eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa 9 sztuk samochodów dostawczych na potrzeby Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie z podziałem na 5 części - nr postępowania 090/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-08

Warszawa: Dostawa 9 sztuk samochodów dostawczych na potrzeby Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie z podziałem na 5 części - nr postępowania 090/16
Numer ogłoszenia: 76377 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie , ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 244 90 00, faks 22 244 90 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 9 sztuk samochodów dostawczych na potrzeby Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie z podziałem na 5 części - nr postępowania 090/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 9 sztuk samochodów dostawczych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: część 1 - Samochód ciężarowy z wywrotem trójstronnym, z kabiną 6 osobową, fabrycznie nowy - 3 sztuki część 2 - Samochód ciężarowy z wywrotem trójstronnym, z kabiną 3 osobową, fabrycznie nowy - 1 sztuka część 3 - Samochód ciężarowy dostawczy furgon, z kabiną 3 osobową, fabrycznie nowy - 2 sztuki część 4 - Samochód ciężarowy dostawczy furgon, z kabiną 6 osobową, fabrycznie nowy - 2 sztuki część 5 - Samochód ciężarowy, skrzynia z plandeką, fabrycznie nowy - 1 sztuka.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7.Wadium 7.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Część 1 - 5 853,00 zł słownie: pięć tysięcy osiemset pięćdziesiąt trzy złote i zero groszy Część 2 - 1 951,00 zł słownie: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt jeden złotych i zero groszy Część 3 - 3 414,00 zł słownie: trzy tysiące czterysta czternaście złotych i zero groszy Część 4 - 3 829,00 zł słownie: trzy tysiące osiemset dwadzieścia dziewięć złotych i zero groszy Część 5 - 1 951,00 zł słownie: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt jeden złotych i zero groszy 7.2Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 03 1020 1026 0000 1702 0233 1056 ( w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy, numer postępowania i numer części). -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 7.3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kancelarii ogólnej. 7.4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 7.5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które, w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 7.6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 5-ciu dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ i ustawie Pzp zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów ze wskazaniem zakresu dostępnych wykonawcy zasobów tych podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów tych podmiotów przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z tymi podmiotami oraz ewentualnego zakresu i okresu udziału tych podmiotów w wykonaniu zamówienia. 6. Wypełniony opis przedmiotu zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 (aktualny odpis z właściwego rejestru ...), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionych nie wcześniej niż w terminie właściwym dla dokumentu zastępowanego oświadczeniem. 11. Dokumenty załączone do oferty muszą spełniać następujące wymogi: 11.1. Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 11.2. Pełnomocnictwo oraz dokument wymieniony w pkt. 11.5 ( Wykonawca może polegać ...) powinny być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11.3. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 11.4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty wymienione w pkt. 11 ppkt. 5 (Wykonawca może polegać ...) i ppkt. 6 ( Wypełniony opis przedmiotu zamówienia ...) Wykonawcy składają łącznie, zaś oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty wymienione w pkt. 11 ppkt. 3 ( lista podmiotów ...) i ppkt. 4 ( aktualny odpis z właściwego rejestru ...) składa każdy z Wykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - kryterium zużycia energii rozumiane jako zużycie paliwa w cyklu mieszanym - 10
  • 3 - kryterium emisji CO2 - 5
  • 4 - kryterium emisji zanieczyszczeń - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa, pokój 206,207.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa, Kancelaria ogólna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin realizacji Zamówienia: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z § 4 umowy na własny koszt wraz z całą wymaganą dokumentacją do miejsca na terenie województwa mazowieckiego wskazanego przez zamawiającego w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy jednak nie później niż do dnia 30-11-2016 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1 - Samochód ciężarowy z wywrotem trójstronnym, z kabiną 6 osobową, fabrycznie nowy - 3 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód ciężarowy z wywrotem trójstronnym, z kabiną 6 osobową, fabrycznie nowy - 3 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kryterium zużycia energii rozumiane jako zużycie paliwa w cyklu mieszanym - 10
    • 3. kryterium emisji CO2 - 5
    • 4. kryterium emisji zanieczyszczeń - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2 - Samochód ciężarowy z wywrotem trójstronnym, z kabiną 3 osobową, fabrycznie nowy - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód ciężarowy z wywrotem trójstronnym, z kabiną 3 osobową, fabrycznie nowy - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kryterium zużycia energii rozumiane jako zużycie paliwa w cyklu mieszanym - 10
    • 3. kryterium emisji CO2 - 5
    • 4. kryterium emisji zanieczyszczeń - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3 - Samochód ciężarowy dostawczy furgon, z kabiną 3 osobową, fabrycznie nowy - 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód ciężarowy dostawczy furgon, z kabiną 3 osobową, fabrycznie nowy - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kryterium zużycia energii rozumiane jako zużycie paliwa w cyklu mieszanym - 10
    • 3. kryterium emisji CO2 - 5
    • 4. kryterium emisji zanieczyszczeń - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część 4 - Samochód ciężarowy dostawczy furgon, z kabiną 6 osobową, fabrycznie nowy - 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód ciężarowy dostawczy furgon, z kabiną 6 osobową, fabrycznie nowy - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kryterium zużycia energii rozumiane jako zużycie paliwa w cyklu mieszanym - 10
    • 3. kryterium emisji CO2 - 5
    • 4. kryterium emisji zanieczyszczeń - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część 5 - Samochód ciężarowy, skrzynia z plandeką, fabrycznie nowy - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód ciężarowy, skrzynia z plandeką, fabrycznie nowy - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kryterium zużycia energii rozumiane jako zużycie paliwa w cyklu mieszanym - 10
    • 3. kryterium emisji CO2 - 5
    • 4. kryterium emisji zanieczyszczeń - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.