Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-15
Poznań: Dostawa mebli biurowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu wraz z transportem i montażem
Numer ogłoszenia: 76165 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, faks 061 8785210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu wraz z transportem i montażem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu wraz z transportem i montażem ( biurka kątowe i prostokątne, kontenery pod biurka na kółkach, stoliki okolicznościowe, stoliki pod komputer, szafy ubraniowe, szafy na akta osobowe, nadstawki do szaf, regały, szafki gospodarcze, półki wiszące, krzesła obrotowe, krzesła ISO, krzesła łączone dla klientów, wieszaki ubraniowe, zgodnie z załącznikami nr 1-8 do wzoru umowy, stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ ). Zamawiający wymaga udzielenia min. 12 miesięcy gwarancji na dostarczone i zamontowane meble. Postępowanie prowadzone przez Biuro Zamówień Publicznych UMP na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia); 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 3. Wypełniona i podpisana oferta; 4. Wypełnione i podpisane wykazy asortymentowo-ilościowe; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w Biurze Zamówień Publicznych UMP pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań w pokoju nr 444.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UMP pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań pokój nr 446.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.07.2009.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujące zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Skarbowego w Pile, przy ul. Kossaka 106 (wejście B)
- Utworzenie bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi.
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kompetencje z zakresu tworzenia angażujących kursów e learningowych oraz dostępnych materiałów dydaktycznych i wideo dla nauczycieli akademickich ...
- Sukcesywna dostawa produktów sypkich
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
- Usługa najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli i wyposażenia typowego oraz regałów książkowych metalowych
- Dostawa foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych dla jednostek Politechniki Krakowskiej.
- "DOSTAWA MEBLI WRAZ Z MONTAŻEM"
- Sprzedaż i dostawa mebli biurowych, szkolnych i przedszkolnych w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno -Przedszkolnego Nr 3 w Rzeszowie"- z podziałem na części
- Dostawa i montaż wyposażenia biurowego w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 8
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.