eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz podtlenku azotu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-03

Wałbrzych: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz podtlenku azotu.
Numer ogłoszenia: 76208 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz podtlenku azotu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz podtlenku azotu. Liczba pakietów - 23 Pakiet nr 1 - Set pediatryczny do przetaczania krwi Pakiet nr 2 - Czujnik jednorazowy Sp02, rzep do mocowania czujników Pakiet nr 3 - Elektroda noworodkowa przezierna w promieniach RTG Pakiet nr 4 - Jednorazowy czujnik do pomiaru Spo2 na stopę lub rękę do pulsoksymetru NELLCORN Pakiet nr 5 - Kateter do karmienia Pakiet nr 6 - Dren o małej średnicy z zastawką Safeflow, drenik Y o małej średnicy z 2 zastawkami Safeflow Pakiet nr 7 - Układ oddechowy jednorazowego użytku do aparatu do resuscytacji NEOPUFF Pakiet nr 8 - Zestaw uniwersalny do przetaczania płynów infuzyjnych Pakiet nr 9 - Staza gumowa Pakiet nr 10 - Igła do znieczulenia podpajęczynówkowego Pakiet nr 11 - Szczypce biopsyjne, szczotki do gniazd endoskopów Pakiet nr 12 - Przedłużacz do pomp infuzyjnych bursztynowy Pakiet nr 13 - Żel do ultrasonografii Pakiet nr 14 - Nerka jednorazowego użytku Pakiet nr 15 - Zestaw do diagnostycznego płukania otrzewnej Pakiet nr 16 - Igły jednorazowego uzytku do wstrzykiwań insulinowych typu < pen > Pakiet nr 17 - Łyżki do laryngoskopu Pakiet nr 18 - Dreny z tępym trokarem do drenażu klatki piersiowej Pakiet nr 19 - Szyna unieruchamiająca na palec Pakiet nr 20 - Uchwyt do lampy operacyjnej Pakiet nr 21 - Sterylna osłona na uchwyt do lamp Pakiet nr 22 - Materiał opatrunkowy Pakiet nr 23 - Podtlenek azotu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.11.10-4, 24.11.15.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu w PLN : dla pakietu nr 1 : 108,00 zł., dla pakietu nr 2 : 427,35 zł., dla pakietu nr 3 : 12,42 zł., dla pakietu nr 4 : 1 575,00 zł., dla pakietu nr 5 : 68,08 zł., dla pakietu nr 6 : 85,28 zł., dla pakietu nr 7 : 188,90 zł., dla pakietu nr 8 : 46,50 zł., dla pakietu nr 9 : 15,00 zł., dla pakietu nr 10 : 14,58 zł., dla pakietu nr 11 : 292,50 zł., dla pakietu nr 12 : 73,80 zł., dla pakietu nr 13 : 22,56 zł., dla pakietu nr 14 : 46,50 zł., dla pakietu nr 15 : 144,00 zł., dla pakietu nr 16 : 165,00 zł., dla pakietu nr 17 : 2 168,40 zł., dla pakietu nr 18 : 13,30 zł., dla pakietu nr 19 : 52,50 zł., dla pakietu nr 20 : 144,00 zł., dla pakietu nr 21 : 12,45 zł., dla pakietu nr 22 : 5 165,18 zł., dla pakietu nr 23 : 151,20 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Konto bankowe: Bank Zachodni WBK S.A. 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona, jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. Informacje dodatkowe: 1) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego, 2) w przypadku wnoszenia wadium w innej formie, kopię dokumentu należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 3) wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 Pzp, 4) Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5) Wadium wniesione na podstawie art. 45 ust. 6 ustawy pzp w innej formie niż pieniądzu, winno zawierać, niebudzące wątpliwości interpretacyjnych zapisy dotyczące wypłaty i zatrzymania wadium przez Zamawiającego. W szczególności dotyczy to przesłanek zawartych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, poprzez wyszczególnienie w zapisach wszystkich przypadków umożliwiających zatrzymanie Zamawiającemu wadium i jego bezwarunkowej wypłaty, po spełnieniu któregokolwiek z warunków określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadanie aktualnego zaświadczenia własciwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. : 1) posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia dostaw - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych Opis oraz fotografie przedmiotu zamówienia w języku polskim z dokładnym wskazaniem, której pozycji dotyczy dany opis i fotografia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdrowie.walbrzych.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Set pediatryczny do przetaczania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Set pediatryczny do przetaczania krwi szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czujnik jednorazowy SpO2, rzep do mocowania czujników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czujnik Jednorazowy SpO2 szt. 600 2. Rzep do mocowania czujnika szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elektroda noworodkowa przezierna w promieniach RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda noworodkowa przezierna w promienich RTG szt. 306.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jednorazowy czujnik do pomiaru Spo2 na stopę lub rękę do pulsoksymetru NELLCORN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czujnik jednorazowy, sterylny, nie zawierający lateksu, samoprzylepny dla noworodków poniżej 3 kg lub dorosłych powyżej 40 kg, w kształcie - sensor w technologii Nellcor OxiMax, kalibrowany cyfrowo i analogowo, posiadający wewnętrzna pamięć zdarzenia spadku saturacji. Czujnik prawidłowo identyfikowany przez monitory pracujace w tej samej technologii. szt. 750 2. Czujnik jednorazowy, sterylny, nie zawierający lateksu, samoprzylepny dla niemowląd od 3 kg do 20 kg , w kształcie - sensor w technologii Nellcor OxiMax, kalibrowany cyfrowo i analogowo, posiadający wewnętrzna pamięć zdarzenia spadku saturacji. Czujnik prawidłowo identyfikowany przez monitory pracujace w tej samej technologii. szt. 750.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kateter do karmienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kateter do karmienia ch04 dł. 40 cm szt. 500 2. Kateter do karmienia ch06 dł. 40 cm szt. 5 000 3. Kateter do karmienia ch08 dł. 40 cm szt. 4 500 4. Kateter do karmienia ch10 dł. 40 cm szt. 300 5. Kateter do karmienia ch12 dł. 40 cm szt. 120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dren o małej średnicy z zastawką Safeflow, drenik Y o małeś średnicy z 2 zastawkami Safeflow.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dren o małej średnicy z zastawką Safeflow, średnica wewnętrzna 1.0 mm długości 10 cm szt. 500 2. Drenik Y o małej średnicy z 2 zastawkami Safeflow, średnica wewnętrzna 1.0 mm, dł. 12 cm szt. 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Układ oddechowy jednorazowego użytku do aparatu do resuscytacji NEOPUFF.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ramię wdechowe z zastawką PEEP szt. 200 2. Maseczki szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw uniwersalny do przetaczania płynów infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw uniwersalny do przetaczania płynów infuzyjnych kompatybilny z pompą infuzyjną HOSPIRA - PLUM A+ szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Stazy gumowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stazy gumowe szt. 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Igła do znieczulenia podpajęczynówkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do znieczulenia podpakęczynówkowego typ Standard 18G x 90 mm szt. 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Szczypce biopsyjne, szczotki do gniazd endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczypce biopsyjne dł. 1550 szt. 40 2. Szczypce biopsyjne dł. 1150 szt. 300 3. Szczotka do gniazd endoskopów - długa op. 8 4. Szczotka do gniazd endoskopów - krótka op. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przedłużacz do pomp infuzyjnych bursztynowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacz do pomp infuzyjnych bursztynowy szt. 12 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Żel do ultrasonografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel do ultrasonografii szt. 800.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Nerka jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nerka jednorazowego użytku szt. 12 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zestaw do diagnostycznego płukania otrzewnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do diagnostycznego płukania otrzewnej szt. 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Igły jednorazowego użytku do wstrzykiwań insulinowych typy pen.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły jednorazowego użytku do wstrzykiwań insulinowych typy pen szt. 55 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Łyżki do laryngoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dzieci szt. 1 000 2. Dorośli - średnie szt. 6 000 3. Dorośli - duże szt. 6 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dreny z tępym trokarem do drenażu klatki piersiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dreny z tępym trokarem do drenażu klatki piersiowej szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Szyna unieruchamiająca na palec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szyna unieruchamiająca na palec Rozm S szt. 50 2. Szyna unieruchamiająca na palec Rozm M szt. 50 3. Szyna unieruchamiająca na palec Rozm L szt. 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Uchwyt do lampy operacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Standardowy uchwyt do ustawiania lamp MARLUX i MARLED przeznaczony do sterylizacji parowej w temp. 134° C szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Sterylna osłona na uchwyt do lamp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna osłona na uchwyt lampy operacyjnej o średnicy kołnierza 120 mm i głębokości 140 mm. Otwór o średnicy 15mm - zapobiegający spadaniu. szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Materiał opatrunkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiał opatrunkowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Podtlenek azotu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podtlenek azotu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.