eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › Wdrożenia systemu zarządzania jakością w placówce oświatowej ISO 9001

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Opole Lubelskie: Wdrożenia systemu zarządzania jakością w placówce oświatowej ISO 9001
Numer ogłoszenia: 76196 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Konarskiego , ul. Kolejowa 2, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 827 21 75, faks 81 827 21 75.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://zszopolelubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenia systemu zarządzania jakością w placówce oświatowej ISO 9001.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia wdrożenie systemu zarządzania jakością w placówce oświatowej ISO 9001 w ramach projektu pt.: Wszechstronna edukacja gwarancją sukcesu zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 3.1. Zamówienie składa się z następujących części: Część nr 1 Wdrożenie systemu zarządzania jakością w placówce oświatowej ISO 9001 Etap I 1. Diagnoza w zakresie istniejącego systemu zarządzania, przegląd struktury dokumentacji oraz istniejących procedur, instrukcji i formularzy. 2. Powołanie Przedstawiciela kierownictwa- Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania oraz grupy wdrożeniowej. Etap II 1. Szkolenie kadry zarządzającej i grupy wdrożeniowej w zakresie systemu zarządzania jakością: Wymagania normy ISO 9001:2008, Rola Przedstawiciela kierownictwa, Podejście procesowe i modelowanie procesów, Korzyści z wdrożenia SZJ, Program komputerowy: narządzie informatyczne do tworzenia całkowitej dokumentacji systemu zarządzania. Etap III Ustalenie obszaru i zakresu obowiązywania systemu. Identyfikacja i modelowanie procesów. Ustalenie celów w procesach oraz ich miernikach. Ustalenie wymagań prawnych dotyczących zarządzania. Opracowanie polityki oraz celów jakości. Etap IV Dokumentowanie systemu i weryfikacja istniejących dokumentacji. Konsultacje przy opracowaniu dokumentacji zarządzania procesami. Konsultacje przy opracowaniu procedur systemowych. Konsultacje przy opracowaniu księgi Zarządzania. Wdrożenie stworzonej dokumentacji. Etap V 1. Szkolenia dla audytorów wewnętrznych- forma seminarium i ćwiczeń: Wymagania normy ISO. Techniki audytowania i dokumentacja auditu. Ćwiczenia auditowe. Etap VI 1. Audity wewnętrzne- ocena skuteczności wdrożenia systemu zarzadzania. 2. Ustalenie i przeprowadzenie działań korygujących. 3. Przeprowadzenie przeglądu systemu zarządzania. 4. Zgłoszenie do certyfikacji (negocjacje z jednostką certyfikującą). Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne w postaci podręczników lub skryptów z zajęć, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością. Po zakończeniu kursu Wykonawca zobowiązany jest w szczególności : 1. Przygotować i wydać uczestnikom, którzy ukończyli szkolenie certyfikaty; 2. przygotować i wydać uczestnikom, którzy ukończyli szkolenie dodatkowe zaświadczenie informujące o uczestnictwie w kursie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). 3. przekazać Zamawiającemu listy obecności uczestników z każdego dnia zajęć, z podaniem godzin zajęć oraz ich liczby; 4. przekazać Zamawiającemu dziennik zajęć z programem. 5. Pozostałe warunki realizacji oraz wymogi wobec Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie certyfikatu Autoryzowanego Ośrodka Szkoleniowego - załącznik nr 2 do SIWZ oraz Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: dokonał wdrożenia systemu zarządzania jakością ISO w co najmniej 20 firmach w zakresie objętym zamówieniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wykonawca poda ich wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz złoży oświadczenie, że usługi zostały należycie wykonane)- załącznik nr5 do SIWZ oraz Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia załącznik nr 6 do SIWZ oraz Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy-załącznik nr1 do SIWZ 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych załącznik 3 do SIWZ 4) Oświadczenie wykonawcy (dotyczy osób fizycznych) załącznik nr 4 do SIWZ 5) Wykaz wykonanych usług w zakresie objętym zamówieniem - Załącznik nr 5 do SIWZ, 6) Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca przewidzianych do wykonania zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ,). Wzór umowy- (załącznik nr 7 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1)gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zmówienia, 2)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpłynąć na realizację zamówienia, 3)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, gdy wystąpią obiektywne przeszkody umożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zszopolelubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Konarskiego, ul. Kolejowa 2, 24-300 Opole Lubelskie - sekretariat szkoły...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 15:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Konarskiego, ul. Kolejowa 2, 24-300 Opole Lubelskie - sekretariat szkoły...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu: Wszechstronna edukacja gwarancją sukcesu zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.