eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borek Wielkopolski › "Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Borek Wlkp. wraz z zapewnieniem opieki podczas dowożenia w dni nauki szkolnej w 2021 roku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03



Ogłoszenie nr 761516-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.

Gmina Borek Wlkp.:

"Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Borek Wlkp. wraz z zapewnieniem opieki podczas dowożenia w dni nauki szkolnej w 2021 roku"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borek Wlkp., krajowy numer identyfikacyjny 52801400000000, Rynek 1, 63-810 Borek Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 655 716 120
faks: 655 715 893
e-mail: zamowienia.publiczne@borekwlkp.pl
www: www.borekwlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.bip.borekwlkp.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Borek Wlkp. wraz z zapewnieniem opieki podczas dowożenia w dni nauki szkolnej w 2021 roku"

Numer referencyjny: DZP.271.7.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowożeniu uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Borek Wlkp. oraz odwożenie po zakończonych zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej w roku 2021 wraz z zapewnieniem opieki przewożonych uczniów. Przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom w każdym środku transportu. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby sprawujące opiekę nad uczniami powinny posiadać odpowiednie przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych w stosunku do dzieci, tj. świadectwo potwierdzające co najmniej odbycie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.

2. Zamówienie składa się z następujących części:
CZĘŚĆ Nr: 1
1) Trasa Nr 1 - Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.
Szacowana liczba km dziennie: 175 km.
Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8
3) Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 50+1.


CZĘŚĆ Nr: 2
1) Trasa Nr 2 - Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.
Szacowana liczba km dziennie: 165 km.
Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8
3) Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 50+1.


CZEŚĆ Nr: 3
1) Trasa Nr 3 Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.
Szacowana liczba km dziennie: 160 km.
Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8
3) Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 41+1.

CZEŚĆ Nr: 4
1) Trasa Nr 4 - Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.
Szacowana liczba km dziennie: 160 km.
Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8
3) Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 20+1.

Przewozy odbywać się będą według harmonogramu dowozu uczniów stanowiącego załącznik do umowy.

3. Przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom w każdym środku transportu. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby sprawujące opiekę nad uczniami powinny posiadać odpowiednie przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych w stosunku do dzieci, tj. świadectwo potwierdzające co najmniej odbycie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zamawiający przewiduje zmiany w tym zakresie przed każdym semestrem danego roku szkolnego, objętego dowozami.
5. Zmiany w rozkładzie jazdy skutkujące zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości przejechanych km do 10% nie wpływają na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy.
6. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę.
7. Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów
z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, wystąpienia siły wyższej spowodowanej epidemią itd.
8. Pod pojęciem dowożenie rozumie się: dowożenie uczniów z punktów zbiorczych w miejscu zamieszkania i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania, a w przypadku uczniów niepełnosprawnych dowożenie i odwożenie z i do miejsca zamieszkania.
9. W przypadku awarii wyznaczonego autobusu, Przewoźnik podstawi autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
10. Autobusy zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych zlokalizowanych na trasie przebiegu autobusów oraz w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
11. Pojazdy do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać tablice, umieszczone w widocznym miejscu z przodu i z tyłu pojazdu, informujące o przewozie uczniów.
12. Zamawiający wymaga, aby autobusy, którymi świadczona będzie usługa dowozu uczniów były w pełni sprawnie technicznie. Stosowane do przewozu pojazdy nie mogą stwarzać zagrożenia dla przewożonych nim osób oraz dla innych uczestników ruchu drogowego. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2020 poz. 110) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.).
13. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego podejrzenia, iż pojazd jest w złym stanie technicznym, Wykonawca wymieni pojazd na zastępczy, spełniający wszystkie warunki dla pojazdu zgłoszonego, dokona oględzin pojazdu i koniecznych napraw.
14. Wykonawca zapewni w okresie jesienno-zimowym przewóz dzieci autobusami z ogrzewaniem.
15. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. Ponadto, musi posiadać ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób oraz zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie pojazdu i przewożonych osób na czas przewozu z tytułu szkód, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem zamówienia.
16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekę wychowawczą w czasie dowozu uczniów do szkół.
17. Kierowcy wykonujący przedmiot zamówienia muszą posiadać stosowne uprawnienia określone w przepisach ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2020 poz. 1268) oraz z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110).
18. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób - kierowców, które będą przewoziły autobusami dzieci na wyznaczonych trasach.
2) dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zawierające imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem tych osób do realizacji przedmiotu zamówienia do dnia podpisania umowy – załącznik nr 9a, dokument wymagany od wykonawcy, którego oferta oceniona została jako najkorzystniejsza. Na etapie składania oferty – Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących czynności przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie przez Wykonawcę kopią umowy o pracę lub umową obejmującą okres realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest na każde żądanie i w każdym czasie przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (kopie umów) potwierdzające zatrudnienie osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy.
19. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. oferty na całość przedmiotu zamówienia lub na poszczególne jego części.
20. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia – zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp zamawiający żąda, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
21. Jeżeli Wykonawca nie przedłoży dokumentów, o których mowa w pkt. 18 , Zamawiający uzna ten fakt, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace i zastosuje sankcje z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymagań poprzez naliczenie kar umownych w wysokości, o których mowa we wzorze umowy stanowiącej załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Konieczność ustalenia dodatkowych dowozów , wynikająca z okoliczności, których wcześniej nie dało się przewidzieć

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający wymaga posiadania zezwolenia lub licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.),

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: a) wykaże się doświadczeniem zawodowym, polegającym na należytym wykonaniu (w ciągu ostatnich trzech lat, licząc do terminu składania ofert) co najmniej jednej regularnej usługi przewozowej świadczonej dla placówek oświatowych przez okres jednego roku szkolnego lub roku kalendarzowego;
b) wykaże, iż dysponuje autobusami o ilości miejsc siedzących wskazanej w opisie poszczególnych części zamówienia, warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje autobusami do przewozu dzieci sprawnymi technicznie i złoży wykaz autobusów przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia z podaniem roku produkcji autobusów i aktualnych badań technicznych,


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wy-konawca winien przedłożyć:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności go¬spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania ta¬kiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (o treści zgodnej z załącznikiem nr 4);
3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobie¬gawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (o treści zgodnej z załącz¬nikiem nr 5);
4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019r. poz. 1170 z późn. zm.), (o treści zgodnej z załącznikiem nr 6);
5) Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej infor¬macji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazują Zamawia¬jącemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.) (o treści zgodnej z załącznikiem nr 7). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może zło¬żyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiąza¬nia z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 składane na wezwanie Zamawiającego.
1) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca winien przedłożyć: zezwolenia lub licencje na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym;
2) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 2 SIWZ, Wykonawca winien przedłożyć: aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
3) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca winien przedłożyć:
a) wykaz autobusów zgodnie z załącznikiem nr 8 przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia z podaniem roku produkcji autobusów i aktualnych badań technicznych, kopie dowodów rejestracyjnych zadeklarowanych autobusów, które będą służyły do wykonywania przedmiotu zamówienia (potwierdzone za zgodność z oryginałem);
b) wykaz wykonanych usług, wraz z referencjami zgodnie z załącznikiem nr 10;
c) wykaz kierowców przewidzianych do realizacji zadania zgodnie z załącznikiem nr 9;
d) oświadczenie, o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zawierające imienne wskazanie osób do realizacji przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9a do SIWZ
e) oświadczenie o zapewnieniu opieki przewożonych dzieci - załącznik 9b do SIWZ


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 1;
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy:
a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba;
b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicz¬nego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /lidera konsorcjum/ wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

5. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1 muszą być złożone w formie oryginału. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 musi być złożony w formie oryginału lub kopii po¬świadczonej notarialnie. Oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na któ¬rych zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przy¬padku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 4 lit. a) lub ust. 5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami in¬ternetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodziel¬nie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, jednakże, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wska¬zanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 4 lit. a), w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszka¬nia, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, które po¬winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospo¬darczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicz¬nego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegają¬cych się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa oddzielnie dokumenty określone w ust. 2 pkt 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający działając zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takiej zmiany:
1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku, gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku VAT na przedmiot usługi;
2) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie długości trasy, ustalenia dodatkowych przejazdów i ilości dni świadczenia usług , a co za tym idzie zmiany wysokości wynagrodzenia za przedmiot umowy z zachowaniem cen jednostkowych za 1 km dowozu podanych w ofercie w danej części zamówienia.
3) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);
4) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego;
5) dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia;
6) postanowienia zawartej umowy w zakresie udziału podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewidywał powierzenie części zamówienia do wykonania podwykonawcom) w realizacji zamówienia mogą ulec zmianie w przypadku zmiany podwykonawców i powierzenia części zamówienia nowym podwykonawcom;
2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Trasa nr 1. Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu wraz z zapewnieniem opieki przewożonych dzieci.
Szacowana liczba km dziennie: 175 km.
Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8
3) Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 50+1.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 2
Nazwa: 2. Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Trasa Nr 2 - Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu. Szacowana liczba km dziennie: 165 km.
Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8
3) Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 50+1.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 3
Nazwa: 3. Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Trasa Nr 3 Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.
Szacowana liczba km dziennie: 160 km.
Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8
3) Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 41+1.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 4
Nazwa: 4. Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Trasa Nr 4 - Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.
Szacowana liczba km dziennie: 160 km.
Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8
3) Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 20+1.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.