eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, drukarek oraz infokiosku na potrzeby Urzędu Miejskiego w Darłowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Darłowo: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, drukarek oraz infokiosku na potrzeby Urzędu Miejskiego w Darłowie
Numer ogłoszenia: 76244 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Darłowie , Plac Tadeusza Kościuszki 9, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3142223 w. 231, faks 094 3142333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.darlowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, drukarek oraz infokiosku na potrzeby Urzędu Miejskiego w Darłowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. CZĘŚĆ I - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania o parametrach nie gorszych niż wymienione w zał. Nr 1 do niniejszej S.I.W.Z. 2. CZEŚĆ II - Dostawa drukarek o parametrach nie gorszych niż wymienione w załączniku Nr 2 do niniejszej S.I.W.Z. 3. CZĘŚĆ III - Dostawa infokiosku o parametrach nie gorszych niż wymienione w załączniku Nr 3 do niniejszej S.I.W.Z. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach Nr 1, 2 i 3, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej s.i.w.z..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.11.00 - Terminale komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca biorący udział w przetargu nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca zobowiązany jest spełnić warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na: 1) notebook 17 cali, 12 cali, 18 cali - nie krótszy niż 2 lata, 2) notebook 15,4 cala - min. 1 rok, 3) desktop midi - nie krótszy niż 3 lata, 4) drukarki - min. 1 rok, 5) monitory - nie krótszy niż 3 lata, 6) serwer plików - min. 1 rok, 7) serwer - nie krótszy niż 3 lata, 8) Access Point - router - nie krótszy niż 2 lata, 9) infokiosk - nie krótszy niż 2 lata. UWAGA! Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, na mocy art. 24, ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ją akceptuje, 4. oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy, 5. oświadczenie, że Wykonawca akceptuje podany w s.i.w.z. termin związania złożoną ofertą, 6. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 s.i.w.z., 7. termin realizacji przedmiotu zamówienia - nie dłuższy niż 20 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy, 8. propozycję okresu gwarancji na dostarczony sprzęt: 1) notebook 17 cali, 12 cali, 18 cali - nie krótszy niż 2 lata, 2) notebook 15,4 cala - min. 1 rok, 3) desktop midi - nie krótszy niż 3 lata, 4) drukarki - min. 1 rok, 5) monitory - nie krótszy niż 3 lata, 6) serwer plików - min. 1 rok, 7) serwer - nie krótszy niż 3 lata, 8) Access Point - router - nie krótszy niż 2 lata, 9) infokiosk - nie krótszy niż 2 lata, 9. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 10. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 11. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 lub art. 24 ust. pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.darlowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Darłowie, Plac T. Kościuszki 9, 76-150 Darłowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Darłowie, Plac T. Kościuszki 9, 76-150 Darłowo, Sekretariat pok. 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania o parametrach nie gorszych niż wymienione w zał. Nr 1 do niniejszej S.I.W.Z..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.31.32-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek o parametrach nie gorszych niż wymienione w załączniku Nr 2 do niniejszej S.I.W.Z..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa infokiosku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa infokiosku o parametrach nie gorszych niż wymienione w załączniku Nr 3 do niniejszej S.I.W.Z..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.