯wirki 30, 95-035 Ozorków, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska

telefon: 422 771 400
faks: 422 771 401
e-mail: k.szacilowski@opkspzoo.eu
www: https://opk.ezamawiajacy.pl

adres profilu nabywcy: https://opk.ezamawiajacy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny - Spó³ka prawa handlowego PKD 3530Z - Zamawiajacy udzielaj±cy zamówieñ sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, https://opk.ezamawiajacy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://opk.ezamawiajacy.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Tak , adres: https://opk.ezamawiajacy.pl

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Oferty mo¿na z³o¿yæ w formie pisemnej.

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywne, nieprzerwalne, uzasadnione potrzebami Zamawiaj±cego dostawy paliw p³ynnych oraz oleju opa³owego w 2021 r.

Numer referencyjny: 2020/OPK/PAL

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do: wszystkich czê¶ci


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne, nieprzerwalne, uzasadnione potrzebami Zamawiaj±cego dostawy paliw p³ynnych oraz oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych w roku 2021 dla Ozorkowskiego Przedsiêbiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
Zamówienie podzielone jest na 3 zadania:
ZADANIE 1 – olej napêdowy w ilo¶ci oko³o 50 000 litrów.
CPV – 09.13.41.00-8 – olej napêdowy.
ZADANIE 2 – benzyna bezo³owiowa 95 w ilo¶ci oko³o 4 000 litrów.
CPV – 09.13.21.00-4 – benzyna bezo³owiowa.
ZADANIE 3 – olej opa³owy w ilo¶ci oko³o 24 000 litrów.
CPV 09.13.51.00-5 – olej opa³owy.
JEDNOSTK¡ ROZLICZENIOW¡ W ZADANIACH jest 1 litr.
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedno zadanie, dwa zadania, lub trzy zadania, przy czym Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na ka¿de zadanie oddzielnie. Zamawiaj±cy udziela zamówienia na poszczególne zadania zale¿nie od wyboru najkorzystniejszej oferty na ka¿de z zadañ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuj±cy dostawê oleju napêdowego ON – zadanie 1 oraz benzyny bezo³owiowej 95 – zadanie 2:
a) Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy wykaz pojazdów i ich numerów rejestracyjnych w dniu podpisania umowy.
b) Zamówienie bêdzie realizowane w postaci ¶wiadczeñ cz±stkowych sprzeda¿y i tankowania w ilo¶ciach pokrywaj±cych bie¿±ce potrzeby Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonywania zakupu paliwa przy u¿yciu kart paliwowych.
c) Wykonawca dokonywaæ bêdzie bezgotówkowej sprzeda¿y paliwa.

W przypadku transakcji bez u¿ycia kart paliwowych:
Wykonawca, bêdzie prowadziæ ewidencjê dokonanych zakupów paliwa. Wykonawca odnotowuje fakt wydania paliwa poprzez podanie jego ilo¶ci w karcie drogowej pojazdu i na asygnacie zbiorczej - dla ka¿dego Dzia³u Spó³ki osobno.

W przypadku transakcji za pomoc± kart paliwowych:
ka¿da transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, warto¶ci i ilo¶ci zakupionych produktów lub us³ug - dla ka¿dego Dzia³u Spó³ki osobno. Dokonanie przez u¿ytkownika kart paliwowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. U¿ytkownik kart paliwowych, sprawdzi prawid³owo¶æ danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz.
d) Sprzedawane paliwo powinno spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1680).
e) Wykonawca dysponuje stacj± paliw czynn± ca³odobowo i przez wszystkie dni tygodnia, zlokalizowanej nie dalej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego – OPK Sp. z o.o. ul. ¯wirki 30, 95-035 Ozorków.
f) Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ potwierdzenia jako¶ci (¶wiadectwa jako¶ci, atesty) za dostarczone paliwa z uwzglêdnieniem sezonowo¶ci.
Zamawiaj±cy odst±pi od wymogu przedstawiania na ka¿de ¿±danie ¶wiadectw jako¶ci oferowanych paliw, gdy dokumenty bêd± ogólnodostêpne na stacji.
3. Przedmiot zamówienia obejmuj±cy dostawê oleju opa³owego – zadanie 3:
a) Zamówienie bêdzie realizowane w postaci ¶wiadczeñ cz±stkowych sprzeda¿y bezgotówkowej, pokrywaj±cych bie¿±ce potrzeby Zamawiaj±cego, na podstawie jego jednostronnych dyspozycji.
b) Dostawa oleju opa³owego bêdzie odbywaæ siê na telefoniczne zg³oszenie pracownika OPK Sp. z o.o., w maksymalnie w ci±gu 48 godzin od zg³oszenia, w ilo¶ciach okre¶lonych w zg³oszeniu.
c) Sprzedawane paliwo opa³owe powinno spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi:
- olej opa³owy lekki I klasa jako¶ci,
- gêsto¶æ w temperaturze 150C – max 0,860 kg/l (to¿samo w 200C – max 0,835 kg/l),
- warto¶æ opa³owa – min 42,6 MJ/kg,
- temperatura zap³onu – min. 560C,
- zawarto¶æ siarki – max 0,20 %,
- lepko¶æ kinetyczna – max 6,00 m2/s.
d) Dostawa oleju opa³owego bêdzie realizowana odpowiednio do zbiorników znajduj±cych siê w Kot³owni Gazowo – Olejowej w Ozorkowie przy ul. £êczyckiej 3 (minimalna ilo¶æ jednorazowej dostawy 1 000 dm3).
e) Rozliczenie za sprzedany olej opa³owy odbywaæ siê bêdzie wg ustalonej z Wykonawc± ceny, ale nie wiêkszej ni¿ z³o¿ona w formularzu ofertowym.
4 Przedmiot zamówienia bêdzie odbierany przez Zamawiaj±cego sukcesywnie stosownie do jego potrzeb. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zakupienia mniejszej (lub wiêkszej) ilo¶ci paliw i oleju opa³owego ni¿ podane przy opisie przedmiotu zamówienia.
5 Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli jako¶ci dostarczanego paliwa pod wzglêdem jego zgodno¶ci z wymaganiami zamówienia. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiaj±cego o podejrzeniu z³ej jako¶ci paliwa, przeprowadzi postêpowanie reklamacyjne. W terminie 14 dni od dnia zg³oszenia reklamacji Wykonawcy wyda decyzjê o uznaniu lub odrzuceniu zg³oszonej reklamacji. W przypadku gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga zebrania dodatkowych informacji, w szczególno¶ci uzyskania od Zamawiaj±cego lub Operatora stacji paliw, Wykonawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia uzyskania tych informacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiaj±cego Wykonawca naprawi szkodê. Zakoñczenie postêpowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postêpowania na drodze s±dowej. Odszkodowanie z tego tytu³u nie obejmuje utraconych korzy¶ci.
6. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych.
7. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowi±cym:
- za³±cznik nr 5 do SIWZ dla zadania 1 i 2;
- za³±cznik nr 6 do SIWZ dla zadania 3.


II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.41.00

Dodatkowe kody CPV:
09.13.21.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczêcia: 01.01.2021
data zakoñczenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp.
Dla zadania 1 oraz zadania 2 - Zamówienie bêdzie realizowane w okresie od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w sposób ci±g³y.
Dla zadania 3 – Zamówienie zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego – dostawy w 2021 r., w dni robocze w godzinach 7:00 – 14:00.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, je¿eli wyka¿e, ¿e:
posiadaj± aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków:

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków:

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego nale¿y przed³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
3) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
4) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
5) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
6) o¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne;
7) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku s±du skazuj±cego za wykroczenie na karê ograniczenia wolno¶ci lub grzywny w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp;
8) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa pracy, prawa ochrony ¶rodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu spo³ecznym w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp;
9) o¶wiadczenia wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170);
10) o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej;
W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunku dotycz±cego kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, okre¶lonego w pkt 5.3.1. SIWZ na wezwanie zamawiaj±cego nale¿y przed³o¿yæ:
kopiê aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi.
Posiadane zezwolenia musz± obejmowaæ okres obowi±zywania umowy bêd±cej przedmiotem niniejszego postêpowania.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty aktualne na dzieñ sk³adania ofert:
1) formularz ofertowy, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SIWZ;
2) informacjê o tym czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego. Wzór informacji stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ;
3) pe³nomocnictwo dla osoby / osób podpisuj±cej /cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej za³±czonych (w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ przez notariusz);
4) pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce Pe³nomocnika – gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego – w formie orygina³u albo kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, ustanawiaj±ce pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna wskazywaæ rodzaj uprawnieñ, do których upowa¿niony jest Pe³nomocnik;
5) wype³nione o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków w postêpowaniu i braku podstaw wykluczenia sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp. Wzór informacji stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana niniejszej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron oraz wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Dopuszczalne s± nastêpuj±ce rodzaje i warunki zmiany tre¶ci umowy:
- zmiana stawki podatku VAT.
Dodatkowo zakres zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy okre¶la wzór umowy stanowi±cy Za³±cznik nr 5 i 6 do SIWZ.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 17.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: POLSKI

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIKI

Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Zadanie 1: Olej napêdowy w ilo¶ci 50 000 litrów.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuj±cy dostawê oleju napêdowego ON – zadanie 1:
a) Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy wykaz pojazdów i ich numerów rejestracyjnych w dniu podpisania umowy.
b) Zamówienie bêdzie realizowane w postaci ¶wiadczeñ cz±stkowych sprzeda¿y i tankowania w ilo¶ciach pokrywaj±cych bie¿±ce potrzeby Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonywania zakupu paliwa przy u¿yciu kart paliwowych.
c) Wykonawca dokonywaæ bêdzie bezgotówkowej sprzeda¿y paliwa.

W przypadku transakcji bez u¿ycia kart paliwowych:
Wykonawca, bêdzie prowadziæ ewidencjê dokonanych zakupów paliwa. Wykonawca odnotowuje fakt wydania paliwa poprzez podanie jego ilo¶ci w karcie drogowej pojazdu i na asygnacie zbiorczej - dla ka¿dego Dzia³u Spó³ki osobno.

W przypadku transakcji za pomoc± kart paliwowych:
ka¿da transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, warto¶ci i ilo¶ci zakupionych produktów lub us³ug - dla ka¿dego Dzia³u Spó³ki osobno. Dokonanie przez u¿ytkownika kart paliwowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. U¿ytkownik kart paliwowych, sprawdzi prawid³owo¶æ danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz.
d) Sprzedawane paliwo powinno spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1680).
e) Wykonawca dysponuje stacj± paliw czynn± ca³odobowo i przez wszystkie dni tygodnia, zlokalizowanej nie dalej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego – OPK Sp. z o.o. ul. ¯wirki 30, 95-035 Ozorków.
f) Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ potwierdzenia jako¶ci (¶wiadectwa jako¶ci, atesty) za dostarczone paliwa z uwzglêdnieniem sezonowo¶ci.
Zamawiaj±cy odst±pi od wymogu przedstawiania na ka¿de ¿±danie ¶wiadectw jako¶ci oferowanych paliw, gdy dokumenty bêd± ogólnodostêpne na stacji.

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09134100-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczêcia: 01.01.2021
data zakoñczenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: Zadanie 2: Benzyna bezo³owiowa 95 w ilo¶ci 4 000 litrów.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuj±cy dostawê benzyny bezo³owiowej 95 – zadanie 2:
a) Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy wykaz pojazdów i ich numerów rejestracyjnych w dniu podpisania umowy.
b) Zamówienie bêdzie realizowane w postaci ¶wiadczeñ cz±stkowych sprzeda¿y i tankowania w ilo¶ciach pokrywaj±cych bie¿±ce potrzeby Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonywania zakupu paliwa przy u¿yciu kart paliwowych.
c) Wykonawca dokonywaæ bêdzie bezgotówkowej sprzeda¿y paliwa.

W przypadku transakcji bez u¿ycia kart paliwowych:
Wykonawca, bêdzie prowadziæ ewidencjê dokonanych zakupów paliwa. Wykonawca odnotowuje fakt wydania paliwa poprzez podanie jego ilo¶ci w karcie drogowej pojazdu i na asygnacie zbiorczej - dla ka¿dego Dzia³u Spó³ki osobno.

W przypadku transakcji za pomoc± kart paliwowych:
ka¿da transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, warto¶ci i ilo¶ci zakupionych produktów lub us³ug - dla ka¿dego Dzia³u Spó³ki osobno. Dokonanie przez u¿ytkownika kart paliwowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. U¿ytkownik kart paliwowych, sprawdzi prawid³owo¶æ danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz.
d) Sprzedawane paliwo powinno spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1680).
e) Wykonawca dysponuje stacj± paliw czynn± ca³odobowo i przez wszystkie dni tygodnia, zlokalizowanej nie dalej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego – OPK Sp. z o.o. ul. ¯wirki 30, 95-035 Ozorków.
f) Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ potwierdzenia jako¶ci (¶wiadectwa jako¶ci, atesty) za dostarczone paliwa z uwzglêdnieniem sezonowo¶ci.
Zamawiaj±cy odst±pi od wymogu przedstawiania na ka¿de ¿±danie ¶wiadectw jako¶ci oferowanych paliw, gdy dokumenty bêd± ogólnodostêpne na stacji.


2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09132100-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczêcia: 01.01.2021
data zakoñczenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00
Czê¶æ nr: 3
Nazwa: Zadanie 3: Olej Opa³owy ZC w ilo¶ci 23 000 litrów.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuj±cy dostawê oleju opa³owego – zadanie 3:
a) Zamówienie bêdzie realizowane w postaci ¶wiadczeñ cz±stkowych sprzeda¿y bezgotówkowej, pokrywaj±cych bie¿±ce potrzeby Zamawiaj±cego, na podstawie jego jednostronnych dyspozycji.
b) Dostawa oleju opa³owego bêdzie odbywaæ siê na telefoniczne zg³oszenie pracownika OPK Sp. z o.o., w maksymalnie w ci±gu 48 godzin od zg³oszenia, w ilo¶ciach okre¶lonych w zg³oszeniu.
c) Sprzedawane paliwo opa³owe powinno spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi:
- olej opa³owy lekki I klasa jako¶ci,
- gêsto¶æ w temperaturze 150C – max 0,860 kg/l (to¿samo w 200C – max 0,835 kg/l),
- warto¶æ opa³owa – min 42,6 MJ/kg,
- temperatura zap³onu – min. 560C,
- zawarto¶æ siarki – max 0,20 %,
- lepko¶æ kinetyczna – max 6,00 m2/s.
d) Dostawa oleju opa³owego bêdzie realizowana odpowiednio do zbiorników znajduj±cych siê w Kot³owni Gazowo – Olejowej w Ozorkowie przy ul. £êczyckiej 3 (minimalna ilo¶æ jednorazowej dostawy 1 000 dm3).
e) Rozliczenie za sprzedany olej opa³owy odbywaæ siê bêdzie wg ustalonej z Wykonawc± ceny, ale nie wiêkszej ni¿ z³o¿ona w formularzu ofertowym.
Przedmiot zamówienia bêdzie odbierany przez Zamawiaj±cego sukcesywnie stosownie do jego potrzeb. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zakupienia mniejszej (lub wiêkszej) ilo¶ci paliw i oleju opa³owego ni¿ podane przy opisie przedmiotu zamówienia.

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09132100-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczêcia: 01.01.2021
data zakoñczenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.