Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Biała Podlaska: Sprawa znak: ZZP.3520/23/08
Numer ogłoszenia: 76359 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, fax 083 3428297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawa znak: ZZP.3520/23/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń i aparatury medycznej w podziale na 3 części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram Oryginalny kod CPV: 29.24.60.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym Oryginalny kod CPV: 29.87.10.00 - Urządzenia dezynfekujące Kod CPV wg słownika 2008: 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Część 1 - 350PLN; Część 2 - 320PLN; Część 1 - 80PLN;.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy. 3) Na oferowane urządzenia zapewnią minimum 18 - miesięczny okres gwarancji. 4) Zrealizują przedmiot zamówienia: a) część 1- do dnia 27.05.2008r; b)część 2 i 3 w terminie 28 dni od daty zawarcia umowy; 5) Za zrealizowane dostawy zaakceptują następujące terminy płatności: a)część 1 - zapłata w terminie 14 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i złożenia faktury Zamawiającemu; b) część 2 - zapłata w 3 ratach: 1 rata w wysokości 40% ceny oferty płatna w terminie30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i złożenia faktury Zamawiającemu; 2 i 3 rata, każda w wysokości 30% ceny oferty, płatne w terminach 60 i 90 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i złożenia faktury Zamawiającemu; c)część 3 - zapłata w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i złożenia faktury Zamawiającemu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są dopuszczona do obrotu i używania i są oznaczone znakiem CE. 6.Dokument/dokumenty potwierdzające, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w zał. nr 4 - 4B do siwz (zgodnie z treścią rozdz. III pkt 6). 7.Dowód wniesienia / wpłacenia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres gwarancji - 3
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena 10 zł, pok. 207 przy ul. Okopowej 3 lub za zaliczeniem pocztowym-cena 20 zł. Prośbę można przekazać na nr faksu 0-83/3428297..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Okopowa 3 pok. 105, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System Holtera EKG wraz z rejestratorami.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System Holtera EKG wraz z rejestratorami - 1 kpl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.15.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres gwarancji - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie do mycia i dezynfekcji naczyń sanitarnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do mycia i dezynfekcji naczyń sanitarnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres gwarancji - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zgrzewarka rolkowa do opakowań papier-folia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgrzewarka rolkowa do opakowań papier-folia - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.87.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres gwarancji - 3
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa samochodu
- Wykonanie okładzin akustycznych oraz innych prac remontowych i wykończeniowych w budynku Regionalnego Ośrodka Badań i Rozwoju przy ul. Akademickiej 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej
- Przebudowa drogi leśnej nr 37 w Leśnictwie Grabarka
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Operator koparko - ładowarki (wszystkie typy) kl. III z modułem przydomowych oczyszczalni ścieków"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.