To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-15
Kielce: Dostawa gadżetów -materiałów reklamowych wraz z naniesieniem oznakowania dla Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich
Numer ogłoszenia: 76379 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45569 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów -materiałów reklamowych wraz z naniesieniem oznakowania dla Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów - materiałów reklamowych wraz z naniesieniem oznakowania dla Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich. 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazanie tam wymagania należy traktować jako minimalne, a w stosunku do określonych tam parametrów dopuszcza się tolerancję +/-5% (dotyczy parametrów bez określenia minimum/maksimum lub odchyleń +/-). 3. Zamawiający wymaga, aby materiały reklamowe były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne, a także odpowiadały wymaganiom zamawiającego. 4. Do zadań wykonawcy będzie należało naniesienie na materiały reklamowe oznaczeń, tj. napisy oraz loga określone w Załączniku nr 1 do SIWZ zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Identyfikacji Narodowej NSS 2007/2008 (http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/ZPFE/Documents /Zalacznik_1_Ksiega_identyfikacji_wizualnej.pdf) 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego metody nanoszenia oznaczeń lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu do akceptacji, w terminie dwóch dni od zawarcia umowy zdjęć zaoferowanych materiałów reklamowych. Zakres ilościowy zamówienia: 1. Torba reklamowa materiałowa z etui- 2500 szt., 2. Karteczki samoprzylepne - 2 000 bloczków, 3. Portfel na nadgarstek - 1 000 szt., 4. Notes A4 - 2 000 szt., 5. Podkładka konferencyjna (clipboard) z klipsem, zamykana- 460 szt., 6. Teczka konferencyjna z klipsem - 145 szt., 7. Wizytówki- 2 100 szt., 8. Zakreślacz fluorescencyjny - 2 500 szt., 9. Gra logiczna - 2 016 szt., 10. Torba papierowa - 500 szt...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013, na mocy Porozumienia w sprawie funkcjonowania na terenie województwa świętokrzyskiego systemu informacji o funduszach europejskich nr DIP/DEF - VIII/POPT/04/526/08/10, zawartego w dniu 17 maja 2010 r. pomiędzy Ministrem Rozwoju Regionalnego i Samorządem Województwa Świętokrzyskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO REKLAMY "KREATYW" S.C. HAUER MARCIN, PRASAŁ JAKUB
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO REKLAMY "KREATYW" S.C. HAUER MARCIN, PRASAŁ JAKUB
- STUDIO REKLAMY KREATYW MARCIN HAUER, ul. Kalinowa 38, 25-148 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48518,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34488,34
Oferta z najniższą ceną: 34488,34 / Oferta z najwyższą ceną: 53985,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Przebudowa ul. Bohaterów Warszawy w Kielcach" w ramach zadania pn.: "Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie miasta Kielce na lata 2023 - 2024"
- Usługa przeprowadzania jednodniowych szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej osobom starszym w związku z projektem pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA PAKIETU USŁUG OGÓLNOROZWOJOWYCH I ZDROWOTNYCH PN. "DZIEŃ ZDROWIA DLA SENIORA"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania dokumentów strategicznych i programowych (w formie online)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
- Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Sandomierzu, o masie całkowitej do 3,5 tony
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostarczenie do siedziby Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu gadżetów reklamowych z nadrukiem firmowym
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024 roku
- Druk i dostawa publikacji książkowej z nadanym numerem ISBN: Wrocław 1945-2016. Znak sprawy: DW.5382.7/1.2024.JW
- Druk i dostawa publikacji książkowej Urządzamy Wrocław na nowo. Rada Miejska Wrocławia 1990-1994 z nadanym numerem ISBN. Znak sprawy: DW.5382.8/1.2024.JW
- Zakup bluz z oznakowaniem
- Opracowanie oraz druk folderu tematycznego pt. "Wycieczki po Warmii i Mazurach".
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.