eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skrzyszów › Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Skrzyszów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08



Ogłoszenie nr 762787-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.

Urząd Gminy Skrzyszów:

Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Skrzyszów

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Skrzyszów, krajowy numer identyfikacyjny 54899100000000, Skrzyszów 642, 33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 146 326 330
faks: 146 326 332
e-mail: sekretariat@ug.skrzyszow.pl
www: http://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Oferty należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ

Adres: Gmina Skrzyszów, 33-156 Skrzyszów 642

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Skrzyszów

Numer referencyjny: IR.271.39.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Skrzyszów i obejmuje:
1) usługi przewozowe osób na linii Łękawica-Skrzyszów-Tarnów stanowiąca część I zamówienia. Zamawiający przewiduje 4 kursy dziennie w soboty (z pominięciem świąt) tam i z powrotem na wskazanej trasie. Usługa realizowana będzie przy wykorzystaniu autobusu posiadającego co najmniej 44 miejsca siedzące.
2) usługi przewozowe osób na linii Szynwałd – Skrzyszów - Tarnów stanowiąca część II zamówienia. Zamawiający przewiduje 7 kursów dziennie w soboty (z pominięciem świąt) oraz 4 kursy dziennie w niedziele i święta (za wyjątkiem 4.04.2021 r. oraz 25.12.2021 r.), tam i z powrotem na wskazanej trasie. Usługa realizowana będzie przy wykorzystaniu autobusu posiadającego co najmniej 44 miejsca siedzące.
3) usługi przewozowe osób na linii Pogórska Wola – Ładna – Tarnów stanowiąca część III zamówienia. Zamawiający przewiduje 7 kursów dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku tam i z powrotem na wskazanej trasie. Usługa realizowana będzie przy wykorzystaniu autobusu posiadającego co najmniej 22 miejsca siedzące.
4) usługi przewozowe osób na linii Szynwałd (Świniogóra – Szkoła) – Skrzyszów (granica) stanowiąca część IV zamówienia. Zamawiający przewiduje 1 kurs dziennie w dni robocze tam i z powrotem na wskazanej trasie. Usługa realizowana będzie przy wykorzystaniu autobusu posiadającego co najmniej 9 miejsc siedzących.
2. Zadania przewozowe będą realizowane według wykazu tras dowozu oraz harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej SIWZ.
3. Zamawiający wymaga zapewnienia w środkach transportu (tj. autobusach przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia) rozwiązań technicznych służących zapewnieniu ich dostępności dla osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej zdolności ruchowej.


II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: W odniesieniu do kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1) posiadał uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób – obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska tj. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, dla części I, części II, części III oraz części IV zamówienia.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1) posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż
a. 20 000,00 zł dla części I zamówienia,
b. 70 000,00 zł dla części II zamówienia,
c. 90 000,00 zł dla części III zamówienia,
d. 25 000,00 zł dla części IV zamówienia,
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia dopuszcza się możliwość legitymowania się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę stanowiącą sumę ubezpieczeniową poszczególnych części.


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości dotyczące:
1) Potencjału technicznego Wykonawcy, tj. Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej po 1 autobusie dla części I, części II, części III, części IV pozwalającym zapewnić odpowiedni transport osób na poszczególnych trasach wskazanych w załączniku nr 7 oraz dodatkowo co najmniej 1 autobusem rezerwowym do każdej części zamówienia.
Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia dopuszcza się możliwość dysponowania 1 autobusem rezerwowym dla całego zamówienia.
Warunek posiadania taboru autobusowego zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada tabor jako właściciel lub, że ma prawo do korzystania na podstawie umowy leasingu, dzierżawy, najmu, użyczenia lub użytkowania.
2) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. Wykonawca wykaże się dysponowaniem kierowcami w ilości zapewniającej obsługę pojazdów przeznaczonych do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz pojazdów rezerwowych, tj.: 1 kierowcą do każdej części zamówienia, będących w ruchu oraz niezbędną rezerwę tj. obsługujących autobusy rezerwowe, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym określających wymagania w stosunku do kierowców.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie wymagał następujących dokumentów:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubi wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt. 1), 2), 3), składa odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 1282).
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 4 stosuje się.
6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy następującego dokumentu:
1) potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. kopii aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz.U. z 2019 r., poz. 2140 ze zm.).
2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy następujących dokumentów:
1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, w rozdziale V ust. 5 pkt. 1) SIWZ.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego dokumentów, o którym mowa w pkt. 1) niniejszego ustępu, Wykonawca może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy następujących dokumentów:
1) wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi, były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
2) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego,
3) dokumenty wymienione w rozdziale VI ust. 1-4 SIWZ.
4) zobowiązanie o którym mowa w rozdziale VI ust. 5 SIWZ (jeżeli dotyczy),
5) dowód wpłaty wadium
6) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji z otwarcia ofert)o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Ustala się wadium w wysokości:
 500,00 PLN /słownie: pięćset złotych 00/100/ dla części I zamówienia;
 1 500,00 PLN /słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100/ dla części II zamówienia;
 2 500,00 PLN /słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100/ dla części III zamówienia;
 500,00 PLN /słownie: pięćset złotych 00/100/ dla części IV zamówienia;

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Poziom emisji spalin normą EURO:10,00
Cena:60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego:30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności:
1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
a. przedłużenia się stanu epidemii lub zagrożenia epidemicznego bądź ograniczeń w zakresie poruszania się środkami publicznego transportu zbiorowego,
b. zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia zmiany wynika ze zmiany przepisów regulujących wykonanie przedmiot umowy.
c. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie umownym, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
d. działania osób trzecich uniemożliwiających lub utrudniających realizację umowy,
e. zastosowania art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, w przypadku gdy będzie miała wpływ na termin wykonania zamówienia
2) łącznego wynagrodzenia w przypadku:
a. o którym mowa w pkt 1) powyżej,
b. jednostronnego ograniczenia zleconych usług przewozowych przez dokonanie zmian w rozkładach jazdy i wynikającej z tego ilości wozokilometrów spowodowanych zmieniającym się popytem na usługi przewozowe;
c. zlecania wykonywania dodatkowych usług przewozowych z tytułu tras objazdowych w związku z prowadzonymi remontami dróg i zdarzeniami losowymi, lub z innych uzasadnionych przyczyn.
3) w przypadku zmian warunków ruchu drogowego lub w przypadku potrzeby wprowadzenia zmian wynikających z analiz oczekiwań pasażerów, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie zasad przygotowania i rozpowszechniania rozkładów jazdy, zasad dokonywania oceny jakości funkcjonowania komunikacji zbiorowej i rozliczeń zadań eksploatacyjnych, a także przebiegu tras,
4) Podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, nie wykonuje usługi z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, nie doszło do zawarcia umowy z Podwykonawcą,
5) Zamawiający przewiduje możliwość zamiany umowy w zakresie dotyczącym:
a. powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom,
b. wskazania innego zakresu podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie,
c. rezygnacji z podwykonawstwa,
d. zmiany podwykonawcy.
6) określonym w umowie wykazie podwykonawców określający, zakres i wartość wykonywanych usług pod warunkiem, że zapewni to prawidłową realizację umowy,


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 16.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na linii Łękawica-Skrzyszów-Tarnów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Skrzyszów i obejmuje usługi przewozowe osób na linii Łękawica-Skrzyszów-Tarnów stanowiąca część I zamówienia. Zamawiający przewiduje 4 kursy dziennie w soboty (z pominięciem świąt) tam i z powrotem na wskazanej trasie. Usługa realizowana będzie przy wykorzystaniu autobusu posiadającego co najmniej 44 miejsca siedzące.
2. Zadania przewozowe będą realizowane według wykazu tras dowozu oraz harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 8 do niniejszej SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Poziom emisji spalin normą EURO:10,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego:30,00
Część nr: 2
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na linii Szynwałd – Skrzyszów – Tarnów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Skrzyszów i obejmuje usługi przewozowe osób na linii Szynwałd – Skrzyszów - Tarnów stanowiąca część II zamówienia. Zamawiający przewiduje 7 kursów dziennie w soboty (z pominięciem świąt) oraz 4 kursy dziennie w niedziele i święta (za wyjątkiem 4.04.2021 r. oraz 25.12.2021 r.), tam i z powrotem na wskazanej trasie. Usługa realizowana będzie przy wykorzystaniu autobusu posiadającego co najmniej 44 miejsca siedzące.
2. Zadania przewozowe będą realizowane według wykazu tras dowozu oraz harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 8 do niniejszej SIWZ

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Poziom emisji spalin normą EURO:10,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego:30,00
Część nr: 3
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na linii Pogórska Wola – Ładna – Tarnów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Skrzyszów i obejmuje usługi przewozowe osób na linii Pogórska Wola – Ładna – Tarnów stanowiąca część III zamówienia. Zamawiający przewiduje 7 kursów dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku tam i z powrotem na wskazanej trasie. Usługa realizowana będzie przy wykorzystaniu autobusu posiadającego co najmniej 22 miejsca siedzące.
2. Zadania przewozowe będą realizowane według wykazu tras dowozu oraz harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 8 do niniejszej SIWZ

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Poziom emisji spalin normą EURO:10,00
Cena:60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego:30,00
Część nr: 4
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na linii Szynwałd (Świniogóra – Szkoła) – Skrzyszów (granica)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Skrzyszów i obejmuje usługi przewozowe osób na linii Szynwałd (Świniogóra – Szkoła) – Skrzyszów (granica) stanowiąca część IV zamówienia. Zamawiający przewiduje 1 kurs dziennie w dni robocze tam i z powrotem na wskazanej trasie. Usługa realizowana będzie przy wykorzystaniu autobusu posiadającego co najmniej 9 miejsc siedzących.
2. Zadania przewozowe będą realizowane według wykazu tras dowozu oraz harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 8 do niniejszej SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas podstawienia pojazdu zastępczego:30,00
Cena:60,00
Poziom emisji spalin normą EURO:10,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.