eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Troszyn › REMONT OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI TROSZYN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-03

Troszyn: REMONT OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI TROSZYN
Numer ogłoszenia: 76246 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Rolnictwa w Troszynie , ul. Polna 15, 07-405 Troszyn, woj. mazowieckie, tel. 029 767 10 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI TROSZYN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn REMONT OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI TROSZYN Inwestycja ma na celu usprawnienie pracy oczyszczalni oraz poprawę jej funkcjonowania. Zakresem swoim opracowanie obejmuje rozwiązania technologiczno- inżynierskie remontu istniejącego obiektu oczyszczalni ścieków w celu skutecznej realizacji procesu oczyszczania ścieków. Na terenie oczyszczalni w ramach inwestycji przewiduje się: - remontu istniejącego zbiornika ciągu technologicznego oczyszczalni ścieków - wyposażenie stacji dmuchaw i stacji odwodnienia osadu. -roboty ogólnobudowlane polegające na naprawie i adaptacji istniejących zbiorników betonowych Krótki opis procesu technologicznego Ścieki z terenu gminy Troszyn , dopływają kolektorem tłocznym do zbiornika buforowego .Pompy zainstalowane w zbiorniku buforowym zasilają kory reakcji SBR1 i SBR2. poziomy sterowania pomp wg schematu technologicznego . Osiągnięcie poziomu maksymalnego blokuje pracę pompy zasilająca komorę SBR. Układ sterowania musi zapewnić przejście pomp w ręcznie sterowany tryb usuwania części pływających tj. pracy jednej z pomp poniżej minimalnego poziomu sterowania .W komorach biologicznych SBR następuje cykliczny proces napowietrzania ścieków. Do napowietrzania wykorzystywane są odpowiednio dmuchawy D1, D2.Każda z dmuchaw zasila jedną komorę . Układ regulacji zawartości tlenu w ściekach opiera się na pomiarze rzeczywistej wartości stężenia tlenu rozpuszczonego w ściekach w komorze biologicznej za pomocą sondy tlenowej. Do stabilizacji tlenowej osadu w komorze KTSO wykorzystywana jest trzecia dmuchawa D3. Wydajność dmuchawy sterowana ręcznie przy pomocy przemiennika częstotliwośc Powstały w reaktorach osad , odprowadzany odpowiednio przez pompy P5 i P6, trafia do zbiornika osadu gdzie następuje jego stabilizacja. Zagęszczony osad może być wypompowany jest za pomocą pompy P7 powiązanej z pracą do stacji mechanicznego odwadniania osadu z prasą śrubową. Pompa P7 posiada funkcję ręcznego odprowadzania osadów ma poletka osadowe. Ścieki oczyszczone trafiają do pompowni ścieków oczyszczonych , skąd pompy P8,P9 odprowadzają ścieki do odbiornika. Poziomy sterowania pomp wg schematu technologicznego .osiągnięcie poziomu maksymalnego powoduje sygnał zamknięcia zasuw ZS1 i ZS3 Wykonawca od dnia przejęcia placu budowy do dnia odbioru robót przejmuje odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie oczyszczalni ścieków w tym stały odbiór ścieków z kanalizacji bez pogorszenia stopnia oczyszczania. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: * prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru robót Budowlanych , * wykonania na własny koszt wytyczenia trasy sieci ,oraz obsługi geodezyjnej, * Wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egzemplarzach, * przedstawienia aprobat technicznych , certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane-na dzień podpisania umowy * przedstawienia protokółów badań i sprawdzeń urządzeń z rozruchu dopuszczających do eksploatacji,. * dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt ,swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia * odtworzenie uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt, * zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczających do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo budowlane tj. posiadających certyfikat, * Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej i technologii, * zapewnienia i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy oraz robót poza placem budowy, a w szczególności : zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji, * Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub w przedmiarze robót zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, materiałów lub wyposażenia należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów, urządzeń i wyposażenia w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały, urządzenia i wyposażenie przyjęte do wyceny : winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia , wyposażenie i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego * zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty. * Obowiązkiem Wykonawcy jest szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną i proponowanym procesem technologicznym oczyszczania ścieków , gdyż warunkiem odbioru końcowego będzie osiągnięcie pozytywnych wyników oczyszczania. Zastosowane urządzenia powinny posiadać parametry określone jak w dokumentacji technicznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.25.22.10 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania wody 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.25.21.24 - Przepompowywanie 45.25.21.40 - Roboty budowlane w zakresie zakładów odwadniania osadów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść Wadium w wysokości 20.000,00zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych a) Wadium może być wniesione jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp,tj; -pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U Nr 109,poz.1158 oraz z 2002r Nr 25, poz 253,Nr 66,poz.596 i Nr 216, poz.1824) b) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Zakład Obsługi Rolnictwa w Troszynie prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Goworowie Oddział w Troszynie nr rachunku 80 8915 0003 0012 1880 2000 0010 z dopiskiem Remont oczyszczalni ścieków w miejscowości Troszyn Za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew ( wniesienie ) środków na rachunek Zamawiającego. c) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzenie wniesienia wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Zakład Obsługi Rolnictwa w Troszynie ul Polna 15, 07-405 Troszyn a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. d) Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wymagana formą wadium zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. e) Okoliczności i zasady zwrotu wadium , jego przypadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg metody spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże ,że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną, polegającą na budowie, ,przebudowie remoncie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wartości co najmniej 1.000.000,00zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg metody spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych wraz z opłaconymi składkami ubezpieczeniowymi we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego , ze wskazaniem tej osoby, - jedna osobę pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych wraz z opłaconymi składkami ubezpieczeniowymi we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego , ze wskazaniem tej osoby, Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień sanitarnych i elektrycznych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, sanitarne i elektryczne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008 r., Nr 63 poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg metody spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

9. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treść oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian: 1) Termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. b) zaistniałych warunków geologicznych, terenowych, archeologicznych, wodnych, np. niewypałów, niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, utrudniających wykonanie umowy, c) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany. d) wstrzymania przez Zamawiającego robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. Nie dotyczy to okoliczności wstrzymania robót przez inspektora nadzoru Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę. e) konieczność wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji, f) nadzwyczajne i niesprzyjające warunki atmosferyczne. g)konieczności wykonania robót zamiennych ,dodatkowych , których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego . W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionego w literach a-g), termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. 2) Wysokość ceny ryczałtowej brutto w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia. 3) Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy-zgodnie z art. 149, ust. 1 Pzp. 4) Rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenia terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę. 5) Zmiana sposobu rozliczania za wykonane roboty w przypadku zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia 6) Zmiana kierownika, kierownika budowy, kierowników robót bądź inspektorów nadzoru w przypadku śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych, dotyczących w/w osób. W przypadku zmiany nowych kierowników budowy bądź robót osoba ta musi spełnić wymagania określone w SIWZ dla tych osób. 7) Oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy 8) Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.troszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Rolnictwa w Troszynie ul Polna 15 07-405 Troszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Obsługi Rolnictwa w Troszynie ul Polna 15 07-405 Troszyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarkii ludności wiejskiej objetego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.