eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Realizacja elementów projektu pn.European Clusters and Regions for Eco-Innovation Network Plus - ECREIN+ (Europejska sieć regionów na rzecz innowacji ekologicznych ECREIN+ - program INTERREG IVC)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Kraków: Realizacja elementów projektu pn.: European Clusters and Regions for Eco-Innovation Network Plus - ECREIN+ (Europejska sieć regionów na rzecz innowacji ekologicznych ECREIN+ - program INTERREG IVC)
Numer ogłoszenia: 76238 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja elementów projektu pn.: European Clusters and Regions for Eco-Innovation Network Plus - ECREIN+ (Europejska sieć regionów na rzecz innowacji ekologicznych ECREIN+ - program INTERREG IVC).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja elementów projektu pn.: European Clusters and Regions for Eco-Innovation Network Plus - ECREIN+ (Europejska sieć regionów na rzecz innowacji ekologicznych ECREIN+ - program INTERREG IVC). 2.Zamówienie obejmuje: a)Przygotowanie raportu o charakterze state of the art (tj. aktualnego stanu wiedzy w danej dziedzinie) odnoszącego się do sposobu wykonywania przekrojowych pomiarów statystycznych dotyczących sektora środowiskowych towarów i usług. Raport analizować będzie źródła danych statystycznych, ewidencje i rejestry, na poziomie regionalnym i krajowym (wersja polska i angielska). b)Aktualizację, posiadanej przez Zamawiającego, bazy danych dotyczącej podmiotów sektora środowiskowych towarów i usług, w oparciu o przekazaną przez Zamawiającego metodologię przyjętą do tworzenia bazy oraz definicje i klasyfikację ww. sektora (wersja polska i angielska). c)Przegląd i aktualizację zestawienia instrumentów finansowych wspierających eko-innowacje w Małopolsce (wersja polska i angielska). d)Uzupełnienie, we współpracy z Zamawiającym, kwestionariusza dla Małopolski dotyczącego regionalnej polityki i narzędzi wspierających działania eko-innowacyjne (wersja polska i angielska całego kwestionariusza). e)Przygotowanie raportu dotyczącego regionalnej polityki i narzędzi wspierających działania eko-innowacyjne na podstawie wypełnionego kwestionariusza (lit. d) dla Małopolski (wersja polska i angielska). f)Przeprowadzenie, dostarczonej przez Zamawiającego, ankiety dla przedsiębiorców sektora środowiskowych towarów i usług (ankietyzacja co najmniej 25 podmiotów). g)Przygotowanie zestawienia danych uzyskanych w wyniku ankietyzacji (lit. f) przedsiębiorców (wersja polska i angielska). h)Przygotowanie 2 prezentacji multimedialnych (20 min. każda) na spotkania regionalnej platformy projektu ECREIN+ (wersja polska i angielska). Tematyka prezentacji zostanie ustalona przez Zamawiającego w porozumieniu z Leaderem Projektu ECREIN+ i przekazana Wykonawcy najpóźniej 2 tygodnie przed ustalonymi terminami spotkań. i)Przygotowanie sprawozdań z 2 posiedzeń regionalnej platformy projektu ECREIN+, w porozumieniu z kierownikiem projektu ECREIN+ ze strony Zamawiającego (wersja polska i angielska). j)Przygotowanie prezentacji multimedialnej (20 min.) na spotkanie robocze partnerów projektu (czerwiec 2011/Bułgaria), w porozumieniu z kierownikiem projektu ze strony Zamawiającego (wersja polska i angielska). Tematyka prezentacji zostanie ustalona w porozumieniu z gospodarzem spotkania roboczego, Regionem Stara Zagora, i przekazana Wykonawcy przez kierownika projektu ze strony Zamawiającego najpóźniej na 2 tygodnie przed ustalonym terminem spotkania. k)Przygotowanie, w porozumieniu z kierownikiem projektu ECREIN+ ze strony Zamawiającego, 3 prezentacji multimedialnych (20 min. każda) w języku polskim i angielskim, na konferencję informacyjno - promocyjną projektu organizowaną (październik/listopad 2011) w Małopolsce. Tematyka prezentacji zostanie ustalona przez Zamawiającego w porozumieniu z pozostałymi partnerami projektu ECREIN+ i przekazana Wykonawcy w terminie co najmniej 4 tygodni przed ustaloną datą konferencji. l)Przygotowanie, w języku polskim i angielskim, sprawozdania z realizacji projektu w roku 2011, w porozumieniu z kierownikiem projektu ECREIN+ ze strony Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 79.31.10.00 - Usługi w zakresie ankiet 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu dokonania oceny spełnienia dla tego warunku w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, doświadczeniem w wykonaniu co najmniej dwóch usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, uważa się: usługi związane z realizacją projektów środowiskowych, obejmujące w swoim zakresie przygotowanie np. analiz, ankiet, raportów, opracowań, podręczników, prezentacji, bądź świadczenie usług doradczych dotyczących realizacji projektów środowiskowych, o wartości usługi w wysokości co najmniej 20 000 zł brutto, każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu dokonania oceny spełnienia dla tego warunku w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3, zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w realizacji lub współrealizacji, co najmniej 2 projektów unijnych w dziedzinie ochrony środowiska oraz co najmniej jedna z tych osób posługuje się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym w mowie i w piśmie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu dokonania oceny spełnienia dla tego warunku w niniejszym postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego - zła. nr 4 do siwz.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 6 do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pani Beata Chadzińska tel. 12 63 03 176, Departament Środowiska, Rolnictwa i Geodezji UMWM, ul. Racławicka 56, 30 - 017 Kraków (pokój 407, IV p.- stary budynek).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Osobiście/pocztą kurierską: Departament Środowiska, Rolnictwa i Geodezji UMWM, Kraków, ul. Racławicka 56 (pok. 252, IIp.- nowy budynek). Pocztą: ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.:European Clusters and Regions for Eco-Innovation Network Plus - ECREIN+ w ramach Programu INTERREG IVC współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.