eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-06

Bytom: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 76375 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41151 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, faks 032 2836344.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup wraz z transportem) fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad, kompletnych, oryginalnie zapakowanych, nie noszących śladów otwierania materiałów eksploatacyjnych do drukarek, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz (wykaz ilościowy i jakościowy). 2.Miejscem dostawy jest Urząd Miejski w Bytomiu ul. Strzelców Bytomskich 21, 4 piętro (w budynku znajduje się winda). 3.Zamawiający informuje, iż w stosunku do niektórych typów materiałów eksploatacyjnych nie zostały dopuszczone materiały równoważne (zamienniki), z uwagi na trwającą gwarancję serwisu dot. drukarek zabraniającą stosowania zamienników oraz braku możliwości stosowania zamienników. 4.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych - fabrycznie nowych. W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca winien - zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (należy wskazać symbol katalogowy producenta materiału eksploatacyjnego do danego typu drukarki). 5.Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. 6.W przypadku usterki wywołanej przez stosowanie produktów równoważnych Wykonawca zobowiązuje się do zagwarantowania serwisu sprzętu w siedzibie Zamawiającego i pokrycia kosztów serwisowania, a w przypadku wystąpienia uszkodzenia niemożliwego do usunięcia, wymiany sprzętu na nowy co najmniej o takich samych parametrach technicznych i tego samego producenta co uszkodzony sprzęt. 7.Zaproponowane produkty równoważne muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniem, do jakiego będą przeznaczone tzn. pozwalają na pełną obsługę urządzenia, w tym na monitorowanie stanu zużycia tonera/atramentu wyposażonego w taką funkcję; spełniają wszystkie wymagane parametry techniczne , funkcjonalne i użytkowe. 5.Zaproponowane produkty równoważne winny działać analogicznie jak produkty oryginale producenta drukarki. 8.Materiały eksploatacyjne winny być umieszczone w oryginalnym opakowaniu producenta materiałów eksploatacyjnych opatrzonym etykietką zawierającą numer katalogowy, termin ważności i listę kompatybilności. 9.Termin przydatności do użycia zamawianych materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 10.Szczegółowe warunki realizacji niniejszego zamówienia określają Istotne postanowienia umowne (załącznik nr 6 do siwz)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Automatyka Biurowa sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90163,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79204,84

  • Oferta z najniższą ceną: 76301,73 / Oferta z najwyższą ceną: 100879,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.