To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-08
Stalowa Wola: Zakup sprzętu multimedialnego i drukarek na potrzeby realizacji Zadnia Centrum Aktywizacji Organizacji Pozarządowych
Numer ogłoszenia: 76359 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72388 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu multimedialnego i drukarek na potrzeby realizacji Zadnia Centrum Aktywizacji Organizacji Pozarządowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu multimedialnego i drukarek oraz pamięci flash USB. 2. Szczegółowe wymagania techniczne sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Wszystkie elementy dostawy muszą być oznaczone identyfikatorem Dostawcy oraz datą zakupu. Dostarczany sprzęt winien być fabrycznie nowy. 6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż dostarczony przedmiot umowy nie spełnia wymogów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikach, zostanie on zwrócony Wykonawcy. Koszty zwrotu ponosi Wykonawca. Forma zwrotu zostanie ustalona z Wykonawcą. 7. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy towary będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 8. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub w szczegółowych wymaganiach technicznych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, tj. uzyskania parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 9. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 10. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 11. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. 12. Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia nastąpi na podstawie 2 odrębnych faktur/rachunków wystawionych po zrealizowanej prawidłowo dostawie, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 1 faktura/rachunek obejmować będzie dostarczony projektor, ekran projekcyjny, drukarkę laserową i urządzenie wielofunkcyjne; zaś 2 faktura/ rachunek obejmować będzie pamięć przenośną USB (12 szt.). ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup sprzętu multimedialnego i drukarek na potrzeby realizacji Zadnia Centrum Aktywizacji Organizacji Pozarządowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- InFast Sp. z o.o., ul. Szopena 51, 35-055 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3522,72
Oferta z najniższą ceną: 3522,72 / Oferta z najwyższą ceną: 4705,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, serwera plików z dyskami, komputerów przenośnych z oprogramowaniem biurowym oraz zestawu prezentacyjnego"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem 5 (pięciu) ekranów scenograficznych dla pracowni telewizyjnej Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ.
- Zakup i dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwera dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.