eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowica › dostawa paliw ciekłych na potrzeby Gminy Sosnowica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-07



Ogłoszenie nr 763016-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.

Urząd Gminy w Sosnowicy:

dostawa paliw ciekłych na potrzeby Gminy Sosnowica

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Sosnowicy, krajowy numer identyfikacyjny 54579700000000, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 0-82 5912152
faks: 0-82 5912152
e-mail: sekretarz@sosnowica.pl
www: https://ugsosnowica.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa paliw ciekłych na potrzeby Gminy Sosnowica

Numer referencyjny: ZP.271.11.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: brak danych

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa paliw ciekłych na potrzeby Gminy Sosnowica”, polegających na
1) sukcesywnej dostawie oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego wraz z jego rozładunkiem na miejsce wskazane przez Zamawiającego do zbiorników na terenie Zamawiającego.
2) sukcesywnej dostawie oleju napędowego standardowego
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części – zadania:
Część I – sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. na miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z jego rozładunkiem do zbiorników na terenie wskazanym poniżej w pkt 5.
2) Olej napędowy grzewczy, opałowy, lekki ma spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z 2016 r., poz. 2008).
3) Zamawiający wymaga dostawy oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego odpowiadającego warunkom technicznym Polskiej Normy PN-C-96042:2001 dla gatunku L-1 o parametrach nie gorszych niż: 
Lp. Parametr / właściwość wartość
1. gęstość w temp. 15oC – nie większa niż 0,860 g/ml
2. wartość opałowa – nie mniejsza niż 42,6 MJ/Kg
3. temperatura zapłonu – nie mniejsza niż 56 o C
4. skład frakcyjny
do temperatury 250oC destyluje – nie więcej niż 65% v/v
do temperatury 350oC destyluje – nie mniej niż 85% v/v
5. temperatura płynięcia – nie wyższa niż - 20oC
6. pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej – nie większa niż 0,3% m/m
7. Zawartość siarki – nie większa niż 0,10% m/m
8. Zawartość wody – nie większa niż 200 mg/kg
9. Zawartość stałych ciał obcych – nie większa niż 24 mg/kg
10. Pozostałości po spopieleniu – nie większa niż 0,01% m/m
4) Przewidywana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy jest szacowana w ilości do 34 335 litrów oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego. Zamawiający zastrzega, że dostawy będą realizowane w ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, z tym że nie więcej niż 34 335 litrów.
5) Zamawiający wskazuje 4 miejsca dostawy do zbiorników, które znajdują się w miejscowościach:
a) Sosnowica trzy miejsca ze zbiornikami na terenie jednostek:
aa) Urząd Gminy w Sosnowica ul. Spokojna 10 – zbiornik/i 6000 litrów,
ab) Szkoła Podstawowa w Sosnowicy przy ul. Wojska Polskiego 27 – zbiornik/i 8000 litrów,
ac) Przedszkole w Sosnowicy, ul. Wyzwolenia 7 – zbiornik/i 1500 litrów
ad) Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Parczewska 4/2 – zbiornik/i 4 000 l
6) Dostawa oleju będzie realizowana w dostawach cząstkowych zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy w terminie do 3 dni roboczych od momentu wystosowania zapotrzebowania faksem, e-mailem lub telefonicznie.
7) Jednorazowe zapotrzebowanie nie może opiewać na mniejszą ilość niż 4.000 litrów oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego.
8) W ofercie należy podać cenę jednostkową za 1000 litrów (jeden tysiąc litrów) (w temperaturze referencyjnej 15 oC).
9) Cenę jednostkową należy przyjąć na podstawie notowanej ceny oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego zamieszczonej na stronie internetowej producenta oferowanego oleju z dnia 04.12.2020 r. (lub przed tym dniem, jeżeli w tym dniu cena nie była notowana).
10) Zamawiający przewiduje rozładunek oleju z autocysterny do zbiorników przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. Autocysterna dostarczająca olej opałowy ma być wyposażona w atestowany, zalegalizowany licznik prawidłowo wskazujący dostarczoną / zatankowaną ilość opału.
11) Według ogólnych danych od osób Zarządzających poszczególnymi placówkami, ich lokalizacja nie utrudnia dostaw autocysternami za wyjątkiem Przedszkola w Sosnowicy (jest konieczność użycia przewodu o długości ok. 10-15 m)
12) Podstawą do wystawienia faktury, będzie dostarczona ilość oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego w temperaturze referencyjnej 15°C wg potwierdzenia przyjęcia przez osobę do tego upoważnioną przez Zamawiającego.
13) W okresie realizacji umowy cena może ulec zmianie zależnie od zmian cen oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego oferowanego przez producenta do ceny oleju oferowanego przez Wykonawcę. Przy czym stosunek ceny oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego oferowanego przez producenta do ceny oleju oferowanego przez Wykonawcę przez okres obowiązywania umowy nie może być mniej korzystny dla Zamawiającego, zgodnie ze wzorem:
( w : o ) x 100%
gdzie:
o – cena oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego oferowanego przez producenta na jego stronie internetowej
w – cena oleju oferowanego przez Wykonawcę
14) Obliczenia muszą być aktualne na dzień zamieszczenia ogłoszenia przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 07.12.2020 r, a stosunek określony powyżej obu cen będzie stały przez cały okres obowiązywania zamówienia
15) Zapłata za zakupione paliwo dokonywane będzie przelewem każdorazowo po dokonaniu zakupów / dostaw na podstawie wystawionych faktur wg. cen producenta w dniu zakupu przy uwzględnieniu zapisów w punkcie 13.

Część II – sukcesywna dostawa oleju napędowego standardowego
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego spełniającego normę PN-EN 590 w gatunkach B,D,F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 roku na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2) Przewidywana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy jest szacowana w ilości do 12 000 litrów oleju napędowego. Zamawiający zastrzega, że dostawy będą realizowane w ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, z tym że nie więcej niż 12 000 litrów.
3) Jakość dostarczanego oleju napędowego musi odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu dostawy, w tym w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680) dla paliwa „ standardowego”, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz.U. z 2017r., poz. 247)
4) Zamawiający zastrzega, że nie będzie zobowiązany zakupić całego przedmiotu zamówienia. Wskazana wielkość jest wartością szacunkową. Dostawa oleju będzie realizowana w nie mniej niż 1.000 litrów oleju w dostawach cząstkowych zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
5) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy w terminie 3 dni roboczych od momentu wystosowania zapotrzebowania faksem, e-mailem lub telefonicznie.
6) W ofercie należy podać cenę jednostkową za 1000 litrów (w temperaturze referencyjnej 15 oC).
7) Cenę jednostkową należy przyjąć na podstawie notowanej ceny oleju napędowego zamieszczonej na stronie internetowej producenta oferowanego oleju napędowego z dnia 07.12.2020 r. (lub przed tym dniem, jeżeli w tym dniu cena nie była notowana).
8) W okresie realizacji umowy cena może ulec zmianie zależnie od zmian cen oleju napędowego oferowanego przez producenta do ceny oleju oferowanego przez Wykonawcę. Przy czym stosunek ceny oleju napędowego oferowanego przez producenta do ceny oleju oferowanego przez Wykonawcę przez okres obowiązywania umowy nie może być mniej korzystny dla Zamawiającego, zgodnie ze wzorem:
( wn : on ) x 100%
gdzie:
on – cena oleju napędowego oferowanego przez producenta jego stronie internetowej
wn – cena oleju napędowego oferowanego przez Wykonawcę
9) Obliczenia muszą być aktualne na dzień zamieszczenia ogłoszenia przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 07.12.2020 r, a stosunek określony powyżej obu cen będzie stały przez cały okres obowiązywania zamówienia
10) Podstawą do wystawienia faktury, będzie dostarczona ilość oleju napędowego w temperaturze referencyjnej 15°C wg potwierdzenia przyjęcia przez osobę do tego upoważnioną przez Zamawiającego
11) Zapłata za zakupione paliwo dokonywane będzie przelewem każdorazowo po dokonaniu zakupów / dostaw na podstawie wystawionych faktur wg. cen producenta w dniu zakupu przy uwzględnieniu zapisów w punkcie 8.


II.5) Główny kod CPV: 09.13.51.00

Dodatkowe kody CPV:
09.13.41.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, czyli obrotem paliwami ciekłymi udzieloną na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997 r. –Prawo energetyczne (Dz. U.2019.755 t.j. z dnia 2019.04.25 z późn. zm.);

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, czyli obrotem paliwami ciekłymi udzieloną na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997 r. –Prawo energetyczne (Dz. U.2019.755 t.j. z dnia 2019.04.25 z późn. zm.);

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ wzór umowy odpowiednio:
- dla ZADANIA I – w Załączniku Nr 1.1. do SIWZ;
- dla ZADANIA II – w Załączniku Nr 1.2. do SIWZ;
2. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnej.
1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w przypadku wystąpienia:
1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
2) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w zakresie terminu wykonania umowy.
3) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, w zakresie terminu wykonania umowy,
4) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego lub nie leży w interesie publicznym.
3. Wykonawca nie ma prawa wykonywać cesji, przeniesienia bądź obciążenia swoich praw lub obowiązków wynikających z Umowy, ani w inny sposób dążyć do ich zbycia bez uprzedniej, pisemnej zgodny Zamawiającego, pod rygorem nieważności
4. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcy w zakresie innym niż wskazany przez Wykonawcę w złożonej w postępowaniu ofercie.
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania lub zaniechania osób, którym zleca wykonanie części przedmiotu umowy.
6. W razie naruszenia przez Wykonawcę ust. 4 Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym oraz żądania kary umownej określonej w § 6 ust 1.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. na miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z jego rozładunkiem do zbiorników na terenie wskazanym poniżej w pkt 5.
2) Olej napędowy grzewczy, opałowy, lekki ma spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z 2016 r., poz. 2008).
3) Zamawiający wymaga dostawy oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego odpowiadającego warunkom technicznym Polskiej Normy PN-C-96042:2001 dla gatunku L-1 o parametrach nie gorszych niż: 
Lp. Parametr / właściwość wartość
1. gęstość w temp. 15oC – nie większa niż 0,860 g/ml
2. wartość opałowa – nie mniejsza niż 42,6 MJ/Kg
3. temperatura zapłonu – nie mniejsza niż 56 o C
4. skład frakcyjny
do temperatury 250oC destyluje – nie więcej niż 65% v/v
do temperatury 350oC destyluje – nie mniej niż 85% v/v
5. temperatura płynięcia – nie wyższa niż - 20oC
6. pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej – nie większa niż 0,3% m/m
7. Zawartość siarki – nie większa niż 0,10% m/m
8. Zawartość wody – nie większa niż 200 mg/kg
9. Zawartość stałych ciał obcych – nie większa niż 24 mg/kg
10. Pozostałości po spopieleniu – nie większa niż 0,01% m/m
4) Przewidywana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy jest szacowana w ilości do 34 335 litrów oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego. Zamawiający zastrzega, że dostawy będą realizowane w ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, z tym że nie więcej niż 34 335 litrów.
5) Zamawiający wskazuje 4 miejsca dostawy do zbiorników, które znajdują się w miejscowościach:
a) Sosnowica trzy miejsca ze zbiornikami na terenie jednostek:
aa) Urząd Gminy w Sosnowica ul. Spokojna 10 – zbiornik/i 6000 litrów,
ab) Szkoła Podstawowa w Sosnowicy przy ul. Wojska Polskiego 27 – zbiornik/i 8000 litrów,
ac) Przedszkole w Sosnowicy, ul. Wyzwolenia 7 – zbiornik/i 1500 litrów
ad) Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Parczewska 4/2 – zbiornik/i 4 000 l
6) Dostawa oleju będzie realizowana w dostawach cząstkowych zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy w terminie do 3 dni roboczych od momentu wystosowania zapotrzebowania faksem, e-mailem lub telefonicznie.
7) Jednorazowe zapotrzebowanie nie może opiewać na mniejszą ilość niż 4.000 litrów oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego.
8) W ofercie należy podać cenę jednostkową za 1000 litrów (jeden tysiąc litrów) (w temperaturze referencyjnej 15 oC).
9) Cenę jednostkową należy przyjąć na podstawie notowanej ceny oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego zamieszczonej na stronie internetowej producenta oferowanego oleju z dnia 04.12.2020 r. (lub przed tym dniem, jeżeli w tym dniu cena nie była notowana).
10) Zamawiający przewiduje rozładunek oleju z autocysterny do zbiorników przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. Autocysterna dostarczająca olej opałowy ma być wyposażona w atestowany, zalegalizowany licznik prawidłowo wskazujący dostarczoną / zatankowaną ilość opału.
11) Według ogólnych danych od osób Zarządzających poszczególnymi placówkami, ich lokalizacja nie utrudnia dostaw autocysternami za wyjątkiem Przedszkola w Sosnowicy (jest konieczność użycia przewodu o długości ok. 10-15 m)
12) Podstawą do wystawienia faktury, będzie dostarczona ilość oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego w temperaturze referencyjnej 15°C wg potwierdzenia przyjęcia przez osobę do tego upoważnioną przez Zamawiającego.
13) W okresie realizacji umowy cena może ulec zmianie zależnie od zmian cen oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego oferowanego przez producenta do ceny oleju oferowanego przez Wykonawcę. Przy czym stosunek ceny oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego oferowanego przez producenta do ceny oleju oferowanego przez Wykonawcę przez okres obowiązywania umowy nie może być mniej korzystny dla Zamawiającego, zgodnie ze wzorem:
( w : o ) x 100%
gdzie:
o – cena oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego oferowanego przez producenta na jego stronie internetowej
w – cena oleju oferowanego przez Wykonawcę
14) Obliczenia muszą być aktualne na dzień zamieszczenia ogłoszenia przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 07.12.2020 r, a stosunek określony powyżej obu cen będzie stały przez cały okres obowiązywania zamówienia
15) Zapłata za zakupione paliwo dokonywane będzie przelewem każdorazowo po dokonaniu zakupów / dostaw na podstawie wystawionych faktur wg. cen producenta w dniu zakupu przy uwzględnieniu zapisów w punkcie 13.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Sukcesywa dostawa oleju napedowego standardowego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego spełniającego normę PN-EN 590 w gatunkach B,D,F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 roku na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2) Przewidywana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy jest szacowana w ilości do 12 000 litrów oleju napędowego. Zamawiający zastrzega, że dostawy będą realizowane w ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, z tym że nie więcej niż 12 000 litrów.
3) Jakość dostarczanego oleju napędowego musi odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu dostawy, w tym w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680) dla paliwa „ standardowego”, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz.U. z 2017r., poz. 247)
4) Zamawiający zastrzega, że nie będzie zobowiązany zakupić całego przedmiotu zamówienia. Wskazana wielkość jest wartością szacunkową. Dostawa oleju będzie realizowana w nie mniej niż 1.000 litrów oleju w dostawach cząstkowych zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
5) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy w terminie 3 dni roboczych od momentu wystosowania zapotrzebowania faksem, e-mailem lub telefonicznie.
6) W ofercie należy podać cenę jednostkową za 1000 litrów (w temperaturze referencyjnej 15 oC).
7) Cenę jednostkową należy przyjąć na podstawie notowanej ceny oleju napędowego zamieszczonej na stronie internetowej producenta oferowanego oleju napędowego z dnia 07.12.2020 r. (lub przed tym dniem, jeżeli w tym dniu cena nie była notowana).
8) W okresie realizacji umowy cena może ulec zmianie zależnie od zmian cen oleju napędowego oferowanego przez producenta do ceny oleju oferowanego przez Wykonawcę. Przy czym stosunek ceny oleju napędowego oferowanego przez producenta do ceny oleju oferowanego przez Wykonawcę przez okres obowiązywania umowy nie może być mniej korzystny dla Zamawiającego, zgodnie ze wzorem:
( wn : on ) x 100%
gdzie:
on – cena oleju napędowego oferowanego przez producenta jego stronie internetowej
wn – cena oleju napędowego oferowanego przez Wykonawcę
9) Obliczenia muszą być aktualne na dzień zamieszczenia ogłoszenia przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 07.12.2020 r, a stosunek określony powyżej obu cen będzie stały przez cały okres obowiązywania zamówienia
10) Podstawą do wystawienia faktury, będzie dostarczona ilość oleju napędowego w temperaturze referencyjnej 15°C wg potwierdzenia przyjęcia przez osobę do tego upoważnioną przez Zamawiającego
11) Zapłata za zakupione paliwo dokonywane będzie przelewem każdorazowo po dokonaniu zakupów / dostaw na podstawie wystawionych faktur wg. cen producenta w dniu zakupu przy uwzględnieniu zapisów w punkcie 8.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.