eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09



Ogłoszenie nr 763045-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnymstawie:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

Nazwa projektu lub programu: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnymstawie, krajowy numer identyfikacyjny 26813980000000, ul. Piłsudskiego 9, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 82 5762324, 5762281, 5766900,
faks: 82 576 23 24
e-mail: poczta@mopskrasnystaw.pl, zamowienia@mopskrasnystaw.pl
www: http://www.mopskrasnystaw.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.mopskrasnystaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie http://www.mopskrasnystaw.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://www.mopskrasnystaw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie http://www.mopskrasnystaw.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę w wersji papierowej, w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie

Numer referencyjny: OPS.I.2201.2.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie, zestawionych w 8 zadaniach (częściach) przedstawionych poniżej:
Zadanie Nr 1 – Gotowe produkty mączne - CPV 15851000-8;
Zadanie Nr 2 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie - CPV 15810000-9;
Zadanie Nr 3 – Mięso i wędliny - CPV 15131100-6;
Zadanie Nr 4 – Nabiał - CPV 15500000-3;
Zadanie Nr 5 – Mrożonki, ryby mrożone - CPV 15331170-9, CPV 15221000-3;
Zadanie Nr 6 –Owoce i warzywa - CPV 15300000-1;
Zadanie Nr 7 – Artykuły spożywcze w opakowaniach zbiorczych- garmażeryjnych - CPV 15800000-6;
Zadanie Nr 8 – Artykuły spożywcze drobne - CPV 15800000-6.
15530000-2 Dowóz w/w artykułów musi się odbywać transportem Wykonawcy, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi i zasadami systemu HACCP.


II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00

Dodatkowe kody CPV:
15.85.12.20
15.81.11.00
15.13.14.00
15.51.22.00
15.11.20.00
03.22.21.11
15.87.12.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu–Załącznik Nr 2do SIWZ. 3. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania– Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie dotyczące zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5. Informacja o grupie kapitałowej Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczane produkty spełniają normy co do jakości jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych oraz, że posiada decyzję właściwego organu inspekcji sanitarnej dotyczącą aktualnej zgody na przewóz (transport) żywności, mięsa i wędlin i certyfikat HACCP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP wystawione przez organy uprawnione do urzędowej kontroli żywności – Załącznik Nr 6 do SIWZ. 7. Formularz cenowy – Załącznik Nr 7 do SIWZ. 8. Wzór Umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Aneks do umowy dotyczący powtórzenia zamówienia dostaw dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienie będzie stanowiło nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego; zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 16.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zadanie Nr 1 – Gotowe produkty mączne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. 15851220-6 pierogi ruskie świeże (nie mrożone) kg 600
2. 15851220-6 pierogi z kaszą gryczaną świeże (nie mrożone) kg 350
3. 15851220-6 pierogi z soczewicą świeże (nie mrożone) kg 250
4. 15851220-6 pierogi z kapustą i grzybami świeże (nie mrożone) kg 120
5. 15313000-5 kopytka świeże (nie mrożone) kg 350
6. 15313000-5 kluski śląskie świeże (nie mrożone) kg 270
7. 15851220-6 uszka z kapustą i grzybami (nie mrożone) kg 8
8. 15851220-6 naleśniki z serem (nie mrożone) kg 200



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15851220-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie Nr 2 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. 15811100-7 chleb zwykły krojony – 900g szt 4300
2. 15811100-7 chleb razowy krojony – 600g szt 700
3. 15812100-4 paczek z dżemem w pudrze szt 600
4. 15612500-6 drożdżówka z serem – 100g szt 300
5. 15811400-0 bułka – 100g szt 500



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15811100-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie Nr 3 – Mięso i wędliny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. 15131400-9 żeberka paski mięsne świeże (nie mrożone) kg 90
2. 15131400-9 łopatka b/k świeża (nie mrożona) kg 380
3. 15131400-9 kości schabowo- karkowe świeże (nie mrożone) kg 1500
4. 15131130-5 kiełbasa krakowska kg 18
5. 15131130-5 kiełbasa zwyczajna (mięso wieprzowe min. 65%) kg 150
6. 15113000-3 karczek wieprzowy b/k świeży (nie mrożony) kg 400
7. 15113000-3 schab b/k świeży (nie mrożony) kg 600
8. 15113000-3 słonina b/s kg 70
9. 15113000-3 boczek surowy kg 20
10. 15131400-9 boczek wędzony kg 60
11. 15131134-3 kaszanka kg 60
12. 15131120-2 tuszonka kg 15
13. 15131400-9 mięso mielone wieprzowe świeże (bez dodatków ) kg 700



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15131400-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 4
Nazwa: Zadanie Nr 4 – Nabiał

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. 15512200-2 śmietana 18% – 360ml, 400ml, 500 ml l 1200
2. 15530000-2 masło extra – 200g kg 90
3. 15511400-7 mleko butelka lub folia 2% – 1l l 50
4. 15542200-1 twaróg kostka półtłusty – 250g kg 60
5. 15512200-2 ser żółty twardy 40% kg 50
6. 15551320-4 jogurt owocowy 150 g szt. 450



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15512200-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 5
Nazwa: Zadanie Nr 5 – Mrożonki, ryby mrożone

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. 15112000-6 ćwiartka kurczaka mrożona kg 500
2. 15112000-6 filet z kurczaka mrożony kg 350
3. 15229000-9 filet z dorsza mrożony kg 400
4. 15131640-3 flaki wołowe suche mrożone 1kg kg 350
5. 15331170-9 brokuł mrożony – 2,5kg kg 160
6. 15331170-9 fasola szparagowa mrożona – 2,5kg kg 300
7. 15112000-6 kurczak mrożony kg 150
8. 15331170-9 kalafior mrożony – 2,5kg kg 220
9. 15331170-9 marchew kostka mrożona – 2,5kg kg 10
10. 15331170-9 marchew z groszkiem mrożona – 2,5kg kg 190
11. 15332100-5 mieszanka kompotowa mrożona – 2,5kg kg 250
12. 15310000-4 placki ziemniaczane mrożone – 1,5kg kg 450
13. 15241200-1 płat śledziowy po wiejsku – 2,5kg wiadro kg 100
14. 15313000-5 truskawka mrożona – 2,5kg kg 220
15. 15313000-5 pyzy z mięsem mrożone kg 480
16. 15241200-1 filet śledziowy solony bez skóry kg 40
17. 15331170-9 włoszczyzna w słupkach kg 200



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15112000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 6
Nazwa: Zadanie Nr 6 – Owoce i warzywa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. 03222111-4 banan kg 80
2. 03221111-7 burak czerwony kg 450
3. 03221113-1 cebula kg 300
4. 03221100-7 czosnek główka szt. 10
5. 03221213-2 fasola „Jaś” kg 130
6. 03222321-9 jabłko kg 150
7. 03221410-3 kapusta biała kg 600
8. 03221410-3 kapusta młoda szt. 180
9. 03221410-3 kapusta czerwona kg 100
10. 03221410-3 kapusta pekińska kg 140
11. 15331142-4 kapusta kiszona kg 650
12. 03221000-6 koper zielony pęczek szt. 150
13. 03221000-6 natka pietruszki pęczek szt. 200
14. 03221270-9 ogórek zielony kg 180
15. 03110000-5 ogórek kiszony kg 180
16. 03221230-7 papryka świeża kg 70
17 03221240-0 pomidor kg 200
18. 03221100-7 por kg 270
19. 03222220-1 pomarańcza kg 50
20. 03221000-6 botwina pęczek szt. 140
21. 03221000-6 rzodkiewka pęczek szt. 180
22. 03221310-2 sałata zielona szt. 140
23. 03221000-6 szczypiorek pęczek szt. 180
24. 03221260-6 pieczarka kg 350
25. 03221000-6 seler kg 200
26. 03221112-4 marchew kg 650
27. 03212100-1 ziemniaki kg 8000
28. 03212100-1 ziemniaki młode kg 2000
29. 03222240-7 mandarynka kg 20


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222111-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 7
Nazwa: Zadanie Nr 7 – Artykuły spożywcze w opakowaniach zbiorczych - garmażeryjnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. 15870000-7 czosnek granulowany – 1kg szt. 2
2. 15871200-6 przyprawa do mięs – 1kg (Prymat lub równoważna) szt. 3
3. 15871200-6 przyprawa do kurczaka – 1kg (Prymat lub równoważna) szt. 3
4. 15871270-7 fix do gulaszu – 1kg szt. 3
5. 15332240-8 galaretka – 1kg szt. 200
6. 15870000-7 koper suszony – 0,2kg szt. 2
7. 15331427-6 koncentrat pomidorowy 30% – 0,9kg szt. 230
8. 15851100-9 makaron świderek 100% durum – 2kg szt. 140
9. 15851100-9 makaron kolanko 100% durum – 2kg szt. 20
10. 15851100-9 makaron rurki 100% durum szt. 20
11. 15851100-9 makaron kokardka 100% durum – 2kg szt. 20
12. 15851100-9 makaron nitka 100% durum – 2kg szt. 80
13. 15851100-9 makaron muszelka 100% durum – 2kg szt. 20
14. 15870000-7 natka pietruszki – 1kg szt. 5
15. 15870000-7 przyprawa do zup w płynie – 1l (Winiary, Maggi lub równoważna) szt. 45
16. 15610000-7 ryż długoziarnisty – 1kg szt. 200
17. 15891000-0 rosół z kury pasta – 1kg szt. 30
18. 15871260-4 sos grzybowy – 1kg szt. 1
19. 15871260-4 sos boloński – 1kg szt. 5
20. 15891400-4 zupa pieczarkowa – 1kg szt. 2
21. 15891400-4 zupa ogonowa – 1kg szt. 10
22. 15871270-7 przyprawa do ryb – 1kg szt. 1
23. 15891000-0 rosół wołowy pasta – 1kg szt. 3
24. 15891500-5 bulion grzybowy pasta – 1kg szt. 1
25. 15870000-7 papryka słodka mielona – 1kg szt. 1
26. 15830000-5 cukier wanilinowy – 32g szt. 25


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15871200-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 8
Nazwa: Zadanie Nr 8 – Artykuły spożywcze drobne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. 15412100-0 smalec – 200g kostka szt. 520
2. 15811000-6 bułka tarta – 0,5kg szt. 420
3. 15831200-4 cukier kryształ kg 420
4. 15872200-3 chrzan – 300g szt. 30
5. 03212213-6 groch łupany – 0,5kg szt. 120
6. 03142500-3 jajko ( L) szt. 4300
7. 15861200-3 kawa inka szt. 15
8. 03211900-2 kasza jęczmienna – 1kg kg 120
9. 03211900-2 kasza gryczana – 1kg kg 150
10. 15331470-2 kukurydza konserwowa – 400ml. szt. 140
11. 15870000-7 kwasek cytrynowy – 20g szt. 180
12. 15870000-7 liść laurowy – 6g szt. 140
13. 15871273-8 majonez – 600ml (Winiary lub równoważny) szt. 50
14. 15870000-7 przyprawa do flaków – 20g (Prymat lub równoważna) szt. 50
15. 03221270-9 ogórek konserwowy – 0,9l szt. 250
16. 15612100-2 mąka pszenna typ 500 – 1kg kg 380
17. 15612300-4 mąka ziemniaczana – 0,5kg szt. 12
18. 15871250-1 musztarda – 200g szt. 40
19. 15411200-4 olej – 1l szt. 300
20. 15872100-2 pieprz czarny mielony 15g szt. 300
21. 15872100-2 pieprz ziołowy – 30g szt. 60
22. 15872400-5 sól kuchenna – 1kg kg 350
23. 15872300-4 majeranek – 16g szt. 70
24. 15321700-1 sok-syrop – 500ml szt. 380
25. 15871270-1 przyprawa warzywna do potraw – 200g (Vegeta, Kucharek lub równoważna) szt. 600
26. 15870000-7 ziele angielskie – 15g szt. 120
27. 15863200-7 herbata granulowana – 100g szt. 15
28. 15893000-4 susz owocowy – 100g szt. 40
28. 15332200-6 kisiel owocowy – 40g szt. 1200
30. 15331462-3 groszek konserwowy – 400 ml puszka szt. 30
31. 15331135-2 grzyby suszone – 20g szt. 40
32. 15331462-3 ketchup – 1l szt. 10
33. 15871100-5 ocet – 1l szt. 15
34. 15331462-3 szczaw w słoiku – 0.9l szt. 60
35. 15871260-4 sos sałatkowo-koperkowy – 8g (Knorr lub równoważny) szt. 125



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.