eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa odśnieżania terenów zewnętrznych i połaci dachowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-04



Ogłoszenie nr 762397-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.

8 Baza Lotnictwa Transportowego:

Usługa odśnieżania terenów zewnętrznych i połaci dachowych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: 8 Baza Lotnictwa Transportowego, krajowy numer identyfikacyjny 35013887100000, Kraków 50, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 261 136 250
faks: 261 136 280
e-mail: balice.zamowienia@ron.mil.pl
www: www.8bltr.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.8bltr.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.8bltr.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: 8. Baza Lotnictwa Transportowego w Krakowie - Balicach, 30-901 Kraków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odśnieżania terenów zewnętrznych i połaci dachowych

Numer referencyjny: 28/SI/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odśnieżania utwardzonych terenów zewnętrznych, odśnieżanie połaci dachowych i usuwania liści z rynien. Zamówienie będzie realizowanie
w zakresie czterech zadań:
1.1. Zadanie nr 1 – odśnieżanie powierzchni utwardzonych, odśnieżanie połaci dachowych, usuwanie liści z rynien w 8. Bazie Lotnictwa Transportowego, w obiekcie technicznym RCI Kraków – RWT Balice oraz w obiekcie technicznym 3 BRT – 360PRDZ;
1.2. Zadanie nr 2 – odśnieżanie powierzchni utwardzonych, odśnieżanie połaci dachowych, usuwanie liści z rynien w WKU Nowy Targ;
1.3. Zadanie nr 3 – odśnieżanie powierzchni utwardzonych, odśnieżanie połaci dachowych, usuwanie liści z rynien w WKU Oświęcim;
1.4. Zadanie nr 4 – odśnieżanie powierzchni utwardzonych, odśnieżanie połaci dachowych, usuwanie liści z rynien w WOT Oświęcim;
2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę (o ile występuje), na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia, wszystkich osób bezpośrednio realizujących zamówienie w zakresie poszczególnych zadań, czyli wykonujących usługi określone w zał. nr 4 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”.
3. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
3.1. zał. nr 3 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”;
3.2. zał. nr 4 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
3.3. zał. nr 5 A – D do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa zadanie nr 1- 4”


II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. w zakresie zadania nr 1 dysponuje zgodnie z zał. nr 6 A do SIWZ:
a) minimum 4 osobami, bezpośrednio realizującymi zamówienie, czyli wykonującymi usługi określone w zał. nr 4 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
oraz
b) jedną osobą do nadzoru i kontroli (Zamawiający nie dopuszcza łączenia przez tą osobę funkcji określonej w ppkt. a));
2. w zakresie zadania nr 2 dysponuje minimum 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - zgodnie z zał. nr 6 B do SIWZ;
3. w zakresie zadania nr 3 dysponuje minimum 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - zgodnie z zał. nr 6 C do SIWZ;
4. w zakresie zadania nr 4 dysponuje zgodnie z zał. nr 6 D do SIWZ:
a) minimum 3 osobami, bezpośrednio realizującymi zamówienie, czyli wykonującymi usługi określone w zał. nr 4 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”
oraz
b) jedną osobą do nadzoru i kontroli (Zamawiający nie dopuszcza łączenia przez tą osobę funkcji określonej w ppkt. a));
- wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający nie dopuszcza w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 4 łączenia funkcji osób, wymienionych w pkt. III ppkt. 5, w pkt. V ppkt. 1.3.1. b) oraz w pkt. V ppkt. 1.3.4. b).
5. w zakresie zadania nr 1 - wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi w zakresie odśnieżania terenów zewnętrznych i połaci dachowych, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
6. w zakresie zadania nr 4 - wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi w zakresie odśnieżania terenów zewnętrznych, o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy – w przypadku gdy Zamawiający nie będzie mógł samodzielnie pobrać dokumentu z ogólnodostępnych, bezpłatnych baz danych.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacjami o zakresie wykonywanych przez nie czynności i podstawie do dysponowania tymi osobami, przy uwzględnieniu warunku opisanego w pkt. V ppkt 1.3.1 i/lub 1.3.2 i/lub 1.3.3 i/lub 1.3.4 niniejszej SIWZ – sporządzony zgodnie z zał. nr 6 A – D do SIWZ – „Wykaz osób”, w zakresie zadań, na które Wykonawca składa ofertę;
2. wykaz usług wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie – sporządzony zgodnie z zał. nr 7 A - B do SIWZ – „Wykaz wykonanych usług”, w zakresie zadania nr 1 i/lub 4;


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - „Oferta”.
2. Prawidłowo wypełniony zał. nr 5 A – D do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 4”.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin przystąpienia do odśnieżania dachów:15,00
Termin przystąpienia do odśnieżania dróg, placów, parkingów i chodników:15,00
Cena:70,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie określonym w § 14 zał. nr 3 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 14.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: odśnieżanie powierzchni utwardzonych, odśnieżanie połaci dachowych, usuwanie liści z rynien w 8. Bazie Lotnictwa Transportowego, w obiekcie technicznym RCI Kraków – RWT Balice oraz w obiekcie technicznym 3 BRT – 360PRDZ

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

odśnieżanie powierzchni utwardzonych, odśnieżanie połaci dachowych, usuwanie liści z rynien w 8. Bazie Lotnictwa Transportowego, w obiekcie technicznym RCI Kraków – RWT Balice oraz w obiekcie technicznym 3 BRT – 360PRDZ:
- 8. Baza Lotnictwa Transportowego – 32-083 Balice, ul. Medweckiego 10;
- obiekt techniczny RCI Kraków – RWT Balice – 32-083 Cholerzyn, ul. Przemysłowa;
- obiekt techniczny 3 BRT – 360PRDZ – 32-084 Brzoskwinia;


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin przystąpienia do odśnieżania dachów:15,00
Cena:70,00
Termin przystąpienia do odśnieżania dróg, placów, parkingów i chodników:15,00
Część nr: 2
Nazwa: odśnieżanie powierzchni utwardzonych, odśnieżanie połaci dachowych, usuwanie liści z rynien w WKU Nowy Targ

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

odśnieżanie powierzchni utwardzonych, odśnieżanie połaci dachowych, usuwanie liści z rynien w WKU Nowy Targ:
- WKU Nowy Targ - 34-400 Nowy Targ, os. Bór 10


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin przystąpienia do odśnieżania dróg, placów, parkingów i chodników:15,00
Cena:70,00
Termin przystąpienia do odśnieżania dachów:15,00
Część nr: 3
Nazwa: odśnieżanie powierzchni utwardzonych, odśnieżanie połaci dachowych, usuwanie liści z rynien w WKU Oświęcim

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

odśnieżanie powierzchni utwardzonych, odśnieżanie połaci dachowych, usuwanie liści z rynien w WKU Oświęcim:
-WKU Oświęcim - 32-600 Oświęcim, ul. Orzeszkowej 9


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin przystąpienia do odśnieżania dachów:15,00
Cena:70,00
Termin przystąpienia do odśnieżania dróg, placów, parkingów i chodników:15,00
Część nr: 4
Nazwa: odśnieżanie powierzchni utwardzonych, odśnieżanie połaci dachowych, usuwanie liści z rynien w WOT Oświęcim

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

odśnieżanie powierzchni utwardzonych, odśnieżanie połaci dachowych, usuwanie liści z rynien w WOT Oświęcim:
- WOT Oświęcim – 32-600 Oświęcim, os. Rtm. Pileckiego 37


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin przystąpienia do odśnieżania dachów:15,00
Termin przystąpienia do odśnieżania dróg, placów, parkingów i chodników:15,00
Cena:70,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.