eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borów › Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Bartoszowa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-22

Borów: Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Bartoszowa.
Numer ogłoszenia: 76342 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19646 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borów, ul. Konstytucji 3 Maja 22, 57-160 Borów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3933022, faks 071 3933035.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Bartoszowa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje modernizację budynku świetlicy wiejskiej, położonej na działce nr 67 i 68, AM-1, obręb nr 0001 w miejscowości Bartoszowa wraz z dostawą wyposażenia. W ramach robót budowlanych przewidziano między innymi: wymianę pokrycia dachowego, wykonanie nowych podłóg i tynków, malowanie, ocieplenie ścian budynku oraz stropodachu, wykonanie nowego przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, instalacji elektrycznej i odgromowej, budowa podjazdu dla niepełnosprawnych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Zaplanowane roboty budowlane należy przeprowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, sztuką budowlaną, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót budowlanych oraz przepisami BHP. Ponadto w ramach zadania zaplanowano dostawę wyposażenia do pomieszczenia gospodarczego i pomieszczeń sanitarnych oraz montaż tablic informacyjnych, instrukcji i oznakowania pożarowego. Meble kuchenne: - komplet mebli kuchennych składający się z 12 szafek, w tym: szafki górne w ilości 2 szt. i szafki dolne w ilości 10 szt. -wymiary i inne parametry charakteryzujące dany mebel zg. z projektem budowlanym. Sprzęt kuchenny: - chłodziarko-zamrażarka, zmywarka, kuchnia elektryczna, zlewozmywak dwukomorowy, okap kuchenny- ilości, wymiary i inne parametry charakteryzujące w/w sprzęt zg. z projektem budowlanym. Wyposażenie pomieszczeń sanitarnych: - Lustra - w ilości 2 szt., wymiary 60X60, - Dozownik na mydło- w ilości 2 szt., montowany do ściany, materiał tworzywo sztuczne ABS , w kolorze białym, poj. 0,5 do 1,0 litr - Pojemnik na papier toaletowy - w ilości 2 szt., montowany do ściany, materiał tworzywo sztuczne ABS , w kolorze białym, - Pojemnik na ręczniki toaletowe - w ilości 2 szt. , montowany do ściany, materiał tworzywo sztuczne ABS, w kolorze białym, - Kosze metalowe (stal nierdzewna)- w ilości 2 szt. z pokrywą, otwierany i zamykany na pedał, poj. 12 -20 litrów, - Szczotka do toalety - w ilości 2 szt., stojąca, plastikowa, w kolorze białym, - Pochwyty naścienne dla osób niepełnosprawnych ruchome- w ilości 2 szt. stal biała malowana proszkowo, - Pochwyty naścienne dla osób niepełnosprawnych stałe- w ilości 2 szt. , stal biała malowana proszkowo. Dodatkowe wyposażenie: - Wieszaki na ubrania - w ilości 3 szt., stojące, przenośne, chrom z parasolnikiem, - Tablice informacyjne -instrukcje i oznakowania pożarowe - w ilości 1 komplet, zg. z wymogami i dokumentacją projektową.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Operacja współfinansowana w ramach PROW 2007-2013, działanie Odnowa i Rozwój Wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOMBUD Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane -Dubyk Tomasz, ul. Ząbkowicka 18/2, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 256910,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248595,66

  • Oferta z najniższą ceną: 248595,66 / Oferta z najwyższą ceną: 334000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.