eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Roboty remontowe w budynku administracyjno-biurowym Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie Filia w Koszalinie SZGZ w Szczecinku przy ul. Bohaterów Stalingradu 8

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-08

Koszalin: Roboty remontowe w budynku administracyjno-biurowym Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie Filia w Koszalinie SZGZ w Szczecinku przy ul. Bohaterów Stalingradu 8
Numer ogłoszenia: 76397 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie Filia w Koszalinie , ul. Partyzantów 15A, 75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3439930, 3473100, faks 94 343 36 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku administracyjno-biurowym Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie Filia w Koszalinie SZGZ w Szczecinku przy ul. Bohaterów Stalingradu 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe w budynku administracyjno-biurowym Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie Filia w Koszalinie SZGZ w Szczecinku przy ul. Bohaterów Stalingradu 8. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZKO.SOP.0160.2.2016 Roboty remontowe w budynku administracyjno-biurowym Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie Filia w Koszalinie SZGZ w Szczecinku przy ul. Bohaterów Stalingradu 8. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty remontowe w budynku administracyjno-biurowym Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie Filia w Koszalinie SZGZ w Szczecinku przy ul. Bohaterów Stalingradu 8. W zakres prac remontowych budowlanych w piwnicy budynku administracyjno-biurowego w Szczecinku przy ul Bohaterów Stalingradu 6. wchodzą następujące roboty: -zeskrobanie zniszczonych i złuszczonych powłok malarskich ze ścian i z sufitów. -skucie istniejących i zawilgoconych tynków ze ścian do wysokości ok. 1.0 m z wyrównaniem powierzchni ścian przed wykonaniem robót zabezpieczających i izolacyjnych przed wilgocią, -zmycie pod ciśnieniem z użyciem środków chemicznych systemowych skutych ścian piwnic, -skucie zawilgoconych posadzek cementowych na całej powierzchni piwnic z wyniesie-niem gruzu, - impregnacja ręczna lub natryskowa dwukrotna, powierzchni ścian piwnic środkami głęboko penetrującymi wiążącymi wilgoć, wg technologii systemowej Deitermann lub Remmers, -wykonanie podkładu tynkarskiego z zaprawy cementowo-wapiennej kat. ll z użyciem środków wodnych tzw. szklanej wody w celu uszczelnienia nowych tynków ścian piwnic. -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzek z papy termozgrzewalnej na oczysz-czonym i przygotowanym - zagruntowanym dwukrotnie emulsją asfaltową podłożu betonowym, - wykonanie izolacji termicznej posadzek ze styropianu gmb. 3cm o wymaganej gęstości. - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzek z folii polietylenowej z klejeniem zakładów taśmą, na wierzchu izofacji termicznej z płyt styropianowych o grubości 3,0 cm, - wykonanie wylewki posadzek o grubości warstwy min. 5 cm za pomocą Miksokreta z ręcznym zatarciem powierzchni wylanych na wilgotno posadzek w piwnicy, - wykonanie izolacji powłokowej posadzek i ścian, dwukrotnie z folii w płynie na zimno wraz z uszczelnieniem taśmami styków ścian i posadzek wg technologii systemowej Remmers lub Deitermann na uprzednio zagruntowanym podłożu ścian i posadzek z emulsji gruntującej. - wykonanie iniekcji krystalicznej w poziomie podstropowym, - rozebranie stropu w miejscu wykonania schodów wraz z podparciem istniejącego stropu, - wykonanie schodów zejściowych do piwnicy żelbetowych, - wykonanie posadzek z płytek terakota na zaprawie elastycznej klejowej, systemowej, - licowanie ścian płytkami ściennymi szkliwionymi o wym. 25x20 cm na zaprawie klejowej wg technologu systemowej na zagruntowanym podłożu ścian, do wysokości mini-mum 2,05 m, - wykonanie gładzi wapiennych ścian i sufitów na oczyszczonym i zagruntowanym podłożu, - malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi powierzchni ścian i sufitów w kolorach jasnych, W zakres prac remontowych budowlanych na zewnątrz budynku administracyjno-biurowego: -demontaż istniejącej nawierzchni chodnika wzdłuż budynku przy ul Bohaterów Stalingradu 8. - wykonanie ręcznie wykopu wąskoprzestrzennego do wysokości ławy fundamentowej z zabezpieczeniem wykopu od strony ulicy i oznakowaniem wykopu taśmami ostrzegawczymi, - dokładne oczyszczenie powierzchni ścian piwnic z ziemi, resztek zaprawy i izolacji pionowej, - naprawa ścian piwnic (reperacja uszkodzeń) przed wykonaniem izolacji powłokowej, - wykonanie dwukrotnie izolacji powłokowej z emulsji asfaltowej np. Izobud ścian piwnic i ław, - wykonanie termoizolacji pionowej z styroduru 4000 CS gr 5cm, - zabezpieczenie powierzchni ścian folią kubełkową przed mechanicznym uszkodzeniem, - zasypanie wykopu piaskiem lub pospółką z warstwowym zagęszczeniem co 30 cm, - ułożenie nowej nawierzchni chodnika po zasypaniu wykopu wzdłuż budynku, - wywóz nadmiaru ziemi i gruzu z placu budowy po zakończeniu prac remontowo-budowlanych, - uporządkowanie terenu wzdłuż budynku od strony ul. Bohaterów Stalingradu 8 - demontaż istniejącego daszka i schodów do kotłowni, - zamknięcie murem zewnętrznym i połączenie pomieszczenia kotłowni z resztą piwnic, - wykonanie opaski drenażowe z rur drenażowych karbowanych pcv Wavin fi 100 (od strony jeziora), - wykonanie kanalizacji deszczowej fi 100/160 (od strony jeziora) W zakres prac remontowych budowlanych wewnątrz budynku administracyjno-biurowego : - demontaż starych podłóg, - demontaż starej boazerii panelowej, - wykonanie ścianki działowej i wejścia na klatkę schodową do piwnic, - wykonanie nowych podłóg (izolacja + warstwy wyrównawcze) z paneli podłogowych, - malowanie pomieszczeń farbami akrylowymi, Roboty pozostałe : - Demontaż murku przy schodach wejściowych, - Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi przystosowane dla osób niepełnosprawnych, (Drzwi zewnętrzne aluminiowe z uchwytem dla niepełnosprawnych, (Hoorman - H-5 Comfort Scan z EC-Turn) - Wymiana drzwi wewnętrznych na drzwi przystosowane dla osób niepełnosprawnych, - Wymiana białego montażu w łazience dla niepełnosprawnych - Roboty elektryczne w zakresie uzupełnienia lub odtworzenia zdemontowanej instalacji oraz wymiany białego motażu (włączniki, gniazdka, itp.) Istotne informacje dla wykonania zamówienia: - prace remontowe będą wykonywane na podstawie zgłoszenia do Starostwa Powiatowego w Szczecinku, - remontowany obiekt jest użytkowany, - szczegółowe informacje dotyczące zakresu i sposobu wykonania rozbiórki i remontu zawarto w projekcie oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, - przedmiar robót nie stanowi podstawy wykonania zamówienia, jest elementem pomocniczym do sporządzenia kalkulacji cenowej, - rozliczenie zamówienia nastąpi w formie ryczałtu - zgodnie z art. 632 §1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac, - zakres remontu zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania pozytywnych protokołów odbiorczych badania instalacji elektrycznej, - teren na którym prowadzone będą roboty budowlane należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych poprzez wydzielenie strefy niebezpiecznej - strefy niebezpieczne należy trwale wygrodzić i oznaczyć tablicami ostrzegawczymi o grożącym niebezpieczeństwie. Kierownik rozbiórki/budowy sporządza plan BIOZ, oraz prowadzi dziennik rozbiórki, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej geodezyjnej w zakresie sieci kanalizacji deszczowej i przekazania jej Zamawiającemu, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku braku takiego wskazania w ofercie Zamawiający uzna że Wykonawca wykona zadanie samodzielnie. w przypadku gdy Wykonawca, celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na zasoby podwykonawcy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b Zamawiający, zgodnie z art. 36b.1 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda podania przez Wykonawcę nazwy podwykonawcy. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. 1)Wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 2)Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 2 ustawy, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. 3) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w załącznikach do SIWZ pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, właściwości funkcjonalne i jakościowe, ponadto aby posiadały wymagane, odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewniały zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały, urządzenia i rozwiązania. 4)Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 5)Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął materiały, urządzenia zaproponowane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających - nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3.200,00 zł Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego: BGK O Szczecin na konto nr 10 1130 1176 0022 2115 1620 0002 z adnotacją: Wadium - usługi w zakresie robót remontowych w budynku administracyjno-biurowym Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie Filia w Koszalinie SZGZ w Szczecinku przy ul. Bohaterów Stalingradu 8. Wadium należy wnieść do dnia 22.06.2016 r. do godziny 12:00 . Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. lub w jednej z poniżej podanych form: 1)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2)w gwarancjach bankowych, 3)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego- Biuro Podawcze- przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancje bankowe i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz na mocy art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat wykonał: min. 2 roboty budowlane o przybliżonym charakterze i wartości tzn. obejmujące roboty ogólnobudowlane z wyszczególnionym wykonawstwem izolacji poziomych i pionowych od wewnątrz budynku o wartości min. 50 tysięcy zł każda, w tym min. 1 robotę związaną z wykonaniem iniekcji krystalicznej w poziomie podstropowym, Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie: 1.złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.załączonego do oferty wykazu wykonanych robót budowlanych wraz z dowodami, z których wynika czy roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie ze sztuka budowlaną i prawidłowo ukończone oraz informacją na temat robót niewykonanych lub wykonanych nienależycie. 3.w przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, polega na zasobach innych podmiotów, dodatkowo na podstawie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumentu, z którego w sposób wyraźny i jednoznaczny będzie wynikał: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w odniesieniu do potencjału technicznego: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie: 1.złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.w przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku dysponowania potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, polega na zasobach innych podmiotów, dodatkowo na podstawie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumentu, z którego w sposób wyraźny i jednoznaczny będzie wynikał: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w odniesieniu do osób zdolnych do wykonania zamówienia: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje do realizacji zamówienia: co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa co najmniej jedną osobą, posiadającą kwalifikacje do eksploatacji urządzeń, instalacji i sie-ci zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie: 1.złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 3.oświadczenia o posiadaniu przez minimum jedną osobę, wskazaną w wykazie, uprawnień do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej 4.w przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, polega na zasobach innych podmiotów, dodatkowo na podstawie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumentu, z którego w sposób wyraźny i jednoznaczny będzie wynikał: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    min. 2 roboty budowlane o przybliżonym charakterze i wartości tzn. obejmujące roboty ogólnobudowlane z wyszczególnionym wykonawstwem izolacji poziomych i pionowych od wewnątrz budynku o wartości min. 50 tysięcy zł każda, w tym min. 1 robotę związaną z wykonaniem iniekcji krystalicznej w poziomie podstropowym oraz z załączeniem dowodów, określających czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 92
  • 2 - okres gwarancji - 4
  • 3 - termin wykonania - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego (w pokoju nr 64).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego (w biurze podawczym) w term. do dnia 23.06.2016 r. do godz. 10:00 z adnot Oferta - nie otw przed upł term otw ofert - zadanie SZKO.SOP.0160.2.2016.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.