eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica › WYKONANIE KOTŁOWNI GAZOWEJ DLA BUDYNKU NOWE ŁAZIENKI MINERALNE W KRYNICY-ZDROJU, UL. PIŁSUDSKIEGO 2 O ŁĄCZNEJ MOCY ZNAMIONOWEJ 1006 KW.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Krynica: WYKONANIE KOTŁOWNI GAZOWEJ DLA BUDYNKU NOWE ŁAZIENKI MINERALNE W KRYNICY-ZDROJU, UL. PIŁSUDSKIEGO 2 O ŁĄCZNEJ MOCY ZNAMIONOWEJ 1006 KW.
Numer ogłoszenia: 76180 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. , ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712395, faks 018 4715081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KOTŁOWNI GAZOWEJ DLA BUDYNKU NOWE ŁAZIENKI MINERALNE W KRYNICY-ZDROJU, UL. PIŁSUDSKIEGO 2 O ŁĄCZNEJ MOCY ZNAMIONOWEJ 1006 KW..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE KOTŁOWNI GAZOWEJ DLA BUDYNKU NOWE ŁAZIENKI MINERALNE W KRYNICY-ZDROJU, UL. PIŁSUDSKIEGO 2 O ŁĄCZNEJ MOCY ZNAMIONOWEJ 1006 KW. W ramach tego zadania należy wykonać: I) Przebudowę pomieszczeń kotłowni węglowej na kotłownię gazową wraz z wykonaniem instalacji gazu. II) Przebudowę poziomych odcinków instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji, c.o. oraz pary technologicznej w budynku Nowe Łazienki Mineralne. Zakres prac składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : I.Przebudowa pomieszczeń kotłowni węglowej na kotłownię gazową wraz z wykonaniem instalacji gazu. 1. Roboty ogólnobudowlane: -rozbiórki i przebicia -roboty konstrukcyjne -elewacja -roboty wykończeniowe wewnętrzne 2. Roboty instalacyjne kotłowni gazowej 2.1.Montaż urządzeń i osprzętu kotłowni wodnej -montaż 2 kotłów wodnych 2x503 kW -montaż palników gazowych oraz osprzętu kotłów -montaż sterowników pracą kotłów i kotłowni -montaż urządzeń zabezpieczających kotły wodne - wartownik, zawory bezpieczeństwa, przeponowe naczynia wzbiorcze, zabezpieczenia przed niskim stanem wody w kotle itp. -montaż instalacji technologicznych - zasilanie kotłów, woda zimna, woda ciepła, c.o, -montaż zasobników c.w.u - 4 szt. x 2000 l -montaż pompy ładującej i cyrkulacyjnej c.w.u -montaż przeponowych naczyń wzbiorczych, zaworów bezpieczeństwa instalacji c.w.u i c.o. -montaż pozostałej armatury odcinającej, regulacyjnej, pomiarowej i zabezpieczającej kotłowni wodnej zgodnie z projektem branży sanitarnej 2.2. Montaż urządzeń i osprzętu kotłowni parowej -montaż kotła parowego o wydajności godzinowej - 400 kg pary nasyconej -montaż palników gazowych oraz osprzętu kotła -montaż sterowników pracą kotła -montaż modułów: regulacji gazu, pompowego, przygotowania wody zasilającej, modułu zbiornika kondensatu -montaż armatury odcinającej , regulacyjnej, zabezpieczającej i pomiarowej -montaż rurociągów wody zasilającej, pary i kondensatu -montaż stacji uzdatniania wody -montaż pozostałej armatury zgodnie z PT 3. Pozostałe roboty -montaż przewodów spalinowych O 250 mm z blachy stalowej kwasoodpornej -wykonanie wentylacji nawiewnej i wywiewnej Kotłowni -wykonanie instalacji wod-kan pomieszczeń kotłowni -wykonanie instalacji elektrycznych kotłowni -wykonanie instalacji gazowej od kurka głównego stacji pomiarowej do odbiorników kotłowni, podłączenie istniejącej wewnętrznej instalacji gazowej budynku 4. Rozruch technologiczny kotłowni i przekazanie do eksploatacji. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem technicznym Przebudowa pomieszczeń kotłowni węglowej na kotłownię gazową wraz z wykonaniem instalacji gazu, przedmiarem robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. II. Przebudowa poziomych odcinków instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji, c.o. oraz pary technologicznej w budynku Nowe Łazienki Mineralne. Zakres zadania opisany w tym punkcie obejmuje przebudowę poziomych odcinków instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji, c.o. oraz pary technologicznej w budynku Nowe Łazienki Mineralne oraz wpięcie ich do instalacji kotłowni. Zakres robót zgodny z Projektem budowlanym Przebudowa poziomych odcinków wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji, c.o. oraz pary technologicznej w budynku Nowe Łazienki Mineralne, przedmiarem robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. UWAGA: Z uwagi na czynny obiekt sanatoryjny należy tak prowadzić prace, by maksymalnie zminimalizować czas przerw w dostawie mediów do obiektu. Wszelkie niezbędne przerwy w dostawie Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia obciążające Wykonawcę: 1.Demontaż (bez odzysku) istniejących urządzeń i instalacji, demontaż istniejącego zbiornika ciepłej wody o pojemności ok.150 m3. Materiał pozyskany z demontażu będzie stanowił własność Wykonawcy. 2.Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt dokona wywozu z placu budowy wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórek i demontażu (m. in. stal pochodząca z demontażu zbiornika, instalacji, urządzeń itp.) 3.Wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji przedmiotu umowy, dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcji obsługi kotłowni oraz schematu kotłowni. 4.Przeprowadzenie wszystkich prób, badań i regulacji instalacji wymaganych przez właściwe przepisy oraz dostarczenie właściwych protokołów, zaświadczeń, atestów, uzgodnień itp. 5.Spowodowanie odbioru wykonanych instalacji przez odpowiednie jednostki (m.in. Dozór Techniczny, Zakład Kominiarski) - koszty odbioru Dozoru Technicznego i Zakładu Kominiarskiego pokrywa Zamawiający 6.Dokonanie rozruchu urządzeń oraz przeszkolenie w ich obsłudze pracowników Zamawiającego. 7.Opracowanie planu BIOZ i zabezpieczenie robót pod względem BHP. 8.Zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich. 9.Pokrycie ryczałtowe kosztów zużycia wody i energii elektrycznej. 10.Ustanowienie kierownika budowy i kierowników robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) dokumentacji technicznej opracowanej zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określającej zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonywania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót c) przedmiarach robót Zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty dopuszczające do zastosowania w budownictwie. Przed opracowaniem i złożeniem oferty, oferenci zobowiązani są do wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia, weryfikacji przedmiaru robót oraz do złożenia wraz z ofertą pisemnego oświadczenia, że zapoznali się z przedmiotem zamówienia i warunkami realizacji i akceptują proponowany zakres prac..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25 000 złotych: (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie doświadczenie wymaga się od wykonawcy, żeby w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; wykonał co najmniej 2 zadania podobne do przedmiotu zamówienia polegające na dostosowaniu budynku do zgodności z wymogami przeciwpożarowymi o całkowitej wartości zadania - co najmniej 1 000 000,00 zł brutto, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W/w warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt. III.4.1) specyfikacji potwierdzą spełnienie tych warunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia we wszystkich branżach planowanych robót i posiadającymi odpowiednie uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, przynależącymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy ustanowiony przez Wykonawcę posiadał uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej i posiadał aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz legitymował się stosowną praktyką uprawniającą do kierowania robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych zgodnie z § 8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. ( Dz.U. Nr 150,poz.1579).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 900 000,00 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) Terminów przewidzianych w § 9 umowy w sytuacji: a) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień; b) konieczności zmiany decyzji pozwolenia na budowę lub konieczności wystąpienia o wydanie nowego pozwolenia na budowę; c) wystąpienia awarii lub trudności technicznych podczas realizacji robót (np. kolizje instalacji, wody gruntowe, itp); d) zlecenia robót dodatkowych; e) wstrzymania przez Zamawiającego robót z powodu ograniczenia środków finansowych ; f) wystąpienia siły wyższej, niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiły Wykonawcy terminowe zakończenie robót objętych umową; h) wystąpienia podczas odbioru końcowego konieczności wykonania robót dodatkowych zaleconych przez instytucje zewnętrzne biorące udział w odbiorze końcowym, warunkujących odbiór przedmiotu umowy i dopuszczenie do eksploatacji, 2) Osób reprezentujących Wykonawcę wyszczególnionych w § 8 umowy, w sytuacji, gdy ze względów obiektywnych zmiana jest konieczna i nie będzie naruszać przepisów prawa budowlanego w zakresie obowiązujących wymogów stawianych uczestnikom procesu budowlanego, pod warunkiem, że osoby te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. 3) odstąpienia od umowy w części dotyczącej wykonania robót związanych z wykonaniem muru oporowego, skucia istniejącej posadzki wraz z robotami przynależnymi (tj. wywóz, utylizacja, zasypy - w części dotyczącej tej posadzki) i wykonaniem przepony iniekcyjnej stanowiącej izolację poziomą. Roboty te znajdują się w przedmiarze robót i winny być skalkulowane w kosztorysie ofertowym. Decyzja o wykonaniu tych robót lub o rezygnacji z nich nastąpi na stosownym etapie realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.krynica.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Krynicy Zdroju przy ul. Nowotarskiego 9/4 w Sekretariacie pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej zbiorczo Korespondencja) Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie. Dopuszcza się przekazywanie informacji faksem i drogą elektroniczną, przy czym każda ze stron na żądanie drugiej ma obowiązek potwierdzić fakt ich otrzymania. 2.Informujemy, że wymagamy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie to służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. ( art. 145 ustawy Pzp)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.