eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-04



Ogłoszenie nr 761941-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.

Dom Pomocy Społecznej nr 1 w Lęborku:

przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej nr 1 w Lęborku, krajowy numer identyfikacyjny 29535000000000, ul. Stryjewskiego 23, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 059 8624200, 8624201
faks: 598 622 434
e-mail: dps1_lebork@wp.pl
www: www.lebork.naszdps.pl dps1lebork.mojbip.pl

adres profilu nabywcy: www.lebork.naszdps.pl dps1lebork.mojbip.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.lebork.naszdps.pl dps1lebork.mojbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - jednostka organizacyjna Powiatu nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.lebork.naszdps.pl dps1lebork.mojbip.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.lebork.naszdps.pl dps1lebork.mojbip.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku

Numer referencyjny: AG.260.29.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku z podziałem na dziewięć części - od 01 lutego 2021 r. do 31 stycznia 2022 r.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
1.Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną/e część/ci zamówienia.
2.Na każdą z części zamówienia Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
I CZĘŚĆ: Jaja kurze
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3
II CZĘŚĆ: Warzywa i owoce oraz kapusta i ogórki kiszone
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03200000-2 15331000-1
III CZĘŚĆ: Ryby świeże, solone, wędzone
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15220000-6
IV CZĘŚĆ: Mięso wieprzowe i podroby wieprzowe
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
V CZĘŚĆ: Mięso drobiowe i podroby drobiowe
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
VI CZĘŚĆ: Wędliny wieprzowe i drobiowe
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
VII CZĘŚĆ: Produkty mleczarskie i tłuszcze roślinne
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3, 15400000-2
VIII CZĘŚĆ: Pieczywo i wyroby piekarsko – ciastkarskie
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
IX CZĘŚĆ: Różne artykuły spożywcze: produkty przemiału ziarna, tłuszcze roślinne, wyroby ciastkarskie, przyprawy, owoce i warzywa przetworzone, napoje itp.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1, 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6


II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Załączniki składające się na integralną całość Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1.Zaparafowany formularz oferty załącznik nr 1 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1oraz art. 24 ust.5 pkt 1 ww. ustawy załącznik nr 2
3.Oświadczenie dotyczące podwykonawców załącznik nr 3
(oświadczenie wymagane wyłącznie w przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom)
4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 11 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 4
5 Projekt umowy – załącznik nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres możliwości zmian postanowień umowy zawarty jest w § 5 pkt 3-6 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ ,,3.Cena produktu określana w formularzu ofertowym Wykonawcy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku udokumentowanej zmiany cen produktu notowaniami Głównego Urzędu Statystycznego www.stat.gov.pl. o taki wskaźnik, o jaki nastąpił wzrost lub obniżenie ceny produktu. Do pisemnego zawiadomienia strony umowy domagającej się zmiany, zostanie dołączona decyzja cenowa Głównego Urzędu Statystycznego określająca wysokość cen. Zmienione ceny będą obowiązywały od następnej dostawy dokonanej po dacie doręczenia zawiadomienia i podpisania aneksu do umowy.
4.Waloryzacja może nastąpić najwcześniej po trzech miesiącach od podpisania umowy, tylko raz w trakcie trwania umowy.
5.Strony dopuszczają możliwość zmiany cen jak w ust. 1, jeżeli zmiana wskaźnika cen przekroczy 5%.
6.W przypadku ustawowej zmiany VAT, w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7.Każda zmiana wysokości cen wymaga formy pisemnej ( aneksowanie umowy) przez każdą ze stron".


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 16.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: JAJA KURZE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy jaj kurzych w godzinach od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru.
4.Dostarczone jajka muszą być klasy A, o wadze 53-63 g (klasa wagowa M), świeże, czyste w nienaruszonej skorupce, z co najmniej 14 dniowym terminem ważności, pakowane po 30 szt.
5.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Warzywa i owoce oraz kapusta i ogórki kiszone

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy warzyw i owoców świeżych oraz kapusty i ogórków kiszonych w godzinach od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży odpowiedniej jakości, bez objawów chorób, pleśni, nie uszkodzony bez obcych zapachów, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu.
5. Wymaga się, aby wszystkie warzywa i owoce, w okresie, kiedy są dostępne na rynku krajowym pochodziły od producentów polskich.
III CZĘŚĆ: Ryby świeże, solone, wędzone
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy ryb świeżych, solonych, wędzonych w godzinach od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru, w tym do zachowania ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających wymagane warunki techniczne.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, dostarczony w czystych nie uszkodzonych opakowaniach, oznakowany odpowiednią etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwa producenta, waga, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni .
5.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00
Część nr: 3
Nazwa: Ryby świeże, solone, wędzone

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy ryb świeżych, solonych, wędzonych w godzinach od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru, w tym do zachowania ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających wymagane warunki techniczne.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, dostarczony w czystych nie uszkodzonych opakowaniach, oznakowany odpowiednią etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwa producenta, waga, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni .
5.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00
Część nr: 4
Nazwa: Mięso wieprzowe i podroby wieprzowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy świeżego mięsa, podrobów wieprzowych w godzinach od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru, w tym do zachowania ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających wymagane warunki techniczne.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawiony, o konsystencji jędrnej, elastycznej, smaku i zapachu swoistym, charakterystycznym dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia, barwie od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej. Mięso musi być zbadane przez lekarza weterynarii, zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych, nie pochodzące z knurów i loch, oznakowane etykietą zawierającą termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni.
5.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00
Część nr: 5
Nazwa: Mięso drobiowe i podroby drobiowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy świeżego mięsa i podrobów drobiowych w godzinach od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru, w tym do zachowania ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających wymagane warunki techniczne.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, mięso musi być nieuszkodzone, bez wylewów krwawych, o zapachu naturalnym, charakterystycznym dla mięsa drobiowego. Niedopuszczalny jest zapach obcy, zapach świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje oraz zapach zjełczałego tłuszczu. Oznakowany musi być etykietą zawierającą termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni.
5.Wykonawca gwarantuje, że mięso jest każdorazowo badane, a na żądanie Zamawiającego przedstawi stosowne zaświadczenie lekarza weterynarii.
6.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacji.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00
Część nr: 6
Nazwa: Wędliny wieprzowe i drobiowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy wędlin wieprzowych i drobiowych w godzinach od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru, w tym do zachowania ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających wymagane warunki techniczne.
4.Dostarczony towar musi być gatunku I, świeży, odpowiedniej jakości, bez dodatku mięsa mielonego mechanicznie, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami, posiadać nienaruszalne cechy pierwotnego opakowania, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwa producenta, waga, termin przydatności do spożycia, nie krótszy niż 7 dni.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 7
Nazwa: Produkty mleczarskie i tłuszcze roślinne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych w godzinach od 7.00 do 7.15 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru, w tym do zachowania ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających wymagane warunki techniczne.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami, posiadać nienaruszalne cechy pierwotnego opakowania ( worki foliowe czyste, nienaruszone), mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, wykaz składników, waga, termin przydatności do spożycia, nazwa producenta.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 8
Nazwa: Pieczywo i wyroby piekarsko - ciastkarskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy pieczywa i wyrobów piekarsko- ciastkarskich w godzinach od 7.00 do 7.15 od poniedziałku do soboty.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, pieczywo nie kruszące się, dopieczone, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa produktu, waga, wykaz składników, nazwa producenta, termin przydatności do spożycia


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 9
Nazwa: Różne artykuły spożywcze: produkty przemiału ziarna, tłuszcze roślinne, wyroby ciastkarskie, przyprawy, owoce i warzywa przetworzone, napoje itp.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy różnych artykułów spożywczych w godzinach od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru.
4.Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące.
5.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, dostarczony w czystych nie uszkodzonych opakowaniach ( słoiki bez zarysowań, pęknięć, wypukłości zakrętek, puszki bez wgnieceń i bombażu), posiadać nienaruszalne cechy pierwotnego opakowania, mieć odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu, być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, waga, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwa producenta, termin przydatności do spożycia.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.