eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-13

Ogłoszenie nr 7614 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.

Aleksandrów Łódzki: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 361029 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 366425 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Aleksandrów Łódzki, krajowy numer identyfikacyjny 472057738, ul. Pl. Kościuszki  2, 95-070  Aleksandrów Łódzki, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 422700300, faks 422700313, e-mail gmina@aleksandrow-lodzki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.aleksandrow-lodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.39.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt. II.1.1 SIWZ), pochodzących z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ze zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami przyjętego uchwałą Nr XXVI/481/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie przyjęcia Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012 (Dz. U. Woj. Łódzkiego z 2012r. poz. 2366), uchwałą Nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012 (Dz. U. Woj. z 2012r. poz. 2366) lub w przypadku przyjęcia Planu gospodarki odpadami dla województwa łódzkiego na lata 2016-2022 z uwzględnieniem lat 2023-2028 oraz przyjęcia uchwały w sprawie jego wykonania należy postępować zgodnie z zapisami tegoż Planu oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki (uchwała Nr XXV/257/16 Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim w sprawie w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki); 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części: - część I obejmująca odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w koszach ulicznych, parkowych i na przystankach autobusowych, w pojemnikach i kontenerze na zmieszane odpady komunalne oraz w pojemnikach do selektywnej zbiórki papieru na terenie Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim, a także w pojemnikach do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych zlokalizowanych na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki; - cześć II obejmująca odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych pochodzących z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki. - cześć III obejmująca odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic, chodników i placów oraz z likwidacji tzw. "dzikich wysypisk". - część IV obejmująca odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Aleksandrowie Łódzkim. - część V obejmująca odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Aleksandrowie Łódzkim. - część VI obejmująca odbiór i zagospodarowanie papy odpadowej zebranej w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Aleksandrowie Łódzkim 2.1. Dla części I - przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Urzędu Miejskiego oraz z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych, w tym: a) zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych 20 03 01 b) papieru 20 01 01, 15 01 01 c) tworzyw sztucznych 20 01 39, 15 01 02, 15 01 06 d) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 23*, Ilość i rodzaj odpadów odebranych z terenu Urzędu Miejskiego oraz z terenów administrowanych przez Gminę. Okres od stycznia 2015 r. do grudnia 2015 r.: - 20 03 01 - 181,99 Mg - 20 01 39 - 12,67 Mg - 15 01 01 - 4,46 Mg - 20 01 01 - 0,84 Mg - 15 01 02 - 0,7 Mg - 20 01 02 - 5,92 Mg Suma: 206,58Mg Okres od stycznia 2016 r. do listopada 2016 r.: - 20 03 01 - 92,22 Mg - 20 01 39 - 7,1 Mg - 15 01 01 - 3,85 Mg - 15 01 02 - 1,62 Mg Suma: 104,79Mg W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do udziału w akcji "Sprzątanie Świata" organizowanej rokrocznie przez Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim. Uczestnictwo w akcji polegać będzie na odbiorze i zagospodarowaniu zebranych przez dzieci i młodzież zmieszanych odpadów komunalnych, zgromadzonych w workach i kontenerach. Zadaniem Wykonawcy będzie ustawienie i odbiór zapełnionych 3 sztuk kontenerów o pojemności min. 7m3, oraz odbiór worków z odpadami, z miejsc uzgodnionych z Zamawiającym. Zaopatrzenie Urzędu w worki nie jest przedmiotem zamówienia. 2.2. Dla części II - przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów zielonych (w tym trawy, liści i drobnych gałęzi) pochodzących z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki. Ilość odpadów zielonych odebranych z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki. Okres od stycznia 2015 r. do grudnia 2015 r.: - 20 02 01 - 84,22Mg Okres od stycznia 2016 r. do listopada 2016 r.: - 20 02 01 - 179,64 Mg 2.3. Dla części III - przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic, chodników i placów, w szczególności ziemia (17 05 04, 20 02 02, 20 03 03) oraz odpadów komunalnych pochodzących z likwidacji tzw. "dzikich wysypisk", w tym zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) i odpadów wielkogabarytowych (20 03 07). Ilość i rodzaj odpadów odebranych z czyszczenia ulic, chodników i placów oraz z likwidacji tzw. "dzikich wysypisk". Okres od stycznia 2015 r. do grudnia 2015 r.: - 17 05 04 - 223,5 Mg - 17 09 04 - 10,1 Mg - 20 03 01 - 32,84 Mg Okres od stycznia 2016 r. do listopada 2016 r.: - 17 05 04 - 104,1 Mg - 20 03 01 - 10,87 Mg 2.4. Dla części IV - przedmiotem zamówienia jest obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych poprzez odbiór dostarczonych przez mieszkańców Miasta i Gminy Aleksandrów Łódzki odpadów i ich zagospodarowanie: a) materiały i elementy budowlane pochodzące z samodzielnych remontów w gospodarstwach domowych, ceramika sanitarna, ocieplenia (styropian, wełna mineralna) w szczególności: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 09 04, 17 06 04, 17 04 05 b) odpady wielkogabarytowe, w tym meble, drzwi, okna, w szczególności: 20 03 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 20 01 99 c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, w szczególności: 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 23*, d) papier - 20 01 01, 15 01 01, e) tworzywa sztuczne - 15 01 02, 20 01 39, 15 01 05, 15 01 06, f) szkło - 20 01 02, 15 01 07. 2.5. Dla części V - przedmiotem zamówienia jest obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych poprzez odbiór dostarczonych przez mieszkańców Miasta i Gminy Aleksandrów Łódzki odpadów zielonych (20 02 01) i ich zagospodarowanie. 2.6. Dla części VI - przedmiotem zamówienia jest obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych poprzez odbiór dostarczonych przez mieszkańców Miasta i Gminy Aleksandrów Łódzki odpadów w postaci papy odpadowej (17 03 80) i ich zagospodarowanie. Dodatkowe informacje dla części IV, V i VI Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwany dalej Punktem, zlokalizowany jest na terenie miasta Aleksandrów Łódzki przy ul. 11-go Listopada 93/97 (wjazd od ul. Chopina), na terenie przewidzianym pod tego typu działalność, zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego Miasta Aleksandrów Łódzki. Zamawiający posiada do niego odpowiedni tytuł prawny (najem). Punkt zlokalizowany jest na ogrodzonym placu o powierzchni umożliwiającej rozmieszczenie kontenerów oraz swobodny dostęp do nich pojazdów odbierających i dostarczających odpady, na powierzchni ok. 1500m2. Teren, na którym zbierane są odpady jest ogrodzony, utwardzony, zabezpieczony przed zanieczyszczeniem powierzchni ziemi i wód. Punkt czynny jest w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach 6:00 - 16:00, w środy 6:00 - 18:00, w soboty 8:00 - 13:00, zamykany w porze nocnej i zabezpieczony przed dostępem osób nieuprawnionych, spełniający wymagania prawne dotyczące warunków sanitarnych i budowlanych. Pozostałe wyposażenie punktu: - waga samochodowa - najazdowa i mała waga umożliwiające określenie wagi przyjmowanych w Punkcie odpadów remontowych, przy założeniu, że odpady będą również dostarczane do Punktu pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony. Liczba osób zgłoszonych do gminnego sytemu gospodarowania odpadami komunalnymi wynosi (stan na dzień 14.11.2015 r.): 28952 osób. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych będzie jedynym miejscem, gdzie mieszkańcy będą mogli samodzielnie dostarczyć odpady remontowe. Zgodnie z uchwałą Nr XXIV/247/16 Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim z dnia 18 maja 2016 r. w sprawie: określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz Uchwałą Nr XXVIII/277/2016 Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim z dnia 29 września 2016 r. w sprawie: zmiany uchwały Nr XXIV/247/16 Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim z dnia 18 maja 2016r., w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, papier, tworzywa sztuczne, szkło i odpady zielone odbierane będą z terenów nieruchomości z częstotliwością określoną w załączniku do powyższych uchwał, na podstawie odrębnej umowy. Pomiędzy określonymi w harmonogramie terminami, jako dodatkowa opcja, mieszkańcy będą mogli samodzielnie dostarczyć te odpady do PSZOK-u. Ilość odpadów, które będzie można dostarczyć do PSZOK-U: - odpady budowlane i remontowe: do 500kg/mieszkańca/rok, - odpady wielkogabarytowe: brak limitu, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny: brak limitu, - papier: brak limitu, - tworzywa sztuczne: brak limitu, - szkło: brak limitu, - odpady zielone: brak limitu. Ilość i rodzaj odebranych odpadów z terenu PSZOK-u. Okres od stycznia do grudnia 2015 r.: - 20 03 07 - 156,57 Mg - 20 01 99 - 24,6 Mg - 20 01 39 - 7,2 Mg - 20 01 36 - 1,15 Mg - 20 01 35* - 2,18 Mg - 20 01 23* - 0,72 Mg - 17 09 04 - 329,18 Mg - 17 06 04 - 1,9 Mg - 17 04 05 - 11,71 Mg - 17 02 03 - 16,64 Mg - 17 01 07 - 89 Mg - 15 01 01 - 2,8 Mg Suma: 643,65 Mg Okres od stycznia do października 2016 r.: - 20 03 07 - 113,24 Mg - 20 01 39 - 5,6 Mg - 20 01 36 - 0,91 Mg - 20 01 35* - 1,44 Mg - 20 01 23* - 1,26 Mg - 17 09 04 - 330,15 Mg - 17 04 05 - 11,71 Mg - 17 02 03 - 8,83 Mg - 17 02 01 - 18,26 Mg - 17 01 07 - 73 Mg - 17 01 01 - 39,92 Mg - 15 01 07 - 3,72 Mg - 15 01 02 - 8,4 Mg - 15 01 01 - 2,8 Mg Suma: 622,66 Mg Okres od października 2015 do października 2016 r.: - 20 02 01 - 615,26 Mg Okres od września 2016 r. do listopada 2016 r.: - 17 03 80 - 3,27 Mg

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90511100-3, 90511200-4, 90512000-9, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w koszach ulicznych, parkowych i na przystankach autobusowych, w pojemnikach i kontenerze na zmieszane odpady komunalne oraz w pojemnikach do selektywnej zbiórki papieru na terenie Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim, a także w pojemnikach do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych zlokalizowanych na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT121200
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Robót Sanitarnych SANATOR Sp. z o.o.,  sanator@sanator.pl,  Rąbień, ul. Pańska 68/70,  95-070,  Aleksandrów Łódzki,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 127200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 127200
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 141600
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych pochodzących z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT25200
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Robót Sanitarnych SANATOR Sp. z o.o.,  sanator@sanator.pl,  Rąbień, ul. Pańska 68/70,  95-070,  Aleksandrów Łódzki,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24883,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24883,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39074,40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic, chodników i placów oraz z likwidacji tzw. "dzikich wysypisk"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT15600
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Robót Sanitarnych SANATOR Sp. z o.o.,  sanator@sanator.pl,  Rąbień, ul. Pańska 68/70,  95-070,  Aleksandrów Łódzki,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17400
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17400
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17625,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Aleksandrowie Łódzkim
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT268800
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WNSiP PROFESSIONAL Sławomir Potorczyk,  mspotorczyk@wp.pl,  ul. Piłsudskiego 6/8,  95-070,  Aleksandrów Łódzki ,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150800
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 269700
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Aleksandrowie Łódzkim
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT91200
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Robót Sanitarnych SANATOR Sp. z o.o.,  sanator@sanator.pl,  Rąbień, ul. Pańska 68/70,  95-070,  Aleksandrów Łódzki,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84060,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84060,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 131997,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: odbiór i zagospodarowanie papy odpadowej zebranej w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Aleksandrowie Łódzkim
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT8400
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Robót Sanitarnych SANATOR Sp. z o.o.,  sanator@sanator.pl,  Rąbień, ul. Pańska 68/70,  95-070,  Aleksandrów Łódzki,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8184
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8184
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.