eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościeradów › Utrzymanie dróg leśnych i melioracji w roku 2020 w Nadleśnictwie Gościeradów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03



Ogłoszenie nr 761859-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.

Nadleśnictwo Gościeradów:

Utrzymanie dróg leśnych i melioracji w roku 2020 w Nadleśnictwie Gościeradów

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

Nazwa projektu lub programu: Utrzymanie dróg leśnych i melioracji w roku 2020 w Nadleśnictwie Gościeradów
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gościeradów, krajowy numer identyfikacyjny 83001773600000, Gościeradów Folwark, 23-275 Gościeradów, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 158 381 174
faks: 158 381 102
e-mail: goscieradow@lublin.lasy.gov.pl
www: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_goscieradow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_goscieradow

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_goscieradow

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: osobiście, pocztą tradycyjną, kurierem

Adres: Nadleśnictwo Gościeradów, Gościeradów Folwark 1D, 23-275 Gościeradów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg leśnych i melioracji w roku 2020 w Nadleśnictwie Gościeradów

Numer referencyjny: SA.270.2.6.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: maksymalnej liczby części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane branży drogowej polegające na remontach cząstkowym dróg leśnych oraz obiektów melioracyjnych na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Gościeradów.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części (dalej: Pakiety):
Pakiet 1- zakres prac:
- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 0-32mm w ilości 335t – wykonanie warstwy klinującej na warstwie
wykonanej z kruszywa rakcji 32-63 mm użytej do wyrównania zagłębień, w leśnictwie Kotówka (90t), Świeciechów (25t), Dąbrowa (40t), Marynopole (100t); uzupełnienie
ubytków warstwy jezdnej drogi p-poż. nr4 (80t)
- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 32-63 mm w ilości 555t – uzupełnienie ubytków w drogach gruntowych w leśnictwie Kotówka
(190t), Świeciechów (50t), Dąbrowa (90t), Marynopole (225t);
- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego kopanego w ilości 760t, w leśnictwie Kotówka (110t), Świeciechów (500t), Marynopole
(150t),
- odwodnienie korony drogi rowami odwadniającymi o głębokości minimum 0,7m w ilości 795mb – w leśnictwie Kotówka (595mb) i Świeciechów (200mb);
- równanie korony drogi równiarką (dwukrotny przejazd z nadaniem spadku daszkowego minimum 4% w leśnictwie Dąbrowa w ilości 2400 m2;
Pakiet 2 - zakres prac:
- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łłamanego frakcji 0-32mm w ilości 235t – wykonanie warstwy klinującej na warstwie wykonanej z kruszywa
frakcji 32-63 mm użytej do wyrównania zagłębień, w leśnictwie LS Marynopole (25t), Borów (60t), Irena (50t); Stawki (70t), Budy (160t);
- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 32-63 mm w ilości 525t – uzupełnienie ubytków w drogach gruntowych w leśnictwie LS
Marynopole (50t), Borów (60t), Irena (100t); Stawki (165t), Budy (50);
- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego kopanego w ilości 640t, w leśnictwie Borów (230t), Irena (200t), Budy (210t);
- odwodnienie korony drogi rowami odwadniającymi o głębokości minimum 0,7m w ilości 1120mb – w leśnictwie Stawki (975mb) i Budy (145mb);
- remont przepustów o średnicy 600mm na długości 15mb i średnicy 800mm na długości 8mb w leśnictwie Budy
Pakiet 3 - zakres prac:
- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 0-32mm w ilości 200t – wykonanie warstwy klinującej na warstwie wykonanej z kruszywa
frakcji 32-63 mm użytej do wyrównania zagłębień, w leśnictwie Brzoza (25t), Chwałowice (50t), Antoniów (50t), Nowiny (75t);
- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa amanego frakcji 32-63 mm w ilości 425t – uzupełnienie ubytków w drogach gruntowych w leśnictwie Brzoza
(50t), Chwałowice (100t), Antoniów (150t), Nowiny (125t),
- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego kopanego w ilości 920t, w leśnictwie Chwałowice (120t), Antoniów (300t), Nowiny
(500t);
- równanie korony drogi równiarką (dwukrotny przejazd z nadaniem spadku daszkowego minimum 4% w ilości 32400m2 - w leśnictwie Brzoza (2400m2) i Chwałowice (30000m2).
Pakiet 4 - zakres prac:
- mechaniczne ścinanie poboczy dróg przy pomocy ścinarki z odrzutem urobku poza rów lub na pojazd samobieżny z wywiezieniem w miejsce wskazane przez leśniczego na długości 29 200mb – w l
leśnictwie Kotówka (7400mb), Dąbrowa (10000mb), Marynopole (4300mb), Stawki (2900mb), Chwałowice (4600mb)
Pakiet 5 - zakres prac:
-- ręczne lub mechaniczne czyszczenie dna rowy melioracyjnego z wbudowaniem urobku poza koroną rowu na odcinku o łącznej długości 4890m – w leśnictwie Antoniów (1850mb) i Nowiny
(3040mb);
- ręczne lub mechaniczne ścinanie i karczowanie krzewów po stronach rowu w ilości 1,55 ha – w leśnictwie Antoniów (0,55 ha) i Nowiny (1,0 ha);
- ręczne czyszczenie przepustów w ilości 9 szt. – w Leśnictwie Antoniów (4 szt.) i Nowiny (5 szt.).


II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 622200,00
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy PZP w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamawiający przewiduje, że w/w zamówienia będą udzielane w częściach (kilkakrotnie) – do 50% kwoty zamówienia podstawowego. 6.2 Zamówienia o których mowa powyżej , będą polegały na powtórzeniu robót, usług zgodnych z usługami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem rzeczowym usług stanowiących przedmiot zamówienia o których mowa w pkt 6.1 objęte będą prace z zakresu remontu dróg o nawierzchni gruntowej, tłuczniowej i remont poboczy, odmulanie rowów. Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówienia, o których mowa w pkt 6.1 nie przekroczy wartości 50% wartości niniejszego zamówienia 6.3 Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. 6.4 Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych bądź atmosferycznych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych. 6.5 Miejscem realizacji zamówień, o których mowa w pkt 6.1 będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Gościeradów.

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 29.12.2020

II.9) Informacje dodatkowe: Podstawowa szacunkowa wartość zamówienia (bez zamówień dodatkowych i uzupełniających) wynosi 366 000,00 PLN bez VAT

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Pakiet 1,2,3,5 Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Pakiet 5 - warunek w zakresie zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zrywarką/ ścinarką do poboczy z odrzutem materiału poza rów lub samochód samowyładowczy
Pakiet 1 - 5 - W zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
W zakresie doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (ukończył), co najmniej jedną (1) robotę budowlaną o podobnym charakterze (roboty budowlane polegającą na konserwacji, remoncie, przebudowie, budowie dróg, czyszczeniu rowów, urządzeń melioracyjnych) o wartości nie mniejszej niż: Pakiet 1 - 70 000,00 zł, Pakiet 2 – 60 000,00 zł brutto, Pakiet 3 – 55 000,00 zł brutto, Pakiet 4 – 50 000,00 zł brutto, Pakiet 5 - 25 000,00 zł każda.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
2) wykaz narzędzi, wyposażenia firmy lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej Pakiet 1: 100 000,00 zł (sto tysięcy 00/100 zł), Pakiet 2: 100 000,00 zł (sto tysięcy 00/100 zł), Pakiet 3: 90 000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł), Pakiet 4: 90 000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł), Pakiet 5: 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy 00/100 zł).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
13.1 Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości Pakiet 1 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł), Pakiet 2 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł)
Pakiet 3 – 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 zł), Pakiet 4 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 zł), Pakiet 5 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 zł)
13.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 18.12.2020r. godz. 12.00
13.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000
r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 229 ze zm.).
13.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank: BOŚ SA Centrum Biznesowe Lublin Nr rachunku: 89 1540 1144 2114 0662 6591 0001
Tytuł przelewu: „Utrzymanie dróg leśnych i melioracji w roku 2020 w Nadleśnictwie Gościeradów” – Pakiet nr ………
13.5 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
13.6 Wadium wnoszone w formie dokumentów , o których mowa w pkt 13.3 ppkt2)-5), należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego – pokój 10 w terminie przewidzianym na składanie ofert. Kasa czynna jest w godzinach od 07:00 do 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oryginałów ww. dokumentów wadialnych wraz z ofertą w sposób umożliwiający ich późniejsze odłączenie od oferty i złożenie przez Zamawiającego w kasie oraz zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp.
13.7 Wniesienie wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z ustawą Pzp, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
13.8 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie odrzucona.
13.9 W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej
wypłaty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
13.10 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp
13.11 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego
wykonania umowy.
13.12 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13.13 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku
bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13.14 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o
której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
13.15 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie
wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
13.16 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
13.17 W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy Pzp

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty:60,00
samodzielna realizacjakluczowych elementówc zamówienia:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony umowy są uprawnione do wprowadzenia do umowy zmian nieistotnych, tj. innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w
następujących sytuacjach: a) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne (udokumentowane w „dzienniku budowy” i trwające powyżej 3 dni) uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z
powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem
okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, b) wystąpienia zdarzenia o charakterze siły wyższej uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany umowy [co nie oznacza obowiązku Zamawiającego uznania takiego uprawnienia] w zakresie odnoszącym się do: materiałów, parametrów technicznych, technologii
wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy, w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu
odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji technicznej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je
przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji
technicznej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego, c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych
odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle
dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, d) wystąpienia zdarzenia o charakterze siły wyższej uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej
postanowieniami.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): w przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.) i dołączone do oferty, zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie do charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w przywołanym powyżej przepisie.

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Pakiet 1 - Remonty cząstkowe dróg leśnych w lesnictwie Świeciechów, dąbrowa, Kotówka, Marynopole

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 0-32mm w ilości 335t – wykonanie warstwy klinującej na warstwie wykonanej z kruszywa rakcji 32-63 mm użytej
do wyrównania zagłębień, w leśnictwie Kotówka (90t), Świeciechów (25t), Dąbrowa (40t), Marynopole (100t); uzupełnienie ubytków warstwy jezdnej drogi p-poż. nr4 (80t)
- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 32-63 mm w ilości 555t – uzupełnienie ubytków w drogach gruntowych w leśnictwie Kotówka (190t),
Świeciechów (50t), Dąbrowa (90t), Marynopole (225t);
- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego kopanego w ilości 760t, w leśnictwie Kotówka (110t), Świeciechów (500t), Marynopole (150t),
- odwodnienie korony drogi rowami odwadniającymi o głębokości minimum 0,7m w ilości 795mb – w leśnictwie Kotówka (595mb) i Świeciechów (200mb);
- równanie korony drogi równiarką (dwukrotny przejazd z nadaniem spadku daszkowego minimum 4% w leśnictwie Dąbrowa w ilości 2400 m2;


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15980,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 29.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena oferty:60,00
samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Podstawowa wartość szacunkowa zamówienia (bez zamówień dodatkowych i uzupełniających) wynosi 94000,00 PLN bez VAT
Część nr: 2
Nazwa: Pakiet 2 Remonty cząstkowe dróg lesnych w lesnictwie LS Marynopole, Borów, Irena, Stawki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 0-32mm w ilości 235t – wykonanie warstwy klinującej na warstwie wykonanej z kruszywa frakcji 32-63 mm użytej do wyrównania
zagłębień, w leśnictwie LS Marynopole (25t), Borów (60t), Irena (50t); Stawki (70t), Budy (160t);
- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 32-63 mm w ilości 525t – uzupełnienie ubytków w drogach gruntowych w leśnictwie LS Marynopole (50t), Borów (60t), Irena (100t);
Stawki (165t), Budy (50);
- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego kopanego w ilości 640t, w leśnictwie Borów (230t), Irena (200t), Budy (210t);
- odwodnienie korony drogi rowami odwadniającymi o głębokości minimum 0,7m w ilości 1120mb – w leśnictwie Stawki (975mb) i Budy (145mb);
- remont przepustów o średnicy 600mm na długości 15mb i średnicy 800mm na długości 8mb w leśnictwie Budy


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 149600,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 29.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena oferty:60,00
samodzielna realizacja kluczowych elementówzamówienia:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Podstawowa wartość szacunkowa zamówienia (bez zamówień dodatkowych i uzupełniających) wynosi 88000,00 PLN bez podatku VAT
Część nr: 3
Nazwa: Pakiet 3 Remonty cząstkowe dróg leśnych w lesnictwie Brzoza, Chwałowice, Antoniów, Nowiny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 0-32mm w ilości 200t – wykonanie warstwy klinującej na warstwie wykonanej z kruszywa frakcji 32-63 mm użytej do wyrównania zagłębień, w
leśnictwie Brzoza (25t), Chwałowice (50t), Antoniów (50t), Nowiny (75t);
- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 32-63 mm w ilości 425t – uzupełnienie ubytków w drogach gruntowych w leśnictwie Brzoza (50t), Chwałowice (100t), Antoniów (150t), Nowiny
(125t),
- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego kopanego w ilości 920t, w leśnictwie Chwałowice (120t), Antoniów (300t), Nowiny (500t);
- równanie korony drogi równiarką (dwukrotny przejazd z nadaniem spadku daszkowego minimum 4% w ilości 32400m2 - w leśnictwie Brzoza (2400m2) i Chwałowice (30000m2).


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 129200,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 29.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena oferty:60,00
samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Podstawowa wartość szacunkowa zamówienia (bez zamówień dodatkowych i uzupełniajacych) wynosi76000,00 PLN bez podatku VAT
Część nr: 4
Nazwa: Pakiet 4 remonty czastkowe dróg leśnych - ścinanie poboczy dróg leśnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

- mechaniczne ścinanie poboczy dróg przy pomocy ścinarki z odrzutem urobku poza rów lub na pojazd samobieżny z wywiezieniem w miejsce wskazane przez leśniczego na długości 29 200mb – w leśnictwie Kotówka (7400mb), Dąbrowa (10000mb),
Marynopole (4300mb), Stawki (2900mb), Chwałowice (4600mb)


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 124100,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 29.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena oferty:60,00
samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Podstawowa wartość szacunkowa zamówienia (bez zamówień dodatkowych i uzupełniających) wynosi 73000,00PLN bez podatku VAT
Część nr: 5
Nazwa: Pakiet 5 Remonty czastkowe dróg lesnych - roboty melioracyjne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

-- ręczne lub mechaniczne czyszczenie dna rowy melioracyjnego z wbudowaniem urobku poza koroną rowu na odcinku o łącznej długości 4890m – w leśnictwie Antoniów (1850mb) i Nowiny (3040mb);
- ręczne lub mechaniczne ścinanie i karczowanie krzewów po stronach rowu w ilości 1,55 ha – w leśnictwie Antoniów (0,55 ha) i Nowiny (1,0 ha);
- ręczne czyszczenie przepustów w ilości 9 szt. – w Leśnictwie Antoniów (4 szt.) i Nowiny (5 szt.).


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 59500,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 29.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia:40,00
cena oferty:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Podstawowa wartość szacunkowa zamówienia (bez zamówień dodatkowych i uzupełniających) wynosi 35000,00 PLN bez podatku VAT

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.